Tesla

Μηνύματα
16.303
Reaction score
22.983
σού έβαλα τιμές για να πουλήσεις και λίγο μούρη, να πας στο χωριό το πάσχα με ένα Χ3 πχ ένα xc60 κάτι, προφανώς με λίγο ψάξιμο βρίσκεις τις τιμές που αναφέρεις.
έχω νοικιάσει πχ Vitara 4κίνητο χριστούγεννα (Καλάβρυτα σκι κλαιν μαιν και γιατί εκείνη την περίοδο νοίκιαζα όλο το b segment για δοκιμή πριν την αγορά) απο hertz 4 μέρες 560 ευρώ κάτι τέτοιο.
στα χλμ που αναφέρουμε είναι πολύ μεγάλο το κομμάτι του χρόνου αναμονής.
στην περίπτωση που κάνεις τις καθημερινές δουλειές χωρίς αυτοκίνητο (μηχανή, μετρό, ποδήλατο, ταξι κλπ) τα χλμ του σκ δύσκολα βγαίνουν ακριβότερα με ενοικίαση.
τραβηγμένη σκέψη αλλά με αυτό το σκεπτικό θα μπορούσαμε να είχαμε ένα 20-30% λιγότερων οχημάτων σταθμευμένων στους δρόμους και τα υπόλοιπα να ήταν μικρότερου μεγέθους για να καλύπτουν καθημερινές ανάγκες μετακινήσεων (και όχι τα μπαγκάζια της μεγάλης εξόδου) , η ζωή όλων μας θα ήταν καλύτερη.
 

D

deleted user 10898

Guest
@pankrok Να σε πω, ποσα τροχό έβγαζε το μαζντα;
Σε επιχείρηση, είτε (κατά προτίμηση) επέκταση υπάρχουσας υγιούς επιχείρησης, είτε σε νέα επιχείρηση από το μηδέν.

Επέκταση υπάρχουσας σημαίνει πχ σε ένα υπάρχον διαγνωστικό που δουλεύει φουλ με αναμονή κόσμου >2μηνων (υγιής επιχείρηση με αυξημένη ζήτηση παροχής υπηρεσιών), να πάρεις ένα ακόμα μηχάνημα υπερήχων (κόστος ενός τίμιου μεταχειρισμένου ξεκινάει από τα 25 χιλιάρικα και γενικώς οικονομοτεχνικά δεν συμφέρει να επενδύσεις πάνω από 50 χιλιάρικα) και να προσλάβεις 2 ακόμα γιατρούς για να το δουλεύουν. Μικτά έσοδα βγάζει άνετα 25-35 χιλιάρικα το μήνα (αναλόγως ωρών λειτουργίας), δηλαδή μιλάμε για 300 χιλιάρικα το έτος μίνιμουμ έσοδα, οπότε αφαιρώντας έξοδα χρήσης, κρατήσεις ΕΟΠΥΥ, εφορία και μισθούς γιατρών, μένει ετήσιο κέρδος στάνταρ ένα 15% της αρχικής επένδυσης (και πολύ περισσότερο) εάν υπάρχει επαρκής κίνηση εξεταζομένων.

Νέα επιχείρηση είναι προφανές τι σημαίνει.
Από καφέ και σουβλατζίδικο, μέχρι ότι σκαρφιστεί ο νους σου, με σοβαρή ανάλυση της αγοράς προ της επένδυσης, αλλά παίζει μια 3-ετια αρχικά να είναι αρνητικό. Εγώ θα έλεγα ένα σοβαρό μπριζολάδικο, με εξαιρετικές κοπές και by the book διαδικασία παλαίωσης. Με ταρτάρ της προκοπής. Χαμός θα γίνει, στο υπογράφω.

