Τέλος το κατάστημα JMC Tech

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
37.348
Reaction score
88.837
Το γνωστό διαδικτυακό κατάστημα JMC Tech στο Καρπενήσι κατέβασε ρολά αφήνοντας στον αέρα χιλιάδες προπληρωμένες παραγγελίες.

Τα τελευταία χρόνια είχε πολύ χαμηλές τιμές σε όλα τα δημοφιλή τεχνολογικά προϊόντα. Το μόνο πρόβλημα ήταν ότι δεν ήταν ετοιμοπαράδοτα. Είχε χρόνους παράδοσης 15-30 μέρες και αρκετές φορές μεγαλύτερους. Μέχρι τον Απρίλιο δεν υπήρχε καμία ένδειξη για το τι θα ακολουθήσει. Μέσα στον Μάιο ανέβασε όλες τις τιμές σε επίπεδο retail. Πριν λίγες μέρες έπεσε το site και η σελίδα στο fb. Υπάρχουν πάνω από 20.000 εκκρεμείς παραγγελίες.

Έρχεται πιστόλι και από το κατάστημα JMC Tech - Techmaniacs
 


Μηνύματα
16.132
Reaction score
22.728
Μα είναι δυνατόν να αγοράζει κάποιος σήμερα προϊόν από διαδικτυακό κατάστημα που δεν είναι ετοιμοπαραδοτο;;

15 και 20 μέρες σημαίνει αν το βρω θα στο φέρω στην καλύτερη.

Δεν καταλαβαίνω ώρες ώρες την λογική του κόσμου, για να γλυτώσει ένα 10% δεσμεύει τα χρήματα του σε αμφίβολης ποιότητας κατάστημα περιμένοντας ένα μήνα.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.248
Reaction score
47.129
Εσύ τι δεν καταλαβαίντς ακριβώς, δεν έχς καταλάβει ότι είμαστε καταναλωτικά ζούδια, δεν έχς καταλάβει ότι αγοράζουμε τεχνολογία για να πουλήσουμε μούρη, ότι για ένα τελευταίας και κορυφαίας γενιάς κινητό τηλ. θα σκοτώναμε. Όλα τα παραπάν κάνοντας έξυπνες κινήσεις για αυτούς, προσωπικά δεν με κάνει ντίπ εντύπωση.
Κάτω από το λίνκ που ανέβασε ο Άλεξ έχει εκατοντάδες σχόλια με τα χαροκαμένα βόδια , διάβασα τη κλάψα και έχω να δηλώσω ότι δεν τους λυπάμαι ντίπ, και ξέρεις και κάτι ακόμα, δεν πρόκειται να βάλουν μυαλό, πάλι θα τη ξανά πατήσουν σε ανάλογη περίπτωση.
 





Μηνύματα
317
Reaction score
458
Διαφωνω εν μερει. Εχω παρει απο το εν λογω καταστημα 2 κινητα. Περυσι. Ενα αιφον και ενα μοτορολα. Το αιφον ειχε 2 εβδομαδες παραδοση το ιδιο και το μοτορολα. Σε εκαστη περιπτωση παραγγελθηκαν επειδη απλα δε μας ενοιαζε η ημερομηνια παραδοσης. Θελαμε απλα κινητο γιατι βαρεθηκαμε αυτα που ειχαμε.

Ειδικα στο μοτορολα καθυστερησε μια εβδομαδα παραπανω και πηραμε ενα power bank δωρο λογω αργοποροριας. Οποτε thumbs up. Ενα χρονο πριν και ειχε σχεδον ολες τις κριτικες καλες περαν της παραδοσης που σε τελικη αναλυση δε λεγανε ψεμματα!

Κριμα εχω να πω.
 

