Build Your Dreams (BYD)



Μηνύματα
1.471
Reaction score
1.308
Εντάξει ωραία τα κινέζικα αλλά, καταλαβαίνετε ότι: ΕΕ βιομηχανία = πελάτης της βαριάς μας "βιομηχανίας" (τουρισμού) + χρηματοδότης μας (μέσω ΕΕ). Κι η επερχόμενη κατάρρευσή της μάλλον δεν πρέπει να είναι και πολύ καλό νέο για μας...
Χαρείτε το νέο σας BYD που μια χαρά χτίζει τα όνειρα των κινέζων και γεμίζει εφιάλτες τους, τριτοκοσμικούς, οσονούπω, ευρωπαίους.

Σύντομα η ΕΕ θα μετονομαστεί σε ΕΤΚΕ. Ένωση Τριτοκοσμικών Κρατών Ευρώπης.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.240
Reaction score
10.727
Δεν χρειάζεται ούτε αυτό. Πάρκαρε σε ένα Mall και είσαι ΟΚ. Έτσι και αλλιώς ένα πεντάωρο θα το φας. 😊
Με κατανάλωση ρεύματος 2,6€ από Χαλκίδα στο Mall και πίσω, ίσως το κάνω κι εγώ! :)

Αλλά μάλλον θα προτιμήσω το δωρεάν ταχυφορτιστή στο Σείριο, όπου θα είναι μικρότερες οι... παράπλευρες απώλειες που λέει ο άλλος Δημήτρης. :D
 

gid

Μηνύματα
8.185
Reaction score
9.421
Χωρίς δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι ούτε θα σκεφτόμουν καν να πάρω ηλεκτρικό ΙΧ.

Δεν πρόκειται ποτέ να επινοήσω λόγους να πάω στο mall ή να κάνω στάση για φαγητό, έτσι ώστε να κοροϊδέψω τον εαυτό μου ότι "έτσι κι αλλιώς θα πήγαινα".

Ούτε να δώσω 0,60Ε την κιλοβατώρα όταν στο σπίτι θα είχα το πολύ 0,15Ε.

Όσοι κάνουν την αγορά με τέτοιες προϋποθέσεις ελπίζω να το έχουν σκεφτεί πολύ καλά.
 

Μηνύματα
7.473
Reaction score
1.555
Εντάξει ωραία τα κινέζικα αλλά, καταλαβαίνετε ότι: ΕΕ βιομηχανία = πελάτης της βαριάς μας "βιομηχανίας" (τουρισμού) + χρηματοδότης μας (μέσω ΕΕ). Κι η επερχόμενη κατάρρευσή της μάλλον δεν πρέπει να είναι και πολύ καλό νέο για μας...
Χαρείτε το νέο σας BYD που μια χαρά χτίζει τα όνειρα των κινέζων και γεμίζει εφιάλτες τους, τριτοκοσμικούς, οσονούπω, ευρωπαίους.

Σύντομα η ΕΕ θα μετονομαστεί σε ΕΤΚΕ. Ένωση Τριτοκοσμικών Κρατών Ευρώπης.
Εγώ συμφωνώ, θα πρέπει η ΕΕ να προστατεύσει τα συμφέροντά της, τις θέσεις εργασίας της, την παραγωγική της βάση, εν γένει τη θέση της στον κόσμο.

Μόνο που αυτό δεν μπορεί να αφήνεται στην αγοραστική συνείδηση του αγοραστή αυτοκινήτου, ο οποίος θα πρέπει να αποφασίσει να πληρώσει μισό έως ένα τυπικό ετήσιο εισόδημα παραπάνω για να αγοράσει ένα αυτοκίνητο ευρωπαϊκής κατασκευής και αντίστοιχων επιδόσεων - δυνατοτήτων.

Όταν το BYD Seal έχει 19.990 με την επιδότηση και το BYD Atto 26.000€, δεν μπορούμε να απαιτήσουμε από όποιον είναι σε θέση να αγοράσει αυτοκίνητο να μην τα πάρει και να πάρει στη θέση τους κάποιο VW id3-4 π.χ. στη σχεδόν διπλάσια τιμή και υποδεέστερες επιδόσεις.
 