Άλλος τρόπος, η συμμετοχή σου μέσω αγοράς μετοχών σε υπάρχουσα επιχείρηση, αφού δεις τα οικονομικά στοιχεία της των τελευταίων 5 ετών. Υπάρχουν επιλογές που τα 100 χιλιάρικα επένδυσης θα σου δίνουν 15/έτος. Αντίστοιχες νέες επιχειρήσεις στο χώρο της υγείας, ξεκινάνε με 10€ τη μετοχή, στην 3-ετια η αξία της μετοχής είναι πάνω από το διπλάσιο (αλλά χωρίς έσοδα, συνεχίζει να είναι αρνητική), και στην 5-ετια θα βγάζει 15% κέρδος με τριπλασιασμό της αξίας της αρχικής επένδυσης, αφού η μετοχή θα έχει φτάσει τα 30€. Τυπικά οικονομικά στοιχεία δείχνουν πως τα 3 εκατομμύρια επένδυσης σε μια 5-ετια βγάζουν μίνιμουμ 2+ εκατομμύρια μικτά έσοδα.
Ε ναι αυτό έκανα αλλά ρε φίλε δεν μου το είπες νωρίτερα να ανοίξω μπριζόλα δικό.
Πήγα και επένδυσα σε κλάδο υγείας και τρέχω 39 ώρες το 24ωρο τώρα…
 

Μηνύματα
16.303
Reaction score
22.983
@pankrok Να σε πω, ποσα τροχό έβγαζε το μαζντα;

Ε ναι αυτό έκανα αλλά ρε φίλε δεν μου το είπες νωρίτερα να ανοίξω μπριζόλα δικό.
Πήγα και επένδυσα σε κλάδο υγείας και τρέχω 39 ώρες το 24ωρο τώρα…
μαμά δεν μπορεί να μετρηθεί παρά μόνο σε δυναμόμετρα με μηχανική σύνδεση μπρος-πίσω ράουλα γιατί με την παραμικρή ολίσθηση των πίσω τροχών (που δεν είναι οι άμεσα κινούμενοι , κινούνται όταν επιλεχθεί η εμπλοκή τους στον ηλεκτρικό συμπλέκτη) το traction control δίνει σήμα μείωσης ισχύος, προκύπτει τότε το παράλογο να βγάζει κάτω από 190 ρόδα.

με πρόγραμμα σωστό (μόνο versa tuner πλατφόρμα δηλαδή) μπορείς να κόψεις το σήμα αυτό και να μετρήσεις σαν άνθρωπος στα περισσότερα δυναμόμετρα, αλλά όταν έπαιζα με τουρμπίνες κλπ αφενός δεν ήμουν μαμά αφετέρου κάναμε vdyno στους διάφορους χάρτες και δεν έφτασα ποτέ σε τελική κατάσταση να επιβεβαιώσω την μέτρηση vdyno.

άρα σε θεωρητικό επίπεδο και μόνο, μαμά πρέπει να έβγαζε 210-215 το πολύ, απλή βελτίωση (αντλία υψηλής και χαρτογράφηση) ίσως 240 με 260 ανάλογα τα κέφια , σε μένα είχε πλησιάσει τα 400 πριν το κάνω ξανά μανούλα (με χάρτη)

πλέον παίζω με μια χαρτογράφηση που το κάνει (πολύ) πιο ζωντανό χαμηλά, μαζεμένο πάνω από τις 5500 (με μετατόπιση κόφτη στις 7000 σε περίπτωση που κάααααποια στιγμή θέλω να πατήσω (και να έχω 100 με 2α) , έχει να συμβεί αυτό πάνω από 4 χρόνια) καθώς 5500+ είναι καθαρά και μόνο άνοιγμα κόντρας, κανένας φυσιολογικός άνθρωπος με αυτήν την μακριά κλιμάκωση δε θα κρατήσει 3η στις 6000 στροφές (140+χαω) για δε 4η και πάνω είναι αυτόφωρο.
η 2α από την άλλη μεταξύ 5 και κόφτη έχει διάρκεια κάτω από δευτερόλεπτο οπότε είτε βγάζει 280 (μοτερ) είτε 300 δεν έχει απολύτως καμία αξία.

γενικά αν ασχοληθείς λίγο με το "σπορ" διαπιστώνεις πράγματα που οι σκέτοι αριθμοί ισχύος και ροπής είναι ανεπαρκέστατα στοιχεία να σου πουν αν πάει γρήγορα ή οχι.

