Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


Μηνύματα
474
Reaction score
124
Τι σχέση έχει αυτό τώρα. Ναι σαν όχημα είναι άψογο, και σε αυτή την τιμή δεν του λείπει τίποτα.
To Top Gear πάντως του έβαλε ένα ωραιότατο 5/10 και η σούμα του ήταν ότι είναι λίγο βάρκα και με ελαφρώς χύμα software.
Bluntly, the BYD Dolphin simply feels unfinished. Remapped steering assistance tune and better dampers would go a long way. So would revised screen software.
 

Μηνύματα
1.243
Reaction score
1.856
To Top Gear πάντως του έβαλε ένα ωραιότατο 5/10 και η σούμα του ήταν ότι είναι λίγο βάρκα και με ελαφρώς χύμα software.
όσο αντιγράφεις θα είσαι πίσω, πολύ ή λίγο αλλά πίσω,
και για την ώρα οι κινέζοι μόνο αντιγράφουν
και με τη χορήγηση του κόμματος ( ε... του κράτους ήθελα να πω), την κακοπληρωμένη δουλειά εργατών, την αδιαφορία για περιβαλλοντικές επιπτώσεις και τη χαμηλότερη ποιότητα,
μπορούν και πουλάνε φθηνά

θα κλείσουν κάποιοι ανταγωιστές έτσι πιθανότατα

είδα ένα BYD Seal (? αν είδα καλά) σήμερα στο δρόμο, πηγαίναμε μαζί για κάμποσο, μου πήρε πολύ ώρα να καταλάβω ότι δεν ήταν Tesla
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.546
Reaction score
30.449
To Top Gear πάντως του έβαλε ένα ωραιότατο 5/10 και η σούμα του ήταν ότι είναι λίγο βάρκα και με ελαφρώς χύμα software.
Το Top Gear είναι σαν το What HiFi. Βρετανός ή πεθαίνεις. Στο πρώτο σχόλιο τους λέει κάποιος ότι είναι το πρώτο αρνητικό review που διαβάζει για το Dolphin. Από την άλλη, στο "έτσι κ έτσι" MG UK? MG4 (UK στον ύπνο του αλλά είπαμε η Βρετανία πεθαίνει τελευταία), έδωσε 9/10 :biggrin: (τo Nissan Leaf είναι περισσότερο UK από το MG). Σε ένα όχημα που στη βασική έκδοση δεν έχει καν αντλία, εσωτερικά πολύ φθηνό ποιοτικά και άθλιο σχεδιαστικά (προσωπική εκτίμηση). Όσο αφορά τη βάρκα, μιλάμε για όχημα πόλης που πρέπει να είναι άνετο, κυρίως. Μια χαρά τα πάει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.546
Reaction score
30.449
όσο αντιγράφεις θα είσαι πίσω, πολύ ή λίγο αλλά πίσω,
και για την ώρα οι κινέζοι μόνο αντιγράφουν
και με τη χορήγηση του κόμματος ( ε... του κράτους ήθελα να πω), την κακοπληρωμένη δουλειά εργατών, την αδιαφορία για περιβαλλοντικές επιπτώσεις και τη χαμηλότερη ποιότητα,
μπορούν και πουλάνε φθηνά
Αντιγράφει η Longi που τους ρίχνει στα αυτιά στο efficiency των φωτοβολταϊκών, η CATL η Νο1 εταιρεία μπαταριών παγκοσμίως σε τεχνογνωσία και γραμμές παραγωγής, η No2 παγκοσμίως στις μπαταρίες BYD. Το ίδιο σκέφτεται και η VW που έδιωξε 2000 άτομα στην Ευρώπη και έκλεισε το τμήμα software της εταιρείας για να πάει στην Κίνα να αγοράσει εταιρεία software να της φτιάξει το λογαριασμό, η AUDI που συνεργάζεται με Κινέζο κατασκευαστή για πλατφόρμα EVs, η VW που αγόρασε μερίδια από Κινέζο κατασκευαστή για να πάρει την EV πλατφόρμα, η Mercedes που μαζί με την BYD έφτιαξαν την Denza, και πόσα ακόμα έχω γράψει στο παρελθόν. Μπορεί να έκανε αντιγραφές στο παρελθόν, μπορεί να γίνονται ακόμα από πολύ μικρές εταιρείες, αλλά οι μεγάλοι πάνε μπροστά.

