Τέλος το κατάστημα JMC Tech

Μηνύματα
16.132
Reaction score
22.728
Μου θυμίζετε κάτι τραγικούς τύπους που κατηγορούν θύματα βιασμών
Καμιά σχέση , αλλά όταν αφήνεις ενέχυρο τον μισθό σου για να πάρεις κινητό ή κάρτα γραφικών σε τιμή ευκαιρίας σε κατάστημα που σου δηλώνει 20 μέρες χρόνο παράδοσης το κράξιμο είναι το λιγότερο που σου αξίζει μπας και σοκαριστείς για να σταματήσεις να γίνεσαι θύμα του καταναλωτισμού σου.
Πάνω από 9 στους 10 παθόντες είναι σαν αυτούς που περιγράφω, διότι αν δεν ήταν σημαντικό μέρος του μισθού τους η αγορά που κάνανε το πιθανότερο είναι ότι θα δίνανε το 5-10% παραπάνω που θα το είχε ένα κατάστημα με στοκ .
Σιγά μην υπάρχει κει μέσα άνθρωπος που δικαιολογεί την πολυτέλεια να έχει κάρτα γραφικών του 1000αρικου ή αντίστοιχο κινητό και περίμενε 30 μέρες.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
37.348
Reaction score
88.837
Δεν χρειάζεται να πηγαίνουμε στα άκρα. Σε τέτοιες αγορές παίζουμε με τις πιθανότητες. Η πολύ χαμηλή τιμή έχει μεγαλύτερο ρίσκο για το τελικό αποτέλεσμα. Όπως η φθηνότερη τιμή βενζίνης κάποιου πρατηρίου είναι πιθανότερο να είναι αποτέλεσμα νοθείας.

Ο @pankrok έχει δίκιο σε αυτό που γράφει. Η φτήνια τρώει τον παρά...
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.247
Reaction score
47.127
Κανένας νοήμων νους δεν αφήνει όλο το ποσό περιμένοντας να λάβει σε σκρουτζομάγαζα. Απλά τα πράματα!!
 

Μηνύματα
602
Reaction score
465
Σύμφωνα με τα λεγόμενα που κατηγορώ λες τον εαυτό σου "βόδι"; Γιατί δηλαδή εσύ όταν έφαγες τα μούτρα σου είσαι σωστός και όταν τρώνε οι άλλοι τα μούτρα τους είναι βόδια;

Όταν πας σε σουβλατζίδικο φοβάσαι μη σε δηλητηριάσουν; Αμφιβάλεις ότι η αγορά έχει καλιεργήσει ένα κλίμα εμπιστοσύνης που απολαμβάνουμε όλοι; Δηλαδή τι έπρεπε να κάνουν όλοι αυτοί που λέτε βόδια; Να τους κόψει ότι η διαθεσιμότητα του προϊόντος συνεπάγεται ρίσκο να φάνε τάπα; Από που να τους κόψει; Σίγουρα η πλειονότητα από αυτούς έχουν αγοράσει μέχρι τώρα με επιτυχία online και δεν περίμεναν κάτι τέτοιο.

Μου θυμίζετε κάτι τραγικούς τύπους που κατηγορούν θύματα βιασμών. Ίδια λογική. Αντί να κράξουμε όλοι μαζί τον απατεώνα που είχε το μαγαζί βρίζετε τον κόσμο που την πάτησε. Λες και φταίει ο καθένας επειδή δεν έχει 20 χρόνια εμπειρία σε ιντερνετικές αγορές.
Δυστυχώς υπέθεσες λάθος και βγάζεις και λάθος συμπεράσματα.

Έίχα διένεξη με τον κατασκευαστή και το ζήτημα το προχώρησα νομικά και δικαιώθηκα. Δεν αγόρασα από "φαινομενικά φτηνό" κατάστημα ώστε να χάσω τα λεφτά μου.
Δεν επέτρεψα να καταπατήσουν ούτε τα δικαιώματά μου, ούτε έχασα τα λεφτά μου.
Όσο για προπληρωμές, δεν έχω κάνει ποτέ κάποια προπληρωμή για αντικείμενο το οποίο δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο.
Όσες φορές χρειάστηκε να αγοράσω κάτι, αγόρασα είτε από όποιον είχε το αντικείμενο ετοιμοπαράδοτο, είτε το έβαλα στο καλάθι ως παραγγελία με 0 προκαταβολή και το εξόφλησα πλήρως όταν έφτασε στο κατάστημα.


Καταναλωτής και στη μια περίπτωση, καταναλωτής και στην άλλη κι αυτό έσπευσα να τονίσω, χωρις να το παίξω θύμα.