Μηνύματα
610
Reaction score
783
Εντάξει ωραία τα κινέζικα αλλά, καταλαβαίνετε ότι: ΕΕ βιομηχανία = πελάτης της βαριάς μας "βιομηχανίας" (τουρισμού) + χρηματοδότης μας (μέσω ΕΕ). Κι η επερχόμενη κατάρρευσή της μάλλον δεν πρέπει να είναι και πολύ καλό νέο για μας...
Χαρείτε το νέο σας BYD που μια χαρά χτίζει τα όνειρα των κινέζων και γεμίζει εφιάλτες τους, τριτοκοσμικούς, οσονούπω, ευρωπαίους.

Σύντομα η ΕΕ θα μετονομαστεί σε ΕΤΚΕ. Ένωση Τριτοκοσμικών Κρατών Ευρώπης.
Κάποιος σοφός φίλος μου που έχει ταξιδέψει κυριολεκτικά σε όλο το κόσμο και που γνωρίζει πολύ καλά την κοινωνία της Κίνας είχε πει πριν 30 χρόνια: Από τη στιγμή που οι Κινέζοι θα αρχίσουν να τρώνε κρέας (με τη συχνότητα που τρώει ο δυτικός) ο υπόλοιπος κόσμος θα γυρίσει στο ρύζι... Αυτό έγινε και δεν πρόκειται να αλλάξει δυστυχώς.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.240
Reaction score
10.727
Κάπου στο βίντεο αναφέρεται ένας όρος-κλειδί για την επιτυχία των Κινέζων να παράγουν ποιοτικά EV σε πολύ ανταγωνιστική τιμή: "καθετοποίηση παραγωγής".
Ο Αλέξης, ο Κώστας και ίσως κι άλλοι ακόμα, έχουν αναφερθεί εκτενώς σε αυτό, εδώ μέσα. Ο Ίλον είναι μάλλον ο μόνος από τους δυτικούς που έχει πιάσει το νόημα και κινείται ανάλογα, γι'αυτό και είναι ίσως ο μόνος που δείχνει βιώσιμος αυτή τη στιγμή.
Από εκεί και πέρα, όποιος θέλει να επιδοτεί από την τσέπη του τους υπόλοιπους κατασκευαστές για να αγοράζει υποδεέστερα προϊόντα, be my guest. Προσωπικά, δεν ακολουθώ...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.581
Reaction score
30.482
Εντάξει ωραία τα κινέζικα αλλά, καταλαβαίνετε ότι: ΕΕ βιομηχανία = πελάτης της βαριάς μας "βιομηχανίας" (τουρισμού) + χρηματοδότης μας (μέσω ΕΕ). Κι η επερχόμενη κατάρρευσή της μάλλον δεν πρέπει να είναι και πολύ καλό νέο για μας...
Χαρείτε το νέο σας BYD που μια χαρά χτίζει τα όνειρα των κινέζων και γεμίζει εφιάλτες τους, τριτοκοσμικούς, οσονούπω, ευρωπαίους.

Σύντομα η ΕΕ θα μετονομαστεί σε ΕΤΚΕ. Ένωση Τριτοκοσμικών Κρατών Ευρώπης.
Όχι φίλε μου, δεν θα σώσω εγώ ή ο κάθε πολίτης την βιομηχανία. Μα σωθεί μόνη της. Να βρεί τον τρόπο όπως τον έχουν βρει και άλλοι. Δεν φταίω εγώ που μου ζητάει 30.000€ μετά την επιδότηση για την βασική έκδοση του ID3 και μάλιστα μόνο για stock μοντέλα. Και ο Κινέζος έχει ίδιων διαστάσεων ηλεκτρικό full extra 8000€ φθηνότερο.

