Featured Antonylogan's man cave

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.925
Reaction score
29.834
Σε "αναπαράσταση" ακρόασης καλλιτέχνη live ? Το πολυκάναλο δίχως πολλά πολλά.
Όσο περισσότερα κανάλια και σαμπ υπάρχουν στον χώρο, τόσο πιο κοντά στο live που θα παιζόταν στον ίδιο χώρο ή αλλού.
Αυτή η σύγκριση, για να είναι ρεαλιστική, θα πρέπει το λάιβ να είναι χωρίς μικρόφωνα σε αίθουσα με ορθή ακουστική.
 

Μηνύματα
1.157
Reaction score
1.053
Αυτή η σύγκριση, για να είναι ρεαλιστική, θα πρέπει το λάιβ να είναι χωρίς μικρόφωνα σε αίθουσα με ορθή ακουστική.
Ο ήχος που ακούγεται από την σοπράνο και τον πιανίστα είναι ο φυσικός νομίζω
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.547
Reaction score
27.348
Πολύ δύσκολο Σταύρο . Πολύ λίγοι μπορούν να το πετύχουν , και δύσκολα. Πχ Ηρώδιο , σαν χώρος , αλλά χωρίς μικροφωνικές δεν είναι εύκολο. Ακόμη και η Μαίρη Λίντα όταν το έκανε το 2014 , με full μικροφωνικές το έκανε για να βγεί .
Αλλιώς δεν βγαίνει εύκολα. Ακόμη και οι KONDO ΟΙ ΙΆΠΩΝΕΣ όταν το έκαναν το 2002 ? δεν θυμάμαι , χωρίς μικροφωνικές είχαν παρακαλέσει για απόλυτη ησυχία .
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.925
Reaction score
29.834
Πολύ δύσκολο Σταύρο . Πολύ λίγοι μπορούν να το πετύχουν , και δύσκολα. Πχ Ηρώδιο , σαν χώρος , αλλά χωρίς μικροφωνικές δεν είναι εύκολο. Ακόμη και η Μαίρη Λίντα όταν το έκανε το 2014 , με full μικροφωνικές το έκανε για να βγεί .
Αλλιώς δεν βγαίνει εύκολα. Ακόμη και οι KONDO ΟΙ ΙΆΠΩΝΕΣ όταν το έκαναν το 2002 ? δεν θυμάμαι , χωρίς μικροφωνικές είχαν παρακαλέσει για απόλυτη ησυχία .
Στη Λυρική Σκηνή τη δεκαετία του 80 ήταν χωρίς μικρόφωνα. Όσες φορές είχα πάει εγώ τουλάχιστον, κάθε αλλο παρά λίγες. Και γενικά συμφωνικές ορχήστρες δεν θέλουν μικροφωνική κανονικά.
Οι φιλαρμονικές στην Κέρκυρα και στη Λευκάδα που έχω ακούσει πολλές φορές τον χρόνο επί 35 χρόνια σχεδόν (όχι μόνο σε ανοιχτούς χώρους), πάντα χωρίς. Το ίδιο και οι χορωδίες. Το ίδιο και πλήθος ρεσιτάλ και μικρά ακουστικά σχήματα όλα αυτά τα χρόνια. Να πω και για το πιάνο που βαράει σχεδόν καθημερινά μες το σπίτι μου?
Αν είναι να μεσολαβεί μικροφωνική, καλά κρασά. Τι μικρόφωνα? τι στήσιμο? τι ηχεία? πού κάθεσαι? τι αέρας φυσάει? τι παράσιτα κάνει το πλήθος? Τι soundstage ψάχνεις και ποιες παραμορφώσεις? Τέτοια ακούσματα με τίποτα μπορούν να θεωρούνται αναφορά.
 

Μηνύματα
16.429
Reaction score
23.187
Ας προσέξουμε το εξής οξύμωρο στοιχείο... Από τη μια πλευρά ηχογραφείται live η εκτέλεση μέσα στον εμφανιζόμενο χώρο και από την άλλη το ηχοσύστημα αποπειράται ν'αποδώσει την ηχογραφημένη χωρική πληροφορία μέσα στον ίδιο χώρο όπου καταγράφηκε εξαρχής αυτή... Η επίδραση από την έμμεση ηχητική ενέργεια στο καταγεγραμμένο μουσικό γεγονός θα εξασκείται ανυψωμένη εις το τετράγωνο κατά την αναπαραγωγή υπό τις αυτές συνθήκες...