Οπότε παραθέτω το ρεζουμε πάλι:

Ο καταναλωτής θα πρέπει να μάθει να αγοράζει συνετά κι όχι να το παίζει πάντα θύμα, ούτε να επιτρέπει να γίνεται έρμαιο του κάθε τυχάρπαστου. Όταν κάτι χωλαίνει, θα πρέπει ή να συμμορφώνεται/διορθώνεται ή να τιμωρείται.



Τέλος θα συμφωνήσω μαζί σου ως προς τον κάθε τυχάρπαστο που έχει κατάστημα και βαράει κανόνι εκμεταλλευόμενος την ασυδοσία των νόμων.
Όμως κάτι τέτοιους πώς τους πολεμάει κάποιος?

1) Όσο το δυνατό με τον ασυτηρότερο τρόπο καταγγελίες, πλήρης νομική κάλυψη και βαρβάτος δικηγόρος

2) Με μποϋκοτάζ. Είναι γνωστή η τακτική και του Perishop και του JMC, δεν είδα όμως να γίνεται κάποιο μποϋκοτάζ εκ των προτέρων. Θες γιατί η ελπίδα πεθαίνει τελευταία? Θες γιατί ορισμένοι εθελοτυφλούν και σου λέει θα με αποζημιώσει η τράπεζα? Δε ξέρω.

Πάντα διαβάζεις θέματα "εκ των υστέρων" στην Ελλάδα, ακόμα και δείγματα να υπήρχαν ότι κάτι βρωμάει.
Αντίθετα, στο reddit και σε διάφορα forums του εξωτερικού, υπάρχουν πάντα topics που εφιστούν την προσοχή των αγοραστών από διάφορα "μαϊμιού" καταστήματα.
Επομένως καταλήγουμε οτι είτε υπάρχει, είτε δεν υπάρχει ασυδοσία και ατιμωρησία στον κάθε τυχάρπαστο, καλό είναι να υπάρχει και μια καταναλωτική παιδεία η οποία να εξαλείφει όλα αυτά τα σαθρά φαινόμενα της αγοράς.

Αυτά και πιστεύω να γίνομαι κατανοητός.

Καλή συνέχεια.
Δεν χρειάζεται να πηγαίνουμε στα άκρα. Σε τέτοιες αγορές παίζουμε με τις πιθανότητες. Η πολύ χαμηλή τιμή έχει μεγαλύτερο ρίσκο για το τελικό αποτέλεσμα. Όπως η φθηνότερη τιμή βενζίνης κάποιου πρατηρίου είναι πιθανότερο να είναι αποτέλεσμα νοθείας.

Ο @pankrok έχει δίκιο σε αυτό που γράφει. Η φτήνια τρώει τον παρά...
Αυτό ακριβώς!
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
38.837
Reaction score
79.220
λοιπόν έψαξα και βρήκα πότε παρήγγειλα από δαύτους.....ήταν 2 φορες με αντικαταβολή-τιμολόγιο

1η. πριν 2,5 χρόνια έναν επεξεργαστή ι5 12400f χωρίς ψύξη...wof δηλαδή...με επίσημη συσκευασία.....γιατί απλά δεν έβρισκα σε κανέναν αντιπρόσωπο....ήταν μόλις είχε κυκλοφορήσει η 12η γενιά...
και
2η πριν 20 μέρες :biggrin: μελανάκια ινκτανκ για epson...τα οποία ενώ τα είχαν ετοιμοπαράδοτα μου έκαναν 1 εβδομάδα παράδοση

στην περίπτωση της cpu είχα θέμα...μου έστειλαν cpu η οποία ήταν σε ένα χαρτόκουτο με αφρολεξ χύμα...ήταν φαγωμένη μία γωνία από το pcb και είχε και γρατζουνιές πάνω....φυσικά τους πήρα κατευθείαν τηλ και έστειλα και φωτό....
μου έλεγαν τα δικά τους ότι έτσι είναι αυτά κ μπλα μπλα....
πιάσαμε κακή κουβέντα...και στο τέλος τους απείλησα με καταγγελία στο σκρουτζ, κλπ γιατί κ έτσι όπως λένε να ήταν...αυτό το πράμα ήταν μεταχειρισμένο και χτυπημένο

τελικά μετά από 2 μέρες μου έστειλαν cpu με ψύκτρα:biggrin:....και καπάκι έδωσα στον κούριερ με δικά τους έξοδα τον χύμα επεξεργαστή


γενικά έχω έναν κανόνα σε ότι έχει να κάνει με τεχνολογίες πληροφορικής....ΚΑΝΕΝΑΣ δεν χαρίζει τεχνολογία
όταν βλέπετε πχ ένα λαπτοπ με ίδια χαρακτηριστικά με ένα άλλο αρκετά φθηνότερο.....εεεε από κάπου αλλού έκοψαν...είτε οθόνη...είτε μπαταρία είτε κλπ

τώρα ως προς την τιμή vs αναμονή....προσωπικά δεν θα το έκανα ποτέ για πάνω από 15 μέρες....που θεωρώ φυσιολογική αναμονή για παραγγελία από εξωτερικό
από εκεί και μετά όταν βλέπεις ένα κατάστημα στο σκρουτζ νομίζει ο κόσμος ότι έχει παράλληλα και ασφάλεια Αλιάνζ
αλλά δεν είναι έτσι παιδιά.....