Μου θυμίζει την ατάκα την τοπικής κοινωνίας "υποστηρίζουμε τα τοπικά καταστήματα". Τι λες ρε φίλε. Εσύ ποτέ με υποστήριξες που μου ζητάς και να σε υποστηρίξω. Που μου ζητάς χρήματα για να ζήσεις πουλώντας 10 μπλούζες το μήνα. Άσε τον τουρισμό. Δύο μέρες στην Τζιά θέλουν 1000€ όλα μέσα. Δεν θέλω να αγοράσω το νησί, δύο μέρες να έρθω θέλω. Το μήνα που θρέφει τους 11 δεν τον πληρώνω σε κανέναν. Να κλείσουν, μου είναι αδιάφορο.
 

gid

Μηνύματα
8.185
Reaction score
9.421
Οι Αμερικανοί πρέπει να βρουν άλλο τομέα δραστηριότητας για να δώσουν ζωή στο rust belt. Κανείς δεν τους υποχρεώνει να το κάνουν όπως το έκαναν επί δεκαετίες με αυτοκίνητα. Μπορεί αυτό να τους βολεύει αλλά... δε βγαίνουν πια τα νούμερα, καρντιά μου.

Με την ίδια λογική που οι δικοί μας αγρότες πρέπει να ξεκολλήσουν από το βαμβάκι.

Oh, the times they are a-changin'
 


gid

Μηνύματα
8.185
Reaction score
9.421
Απ' το βαμβάκι, όχι από την γεωργία.
Κι εγώ πρότεινα στους αμερικάνους στο rust belt να ξεκολλήσουν από τα αυτοκίνητα, όχι από τη βιομηχανία.
 

Μηνύματα
1.471
Reaction score
1.308
Ε, με αποτυχημένες εταιρείες όπως η Τέσλα....θα ξεκολλήσουν, πού θα πάει.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.452
Reaction score
21.750
Κάπου στο βίντεο αναφέρεται ένας όρος-κλειδί για την επιτυχία των Κινέζων να παράγουν ποιοτικά EV σε πολύ ανταγωνιστική τιμή: "καθετοποίηση παραγωγής".
Α μπα! Και η Toyota έχει καθετοποιημένη παραγωγή εδώ και πολλά χρόνια, αλλά εξακολουθεί να πουλάει ακριβά. Το πρόβλημα της υψηλής τιμής των αυτοκινήτων είναι πολυπαραγοντικό και σχηματίζει φαύλο κύκλο.
 

gid

Μηνύματα
8.185
Reaction score
9.421
Ε, με αποτυχημένες εταιρείες όπως η Τέσλα....θα ξεκολλήσουν, πού θα πάει.
Πάρε ένα τηλέφωνο τον Μπάιντεν, πές του όλα πάνε καλά αφού πάει καλά η Τέσλα, να μην ανεβάσει τους δασμούς στα κινέζικα αμάξια, δεν υπάρχει λόγος.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.581
Reaction score
30.482
Τέλος τα Dolphin, από Σεπτέμβριο πάλι, ξεπούλησε. :biggrin:

Μιας και χθες βρεθήκαμε στο Mall, περάσαμε από Tesla & BYD. Πρώτα από Τesla επειδή έκλεινε νωρίτερα. Λίγο κλειστοφοβικό και τσίπικο βρε παιδί μου το Μ3. Δεν ξέρω, με μισή καρδιά θα τα έδινα, και αυτό λόγω τεχνολογίας. Δηλαδή, μάλλον δεν θα τα έδινα. Καταλαβαίνω, οκ για το software, οκ για την κατανάλωση, την τεχνολογία, αλλά να βλέπεις λίγο και τι πληρώνεις βρε αδελφέ. Μια τάβλα για ταμπλό, μια οθόνη ένα τιμόνι και γειά σας. Μπορώ να πω πως δεν μας άρεσε. Τέλος off topic.

