Πώς μπορώ να εξηγήσω στους φίλους μου ότι ασχολούμαι με τον ήχο χωρίς να το κάνω να ακούγεται ηλίθιο?




Μηνύματα
7.465
Reaction score
2.156
Το diversify σημαίνει να μην ντρέπεται κάποιος να αποκαλύψει ότι είναι γκέι ,ή χαϊφιντελίστας, ή ακόμα και κρυφός χαϊεντάς. Πλέον ζούμε σε μία άλλη κοινωνία διαφορετική , με μοναδικό πρόβλημα το φαινόμενο του θερμοκηπίου το οποίο το παλεύουμε αγοράζοντας αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα EV
 
Last edited:




Μηνύματα
941
Reaction score
1.561
Μάκη τώρα μεταξύ μας που δεν θα σε κρίνουμε άσχημα για πες μας τι ηχοσύστημα έχεις;
χωρις παρεξήγηση αλλα το πρώτο πιναρισμένο θρεντ στο πρωτοσελιδο δεν το βλεπεις? χαχαχα. (δεν το λεω με κακία)
 

Μηνύματα
941
Reaction score
1.561
Οταν χρησιμοποιεις τον ορο ασχολουμαι δειχνει καποια αοριστη διαρκεια στο παρελθον και στο μελλον. Δηλαδη σημαινει οτι ασχολεισαι ενεργα και δεν περασε η περιοδος που ασχολιοσουν. Δηλαδη αν τους δειξεις το συστημα που εχεις και τους εξηγησεις με τι κρητηρια το εστησες και γιατι θα φανει οτι ειχες ενα προτζεκτ και το τελειωσες. Μπορεις να ισχυριστεις οτι θελεις να κανεις και καποιες προσθηκες/βελτιωσεις αλλα και παλι δειχνει οτι ειναι ενα προτζεκτ που εχει χρονικο οριζοντα. Για να πεις οτι ασχολουμαι πρεπει να εισαι διαρκως στην διαδικασια αλλαγης εξοπλισμου και αναβαθμισεων , κατι σαν συλλεκτης εργων τεχνης που κανει και καποιες αγοραπωλησιες. Μπερδεμενο ειναι τελικα...
Ναι ασχολούμε και δεν εχω πάψει ακόμα. κοίτα και τους γείτονες απ΄την Ιθάκη. :lolsign:
Όσο για τον φίλο Decembered, θα του απαντήσω αύριο γιατί είναι μεγάλη η απάντηση.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.471
Reaction score
12.240
Όταν ήμουν φαντάρος, γνώρισα ένα παιδί και κάναμε κολλητή παρέα ( ο @kanakiani γνωρίζει ). Αυτό το παιδί λοιπόν, είχε γνώσεις στη συντήρηση των όπλων ( μάλιστα είχε κάνει συντήρηση και στα σκοπευτικά αρκετών g3 που κοιτούσαν το ένα στην ανατολή και το άλλο στη δύση ). Είχε ελβετικό σουγιά και μαζί είχε πάρει ένα πλήρες σετ ακονίσματος. Μιλούσαμε λοιπόν για τα χόμπι μας, του είπα εγώ για τα στερεοφωνικά, άρχισα να μιλάω για τα Bryston, τα naim, το πικάπ του μπαμπάκου, τη διαφορά στη ποιότητα του ήχου κλπ. Μη σας τα πολυλογώ, εγώ για αρκετό καιρό ασχολιόμουν με τους ελβετικούς σουγιάδες ( τους έκανα ξυράφι λέμε ) και ο Βάγγος κόλλησε με τα στερεοφωνικά. Δεν θυμάμαι ποιος ήταν ο πρώτος ενισχυτής του, αλλά είχε πάρει κάτι ηχεία Jamo με κόρνες. Όταν του πήγα τον Bryston 3B μαζί με τον 1B προενισχυτή, έπαθε τη πλάκα του απο τον έλεγχο που είχε ο τελικός πάνω στα ηχεία, το κοφτό και μετρημένο μπάσο κλπ. Αυτό ήταν. Αγόρασε μετά απο λίγο καιρό ένα ολοκληρωμένο Magnum, ένα ολοκληρωμένο cd player Cambridge και το έριξε και στο βινύλιο αγοράζοντας αρχικά ένα Dual με ανάρτηση ( δεν θυμάμαι το μοντέλο του ) αλλά μόλις άκουσε το RD11S έπαθε τη πλάκα του. Ηχεία είχε πάρει δανεικά τα δικά μου τα B&W 602 πρώτης γενιάς. Μη σας τα πολυλογώ, αφενός έχει φτιάξει ένα πολύ καλό σύστημα πλέον ( αλλά δυστυχώς του έπαθε ζημιά ο ολοκληρωμένος NAD που είχε πάρει ) και έχει μια τεράστια δισκοθήκη βινυλίων. Μάλιστα, επειδή εγώ ως γνωστόν πλέον έχω γυρίσει στα ψηφιακά και στα ενεργά ηχεία, όποτε μιλάμε στο τηλέφωνο, κάνουμε καζούρα ο ένας στον άλλο.