Ρωτήστε τον Munro για τις ικανότητες των Κινέζων. Έχει δουλέψει μαζί τους για πολλά χρόνια. Όταν οι Κινέζοι έκαναν έρευνα μόνο για EVs οι δυτικοί δεν ήξεραν τι είναι EV.

είδα ένα BYD Seal (? αν είδα καλά) σήμερα στο δρόμο, πηγαίναμε μαζί για κάμποσο, μου πήρε πολύ ώρα να καταλάβω ότι δεν ήταν Tesla
Σόρρυ αλλά αν έχεις δίπλα σου BYD SEAL και βλέπεις Tesla δεν φταίει η BYD αλλά κάτι άλλο. 🙂
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.799
Reaction score
136.698
Όσο αφορά τη βάρκα, μιλάμε για όχημα πόλης που πρέπει να είναι άνετο, κυρίως. Μια χαρά τα πάει.
Όχι "μια χαρά", τέλεια τα πάει στο τεστ ταράνδου.

Και πολύ καλά κάνει κι έχει μαλακές αναρτήσεις, δεν είναι αυτοκίνητο για αγώνες στην πίστα.

Απλώς είναι μαλέες οι Άγγλοι που το έβγαλαν δήθεν βάρκα. Το Νισάν λίφ και το σουβάκι της Τογιότα πιο βάρκες είναι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.546
Reaction score
30.449
Ναι αλλά γιογιόντα δεν ακουμπάμε. Και ας καίει παραπάνω από όσα λέει, και ας βρομίζει το περιβάλλον παραπάνω από όσο λέει. Μην τα ανεβάζω πάλι. Τα έχουν βγάλει οι Αυστραλοί. Οι οποίοι παρεπιπτόντως δεν έχουν θέμα με τα Κινέζικα. Το 80% των ηλεκτρικών που πωλούνται στην Αυστραλία έρχεται από Κίνα. Tesla, BYD, MG, Volvo, Polestar, BMW etc. Στο ένα - δύο παίζουν μπαλίτσα Tesla - BYD.

Australia Total EV sales (January-March, 2024):
Make/ModelSales
Tesla Model Y6835
Tesla Model 35954
BYD Atto 32220
BYD Seal1573
MG MG41335
BYD Dolphin688
Kia EV6589
Hyundai Kona Electric502
BMW iX1476
BMW i4457
 
Last edited:

Μηνύματα
1.243
Reaction score
1.856
Αντιγράφει η Longi που τους ρίχνει στα αυτιά στο efficiency των φωτοβολταϊκών, η CATL η Νο1 εταιρεία μπαταριών παγκοσμίως σε τεχνογνωσία και γραμμές παραγωγής, η No2 παγκοσμίως στις μπαταρίες BYD. Το ίδιο σκέφτεται και η VW που έδιωξε 2000 άτομα στην Ευρώπη και έκλεισε το τμήμα software της εταιρείας για να πάει στην Κίνα να αγοράσει εταιρεία software να της φτιάξει το λογαριασμό, η AUDI που συνεργάζεται με Κινέζο κατασκευαστή για πλατφόρμα EVs, η VW που αγόρασε μερίδια από Κινέζο κατασκευαστή για να πάρει την EV πλατφόρμα, η Mercedes που μαζί με την BYD έφτιαξαν την Denza, και πόσα ακόμα έχω γράψει στο παρελθόν. Μπορεί να έκανε αντιγραφές στο παρελθόν, μπορεί να γίνονται ακόμα από πολύ μικρές εταιρείες, αλλά οι μεγάλοι πάνε μπροστά.

Ρωτήστε τον Munro για τις ικανότητες των Κινέζων. Έχει δουλέψει μαζί τους για πολλά χρόνια. Όταν οι Κινέζοι έκαναν έρευνα μόνο για EVs οι δυτικοί δεν ήξεραν τι είναι EV.