Πάμε αμάξι και καρφί για Σφακιανάκη. Καθώς πλησιάζω δεν βλέπω Dolphin και δεν μου αρέσει. "Γειά σας θέλουμε να δούμε το Dolphin. Δεν έχουμε έφυγαν όλα. Μέχρι και το εκθεσιακό που είχαμε εδώ. Α ωραία λέω, τζάμπα κόπος. Και πότε έρχονται νέα; Από τον Σεπτέμβριο. Test drive; Από Σεπτέμβριο. Βλέπω στο site πως δεν έρχεται άλλο χρώμα στο εσωτερικό. Μόνο μαύρο. Ναι μόνο μαύρο. Ούτε θα φέρουμε όλα τα εξωτερικά χρώματα, μόνο αυτά εδώ" (βασικά ούτε τα μισά). "Μισό λεπτό, ίσως είστε τυχεροί. Το τελευταίο Dolphin ήταν κάτω στο γκαράζ, ίσως δεν έχει φύγει ακόμα." Πάμε κάτω και, ωπ, ένα Dolphin, σε ένα ωραίο γκρί μεταλλικό χρώμα. "Μπαίνουμε; Ναι αλλά με προσοχή γιατί έχει πουληθεί."

Λοιπόν, το αμάξι είναι ωραίο μέσα, δεν με χαλάει. Ήταν η πιο απλή έκδοση χωρίς ηλιοροφή. Το περίμενα χειρότερο κρίνοντας από φωτογραφίες αλλά μια χαρά. Περίμενα και ένα φτηνιάρικο τιμόνι. Καμία σχέση. Έχει άνετους χώρους μπροστά, ωραία καθίσματα, και πίσω είναι επίσης πολύ καλό σε χώρους επιβατών, χωρίς να αλλάξω θέση στο μπροστινό κάθισμα. Μια γρήγορη και στο χώρο αποσκευών. Ωπ, μικρό, το περίμενα μεγαλύτερο για το μέγεθος του. Από ότι μου είπε ο πωλητής, στην ουσία το Dolphin είναι η προσπάθεια της εταιρείας να φτιάξει ένα μικρό πατώντας στο Αtto 3. Οπότε κάπου πρέπει να χωρέσουν και όσα πρέπει να μπουν στο όχημα. Μάλιστα λέω, για αυτό στο εξωτερικό το λένε και Atto 2. Αναμένω από Σεπτέμβριο και test drive να δούμε πόσο θόρυβο κάνει η καμπίνα. Οι ξένοι στα tests λένε πως έχει παραπάνω από τα υπόλοιπα ηλεκτρικά.

Πάμε πάνω για τα υπόλοιπα. Καλή χρηματοδότηση. Για το full extra που ρώτησα, 15.000€ μπροστά και 300€ x 48. Πολύ καλό. Ένα refinance όταν μπει και η επιδότηση και είσαι ακόμα καλύτερα.

Πάμε τώρα και στο ζουμί:
- Κόστος και χρόνος service: μια φορά το χρόνο, 150€
- Kόστος μπαταρίας αν χρειαστεί αλλαγή εκτός εγγύησης: 9000€ τοποθετημένη, σήμερα.
- Παίρνει επισκευή η μπαταρία; Όχι αλλάζει όλη. Η blade δεν μπορεί να επισκευαστεί.
- Τι γίνεται σε περίπτωση τρακαρίσματος; Την επισκευή την αναλαμβάνει η ασφαλιστική σε συνεργασία με το συνεργείο, ή πρέπει να πληρώσει ο πελάτης και μετά να τα ζητά από την ασφαλιστική όπως η Tesla; Ο πελάτης δεν πληρώνει τίποτα αν δεν φταίει. Αν έχει μικτή και φταίει πληρώνει μόνο τη συμμετοχή.
- Αν ανοίξει αερόσακος στο τρακάρισμα τι γίνεται με την μπαταρία; Γνωρίζω πως κάποιες εταιρείες επιβάλουν αντικατάσταση μπαταρίας: H αντικατάσταση μπαταρίας σε περίπτωση που ανοίξει ο αερόσακος είναι Ευρωπαϊκή οδηγία.

Αυτό πρώτη φορά το ακούω. Δεν έδειχνε να μην ξέρει τι λέει. Αντίθετα. Οι απαντήσεις ήταν άμεσες και φαινόταν βέβαιος για αυτές. Σε κάθε περίπτωση, και σε άλλη ερώτηση, η εταιρεία ζητά αλλαγή.