Το μυστικό με τον Βάγγο ήταν ότι τον ενδιέφερε το χόμπι μου και άκουσε τη διαφορά μεταξύ ενός "απλού" συστήματος και ενός πιο ποιοτικού, κατάλαβε τη διαφορά μεταξύ του Dual και του (καλοστημένου τότε) RD11S, κατάλαβε τη διαφορά μεταξύ ενός σαματατζίδικου συστήματος και αυτού που έπαιζε (πιο) ποιοτικά. Και φυσικά, ποτέ δεν του πούλησα μούρη, απλά συζητούσαμε για τα χόμπι μας και του φάνηκε ενδιαφέρουσα η όλη φάση.
 

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.386
Φίλε Μάκη,
βάλτους στο avsite και ζήτα από τον thva να τους εξηγήσει τα του hobby, είναι θέμα χρόνου να απαλλαγείς από οποιαδήποτε διευκρίνηση.
Εγώ θα τους λέω τίποτε ανοησίες για Κάντ και ότι πρέπει να ανεβάσουν το πνευματικό, συναισθηματικό και αισθητικής επίπεδο τους πρώτα και οι άνθρωποι θα λακίσουν θεωρώντας με τρελό. :D

Προσωπικά όπως έχω ξαναπεί (και εσύ το ξέρεις πολύ καλά) δεν ασχολούμαι ποτέ να εξηγώ τέτοια θέματα σε κανέναν είτε άσχετο με το "χόμπι" , είτε σχετικό. Δεν έχω σχέση με ανθρώπους του "audio" και ούτε θα ήθελα εκτός απο πολύ ελάχιστες εξαιρέσεις που θα μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου να κάνω μια προσπάθεια χωρίς όμως να πιστεύω ότι θα είχα ελπίδες να "συνεννοηθώ" για τους λόγους που με έσπρωξαν να ασχοληθώ ή τι σημαίνουν για εμένα όλα αυτά και με τι σκοπό. Σίγουρα πάντως όχι για να προσηλυτίσω κανέναν στην όλη φάρσα που λέει και ο Δεκέμβριος . Ιδίως όταν βλέπω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να καταλάβει τι πρόκειται να του πω. Πριν βιαστείς να πείς για εδώ μέσα και τη δημόσια εκπεφρασμένη άποψη μου που πολλές φορές αποτέλει και persona και κάτι σαν αντικατοτπρισμός θέσεων άλλων παρά απόλυτα δική μου άποψη λαικίζοντας πολλές φορές επίτηδες για να προσπαθήσω να κάνω κάποιους να σκεφτούν out of the box και πάλι την χρησιμοποιώ ως μέθοδο και εργαλείο, να σου πω ότι εδώ είναι άλλη περίπτωση καθώς όποτε το έχω κάνει είχα άλλους σκοπούς. Σε μικρή δόση και ειλικρινά έχω αναφερθεί μόνο σε μερικά πόστ μου και πάλι διερευνητικά στον Bhutia και πάλι για την πιθανή συσχέτιση τους με κάποιο τεχνικό μέρος με σκοπό να εντοπίσω κάποια patterns.

