Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.748
Reaction score
10.577
Εξ ου και το ...
''Τι βενζίνα θα παραδόσεις μωρή;''
 


TGD

Μηνύματα
7.788
Reaction score
7.771
Είδα στη γειτονιά ολοφρεσκο πορτοκάλι MG4 με πινακίδες Μαγνησίας. Με γεια!
Τώρα μένει να δω αν όντως μένει στη γειτονιά. Κι αν ναι που θα φορτίζει, γιατί λίγοι έχουν χώρο στάθμευσης.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.348
Reaction score
28.897
Κυκλοφόρησαν κάτι τιμές για το τούμπανο full extra δικίνητο Alpine A290 > 47.000€.

Το τετρακίνητο δηλαδή πόσο θα έχει; 🤪
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.748
Reaction score
10.577

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.348
Reaction score
28.897
Εγώ βλέπω κάτι άλλο. Η Toyota, και η κάθε Toyota που ακολουθεί την ίδια λογική, αντί να κάτσει να φτιάξει σωστά και φθηνά ηλεκτρικά, και να επενδύσει στην μπαταρία, την φόρτιση και αλλού, περιμένει τα στρώσουν άλλοι το χαλί και μετά να μπει.

Μόνο για αυτό αξίζει να μην ασχοληθείς ξανά μαζί της.

Από την άλλη η "super" Toyota το μόνο που έχει να δείξει είναι ένα άθλιο πανάκριβο ηλεκτρικό, και ένα πανάκριβο PHEV νέας γενιάς, ενώ οι Γάλλοι ας πούμε, γλεντάνε την υφήλιο με ηλεκτρικά των 23.000€ - 25.000€ ήδη, τη στιγμή μάλιστα που οι Γερμανοί θέλουν συνεργασίες με Κινέζους για να τα καταφέρουν και ακόμα τίποτα.
 
Last edited:

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.569
Reaction score
75.374
περιμένει τα στρώσουν άλλοι το χαλί και μετά να μπει
Για τον προφανή, όχι σε όλους μάλλον, λόγο οτι μία επιχείρηση ενδιαφέρεται πρωτίστως για συνεχή κερδοφορία. :p
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.348
Reaction score
28.897
Για τον προφανή, όχι σε όλους μάλλον, λόγο οτι μία επιχείρηση ενδιαφέρεται πρωτίστως για συνεχή κερδοφορία. :p
Ναι το ξέρουμε, κάτι έχουμε καταλάβει. Από την άλλη, οι άλλοι δεν ενδιαφέρονται, και είπαν να πετάξουν μερικά δις να βοηθήσουν την Toyota.

Είναι τουλάχιστον ξεφτίλα μια εταιρεία τέτοιου μεγέθους να τα περιμένει έτοιμα. Και ταυτόχρονα να σπρώχνει τα φουγάρα με ρόδες.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.748
Reaction score
10.577
Ίσως γιατί ο Τσέο είδε οτι το κομμάτι της πίτας που θα πάρουν τα ηλεκτρικά δεν αξίζουν ακόμα τις επενδύσεις.
Μέχρι στιγμής δικαιώνεται.
Ίσως περιμένει να βελτιωθούν και άλλο οι μπαταρίες.
Ισως γιατί κάτω από 30.000 δεν φτιάχνεις ηλεκτρικό, άρα και μικρότερο όγκο πωλήσεων.
Ίσως , ίσως ίσως κτλ κτλ

Υπάρχουν θεμελιώδη προβλήματα χρήσης και συντήρησης που τα ηλεκτρικά δεν έχουν λύσει ακόμα.
Χωρίς ιδιωτικό πάρκινγκ ή με μεγάλες αποστάσεις εκτός είναι ακόμα πρόβλημα.