μην παίζετε με τα λεφτά σας....
καλό να κοιτάτε τις χαμηλότερες τιμές....αλλά με έλεγχο του ανταγωνισμού
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
38.837
Reaction score
79.220
2) Με μποϋκοτάζ. Είναι γνωστή η τακτική και του Perishop και του JMC, δεν είδα όμως να γίνεται κάποιο μποϋκοτάζ εκ των προτέρων. Θες γιατί η ελπίδα πεθαίνει τελευταία? Θες γιατί ορισμένοι εθελοτυφλούν και σου λέει θα με αποζημιώσει η τράπεζα? Δε ξέρω.
είπες μποϊκοτάζ και γέλασα....

προχθες είχε έρθει ένα φιλαράκι στο μαγαζί.... ο πατέρας του έχει από τα μεγαλύτερα γυράδικα στην πόλη....κάποια στιγμή είχε πάει 10 το βράδυ και χτυπάει το τηλ του...ήταν ο γέρος του και του έλεγε κάτι για το ιφουντ ότι ήθελε να φύγει γιατί ανεβάζουν πάλι την προμήθεια κλπ κλπ....
τεσπα με τα λίγα με τα πολλά πιάσαμε κουβέντα για τις πλατφόρμες...και μου αναφέρει εκείνη την ιστορία τότε με τον πακετά της ιφουντ που όλοι και καλά έκαναν μποικοτάζ

να ξέρετε ότι και τα καταστήματα έκαναν...
τουλάχιστον στην πόλη μου...σχεδόν όλη η εστίαση βγήκε από την πλατφόρμα μέσα σε 2 μέρες...
ΑΛΛΑ...
με το που έφυγαν όλοι και άδειασε η πλατφόρμα....κάποιοι έξυπνοι με καταστήματα βρήκαν την ευκαιρία...μετά από μια βδομάδα που ηρέμησε η κατάσταση..... διαπραγματεύτηκαν και ξαναμπήκαν...σχεδόν τσάμπα....:biggrin:

και όταν άρχισαν πάλι οι παραγγελίες από τον κόσμο τον ευαισθητούλη που με ένα φαγοκουπόνι των 2 ευρώ η επανάσταση πάει περίπατο ...άρχισαν να επιστρέφουν πάλι τα καταστήματα που έφυγαν ....αλλά με μεγαλύτερες τιμές από ότι είχαν κλείσει πριν φύγουν :laugh:

ο γέρος του ήταν από τους τελευταίους που ξαναμπήκε όταν πήρε χαμπάρι τι γινόταν....και φυσικά πλήρωσε και την νύφη
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.448
Reaction score
21.199
Ο καταναλωτής είναι ο τελευταίος που φταίει. Ντροπή αυτά που ακούγονται σε αυτό το νήμα. Δείχνει ο καθένας πόσο λίγος είναι.
Διαφωνώ. Στην Κύπρο έχουμε ένα ρητό: "Εγώ σε "τυφλώνω" και σου πουλώ, εσύ "βλέπε " κι αγόραζε." Ο καταναλωτής οφείλει να κάνει όσα περνούν από το χέρι για να προστατεύσει τον εαυτό του και την τσέπη του.

Εάν το κάνει αυτό και πάλι πέσει θύμα κάποιου εμπόρου, τότε ΟΚ, ας αναζητήσει βοήθεια από την πολιτεία ή/και από οπουδήποτε αλλού δύναται.
 
Last edited:


Ndis

Titika
Μηνύματα
1.901
Reaction score
4.719
Είχα ψωνίσει αρκετές φορές από το κατάστημα αυτό, χωρίς κανένα πρόβλημα.

Η αλήθεια πάντως είναι ότι είμαι ανυπόμονος και συνήθως προτιμώ το έτοιμοπαραδοτο, ακόμα και είναι κάπως ακριβότερο.

Ανεξάρτητα ομως λοτο είναι, πιστόλι είχε φάει κόσμος μέχρι και από την ηλεκτρονική Αθηνών.

Προτιμάτε μαγαζιά με επιλογή paypal.
 