Στο πρακτικό μέρος τώρα, που φαίνεται να απασχολεί τον MakiwGer και να επιμένει να έχει την ανάγκη να μοιραστεί πράγματα ή και άλλους και είναι σίγουρο ότι δεν θα ακολουθήσουν την δική μου συμβουλή καθώς είναι διαφορετικοί άνθρωποι με δικό τους δρόμο, εμπειρίες, ανάγκες και τρόπο που ακολουθούν στην ζωή ... το πιο χρήσιμο - τουλάχιστον σαν basic αναρωτήσεις - πόστ που διάβασα είναι το #47 του Δεκέμβριου. Με τη διαφορά ότι δεν θα δημοσίευα τις σκέψεις μου καθότι σε τέτοιο βάθος ή και παραπέρα που πρέπει κάποιος να πάει το θέμα του audio και της μουσικής ανάγκης που αυτό του πληρεί γίνεται α) πολύ προσωπικό και β) για ευνόητους και εμφανείς λόγους και μην μιλώντας στα κατάλληλα άτομα όπως λές μπορεί να έχει άσχημο αποτέλεσμα και να απομακρυνθεί απο την σωστή, κατ' εμε΄να πάντα τουλάχιστον ... πορεία που έχει επιφυλάξει για τον ίδιο του τον εαυτό. Πρώτα ανακαλύπτεις αυτό και μετά συζητάς (εάν παλι θες) απο μια τουλάχιστον πιό στέρεα βάση πλέον. Ειδάλλως you are in big big trouble και πας γυρεύοντας να το φάς το κεφάλι σου.

:D
 
Last edited:

Μηνύματα
1.363
Reaction score
1.347
Εγώ θα τους λέω τίποτε ανοησίες για Κάντ και ότι πρέπει να ανεβάσουν το πνευματικό, συναισθηματικό και αισθητικής επίπεδο τους πρώτα και οι άνθρωποι θα λακίσουν θεωρώντας με τρελό. :D

Προσωπικά όπως έχω ξαναπεί (και εσύ το ξέρεις πολύ καλά) δεν ασχολούμαι ποτέ να εξηγώ τέτοια θέματα σε κανέναν είτε άσχετο με το "χόμπι" , είτε σχετικό. Δεν έχω σχέση με ανθρώπους του "audio" και ούτε θα ήθελα εκτός απο πολύ ελάχιστες εξαιρέσεις που θα μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου να κάνω μια προσπάθεια χωρίς όμως να πιστεύω ότι θα είχα ελπίδες να "συνεννοηθώ" για τους λόγους που με έσπρωξαν να ασχοληθώ ή τι σημαίνουν για εμένα όλα αυτά και με τι σκοπό. Σίγουρα πάντως όχι για να προσηλυτίσω κανέναν στην όλη φάρσα που λέει και ο Δεκέμβριος . Ιδίως όταν βλέπω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να καταλάβει τι πρόκειται να του πω. Πριν βιαστείς να πείς για εδώ μέσα και τη δημόσια εκπεφρασμένη άποψη μου που πολλές φορές αποτέλει και persona και κάτι σαν αντικατοτπρισμός θέσεων άλλων παρά απόλυτα δική μου άποψη λαικίζοντας πολλές φορές επίτηδες για να προσπαθήσω να κάνω κάποιους να σκεφτούν out of the box και πάλι την χρησιμοποιώ ως μέθοδο και εργαλείο, να σου πω ότι εδώ είναι άλλη περίπτωση καθώς όποτε το έχω κάνει είχα άλλους σκοπούς. Σε μικρή δόση και ειλικρινά έχω αναφερθεί μόνο σε μερικά πόστ μου και πάλι διερευνητικά στον Bhutia και πάλι για την πιθανή συσχέτιση τους με κάποιο τεχνικό μέρος με σκοπό να εντοπίσω κάποια patterns.