δηλαδή πες μαμα 260 μοτέρ και τώρα 280 θα έλεγες σιγά την διαφορά, ε στην πράξη είναι 2 εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.409
Reaction score
7.688
Καλά, την πεποίθηση ότι μπορεί κάποιος επιχειρηματίας ανά πάσα στιγμή να χώσει λεφτά σε μια υπάρχουσα επιχείρηση (όσα του περισσεύουν εκείνη την ώρα) και αυτά να έχουν κάποια απόδοση (και μάλιστα εγγυημένη), μόνο κάποιος που δεν είναι επιχειρηματίας θα μπορούσε να την έχει.

Το ίδιο και για επενδύσεις σε καινούργιες εταιρείες, εταιρείες γνωστών, startups κλπ.

Μόνο ένας "επενδυτής" (κάποιος δηλαδή που βάζει λεφτά σε επενδυτικά προϊόντα) θα μπορούσε να χώνει όσα λεφτά του περισσεύουν ανά πάσα στιγμή και να έχει κάπως σταθερή απόδοση. Αλλά αν μου βρείτε τον επενδυτή που έχει μεσοσταθμική απόδοση στις επενδύσεις του 15% ετησίως και είναι εδώ και μας διαβάζει, να του δώσω κι εγώ τα λεφτά μου (κι ας μου δίνει "μόνο" 10% και να κρατάει το 5).

Όλα αυτά είναι να'χαμε να λέγαμε. Οι εταιρείες leasing βγάζουν κέρδος και άρα εμείς (εφόσον έχουμε το κεφάλαιο φυσικά) έχουμε χασούρα. Και δεν χρειάζεται να υπολογίζουμε λάστιχα, χιλιόμετρα και δεν ξέρω τι άλλο για να το καταλάβουμε αυτό.

Τώρα, αν κάποιος αξιολογεί αυτό το "peace of mind" που παρέχει το leasing αρκετά ακριβά ώστε να το πληρώσει Χ χιλιάδες ευρώ, ας πάει σε leasing και ας μας αφήσει εμάς που δεν είμαστε τόσο large στην ησυχία μας.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.101
Reaction score
134.324
Τα τελευταία 5-10 δευτερόλεπτα από το δεύτερο βίντεο, αρκούν.

Μην ασχολείστε, δεν υπάρχει λόγος.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.101
Reaction score
134.324
Νέα έκδοση Υ LR μόνο πίσω κίνηση, πιο πολλά χλμ.
View attachment 327968
Δεν θα την πρότεινα.

Η διαφορά στην αυτονομία (και στην τιμή) δεν είναι σημαντική, αλλά η έλλειψη 4-κινησης (μπορεί να) είναι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.101
Reaction score
134.324
Μετά από κάποια τελευταία αναβάθμιση, κάτι έχουν κάνει και επιταχύνει σα μανιαζμένο.

Πολύ γκάζι ρε..
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.101
Reaction score
134.324
Μήπως βγήκε από το chill mode?
Ναι ρε, στο στάνταρ μόουντ λέω. Που και που, το βάζω για να ξεμπουκώνει η εξάτμιση (όταν βιάζομαι).

Τώρα το έβαλα και ήταν αφηνιασμένο, δεν ήταν όπως συνήθως.

Άμα βγω κάνα βράδυ αργά, θα κάνω μια χρονομέτρηση να δω τι σκατά άλλαξαν. Κάτι άλλαξαν, αυτό είναι το μόνο βέβαιο.
 


Μηνύματα
1.326
Reaction score
2.319
Ναι ρε, στο στάνταρ μόουντ λέω. Που και που, το βάζω για να ξεμπουκώνει η εξάτμιση (όταν βιάζομαι).

Τώρα το έβαλα και ήταν αφηνιασμένο, δεν ήταν όπως συνήθως.