Σόρρυ αλλά αν έχεις δίπλα σου BYD SEAL και βλέπεις Tesla δεν φταίει η BYD αλλά κάτι άλλο. 🙂
για τα αυτοκίνητα έγραψα, περί φωτοβολταϊκών δεν κατέχω
οι κινέζοι εμφανιστήκανε ματά την tesla και κάποιους ευρωπαίους, χωρίς μάλιστα να έχουν παρουσιάσει κάποια καινούρια ιδέα
ομοίως στο software δεν έχουν παρουσιάσει κάποια καινοτομία

και όλα αυτά έχοντας το πλεονέκτημα μίας τεράστιας προστατευόμενης αγοράς, που σημαίνει ότι και πατάτα να βγάλουν θα πουλήσει πολύ καλά (εάν δεν υπάρχει εγχώριος ανταγωνιστής) και θα χρηματοδοτήσει το επόμενο μοντέλο

βέβαια όσο οι άλλοι καθυστερούν, κάποια στιγμή θα πάρουν κεφάλι, αλλά για την ώρα δεν έχω δει κάτι καινούριο

και επίσης πολλές από τις συνεργασίες με κινεζικές εταιρείες είναι απλά και μόνο για να μπορέσουν να πατήσουν στην εκεί αγορά που αλλοιώς είναι κλειστή
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.546
Reaction score
30.449
H Toyota ετοιμάζεται να χρησιμοποιήσει hybrid & PHEV τεχνολογίες της BYD. Ένα παράδειγμα.

Η VW, πιθανότατα και το VAG, θα τρέχει πάνω σε software που θα φτιάξουν Κινέζοι. Ένα άλλο.

.
.
.
 

Μηνύματα
1.243
Reaction score
1.856
ας φτιάξουν πρώτα οι κινέζοι ένα λειτουργικό υπολογιστών δικό τους,
και εκεί πιστή αντιγραφή αυτών που έχουν δημιουργηθεί στη Δύση

η καινοτομία θέλει ελευθερία σκέψης όπως έχει φανεί διαχρονικά και ευτυχώς που είναι έτσι,
εξαιρέσεις υπήρξαν βέβαια και θα υπάρχουν

υπάρχει και η θετική πλευρά βέβαια, στο κοντινό μέλλον το "κινέζικο software" των VW θα είναι πιστό αντίγραφο κάποιου δυτικού και κλασσικά θα τρέχει σε Linux
 

Μηνύματα
474
Reaction score
124
Όσο αφορά τη βάρκα, μιλάμε για όχημα πόλης που πρέπει να είναι άνετο, κυρίως. Μια χαρά τα πάει.
Όχι "μια χαρά", τέλεια τα πάει στο τεστ ταράνδου.

Και πολύ καλά κάνει κι έχει μαλακές αναρτήσεις, δεν είναι αυτοκίνητο για αγώνες στην πίστα.

Απλώς είναι μαλέες οι Άγγλοι που το έβγαλαν δήθεν βάρκα. Το Νισάν λίφ και το σουβάκι της Τογιότα πιο βάρκες είναι.
Μην το πηγαίνουμε από το ένα άκρο στο άλλο, κανείς δεν είπε να είναι στημένο για πίστα. Από την άλλη όμως ένα hatchback δεν είναι επουδενί μόνο αυτοκίνητο πόλης, για πληθώρα αγοραστών θα αποτελέσει το μόνο αυτοκίνητο. Άρα θα πρέπει να ανταπεξέρχεται και σε διαδρομές εκτός πόλης, οπότε είναι επιθυμητή μια ισορροπία στο στήσιμο των αναρτήσεων. Ενθαρρυντικό σίγουρα το τεστ ταράνδου από την άλλη όμως δεν είναι μόνο το Top Gear που αναφέρεται στο μαλακό στήσιμο:
What Car:
As with many soft-riding cars, once the speed increases, body control becomes more of an issue.

You can feel you’re being bobbed up and down and your head tossed from side to side. Firmer rivals, such as the MG4, Peugeot e-208 and Vauxhall Corsa Electric, are far more composed.
Auto Express:
Its worst enemy is a mid-corner change of surface or camber, which can be enough to encourage the unashamedly soft set-up to wallow itself out of phase.
(Κι ένα αυστραλιανό για να μην λέτε ότι βάζω μόνο μαλέες άγγλους :) ) RACV
It’s not particularly athletic when you aim it at a corner and the suspension can get flustered over multiple larger bumps. And the rear-end is prone to some unwanted bouncing over larger imperfections.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.799
Reaction score
136.698
Μην το πηγαίνουμε από το ένα άκρο στο άλλο, κανείς δεν είπε να είναι στημένο για πίστα. Από την άλλη όμως ένα hatchback δεν είναι επουδενί μόνο αυτοκίνητο πόλης, για πληθώρα αγοραστών θα αποτελέσει το μόνο αυτοκίνητο. Άρα θα πρέπει να ανταπεξέρχεται και σε διαδρομές εκτός πόλης, οπότε είναι επιθυμητή μια ισορροπία στο στήσιμο των αναρτήσεων. Ενθαρρυντικό σίγουρα το τεστ ταράνδου από την άλλη όμως δεν είναι μόνο το Top Gear που αναφέρεται στο μαλακό στήσιμο:
What Car:

Auto Express:

(Κι ένα αυστραλιανό για να μην λέτε ότι βάζω μόνο μαλέες άγγλους :) ) RACV
Οκ, κι όπως ξεκινάει το πρώτο λινκ που δείχνεις:

"As with many soft-riding cars.."

Αυτό είπα και γω. Ανάλογα "μαλακά ρυθμισμένα" αυτοκίνητα, έχουν πολλές μάρκες, ανέφερα Τογιότα και Νισάν λίφ, και υπάρχουν πολλά ακόμα ΙΧ, που δεν έχουν "σφιχτές" αναρτήσεις.

Δεν θέλει όλος ο κόσμος σφιχτές αναρτήσεις, και οι σκληρές, δεν προσφέρουν με βεβαιότητα καλύτερες επιδόσεις (πχ στο τεστ ταράνδου) αλλά οκ, η αίσθηση του να μη γέρνει είναι το ζητούμενο σε αρκετούς οδηγούς.

Το Τογιότα chr συγκεκριμένα, που οδήγησα μόλις βγήκε, ήταν Η βάρκα στο γυαλό. Η. Με κεφαλαία. Αλλά δεν με ενόχλησε τόσο αυτό, όσο η φασαρία του κινητήρα του, και το άτσαλο σπινιάρισμα για το τίποτα.

Το γιαρις που είχα για τόσα χρόνια, νομίζεις πως δεν έγερνε; Οι πωλήσεις του είναι κορυφαίες, τοπ. Άρα δε δίνει ο πολύς κόσμος σημασία σε αυτή την παράμετρο όσο ίσως θέλεις να δείξεις.
Αντίστοιχα, το Νισάν λίφ, όταν το οδήγησα σε σχέση με το iD.3 ήταν τρελή βάρκα, απίστευτα χαλαρές αναρτήσεις. Δεν με ενόχλησε αυτό, είπα τι ωραίο κι άνετο που είναι, μια χαρά στήσιμο. Με ενόχλησαν άλλα θέματα, όχι η ανάρτηση.
Από την άλλη όμως ένα hatchback δεν είναι επουδενί μόνο αυτοκίνητο πόλης, για πληθώρα αγοραστών θα αποτελέσει το μόνο αυτοκίνητο. Άρα θα πρέπει να ανταπεξέρχεται και σε διαδρομές εκτός πόλης,
Κατά την γνώμη μου λοιπόν, όλα αυτά τα αυτοκίνητα με μαλακές αναρτήσεις, μια χαρά θα ανταπεξέλθουν σε διαδρομές εκτός πόλης.

Μάλιστα έχω πολύ ευχάριστες αναμνήσεις από τα σιτροέν που είχα κάποτε, τόσο το ξαρά όσο και το μικρό το σάξο, τα οποία παρότι έγερναν πάρα πολύ στις στροφές, είχαν εξαιρετικά κρατήματα, καλύτερα από τα αντίστοιχα ιταλικά της εποχής, τα οποία δεν έγερναν, αλλά έφευγαν από το δρόμο! 😎
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.546
Reaction score
30.449
Γάλλος, τι περίμενες. Και εγώ που είχα το Megane μια χαρά ήταν. Αναρτήσεις έβαζα πάντα σαν αυτές που είχε από το εργοστάσιο ή κάτι αντίστοιχο.
Και στο Nissan που έχω τώρα τα ίδια βάζω. Βέβαια αυτό από μια ταχύτητα και πάνω είναι φτερό στον άνεμο. Καμία σχέση με το Megane. Γενικά προτιμώ normal ανάρτηση και εντελώς αθόρυβη (αν υπάρχει κάτι τέτοιο) εξάτμιση. Έχω μπει σε οχήματα με κρατήματα (φίλων), έχω ζήσει σε δικά μου με φασαριόζικες εξατμίσεις. Δεν θέλω τίποτα από τα δύο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.799
Reaction score
136.698
Γάλλος, τι περίμενες.
Είναι ωραίες οι γαλλικές μαλακές αναρτήσεις, προσωπικά τις γουστάρω πολύ. Τις έχω ζήσει για πολλά χρόνια.