Στο πρακτικό μέρος τώρα, που φαίνεται να απασχολεί τον MakiwGer και να επιμένει να έχει την ανάγκη να μοιραστεί πράγματα ή και άλλους και είναι σίγουρο ότι δεν θα ακολουθήσουν την δική μου συμβουλή καθώς είναι διαφορετικοί άνθρωποι με δικό τους δρόμο, εμπειρίες, ανάγκες και τρόπο που ακολουθούν στην ζωή ... το πιο χρήσιμο - τουλάχιστον σαν basic αναρωτήσεις - πόστ που διάβασα είναι το #47 του Δεκέμβριου. Με τη διαφορά ότι δεν θα δημοσίευα τις σκέψεις μου καθότι σε τέτοιο βάθος ή και παραπέρα που πρέπει κάποιος να πάει το θέμα του audio και της μουσικής ανάγκης που αυτό του πληρεί γίνεται α) πολύ προσωπικό και β) για ευνόητους και εμφανείς λόγους και μην μιλώντας στα κατάλληλα άτομα όπως λές μπορεί να έχει άσχημο αποτέλεσμα και να απομακρυνθεί απο την σωστή, κατ' εμε΄να πάντα τουλάχιστον ... πορεία που έχει επιφυλάξει για τον ίδιο του τον εαυτό. Πρώτα ανακαλύπτεις αυτό και μετά συζητάς (εάν παλι θες) απο μια τουλάχιστον πιό στέρεα βάση πλέον. Ειδάλλως you are in big big trouble και πας γυρεύοντας να το φάς το κεφάλι σου.

:D

While the phrase "brevity is the soul of wit" is attributed to Shakespeare in Hamlet, several philosophers have embraced this principle in their writing, valuing concise and impactful expression over verbose elaboration. Some notable examples include:

  • Blaise Pascal: His "Pensées" are a collection of short, fragmented thoughts and aphorisms that delve into deep philosophical and theological questions. His writing is known for its precision and ability to convey complex ideas in a few words.
  • Ludwig Wittgenstein: Especially in his later works, Wittgenstein emphasized clarity and directness in philosophical language. His "Philosophical Investigations" is characterized by its aphoristic style, using short statements and dialogues to explore complex philosophical concepts.
  • Friedrich Nietzsche: While known for his poetic and sometimes provocative style, Nietzsche also valued brevity and often expressed profound ideas through aphorisms and short paragraphs.
  • Marcus Aurelius: His "Meditations" are composed of brief personal reflections on Stoic philosophy. This work is valued for its succinct and powerful insights into life, ethics, and human nature.
These philosophers demonstrate that brevity can be a powerful tool for conveying complex ideas and profound insights, aligning with the idea that "brevity is the soul of wit."
 

Μηνύματα
7.465
Reaction score
2.156
Το παραπάνω τα λέει όλα και νομίζω ότι είμαστε όλοι για δέσιμο.
Εγώ στο Δαφνί θα κάνω τον Nelson Pass. Υπάρχουν εκεί καμιά δεκαριά Ναπολέοντες
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.142
Reaction score
42.219
Όσο για τον φίλο Decembered, θα του απαντήσω αύριο γιατί είναι μεγάλη η απάντηση.
..δεν χρειαζεται να απαντησεις, ειναι στο χερι σου πως θα αντιμετωπισεις και θα αποδοσεις (τοσο σε εσενα οσο και σε αλλους) αυτη τη καργα κομπλεξικη ενασχοληση.
 

Μηνύματα
1.363
Reaction score
1.347
..δεν χρειαζεται να απαντησεις, ειναι στο χερι σου πως θα αντιμετωπισεις και θα αποδοσεις (τοσο σε εσενα οσο και σε αλλους) αυτη τη καργα κομπλεξικη ενασχοληση.
γιατι κομπλεξικη? κατι που σου δινει χαρα ειναι κομπλεξικο?
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.142
Reaction score
42.219
....μπορεις να αντιστρεπσεις τα γραφομενα σε :
ειναι στο κομπλεξ σου πως θα αντιμετωπισεις και θα αποδοσεις (τοσο σε εσενα οσο και σε αλλους) αυτη τη καργα χαρωπη ενασχοληση. 🐒
 