Άμα βγω κάνα βράδυ αργά, θα κάνω μια χρονομέτρηση να δω τι σκατά άλλαξαν. Κάτι άλλαξαν, αυτό είναι το μόνο βέβαιο.
Αν και φρέσκος χρήστης επιβεβαιώνω και έχει πάρει δύναμη και στο chill mode μετά τα 120-130
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.101
Reaction score
134.324
Αν και φρέσκος χρήστης επιβεβαιώνω και έχει πάρει δύναμη και στο chill mode μετά τα 120-130
Α να γεια σου.

:drinks::drinks::drinks:


Μόλις σε σταματήσουν οι μπάτσοι, πες τους "δεν φταίω εγώ κυρ πολιτσμάνε μου, ο πστς ο Έλονας με τα firmware update"... :biggrin:
Όσο κι αν κοροϊδεύει οποιοσδήποτε τον Έλον, είναι γεγονός πως αγόρασα αυτοκίνητο που δεν είχε "adaptive matrix led" φώτα, και ζήλευα τα φώτα του iD.3, αλλά τώρα, με ένα ακόμα "firmware update", διαθέτει τέτοια φώτα και το Τέσλα!

Βρείτε ένα άλλο αυτοκίνητο, οποιασδήποτε άλλης μάρκας, που να το αγοράσεις χωρίς να έχει adaptive matrix led φώτα, και στην πορεία να τα αποκτήσει δωρεάν με firmware update, μάλιστα ΟΤΑ, over the air, ούτε καν να τρέχεις στις αντιπροσωπείες!

Δεν υπάρχει λέμε. Συνεχή ΟΤΑ, συνεχείς πραγματικές αναβαθμίσεις, στο απολύτως κορυφαίο software όλης της αυτοκινητοβιομηχανίας!

Οι άλλες φίρμες σε χρεώνουν ένα σωρό λεφτά για να έχεις τέτοια φώτα. Ο Έλον τα μοίρασε δωρεάν σε όλους! 💋

Το ίδιο κάνει και σε πολλά άλλα θέματα, όπως και στις επιδόσεις απ' ότι φαίνεται. 😎


ΥΓ. Με τους υαλοκαθαριστήρες όμως, έχει ακόμα ένα θεματακι🤪🤣🤪😜
 
Last edited:


kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Ναι οκ, τώρα διάβασα πάνω κάτω τι είναι το balloon. Αυτό που εννοούσα πριν είναι να έχεις αγοράσει το όχημα, και μετά από Χ χρόνια πας στην αντιπροσωπία του επόμενου οχήματος σου (δεν το έχεις αγοράσει ακόμα) και του το δίνεις όσο θέλει φτάνει να φύγει από πάνω σου χθες.
Καλό θα ήταν αλλά ΔΕΝ. Σου λένε μια τιμή χώμα και δε σε συμφέρει με τίποτε! Εκτός αν δεχθεί να σου πάρει το ηλεκτρικό ή υβριδικό (δέχονται έως τριετίας), εκεί το δίνεις όσο όσο γιατί δεν το παίρνει κανείς έξω.
Που να βάλω 50 να μου δίνουν 15%; Και 100 βάζω…
Ρίξε καμιά καλή αγωγή , θα εκδικαστεί μετά από 2-3 χρόνια, έφεση άλλα 4 με αναβολές, άρειος πάγος 3, έχεις μία 10ετία να τρέχει επιτόκιο 12% :drinks: Αρκεί να κερδίσεις!
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.234
Reaction score
30.025
Καλό θα ήταν αλλά ΔΕΝ. Σου λένε μια τιμή χώμα και δε σε συμφέρει με τίποτε! Εκτός αν δεχθεί να σου πάρει το ηλεκτρικό ή υβριδικό (δέχονται έως τριετίας), εκεί το δίνεις όσο όσο γιατί δεν το παίρνει κανείς έξω.
Γράφω "όσα θέλει". Κάτι θα κερδίσεις και κάτι θα χάσεις. Δεν γίνεται να τα θες όλα δικά σου. Προφανώς και θα το πάρει όσο θέλει, καθώς σου προσφέρει υπηρεσία, που πιθανότατα δεν υπάρχει πουθενά. Ξεφορτώνεσαι το όχημα σου την στιγμή που εσύ θες συν όσα λέει ο dimi. Πόσο αξίζει αυτό για σένα; Αν αξίζει προχωράς, αν όχι βάζεις αγγελία και περιμένεις.
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
μαμά δεν μπορεί να μετρηθεί παρά μόνο σε δυναμόμετρα με μηχανική σύνδεση μπρος-πίσω ράουλα γιατί με την παραμικρή ολίσθηση των πίσω τροχών (που δεν είναι οι άμεσα κινούμενοι , κινούνται όταν επιλεχθεί η εμπλοκή τους στον ηλεκτρικό συμπλέκτη) το traction control δίνει σήμα μείωσης ισχύος, προκύπτει τότε το παράλογο να βγάζει κάτω από 190 ρόδα.