To Dolphin δεν θα έρθει με μικρότερη μπαταρία. Ρώτησα και για το Seagull. Τέλος 2025 θα έρθει. Δεν θα έχει μεγάλη διαφορά στην τιμή, σε σχέση με το φθηνότερο Dolphin.

BYD Atto 3.
Eξαιρετικό όχημα, άνετο, με πολύ χώρο για τους επιβάτες, και καλό πορτ παγκάζ. Δεν συζητάω καν για τον ανταγωνισμό. Βασικά πιο ανταγωνισμό με 26.500€ ή 28.000€ για το Full Extra (μετά την επιδότηση). Παίρνεις πολλά για 26.500€ ή 28.000€. Προσωπική επιλογή η λευκή, μάλλον πέρλα, που ήταν ένα από τα τρία της έκθεσης ήταν και το καλύτερο.

Πάμε τώρα και στα σοβαρά :). BYD Seal. Το αγαπημένο μου από την BYD. Tι το ήθελα και μπήκα. Τι ζημιά ήταν αυτή; Τα ίδια και η σύζυγος. Με το που έκατσα ήρθε το πρώτο σοκ. Και αμέσως μου ήρθε στο μυαλό η ατάκα των 4 Τροχών για το Seal. "Ρε πλάκα μας κάνουν οι Κινέζοι;" Τι λιμουζίνα πολυτελείας ήταν αυτή; Ποιότητα υλικών, κατασκευή, σχεδιασμός. Άριστα. Ηχοσύστημα με Dynaudio και Dirac. Aπό όσο γνωρίζω η BYD βάζει Dirac σε όλα της τα μοντέλα. Τετρακίνητο, 82kWh Blade battery, 3.8" τα 100χλμ, 180χλμ τελική, 520χλμ αυτονομία, Δωρεάν χρώμα επιλογής και όλα αυτά με 40.000€ το Full extra (μετά την επιδότηση). Tο αμάξι είναι ένα αριστούργημα, και όποιος παίζει σε αυτά τα λεφτά για ηλεκτρικό Sedan, αν δεν πάει τουλάχιστον να το δει "διαπράττει έγκλημα". Ο Γερμανός θα ζητούσε 80.000€ - 100.000€ για αυτό.

Ξέχασα να ρωτήσω αν θα κατέβουν στην έκθεση τον Οκτώβριο.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.473
Reaction score
1.555
Έχοντας δει μόνο το Tesla θα ψιλοσυμφωνήσω - ενώ σε χώρους είναι άνετο, το εσωτερικό χωρίς να είναι κακό, δεν σε εμπνέει. Και επιμένω, το λευκό δεν μου αρέσει, δεν λέω ότι το μαύρο είναι καλό, αλλά θαρρείς και με το λευκό αναδεικνύεται και η έλλειψη σχεδιασμού.

Το Seal είναι από άλλο πλανήτη, αισθητικά είναι λες και βλέπεις μία μικρή Taycan, παρότι το Μ3 για εμένα είναι κοντά στο τέλειο, λόγω απλού σχεδιασμού, το Seal έχει πλήθος στοιχείων εντυπωσιασμού και συνολικά είναι αρμονικό και όμορφο. Κόπια της Taycan λέω, αλλά όμορφο. Το εσωτερικό στις φωτογραφίες δείχνει ωραίο, τεχνολογικά πρέπει να είναι καλό.

Το Atto πολύ όμορφο, όπως εξαιρετικά όμορφο είναι και το Seal U (που δεν ξέρω αν έχει έρθει). Αυτό το Dolphin ρε παιδί μου, θαρρείς και το έβγαλε άλλη εταιρεία, άλλο τμήμα σχεδιασμού, άλλαξε κατά λάθος τα σχέδια ο καθαριστής, δεν ξέρω τι παίζει, αλλά πως γίνεται μία φίρμα που έχει μόνο όμορφα αυτοκίνητα να βγάζει ΑΥΤΟ;

 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.579
Μηνύματα
2.944.998
Members
38.200
Νεότερο μέλος
danstefan
Top