- Μηνύματα
- 42.826
- Reaction score
- 76.311
Τι; Δεν θα βγει μέσα στο '24 που ορκιζόσουν;Αν κι όταν βγει το μικρό τέσλα, θα κινηθώ αναλόγως.
Τι; Δεν θα βγει μέσα στο '24 που ορκιζόσουν;Αν κι όταν βγει το μικρό τέσλα, θα κινηθώ αναλόγως.
To Top Gear πάντως του έβαλε ένα ωραιότατο 5/10 και η σούμα του ήταν ότι είναι λίγο βάρκα και με ελαφρώς χύμα software.Τι σχέση έχει αυτό τώρα. Ναι σαν όχημα είναι άψογο, και σε αυτή την τιμή δεν του λείπει τίποτα.
Bluntly, the BYD Dolphin simply feels unfinished. Remapped steering assistance tune and better dampers would go a long way. So would revised screen software.
όσο αντιγράφεις θα είσαι πίσω, πολύ ή λίγο αλλά πίσω,To Top Gear πάντως του έβαλε ένα ωραιότατο 5/10 και η σούμα του ήταν ότι είναι λίγο βάρκα και με ελαφρώς χύμα software.
Το Top Gear είναι σαν το What HiFi. Βρετανός ή πεθαίνεις. Στο πρώτο σχόλιο τους λέει κάποιος ότι είναι το πρώτο αρνητικό review που διαβάζει για το Dolphin. Από την άλλη, στο "έτσι κ έτσι" MG UK? MG4 (UK στον ύπνο του αλλά είπαμε η Βρετανία πεθαίνει τελευταία), έδωσε 9/10 (τo Nissan Leaf είναι περισσότερο UK από το MG). Σε ένα όχημα που στη βασική έκδοση δεν έχει καν αντλία, εσωτερικά πολύ φθηνό ποιοτικά και άθλιο σχεδιαστικά (προσωπική εκτίμηση). Όσο αφορά τη βάρκα, μιλάμε για όχημα πόλης που πρέπει να είναι άνετο, κυρίως. Μια χαρά τα πάει.To Top Gear πάντως του έβαλε ένα ωραιότατο 5/10 και η σούμα του ήταν ότι είναι λίγο βάρκα και με ελαφρώς χύμα software.
Αντιγράφει η Longi που τους ρίχνει στα αυτιά στο efficiency των φωτοβολταϊκών, η CATL η Νο1 εταιρεία μπαταριών παγκοσμίως σε τεχνογνωσία και γραμμές παραγωγής, η No2 παγκοσμίως στις μπαταρίες BYD. Το ίδιο σκέφτεται και η VW που έδιωξε 2000 άτομα στην Ευρώπη και έκλεισε το τμήμα software της εταιρείας για να πάει στην Κίνα να αγοράσει εταιρεία software να της φτιάξει το λογαριασμό, η AUDI που συνεργάζεται με Κινέζο κατασκευαστή για πλατφόρμα EVs, η VW που αγόρασε μερίδια από Κινέζο κατασκευαστή για να πάρει την EV πλατφόρμα, η Mercedes που μαζί με την BYD έφτιαξαν την Denza, και πόσα ακόμα έχω γράψει στο παρελθόν. Μπορεί να έκανε αντιγραφές στο παρελθόν, μπορεί να γίνονται ακόμα από πολύ μικρές εταιρείες, αλλά οι μεγάλοι πάνε μπροστά.όσο αντιγράφεις θα είσαι πίσω, πολύ ή λίγο αλλά πίσω,
και για την ώρα οι κινέζοι μόνο αντιγράφουν
και με τη χορήγηση του κόμματος ( ε... του κράτους ήθελα να πω), την κακοπληρωμένη δουλειά εργατών, την αδιαφορία για περιβαλλοντικές επιπτώσεις και τη χαμηλότερη ποιότητα,
μπορούν και πουλάνε φθηνά
Σόρρυ αλλά αν έχεις δίπλα σου BYD SEAL και βλέπεις Tesla δεν φταίει η BYD αλλά κάτι άλλο.είδα ένα BYD Seal (? αν είδα καλά) σήμερα στο δρόμο, πηγαίναμε μαζί για κάμποσο, μου πήρε πολύ ώρα να καταλάβω ότι δεν ήταν Tesla
Όχι "μια χαρά", τέλεια τα πάει στο τεστ ταράνδου.Όσο αφορά τη βάρκα, μιλάμε για όχημα πόλης που πρέπει να είναι άνετο, κυρίως. Μια χαρά τα πάει.
