JOHN MARKOU
Münchhausen
- Μηνύματα
- 28.660
- Reaction score
- 27.591
Αλήθεια τώρα , θα έχεις μία εθνική άδεια από αυτοκίνητα , στις 16"00 το μεσημέρι και εσύ θα πηγαίνεις με τα όρια ταχύτητας ?
εγώ ναι , μπορώ και το κάνωΑλήθεια τώρα , θα έχεις μία εθνική άδεια από αυτοκίνητα , στις 16"00 το μεσημέρι και εσύ θα πηγαίνεις με τα όρια ταχύτητας ?
Τώρα αυτό που κολλάει;Αλήθεια τώρα , θα έχεις μία εθνική άδεια από αυτοκίνητα , στις 16"00 το μεσημέρι και εσύ θα πηγαίνεις με τα όρια ταχύτητας ?
Αντίλογος: Αν είναι ευθεία, ο Αυτοκινητόδρομος με 120-130 είναι συνταγή υπνηλίας. Υποθέτω ότι η ησυχία σε ένα ηλεκτρικό (χωρίς ΜΕΚ, γρανάζια του κιβωτίου και με Cd της τάξης του 0,2) θα καθιστά την κίνηση με 120 στην ευθεία ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα.Με 120 άντε 130 κάνεις άνετο ταξίδι στην εθνική. Παραπάνω δεν λέει. Κούραση, στρές, καύσιμα. Σε λίγο θα βάζεις και το FSD και τούφα. Το πιο ξεκούραστο ταξίδι ever. Το είδα διαθέσιμο και Ελλάδα, αλλά 7600€. Θα πέσει και άλλο.
Πιθανότατα δεν έχετε καταλάβει τι έρχεται. Από το 2027 και μετά, αν δείτε βενζίνη κάτω από 2€/lt να μου γράψετε. Με το χρηματιστήριο ρύπων στα 45€/MWh η αύξηση στο λίτρο θα είναι 10 cents. Και καλά θα είναι, καθώς έχω δει και 70€, και 80€, και παραπάνω.
Η Volvo είναι κινέζικη, κακώς μπαίνει με τους υπόλοιπους.Κάτι κάνουν λάθος. Η BMW και η Volvo πάνε πολύ καλά. H Volvo μάλιστα ανακοίνωσε μεγάλη αύξηση πωλήσεων η οποία οφείλεται κυρίως στα ηλεκτρικά της, είπαν οι ίδιοι. Οπότε...
Και η VW μια από τα ίδια. Δεν γίνεται κυρία VW να μην έχεις ηλεκτρικό των 25k το 2024 και να έχουν οι Γάλλοι. Δεν γίνεται να θες να το βγάλεις το 2026, όταν οι Γάλλοι τότε θα βγάζουν των 20k. H Renault την άλλη βδομάδα ανοίγει παραγγελίες στο R5 στις χώρες που έχουν R5Pass. Όσοι πλήρωσαν το R5Pass έχουν δεχθεί ήδη τηλέφωνο από τον τοπικό τους αντιπρόσωπο να κλείσουν ραντεβού την άλλη βδομάδα για παραγγελία. Και αυτοί λένε 2026.
Όχι, ίσα ίσα είναι απόλαυση, χαίρεσαι τη διαδρομή.Υποθέτω ότι η ησυχία σε ένα ηλεκτρικό (χωρίς ΜΕΚ, γρανάζια του κιβωτίου και με Cd της τάξης του 0,2) θα καθιστά την κίνηση με 120 στην ευθεία ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα.
Κανένα θέμα εδώ. Έχω τρέξει αρκετά στη ζωή μου, για αυτό που εγώ ορίζω ως αρκετά. Έχω 300αρίσει μια φορά, πάνω από 220 αρκετές φορές, 170-180 ακόμα παραπάνω. Κάποιες φορές ακόμα και σήμερα αν αργήσω να φύγω το πρωί και τρέχω στο δρόμο δεν μου αρέσει καθόλου πλέον. Πολύ τσίτα και άγχος. Δεν θέλω άλλο. Αρκετά.Αντίλογος: Αν είναι ευθεία, ο Αυτοκινητόδρομος με 120-130 είναι συνταγή υπνηλίας. Υποθέτω ότι η ησυχία σε ένα ηλεκτρικό (χωρίς ΜΕΚ, γρανάζια του κιβωτίου και με Cd της τάξης του 0,2) θα καθιστά την κίνηση με 120 στην ευθεία ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα.
Δεν είναι απαραίτητο να είναι πανάκριβη η πρωινή χρήση καθώς το μοναδικό τους καθημερινό έξοδο θα είναι η φόρτιση.Π.χ. σε προηγούμενη σελίδα έγραφες για νέο μοντέλο αυτοκίνησης, χωρίς ιδιοκτησία. Αυτό προφανώς θα καθιστούσε πάμφθηνη τη βραδινή βόλτα (όταν το 90% του πληθυσμού κοιμάται και δεν χρειάζεται το αυτοκίνητο, άρα πολλά αυτοκίνητα θα κάθονται), αλλά αντίστοιχα πανάκριβη την ημερήσια μετακίνηση τις ώρες αιχμής (όταν ΟΛΟΙ χρειάζονται το αυτοκίνητο).
Μην σκέφτεσαι με τα δικά μας δεδομένα. Εμείς δεν θα μείνουμε ποτέ χωρίς αυτοκίνητο. Να σκέφτεσαι με τα δεδομένα των γενεών που έρχονται.Αναρωτιέμαι τι απάντηση να μπορεί να δοθεί σε αυτήν την περίπτωση, πάντως αυτός που έχει αυτοκίνητο, έχει αυτοκίνητο ανά πάσα στιγμή, ακόμη και αν είναι το 5% του χρόνου. Αυτός που δεν έχει δικό του αυτοκίνητο, το έχει όταν του το διαθέτει κάποιος άλλος.
Η Volvo κατασκευάζει και στην Σουηδία, και το κεντρικό τμήμα του Design της Geely είναι στην Ευρώπη. Μάλιστα λένε ότι είναι από τα καλύτερα, όσοι τα επισκεφθήκαν. Συν ότι είναι ίδιας κατηγορίας οχήματα με τα βαριά χαρτιά της Γερμανίας.Η Volvo είναι κινέζικη, κακώς μπαίνει με τους υπόλοιπους.
και με πολύ μεγάλη πιθανότητα να είναι και το τμήμα software, καθώς της Zeekr είναι στην Ευρώπη.το κεντρικό τμήμα του Design της Geely είναι στην Ευρώπη,
Δεν έχουν λεφτά , τα σπρώχνουν στο δίκτυο φορτιστών στην Αμερική, a.k.a Electrify America.Dieselgate