με πρόγραμμα σωστό (μόνο versa tuner πλατφόρμα δηλαδή) μπορείς να κόψεις το σήμα αυτό και να μετρήσεις σαν άνθρωπος στα περισσότερα δυναμόμετρα, αλλά όταν έπαιζα με τουρμπίνες κλπ αφενός δεν ήμουν μαμά αφετέρου κάναμε vdyno στους διάφορους χάρτες και δεν έφτασα ποτέ σε τελική κατάσταση να επιβεβαιώσω την μέτρηση vdyno.

άρα σε θεωρητικό επίπεδο και μόνο, μαμά πρέπει να έβγαζε 210-215 το πολύ, απλή βελτίωση (αντλία υψηλής και χαρτογράφηση) ίσως 240 με 260 ανάλογα τα κέφια , σε μένα είχε πλησιάσει τα 400 πριν το κάνω ξανά μανούλα (με χάρτη)

πλέον παίζω με μια χαρτογράφηση που το κάνει (πολύ) πιο ζωντανό χαμηλά, μαζεμένο πάνω από τις 5500 (με μετατόπιση κόφτη στις 7000 σε περίπτωση που κάααααποια στιγμή θέλω να πατήσω (και να έχω 100 με 2α) , έχει να συμβεί αυτό πάνω από 4 χρόνια) καθώς 5500+ είναι καθαρά και μόνο άνοιγμα κόντρας, κανένας φυσιολογικός άνθρωπος με αυτήν την μακριά κλιμάκωση δε θα κρατήσει 3η στις 6000 στροφές (140+χαω) για δε 4η και πάνω είναι αυτόφωρο.
η 2α από την άλλη μεταξύ 5 και κόφτη έχει διάρκεια κάτω από δευτερόλεπτο οπότε είτε βγάζει 280 (μοτερ) είτε 300 δεν έχει απολύτως καμία αξία.

γενικά αν ασχοληθείς λίγο με το "σπορ" διαπιστώνεις πράγματα που οι σκέτοι αριθμοί ισχύος και ροπής είναι ανεπαρκέστατα στοιχεία να σου πουν αν πάει γρήγορα ή οχι.

δηλαδή πες μαμα 260 μοτέρ και τώρα 280 θα έλεγες σιγά την διαφορά, ε στην πράξη είναι 2 εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα.
Πέρασα από RX7, μετά RX8 Cosmos με 2πλή τουρμπίνα, Μ3 με τα κέρατά του και μπουκάλα. Σημερινό συμπέρασμα, αντί να δίνεις σιγα σιγά πολλά, πάρε το γρήγορο Tesla και καθάρισες. Πιο οικονομικό θα σου βγεί, θα γλυτώσεις καμια σπασμένη μηχανή και είναι και πολύ πιο γρήγορο από όλα
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.234
Reaction score
30.025
Μπα. Δεν νομίζω να πάτησε ποτέ το πόδι του εκεί.

Το RX8 πάντως το είχα πάρει στην Αττική οδό και μου έφυγε το σκ@....
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.117
Μηνύματα
2.929.640
Members
38.137
Νεότερο μέλος
SoulaΜ
Top