Και γω βαρέθηκα τις πολύ σφιχτές που είχα κάποτε για επίσης πολλά χρόνια, και δυστυχώς το Τέσλα και το iD.3 έχουν σφιχτές αναρτήσεις και τα δύο, όχι πολύ σφιχτές, αλλά μαλακές δε τις λες.

Παρόλα αυτά, το iD.3 σε υψηλές ταχύτητες έχει πλεύση και δε σε προδιαθέτει για πολλά πολλά. Αντιθέτως, το Τέσλα είναι καλύτερο στις υψηλές ταχύτητες κίνησης, σου δίνει την αίσθηση ότι "πατάει" πολύ καλά στο δρόμο. Αλλά απλώς "αίσθηση" είναι, τίποτε άλλο.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.542
Reaction score
84.028
Τα κινεζικά ειναι ΓΤΠ εξ ορισμού. Οι άνθρωποι είναι παντελώς άσχετοι, και απο αυτοκίνητα, και απο τηλέφωνα, και απο ιούς.
Στο μόνο που είναι πολύ καλοί είναι στο να κατεβάζουν το κόστος, με (αθέμιτες) κρατικές επιχορηγήσεις και σίγουρη απορρόφηση του αναγκαίου αριθμού οχημάτων στην εγχώρια αγορά για να στηριχτεί το R&D και το στήσιμο των εργοστασίων στην αρχή της παραγωγής.
Και μετα φλομώνουν την αγορά με φτηνές προσιτές μετριοκουράδες, τραβώντας στην κόλαση και τις σοβαρές εταιρίες με τις τεχνητά χαμηλές τιμές τους. Και αναγκάζονται και οι Γερμανοί, Σουηδοί και λοιποί για να μην ασφυκτιούν, να στήσουν συνεργασίες μαζί τους, προφανώς εις βάρος της ποιοτητας του προϊόντος. Και του καταναλωτή.
Σιχάματα, 200% δασμούς πρέπει να τους βάζουμε. Να τα πουλάνε μεταξύ τους, και στους Ρώσους και τους Ιρανούς. Και στην Γάζα, αν κάποτε βαρεθεί ο IDF να ..... την Χαμάς.
Εχουνε και κατι μικρά να χωράνε στα τούνελ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.546
Reaction score
30.449
:roflmao:

Elon Musk: “if there are no trade barriers established, they will pretty much demolish most other car companies in the world. They're extremely good.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.542
Reaction score
84.028
Ναι ειναι πολυ καλοί με τα λεφτα του κράτους να φτιάχνουν φτηνές μετριότητες. Το έγραψα και εγω. :p
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.546
Reaction score
30.449
Φτιάχνουν πολύ καλά προϊόντα για την τιμή τους. Και αν αφεθούν ελεύθεροι οι άλλοι θα έχουν πρόβλημα.

Ακριβώς, ακριβώς το ίδιο όμως, συμβαίνει και με την Tesla. Φτιάχνει πολύ καλά προϊόντα για την τιμή τους, και αφού αφέθηκε ελεύθερη, Γερμανοί και Αμερικανοί κλαίνε πάνω τα πανάκριβα ηλεκτρικά οχήματα που δεν πούλησαν. Και κατεβάζουν τις τιμές κάτω και από το κόστος μπας και πουλήσουν. Μερικές μάλιστα σταματάνε την εξέλιξη σε μεγάλες πλατφόρμες αφού θα πάνε άπατα (Mercedes), ενώ άλλες ακυρώνουν εργοστάσια μπαταριών και γραμμές παραγωγής επειδή ο κόσμος θέλει υβριδικά (Ford).

The list goes on
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.549
Μηνύματα
2.943.695
Members
38.196
Νεότερο μέλος
nikos3391
Top