Μηνύματα
2.429
Reaction score
3.034
Αντικαταβολή πάντα κι έλεγχος προϊόντος. Από παντού.
Όποιος δεν υποστηρίζει αντικαταβολή απλά Μακριά!
 

Μηνύματα
673
Reaction score
1.219
Μία πιθανή λύση για τέτοιες περιπτώσεις είναι οι ίδιες οι τράπεζες.
Εδώ και λίγα χρόνια έχω μία χρυσή VISA της τράπεζας μου . η οποία μεταξύ άλλων προσφέρει προστασία αγορών για προϊόντα αξίας έως 1.000 Ευρώ.
Αν δεν παραλάβω προϊόν, αν παραλάβω σπασμένο προϊόν, αν μέσα στο κουτί βρω πέτρες κλπ, με αποζημιώνει η κάρτα.
Επίσης διπλασιάζεται ο χρόνος της εγγύησης.
Για 60 Ευρώ το χρόνο έχω μία σιγουριά στις online αγορές μου.
Αν δεν κάνω λάθος όλες οι τράπεζες έχουν αντίστοιχες κάρτες.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
20.774
Reaction score
34.872
Ο καταναλωτής είναι ο τελευταίος που φταίει. Ντροπή αυτά που ακούγονται σε αυτό το νήμα. Δείχνει ο καθένας πόσο λίγος είναι.

Εξαρτάται. Οι γενικοί αφορισμοί είναι δύσκολοι και συνήθως αποτυγχάνουν.

Πανάρχαιο το caveat emptor, εξίσου παλαιά η κοινή ρήση, κοντά στο νου κι η γνώση.

Ή αλλιώς βοηθάει να μην πάμε ξεβρακωτοι στα αγγούρια με μόνη εγγύηση την πεποίθησή μας ότι υπάρχουν νόμοι για την αγγουροπροστασία μας.
 

Μηνύματα
9.811
Reaction score
1.907
Μα είναι δυνατόν να αγοράζει κάποιος σήμερα προϊόν από διαδικτυακό κατάστημα που δεν είναι ετοιμοπαραδοτο;;

15 και 20 μέρες σημαίνει αν το βρω θα στο φέρω στην καλύτερη.

Δεν καταλαβαίνω ώρες ώρες την λογική του κόσμου, για να γλυτώσει ένα 10% δεσμεύει τα χρήματα του σε αμφίβολης ποιότητας κατάστημα περιμένοντας ένα μήνα.
Συμφωνώ, είχε σε πολύ καλή τιμή την Garmin HRM Pro Plus αλλα δεν τη πηρα ποτέ λόγω μεγάλου χρόνου παράδοσης.
 


Μηνύματα
16.132
Reaction score
22.728
Συμφωνώ, είχε σε πολύ καλή τιμή την Garmin HRM Pro Plus αλλα δεν τη πηρα ποτέ λόγω μεγάλου χρόνου παράδοσης.
δεν κοιτάζω ποτέ τιμές σε καταστήματα χωρίς στόκ στο προϊόν.
για το συγκεκριμένο προϊόν κάπου το είχα βρει κοντά στην επίσημη τιμή (κάνα 15άρι κάτω κάτι τέτοιο) , να περιμένω 20 μέρες για 10 ευρώ δεν παίζει.
προτιμώ να πεθάνω τον @billpeppas στα παζάρια που θα παραδόσει και άμεσα
 





Μηνύματα
109
Reaction score
142
Θεωρώ πως τα περισσότερα σκρουτζομάγαζα είναι dropshippers. Δεν έχουν stock, δεν έχουν αποθήκες, ούτε θα αποκτήσουν ποτέ επειδή οι dropshippers ΔΕΝ έχουν αποθήκες. Παραγγέλνουν το προϊόν όταν το πληρώσεις.
Δεν είχα ποτέ σχεδόν* πρόβλημα με διαθεσιμότητα όταν έκανα αγορά μέσω του καλαθιού του Σκρουτζ. Ακόμα και στις σπάνιες περιπτώσεις που είχε καθυστέρηση μου έχουν στείλει από άλλο κατάστημα που το είχε διαθέσιμο και πλήρωναν αυτοί τη διαφορά.

*Το σχεδόν για τη μία φορά που είχα - όταν παράγγειλα οθόνη για προτζέκτορα. Δεν το είχε ο αντιπρόσωπος και τελικά μου ακύρωσαν την παραγγελία με επιστροφή χρημάτων και ένα κουπόνι 5 ευρώ δώρο. Αλλά το θεωρώ ελάχιστο και κατανοητό για ένα niche προϊόν, μου έχει συμβεί και με amazon παρόμοια κατάσταση.
 


Staff online

  • spylab
    Shalom
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.898
Μηνύματα
2.922.003
Members
38.109
Νεότερο μέλος
vichygeo1
Top