Make/Model | Sales |
Tesla Model Y | 6835 |
Tesla Model 3 | 5954 |
BYD Atto 3 | 2220 |
BYD Seal | 1573 |
MG MG4 | 1335 |
BYD Dolphin | 688 |
Kia EV6 | 589 |
Hyundai Kona Electric | 502 |
BMW iX1 | 476 |
BMW i4 | 457 |
για τα αυτοκίνητα έγραψα, περί φωτοβολταϊκών δεν κατέχωΑντιγράφει η Longi που τους ρίχνει στα αυτιά στο efficiency των φωτοβολταϊκών, η CATL η Νο1 εταιρεία μπαταριών παγκοσμίως σε τεχνογνωσία και γραμμές παραγωγής, η No2 παγκοσμίως στις μπαταρίες BYD. Το ίδιο σκέφτεται και η VW που έδιωξε 2000 άτομα στην Ευρώπη και έκλεισε το τμήμα software της εταιρείας για να πάει στην Κίνα να αγοράσει εταιρεία software να της φτιάξει το λογαριασμό, η AUDI που συνεργάζεται με Κινέζο κατασκευαστή για πλατφόρμα EVs, η VW που αγόρασε μερίδια από Κινέζο κατασκευαστή για να πάρει την EV πλατφόρμα, η Mercedes που μαζί με την BYD έφτιαξαν την Denza, και πόσα ακόμα έχω γράψει στο παρελθόν. Μπορεί να έκανε αντιγραφές στο παρελθόν, μπορεί να γίνονται ακόμα από πολύ μικρές εταιρείες, αλλά οι μεγάλοι πάνε μπροστά.
Ρωτήστε τον Munro για τις ικανότητες των Κινέζων. Έχει δουλέψει μαζί τους για πολλά χρόνια. Όταν οι Κινέζοι έκαναν έρευνα μόνο για EVs οι δυτικοί δεν ήξεραν τι είναι EV.
Σόρρυ αλλά αν έχεις δίπλα σου BYD SEAL και βλέπεις Tesla δεν φταίει η BYD αλλά κάτι άλλο.
Μην το πηγαίνουμε από το ένα άκρο στο άλλο, κανείς δεν είπε να είναι στημένο για πίστα. Από την άλλη όμως ένα hatchback δεν είναι επουδενί μόνο αυτοκίνητο πόλης, για πληθώρα αγοραστών θα αποτελέσει το μόνο αυτοκίνητο. Άρα θα πρέπει να ανταπεξέρχεται και σε διαδρομές εκτός πόλης, οπότε είναι επιθυμητή μια ισορροπία στο στήσιμο των αναρτήσεων. Ενθαρρυντικό σίγουρα το τεστ ταράνδου από την άλλη όμως δεν είναι μόνο το Top Gear που αναφέρεται στο μαλακό στήσιμο:Όσο αφορά τη βάρκα, μιλάμε για όχημα πόλης που πρέπει να είναι άνετο, κυρίως. Μια χαρά τα πάει.
Όχι "μια χαρά", τέλεια τα πάει στο τεστ ταράνδου.
Και πολύ καλά κάνει κι έχει μαλακές αναρτήσεις, δεν είναι αυτοκίνητο για αγώνες στην πίστα.
Απλώς είναι μαλέες οι Άγγλοι που το έβγαλαν δήθεν βάρκα. Το Νισάν λίφ και το σουβάκι της Τογιότα πιο βάρκες είναι.
Auto Express:As with many soft-riding cars, once the speed increases, body control becomes more of an issue.
You can feel you’re being bobbed up and down and your head tossed from side to side. Firmer rivals, such as the MG4, Peugeot e-208 and Vauxhall Corsa Electric, are far more composed.
(Κι ένα αυστραλιανό για να μην λέτε ότι βάζω μόνο μαλέες άγγλους ) RACVIts worst enemy is a mid-corner change of surface or camber, which can be enough to encourage the unashamedly soft set-up to wallow itself out of phase.
It’s not particularly athletic when you aim it at a corner and the suspension can get flustered over multiple larger bumps. And the rear-end is prone to some unwanted bouncing over larger imperfections.
Οκ, κι όπως ξεκινάει το πρώτο λινκ που δείχνεις:Μην το πηγαίνουμε από το ένα άκρο στο άλλο, κανείς δεν είπε να είναι στημένο για πίστα. Από την άλλη όμως ένα hatchback δεν είναι επουδενί μόνο αυτοκίνητο πόλης, για πληθώρα αγοραστών θα αποτελέσει το μόνο αυτοκίνητο. Άρα θα πρέπει να ανταπεξέρχεται και σε διαδρομές εκτός πόλης, οπότε είναι επιθυμητή μια ισορροπία στο στήσιμο των αναρτήσεων. Ενθαρρυντικό σίγουρα το τεστ ταράνδου από την άλλη όμως δεν είναι μόνο το Top Gear που αναφέρεται στο μαλακό στήσιμο:
What Car:
Auto Express:
(Κι ένα αυστραλιανό για να μην λέτε ότι βάζω μόνο μαλέες άγγλους ) RACV
Κατά την γνώμη μου λοιπόν, όλα αυτά τα αυτοκίνητα με μαλακές αναρτήσεις, μια χαρά θα ανταπεξέλθουν σε διαδρομές εκτός πόλης.Από την άλλη όμως ένα hatchback δεν είναι επουδενί μόνο αυτοκίνητο πόλης, για πληθώρα αγοραστών θα αποτελέσει το μόνο αυτοκίνητο. Άρα θα πρέπει να ανταπεξέρχεται και σε διαδρομές εκτός πόλης,
Είναι ωραίες οι γαλλικές μαλακές αναρτήσεις, προσωπικά τις γουστάρω πολύ. Τις έχω ζήσει για πολλά χρόνια.Γάλλος, τι περίμενες.
Η Tesla όμως τα φτιάχνει απο την τσέπη της. Όχι με τον printer του κράτους.Ακριβώς, ακριβώς το ίδιο όμως, συμβαίνει και με την Tesla.