Μηνύματα
16.132
Reaction score
22.728
Κάτω από το λίνκ που ανέβασε ο Άλεξ έχει εκατοντάδες σχόλια με τα χαροκαμένα βόδια , διάβασα τη κλάψα και έχω να δηλώσω ότι δεν τους λυπάμαι ντίπ, και ξέρεις και κάτι ακόμα, δεν πρόκειται να βάλουν μυαλό, πάλι θα τη ξανά πατήσουν σε ανάλογη περίπτωση.
Έριξα μια ματιά στα σχόλια...
Συμφωνώ απόλυτα, καμιά ελπίδα.
Κλασσική περίπτωση ανθρώπων που ψάχνουν τρόπο να μη δώσουν μισό μισθό για να πάρουν τηλέφωνο.
Και ναι ψηφίζουν κι όλας
 



Μηνύματα
602
Reaction score
465
Σε τέτοια καταστήματα καρκινώματα, πρέπει να μπαίνει λουκέτο κι έλεγχος από την αρχή που υπάρχει διαφοροποίηση μεγάλη στις τιμές έναντι του ανταγωνισμού.

Οι όσοι αγόραζαν από αυτό κι από το κάθε τέτοιο (βλέπε Perishop πριν λίγο καιρό), είναι συμμέτοχοι και άξιοι της μοίρας τους γιατί δεν επιτρέπουν στην αγορά να είναι υγιής. Καμία λύπηση απολύτως.

Υπάρχουν πολλά υγιή καταστήματα που έχουν και καλές τιμές και δουλεύουν πλήρως νόμιμα σεβόμενα την υπόστασή τους, τον πελάτη, τον εργαζόμενο και το κράτος. Προτιμήστε αυτά.

Τέλος προπληρωμή για μή ετοιμοπαράδοτο προϊόν, είναι απλά χαζομάρα.
Προσωπικά προτιμώ να αγοράζω από εκεί που βρίσκω κάτι ετοιμοπαράδοτο κι ας το πληρώσω και λίγο παραπάνω, αλλά δεν έχω ρίσκο.
Ορισμένα καταστήματα κατανοώ ότι δεν έχουν το κεφάλαιο να φέρουν ένα αντικείμενο χωρίς κάποια στοιχειώδη προκαταβολή. Ας ορίζουν λοιπόν ένα 20% της αξίας του προϊόντως και χρόνο παράδοσης το πολύ 14 εργάσιμες (δε χρειάζεται και παραπάνω xχρόνο για να έρθει κάτι, ακόμα και με χελώνι-express από Ευρώπη), ή ας συνεργαστούν με κάποιον μεγαλύτερο με B2B.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.074
Reaction score
29.781
Θεωρώ πως τα περισσότερα σκρουτζομάγαζα είναι dropshippers. Δεν έχουν stock, δεν έχουν αποθήκες, ούτε θα αποκτήσουν ποτέ επειδή οι dropshippers ΔΕΝ έχουν αποθήκες. Παραγγέλνουν το προϊόν όταν το πληρώσεις.

Η παρακολούθηση της διαθεσιμότητας στις αποθήκες άλλου θέλει δουλειά και εργαλεία που πρέπει να είναι και οι δύο διατεθειμένοι να έχουν, και να πληρώσουν βέβαια. Αλλιώς δεν γίνεται.

Σε manual mode θα υπάρχουν πολλά προβλήματα, όπως μεγάλοι χρόνοι παράδοσης, αδυναμία εύρεσης προϊόντων κ.α. Μέχρι να γίνει αυτό πολλές φορές σε πολλές παραγγελίες ταυτόχρονα και μπαμ.

Για αυτό δεν αγοράζω ποτέ από Σκρουτζ. Πρώτη επιλογή μου είναι το ετοιμοπαράδοτο με δια ζώσης συναλλαγή. Μετά το online και μόνο ετοιμοπαράδοτο.
 
Last edited:

Μηνύματα
602
Reaction score
465
Θεωρώ πως τα περισσότερα σκρουτζομάγαζα είναι dropshippers. Δεν έχουν stock, δεν έχουν αποθήκες, ούτε θα αποκτήσουν ποτέ επειδή οι dropshippers ΔΕΝ έχουν αποθήκες. Παραγγέλνουν το προϊόν όταν το πληρώσεις.

Η παρακολούθηση της διαθεσιμότητας στις αποθήκες άλλου θέλει δουλειά και εργαλεία που πρέπει να είναι και οι δύο διατεθειμένοι να έχουν, και να πληρώσουν βέβαια. Αλλιώς δεν γίνεται.