ΥΓ: Να ενημερώσω τον Σύνδεσμο Κατόχων EV ''Ο Τερκενλής'' ότι είμαι φανατικά υπέρ των ηλεκτρικών από τότε που ο Ελον παρουσίασε το S και είχε φτιάξει την Space X. Απλός είμαι περισσότερο υπερ της πραγματικότητας .
Οπότε όχι άλλο τσουρέκι για το πόσο γαμ@τες αγορές κάνατε. Τσάμπα τα λέτε.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.348
Reaction score
28.897
Σωστά. Δεν αξίζει, τι να ασχολείσαι τώρα, σιγά. Το 2023 οι πωλήσεις BEVs ήταν πάνω από 10.000.000 🙃. Τι να λένε 10.000.000 νέα ηλεκτρικά σε ένα μόλις χρόνο. Και βέβαια η συντριπτικότατη πλειοψηφία ήταν Κινέζικα και Tesla.

Οπότε ναι, δικαιώθηκε. Όπως δικαιώθηκαν και όσοι έλεγαν ότι έπεσαν οι πωλήσεις στα ηλεκτρικά. Δεν μειώθηκαν οι πωλήσεις. Δεν πούλησαν πέρσι 10 και φέτος 8. Αυτό που μειώθηκε είναι ο ρυθμός αύξησης. Δηλαδή η αύξηση δεν ήταν πχ 50% αλλά 40%. Κλάιν.

Το αν φτιάχνεις ηλεκτρικό κάτω από 30.000€ το έχουν απαντήσει ήδη οι Citroen, Renault και Hyundai, και πιθανότατα και η Fiat καθώς υπάρχουν φήμες για το Panda να ξεκινά κοντά στα 25.000€. Σε δύο χρονάκια θα έχουμε και στα 20.000€.

Θέμα συντήρησης δεν υπάρχει, κανένα, πουθενά. Θέμα ανταλλακτικών υπάρχει στα τρακαρισμένα. Όχι για πολύ ακόμα.

Στα ταξίδια η λύση είναι Tesla LR. Αν σου αρέσει το παίρνεις αλλιώς κάθεσαι στα αυγά σου. Φθηνότερο δεν υπάρχει.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.172
Reaction score
128.124
Ίσως γιατί ο Τσέο είδε οτι το κομμάτι της πίτας που θα πάρουν τα ηλεκτρικά δεν αξίζουν ακόμα τις επενδύσεις.
Μέχρι στιγμής δικαιώνεται.
Ίσως περιμένει να βελτιωθούν και άλλο οι μπαταρίες
Όχι βέβαια.

Ο Έλον κάθε βράδυ πριν κοιμηθεί, κάνει την προσευχή του με ευχές στον πρώην τσεο της Τογιότα, γιατί εάν είχε ξυπνήσει νωρίτερα, δεν θα έφτανε ποτέ το μοντελ Υ να είναι το πιο καλοπουλημένο ΙΧ ανεξαρτήτως μάρκας και καυσίμων σε όλο τον πλανήτη πέρσι. 🤣😁
 

TGD

Μηνύματα
7.788
Reaction score
7.771
Θυμάστε την φίλη μου με το Born που πήρε ο αδελφός της Tesla 3; Σε λίγο παραλαμβάνουν και Atto. Στην οικογένειά της το μόνο θερμικό είναι η αντίκα του πατέρα της. Και μόνο η αντίκα έχει χώρο στάθμευσης.
Ο απλός φορητός φορτιστής της Tesla μπαίνει σε τριφασική πρίζα και φορτίζει και το Born. Οπότε δεν εγκαταστάθηκε μόνιμος φορτιστής στη δουλειά.
Οι θέσεις φόρτισης στην γειτονιά είναι συνέχεια κατελειμμενες από θερμικά. Αν την βρει άδεια το βάζει να φορτίσει στο 100%.
Ποιος έκανε τις μεταφράσεις στα μενού του Born; Μου θυμίζει τα πρώτα χρόνια των κινητών με το ΧΑΜΗΛ ΜΠΑΤΑΡ.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.748
Reaction score
10.577
Σωστά. Δεν αξίζει, τι να ασχολείσαι τώρα, σιγά. Το 2023 οι πωλήσεις BEVs ήταν πάνω από 10.000.000 🙃. Τι να λένε 10.000.000 νέα ηλεκτρικά σε ένα μόλις χρόνο. Και βέβαια η συντριπτικότατη πλειοψηφία ήταν Κινέζικα και Tesla.