Πώς θα γινόταν να μετριαστεί η περαιτέρω σύγχυση κατά τη μετάδοση της πληροφορίας; Να παρέχεται η πληροφορία από την αρχική καταγραφή υπό ανώτερο ποσοστό άμεσης ηχητικής ενέργειας μέσα από επιπρόσθετα ηχειακά κανάλια.
Διαφωνώ εν μέρη
Η έμμεση πληροφορία στην εγγραφή και στην αναπαραγωγή είναι εντελώς διαφορετικές και η πρόσθεση τους έχει αντίστοιχο αποτέλεσμα με το να αναπαραχθεί το γεγονός σε έναν άλλο χώρο.
Στη εγγραφή η έμμεση πληροφορία δημιουργείται μεταξύ πηγών και μικροφώνων που βρίσκονται σε θέσεις Α και Βν (ν=1, αριθμός μικροφώνων) ενώ η αναπαραγωγή γίνεται από αλλά σημεία Γν(ν=1, αριθμός ηχείων) που καμιά σχέση με το Α δεν έχουν και Δ(1, αριθμός ακροατών) που επίσης καμία σχέση με τα σημεία Β επίσης. Επιπλέον η πολική απόκριση των Α και Γ ουδεμία σχέση έχουν άρα η διέγερση του χώρου θα είναι ακόμα περισσότερο αντίστοιχη.

Πρόκειται για εντελώς διαφορετικές καταστάσεις , προφανώς θα υπάρχει αλληλεπίδραση μεταξύ τους αλλά αυτό υπάρχει πάντα και δεν είναι αναμενόμενο το αν θα τονωθεί συγκεκριμένο χαρακτηριστικό του χώρου
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.346
Reaction score
56.884
Στη Λυρική Σκηνή τη δεκαετία του 80 ήταν χωρίς μικρόφωνα. Όσες φορές είχα πάει εγώ τουλάχιστον, κάθε αλλο παρά λίγες. Και γενικά συμφωνικές ορχήστρες δεν θέλουν μικροφωνική κανονικά.
Οι φιλαρμονικές στην Κέρκυρα και στη Λευκάδα που έχω ακούσει πολλές φορές τον χρόνο επί 35 χρόνια σχεδόν (όχι μόνο σε ανοιχτούς χώρους), πάντα χωρίς. Το ίδιο και οι χορωδίες. Το ίδιο και πλήθος ρεσιτάλ και μικρά ακουστικά σχήματα όλα αυτά τα χρόνια. Να πω και για το πιάνο που βαράει σχεδόν καθημερινά μες το σπίτι μου?
Αν είναι να μεσολαβεί μικροφωνική, καλά κρασά. Τι μικρόφωνα? τι στήσιμο? τι ηχεία? πού κάθεσαι? τι αέρας φυσάει? τι παράσιτα κάνει το πλήθος? Τι soundstage ψάχνεις και ποιες παραμορφώσεις? Τέτοια ακούσματα με τίποτα μπορούν να θεωρούνται αναφορά.
Σταύρο μείνε όπως είσαι στην καθημερινότητά σου. Είσαι ο τελευταίος που θα είχε ανάγκη αβανταδόρικων ηχοσυστημάτων.
Διαφωνώ εν μέρει
Η έμμεση πληροφορία στην εγγραφή και στην αναπαραγωγή είναι εντελώς διαφορετικές και η πρόσθεση τους έχει αντίστοιχο αποτέλεσμα με το να αναπαραχθεί το γεγονός σε έναν άλλο χώρο.
Στη εγγραφή η έμμεση πληροφορία δημιουργείται μεταξύ πηγών και μικροφώνων που βρίσκονται σε θέσεις Α και Βν (ν=1, αριθμός μικροφώνων) ενώ η αναπαραγωγή γίνεται από αλλά σημεία Γν(ν=1, αριθμός ηχείων) που καμιά σχέση με το Α δεν έχουν και Δ(1, αριθμός ακροατών) που επίσης καμία σχέση με τα σημεία Β επίσης. Επιπλέον η πολική απόκριση των Α και Γ ουδεμία σχέση έχουν άρα η διέγερση του χώρου θα είναι ακόμα περισσότερο αντίστοιχη.

Πρόκειται για εντελώς διαφορετικές καταστάσεις , προφανώς θα υπάρχει αλληλεπίδραση μεταξύ τους αλλά αυτό υπάρχει πάντα και δεν είναι αναμενόμενο το αν θα τονωθεί συγκεκριμένο χαρακτηριστικό του χώρου
Μάλλον... υπερθεματίζεις εφόσον οι δικές σου επισημάνσεις τείνουν ν'αυξάνουν τη λαμβανόμενη παραδοξότητα σε εγχειρήματα όπως το θιγόμενο.
Με ποια λογική λες θα ειναι πιο απολαυστικο? Ποιο ρεαλιστικο ποιο πιστευεις θα ειναι?
Εφόσον είμαστε κοινοί χρήστες ηχοσυστημάτων και όχι μουσικοί ή ηχητικοί μηχανικοί μας απασχολεί περισσότερο ποιος τύπος θα μας χαλάρωνε και θα ψυχαγωγούσε πιο αποτελεσματικά στην καθημερινή μας δραστηριότητα.