Σε manual mode θα υπάρχουν πολλά προβλήματα, όπως μεγάλοι χρόνοι παράδοσης, αδυναμία εύρεσης προϊόντωμ κ.α. Μέχρι να γίνει αυτό πολλές φορές σε πολλές παραγγελίες ταυτόχρονα και μπαμ.
Πολύ πιθανό.
Όμως, αν θέλω dropshipper, αγοράζω κι από το Ali Express που λέει ο λόγος.
Δε χρειάζεται να πληρώνω Ελληνικό καπέλο, ειδικά σε προϊόντα που μπορώ να βρώ εύκολα κι άμεσα στον ανταγωνισμό (ας είναι και λίγο ακριβότερα - ο χρόνος είναι χρήμα).
 
Last edited:

Μηνύματα
16.132
Reaction score
22.728
Τέλος προπληρωμή για μή ετοιμοπαράδοτο προϊόν, είναι απλά χαζομάρα.
Ατέλειωτη χαζομάρα , με περικεφαλαία και φούντα

Καμιά λυπηση από μένα , ειδικά για το κόσμο που με 1500 ευρώ μισθό ψάχνει να βρει ευκαιρία να αγοράσει iphone 15
Αλλά δεν βάζουν μυαλό, θα κάνουν λέει αμφισβήτηση συναλλαγής, θα τους βοηθήσει ο νόμος κλπ

Ένας ναρκομανής λίγο πολύ το ίδιο κάνει, με ψέματα ψάχνει να αγοράσει τη δόση του.
 


Μηνύματα
602
Reaction score
465
Ο καταναλωτής είναι ο τελευταίος που φταίει. Ντροπή αυτά που ακούγονται σε αυτό το νήμα. Δείχνει ο καθένας πόσο λίγος είναι.
Όχι αγαπητέ μου δε θα συμφωνήσω. Μπορείτε να λέτε ό,τι θέλετε.

Ο καταναλωτής θα πρέπει να μάθει να αγοράζει συνετά κι όχι να το παίζει πάντα θύμα, ούτε να επιτρέπει να γίνεται έρμαιο του κάθε τυχάρπαστου. Όταν κάτι χωλαίνει, θα πρέπει ή να συμμορφώνεται/διορθώνεται ή να τιμωρείται.

Κι αυτό το λέω ως καταναλωτής, που έχει φάει τα μούτρα του κι έχει τσακωθεί νομικά ακόμα και σε επίπεδο κατασκευαστή (υπάρχουν και περιπτώσεις άσχετες με το εν λόγω θέμα, που σε ένα προϊόν έφταιγε ο κατασκευαστής και όχι ο μεταπωλητής).
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
79.330
Reaction score
99.229
Ναι, όχι...
 

kalitsouni

Ακουστικά
Μηνύματα
3.349
Reaction score
9.744
Κι αυτό το λέω ως καταναλωτής, που έχει φάει τα μούτρα του
Σύμφωνα με τα λεγόμενα που κατηγορώ λες τον εαυτό σου "βόδι"; Γιατί δηλαδή εσύ όταν έφαγες τα μούτρα σου είσαι σωστός και όταν τρώνε οι άλλοι τα μούτρα τους είναι βόδια;

Όταν πας σε σουβλατζίδικο φοβάσαι μη σε δηλητηριάσουν; Αμφιβάλεις ότι η αγορά έχει καλιεργήσει ένα κλίμα εμπιστοσύνης που απολαμβάνουμε όλοι; Δηλαδή τι έπρεπε να κάνουν όλοι αυτοί που λέτε βόδια; Να τους κόψει ότι η διαθεσιμότητα του προϊόντος συνεπάγεται ρίσκο να φάνε τάπα; Από που να τους κόψει; Σίγουρα η πλειονότητα από αυτούς έχουν αγοράσει μέχρι τώρα με επιτυχία online και δεν περίμεναν κάτι τέτοιο.

Μου θυμίζετε κάτι τραγικούς τύπους που κατηγορούν θύματα βιασμών. Ίδια λογική. Αντί να κράξουμε όλοι μαζί τον απατεώνα που είχε το μαγαζί βρίζετε τον κόσμο που την πάτησε. Λες και φταίει ο καθένας επειδή δεν έχει 20 χρόνια εμπειρία σε ιντερνετικές αγορές.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.898
Μηνύματα
2.922.023
Members
38.109
Νεότερο μέλος
vichygeo1
Top