Οπότε ναι, δικαιώθηκε. Όπως δικαιώθηκαν και όσοι έλεγαν ότι έπεσαν οι πωλήσεις στα ηλεκτρικά. Δεν μειώθηκαν οι πωλήσεις. Δεν πούλησαν πέρσι 10 και φέτος 8. Αυτό που μειώθηκε είναι ο ρυθμός αύξησης. Δηλαδή η αύξηση δεν ήταν πχ 50% αλλά 40%. Κλάιν.

Το αν φτιάχνεις ηλεκτρικό κάτω από 30.000€ το έχουν απαντήσει ήδη οι Citroen, Renault και Hyundai, και πιθανότατα και η Fiat καθώς υπάρχουν φήμες για το Panda να ξεκινά κοντά στα 25.000€. Σε δύο χρονάκια θα έχουμε και στα 20.000€.

Θέμα συντήρησης δεν υπάρχει, κανένα, πουθενά. Θέμα ανταλλακτικών υπάρχει στα τρακαρισμένα. Όχι για πολύ ακόμα.

Στα ταξίδια η λύση είναι Tesla LR. Αν σου αρέσει το παίρνεις αλλιώς κάθεσαι στα αυγά σου. Φθηνότερο δεν υπάρχει.
Κάτω από 25 είναι αυτοκινητα πόλης.
Τα Τέσλα είναι σοβαρά αυτοκίνητα αλλά κατηγορίας 50.000£.

Χωρίς επιδοτήσεις ούτε αυτά θα είχαν το μερίδιο που έχουν.

Αν είχα ένα μαγικό κουμπί για να γίνουν όλα ηλεκτρικά θα το πατούσα χτες.
Αλλά πρακτικά ο δρόμος είναι δύσκολος και με σοβαρότατα προβλήματα.
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.184
Reaction score
7.168
Υπάρχουν θεμελιώδη προβλήματα χρήσης και συντήρησης που τα ηλεκτρικά δεν έχουν λύσει ακόμα.
Ποια είναι τα (θεμελιώδη μάλιστα) προβλήματα συντήρησης που έχουν τα ηλεκτρικά; Εμένα μου χαλάσε το air condition. Μετράει;

Αντιλαμβάνομαι ότι μπορεί να σου έχουν γίνει... τσουρέκια να ακούς πόσο τέλεια είναι τα ηλεκτρικά, αντίστοιχα όμως μας έχουν γίνει κι εμάς με το να ακούμε ένα σωρό κατά φαντασία προβλήματα για μπαταρίες και δεν ξέρω γω τι άλλο.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.748
Reaction score
10.577
Φανοποιεια δεν υπάρχουν.
Φόρτιση και διαμέρισμα.

Επίσης δεν κατοικούν όλοι στην Αττική. (Σέρβις)
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.184
Reaction score
7.168
Μήπως ταυτίζεις τα Tesla με τα ηλεκτρικά;
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.748
Reaction score
10.577
Καλά η Τέσλα στο αφτερ είναι σε άλλο επίπεδο αλλά και οι άλλοι δεν απέχουν.
Δυστυχώς.
 

Μηνύματα
7.294
Reaction score
1.304

Θεωρητικά, θα μπορούσε να είναι ενδιαφέρουσα εναλλακτική του model 3 rwd αν το μικρό μέγεθος και ο οδηγικος χαρακτήρας είναι ψηλά στα κριτήρια του ενδιαφερομενου. Όπως και το νέο αλπιν.

Αν φυσικά κόστιζαν όσο το model 3 rwd. Μπουαχαχα.
Η Junior είναι B-SUV, το 3 είναι D, δηλαδή το 3 είναι μιάμιση κατηγορία αγοράς πάνω από τη Junior. Δεν νομίζω ότι θα μπορούσε ποτέ να αποτελέσει το ένα εναλλακτική του άλλου, το μόνο τους κοινό είναι ότι είναι ηλεκτρικά (η Junior ούτε καν κατ αποκλειστικότητα).
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.242
Μηνύματα
2.893.430
Members
38.010
Νεότερο μέλος
ATBG7
Top