Μηνύματα
7.465
Reaction score
2.156
γιατι κομπλεξικη? κατι που σου δινει χαρα ειναι κομπλεξικο?
H λέξη κόμπλεξ προέρχεται από την αγγλική λέξη complex, που σημαίνει μεταξύ των άλλων και πολύπλοκο ή σύνθετο.
Είναι απολύτως σωστή η χρήση της συγκεκριμένης λέξης και πολύ σωστά εφαρμόζεται και στον χώρο των φίλων της ποιοτικής μουσικής και των συστημάτων που την αναπαράγουν , καθότι λόγω της πολυπλοκότητας των συσκευών και του χώρου ακρόασης, αν κάποιος είναι βλάκας δεν πρόκειται ποτέ να παίξει σωστά το σύστημα . Κομπλεξικός ας είναι όσο θέλει , βλάκας να μην είναι .
Τα λεφτά που δίνουμε για το χόμπι μας , τα γλυτώνουμε από τους γιατρούς
 

Μηνύματα
1.363
Reaction score
1.347
H λέξη κόμπλεξ προέρχεται από την αγγλική λέξη complex, που σημαίνει μεταξύ των άλλων και πολύπλοκο ή σύνθετο.
Είναι απολύτως σωστή η χρήση της συγκεκριμένης λέξης και πολύ σωστά εφαρμόζεται και στον χώρο των φίλων της ποιοτικής μουσικής και των συστημάτων που την αναπαράγουν , καθότι λόγω της πολυπλοκότητας των συσκευών και του χώρου ακρόασης, αν κάποιος είναι βλάκας δεν πρόκειται ποτέ να παίξει σωστά το σύστημα . Κομπλεξικός ας είναι όσο θέλει , βλάκας να μην είναι .
Στην ελληνικη γλωσσα η λεξη αυτη παντα χρησιμοποιειται με αρνητικη χροια. Κακως εστιαζει καποιος στο σνομπισμο που μπορει να υπαρξει στο χωρο, τα κινητρα ολων ειναι απλα, φτιαχνονται με την ψευδαισθηση του "αληθινου ηχου". Δεν ειναι σπιτι η αμαξι που φερει ευρυ κοινωνικο στατους και εμπλεκονται αλλα κινητρα. Ειναι κατι πιο περιθωριακο αρα και πιο "αγνο". Αρα λοιπον για να το μεταφερεις στον φιλο θα του πεις κοιτα πως ακουγεται....! , αν το νιωσει καλως...σε καταλαβε!
 

Μηνύματα
941
Reaction score
1.561
μετα, που αποσκοπει αυτη η φαρσα.
το κείμενο που έκανες Quote είναι για πικάπ, ούπς. απο τότε αφού έχω πάει σε εκθέσεις έχω ακούσει και καλά πικάπ αλλα οι τιμές ειναι τόσο απογορευτικές που ακόμα την ίδια άποψη έχω :lol: ίσως αλλάξω κανα βραχίωνα στο θορενς κλπ αλλα δέν εχω μεγάλες προσδοκίες απο το βινύλιο, τουλάχιστον όχι με κάθε δίσκο γιατί καπως πρόσφατα πήρα δύο δίσκους απο την εταιρία φωνή fonè και για πρώτη φορά ειληκρινά ειπα ''πωπω ρε μλκ ο δισκος ακουγετε καλύτερα απο το ψηφιακό τι φαση?'' αλλα είναι και λίγο σπέσιαλ οι συγκεκριμένοι. αλλιώς, με τα 99% των βινυλίων να ειναι ψηφιακά δεν εχει νόημα απο λογικής ήχου, αλλα πάλι παίρνω και καινούργιους απο μικρότερες μπάντες γιατι μου αρέσει το ''περιτύλιγμα''
..αρχικα, για λογους ευταξιας, χρειαζεται να αναλογιστουμε (και να ψηφιαστουμε?) πως μπηκες σε αυτο το χωρο του οντιο, τις οντιοφιλίαζ, και κατ'επεκταση του χαλι εντ.
αυτό θελει μεγάλο κείμενο για να εξηγηθεί :D
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.828
Μηνύματα
2.953.172
Members
38.243
Νεότερο μέλος
desmios2025
Top