Ο βαθμός ρεαλισμού πρέπει ν'απασχολεί όσους εμπλέκονται λόγω επαγγέλματος με μουσικές παραγωγές και τους κρίκους σε αλυσίδα αναπαραγωγής.
 

Μηνύματα
1.969
Reaction score
4.656
Εφόσον είμαστε κοινοί χρήστες ηχοσυστημάτων και όχι μουσικοί ή ηχητικοί μηχανικοί μας απασχολεί περισσότερο ποιος τύπος θα μας χαλάρωνε και θα ψυχαγωγούσε πιο αποτελεσματικά στην καθημερινή μας δραστηριότητα.
Ο βαθμός ρεαλισμού πρέπει ν'απασχολεί όσους εμπλέκονται λόγω επαγγέλματος με μουσικές παραγωγές....
Κάποιος έχει χακαρει τον λογαριασμό
του Bhutia
 

Μηνύματα
1.157
Reaction score
1.053
Σταύρο μείνε όπως είσαι στην καθημερινότητά σου. Είσαι ο τελευταίος που θα είχε ανάγκη αβανταδόρικων ηχοσυστημάτων.

Μάλλον... υπερθεματίζεις εφόσον οι δικές σου επισημάνσεις τείνουν ν'αυξάνουν τη λαμβανόμενη παραδοξότητα σε εγχειρήματα όπως το θιγόμενο.

Εφόσον είμαστε κοινοί χρήστες ηχοσυστημάτων και όχι μουσικοί ή ηχητικοί μηχανικοί μας απασχολεί περισσότερο ποιος τύπος θα μας χαλάρωνε και θα ψυχαγωγούσε πιο αποτελεσματικά στην καθημερινή μας δραστηριότητα.

Ο βαθμός ρεαλισμού πρέπει ν'απασχολεί όσους εμπλέκονται λόγω επαγγέλματος με μουσικές παραγωγές και τους κρίκους σε αλυσίδα αναπαραγωγής.
Οκ δεκτό. Αν και ο ήχος του κινηματογράφου σε όσες αίθουσες έχω ακούσει μου φαίνεται ψεύτικος και όχι ρεαλιστικός . Οποτε το απολαυστικό στο πολυκαναλο είναι υποκειμενικό .
 

Μηνύματα
15.783
Reaction score
18.348
Εγώ νόμιζα ότι τα πράγματα είναι απλα. Οποιοδήποτε (κάπως έστω) σωστή και τίμια συγκριση θα ήταν κάθε ηχείο (πλήρους φάσματος ιδεατά) να ηταν ακριβώς στην θέση που ήταν τα 120 όργανα σε μια αίθουσα (οποιαδήποτε αίθουσα) και να παιχτεί και μόνο σε αυτήν. Κάθε άλλη περίπτωση είναι καταδικασμεένη σε αποτυχημένους συσχετισμούς. But that's me , άς μιλήσουν και τα πιο υψηλά IQ. :D😍

Αυτά για την αναπαραγωγή. Για την παραγωγή ... 120 μικρόφωνα στην θέση των μουσικών - οργάνων. :D

Καλή τύχη χα χα.
 
Last edited:

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.668
Reaction score
16.069
Εφόσον είμαστε κοινοί χρήστες ηχοσυστημάτων και όχι μουσικοί ή ηχητικοί μηχανικοί μας απασχολεί περισσότερο ποιος τύπος θα μας χαλάρωνε και θα ψυχαγωγούσε πιο αποτελεσματικά στην καθημερινή μας δραστηριότητα.

Ο βαθμός ρεαλισμού πρέπει ν'απασχολεί όσους εμπλέκονται λόγω επαγγέλματος με μουσικές παραγωγές και τους κρίκους σε αλυσίδα αναπαραγωγής.
στο τέλος της ημέρας αυτό...

μπορεί να συζητάμε τι κ πως αλλά είναι απλά προς συζήτηση, ανταλλαγή απόψεων, μάθηση, γνώση, τσιμπολόγημα ιδεών...

στο τέλος, ο καθένας θα κάνει αυτό που τον ευχαριστεί... το πρόβλημα είναι όταν παίρνει πολύ τοις μετρητοίς τα ...pdf και έχει "ψυχολογικά" στο να απολαύσει τις μουσικές του επειδή το στήσιμο του δε συμφωνεί με τα πι-ντι-εφ-ια.....
 




Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.346
Reaction score
56.884
Κάποιος έχει χακαρει τον λογαριασμό
του Bhutia
΄΄ Σιγά μην αρχίσω να γελάω σαν το γάτο της Αλίκης στη Χώρα των Θαυμάτων μέχρις ότου να καταλάβαιναν τι λέει ο ποιητής...!΄΄
wonder cat.JPG

στο τέλος της ημέρας αυτό...

μπορεί να συζητάμε τι κ πως αλλά είναι απλά προς συζήτηση, ανταλλαγή απόψεων, μάθηση, γνώση, τσιμπολόγημα ιδεών...

στο τέλος, ο καθένας θα κάνει αυτό που τον ευχαριστεί... το πρόβλημα είναι όταν παίρνει πολύ τοις μετρητοίς τα ...pdf και έχει "ψυχολογικά" στο να απολαύσει τις μουσικές του επειδή το στήσιμο του δε συμφωνεί με τα πι-ντι-εφ-ια.....
Από το άγχος για τα πιντιέφια μέχρι να γίνονται όλα ντέφια είναι μεγάλο το διάστημα...:sneaky:
Τι είναι αυτο πάλι βρε Αλεξ?
Χομ σινεμά? :biggrin:

View attachment 322568

View attachment 322569
Home... enema.:lolsign:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.412
Reaction score
30.266
Τι είναι αυτο πάλι βρε Αλεξ?
Χομ σινεμά? :biggrin:

View attachment 322568

View attachment 322569
Ένα εκατομμύριο φορές προτείνω και προτιμώ αυτό που έβαλα παρά τα τέρατα που βλέπω.

Και, καλό είναι, όταν κάνουμε συγκρίσεις να συγκρίνουμε όμοια πράγματα, και να μην βάζουμε dedicated. Λέω εγώ τώρα......

Home... enema
Τι είναι αυτό;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.445
Reaction score
83.774
Διαφορετικές προσεγγίσεις χρειάζονται σε dedicated, διαφορετικές σε entertainment room, διαφορετικές σε living room.
Σε όλα θα προτιμούσα να μην φαίνεται τίποτα, αλλά με διαφορετικές διακοσμήσεις.
Θα ήθελα και ένα living room με απολύτως κρυφό immersive.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.547
Reaction score
27.348
Τέτοιο έχει η φίλη μου η Σία. Τα μόνα που φαίνονται , αναγκαστικά λόγω όγκου είναι τα TESSERACT.
Α και τα 4 svs στις γωνίες αλλά ουσιαστικά δεν φαίνονται , γιατί είναι μασκαρισμένα μέσα σε εσοχές .
Ούτε το κεντρικό φαίνεται . Ούτε τα surrounds ούτε τα atmos , τίποτα. Μόνο τα δύο τέρατα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.346
Reaction score
56.884
Ένα εκατομμύριο φορές προτείνω και προτιμώ αυτό που έβαλα παρά τα τέρατα που βλέπω.

Και, καλό είναι, όταν κάνουμε συγκρίσεις να συγκρίνουμε όμοια πράγματα, και να μην βάζουμε dedicated. Λέω εγώ τώρα......


Τι είναι αυτό;
Εννοεί ο χιουμοριστικός προσδιορισμός ότι άμα έμπαιναν όπως μας τα δείχνουν από το dedicated σε κοινόχρηστο οικιακό χώρο θα ισοδυναμούσε με... κλύσμα.
Διαφορετικές προσεγγίσεις χρειάζονται σε dedicated, διαφορετικές σε entertainment room, διαφορετικές σε living room.
Σε όλα θα προτιμούσα να μην φαίνεται τίποτα, αλλά με διαφορετικές διακοσμήσεις.
Θα ήθελα και ένα living room με απολύτως κρυφό immersive.
Τόσο κρυφό που ούτε καν ν'ακουγόταν ... σε όλους γίνεται.:roflmao:

...όταν σκάσει κάνας Antonysrehdeko...
Μπορεί να μην έσκασε καθόλου Rehdeko αλλά έχει σκάσει περίσσεια... Art Deco. :lolsign:
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.960
Reaction score
11.362
Λίγα τα λόγια σας για τις ηχειάρες!

Αν δεν ήταν αυτά και μερικά ακόμη του συναφιού, δε θα είχα (είχαμε; ) καταλάβει πόσο άκυρο είναι το χόμπυ μας. :p
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.341
Μηνύματα
2.937.455
Members
38.173
Νεότερο μέλος
LSC
Top