Build Your Dreams (BYD)



Μηνύματα
820
Reaction score
593
Εντάξει ωραία τα κινέζικα αλλά, καταλαβαίνετε ότι: ΕΕ βιομηχανία = πελάτης της βαριάς μας "βιομηχανίας" (τουρισμού) + χρηματοδότης μας (μέσω ΕΕ). Κι η επερχόμενη κατάρρευσή της μάλλον δεν πρέπει να είναι και πολύ καλό νέο για μας...
Χαρείτε το νέο σας BYD που μια χαρά χτίζει τα όνειρα των κινέζων και γεμίζει εφιάλτες τους, τριτοκοσμικούς, οσονούπω, ευρωπαίους.

Σύντομα η ΕΕ θα μετονομαστεί σε ΕΤΚΕ. Ένωση Τριτοκοσμικών Κρατών Ευρώπης.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.757
Reaction score
9.514
Δεν χρειάζεται ούτε αυτό. Πάρκαρε σε ένα Mall και είσαι ΟΚ. Έτσι και αλλιώς ένα πεντάωρο θα το φας. 😊
Με κατανάλωση ρεύματος 2,6€ από Χαλκίδα στο Mall και πίσω, ίσως το κάνω κι εγώ! :)

Αλλά μάλλον θα προτιμήσω το δωρεάν ταχυφορτιστή στο Σείριο, όπου θα είναι μικρότερες οι... παράπλευρες απώλειες που λέει ο άλλος Δημήτρης. :D
 

gid

Μηνύματα
7.764
Reaction score
8.983
Χωρίς δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι ούτε θα σκεφτόμουν καν να πάρω ηλεκτρικό ΙΧ.

Δεν πρόκειται ποτέ να επινοήσω λόγους να πάω στο mall ή να κάνω στάση για φαγητό, έτσι ώστε να κοροϊδέψω τον εαυτό μου ότι "έτσι κι αλλιώς θα πήγαινα".

Ούτε να δώσω 0,60Ε την κιλοβατώρα όταν στο σπίτι θα είχα το πολύ 0,15Ε.

Όσοι κάνουν την αγορά με τέτοιες προϋποθέσεις ελπίζω να το έχουν σκεφτεί πολύ καλά.
 

Μηνύματα
7.312
Reaction score
1.333
Εντάξει ωραία τα κινέζικα αλλά, καταλαβαίνετε ότι: ΕΕ βιομηχανία = πελάτης της βαριάς μας "βιομηχανίας" (τουρισμού) + χρηματοδότης μας (μέσω ΕΕ). Κι η επερχόμενη κατάρρευσή της μάλλον δεν πρέπει να είναι και πολύ καλό νέο για μας...
Χαρείτε το νέο σας BYD που μια χαρά χτίζει τα όνειρα των κινέζων και γεμίζει εφιάλτες τους, τριτοκοσμικούς, οσονούπω, ευρωπαίους.

Σύντομα η ΕΕ θα μετονομαστεί σε ΕΤΚΕ. Ένωση Τριτοκοσμικών Κρατών Ευρώπης.
Εγώ συμφωνώ, θα πρέπει η ΕΕ να προστατεύσει τα συμφέροντά της, τις θέσεις εργασίας της, την παραγωγική της βάση, εν γένει τη θέση της στον κόσμο.

Μόνο που αυτό δεν μπορεί να αφήνεται στην αγοραστική συνείδηση του αγοραστή αυτοκινήτου, ο οποίος θα πρέπει να αποφασίσει να πληρώσει μισό έως ένα τυπικό ετήσιο εισόδημα παραπάνω για να αγοράσει ένα αυτοκίνητο ευρωπαϊκής κατασκευής και αντίστοιχων επιδόσεων - δυνατοτήτων.

Όταν το BYD Seal έχει 19.990 με την επιδότηση και το BYD Atto 26.000€, δεν μπορούμε να απαιτήσουμε από όποιον είναι σε θέση να αγοράσει αυτοκίνητο να μην τα πάρει και να πάρει στη θέση τους κάποιο VW id3-4 π.χ. στη σχεδόν διπλάσια τιμή και υποδεέστερες επιδόσεις.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.757
Reaction score
9.514
Αχ, που είναι οι παλιές-καλές εποχές όπου οι επιλογές ήταν "Τράμπαντ ή τίποτα"; :biggrin:
 


Μηνύματα
511
Reaction score
681
Εντάξει ωραία τα κινέζικα αλλά, καταλαβαίνετε ότι: ΕΕ βιομηχανία = πελάτης της βαριάς μας "βιομηχανίας" (τουρισμού) + χρηματοδότης μας (μέσω ΕΕ). Κι η επερχόμενη κατάρρευσή της μάλλον δεν πρέπει να είναι και πολύ καλό νέο για μας...
Χαρείτε το νέο σας BYD που μια χαρά χτίζει τα όνειρα των κινέζων και γεμίζει εφιάλτες τους, τριτοκοσμικούς, οσονούπω, ευρωπαίους.

Σύντομα η ΕΕ θα μετονομαστεί σε ΕΤΚΕ. Ένωση Τριτοκοσμικών Κρατών Ευρώπης.
Κάποιος σοφός φίλος μου που έχει ταξιδέψει κυριολεκτικά σε όλο το κόσμο και που γνωρίζει πολύ καλά την κοινωνία της Κίνας είχε πει πριν 30 χρόνια: Από τη στιγμή που οι Κινέζοι θα αρχίσουν να τρώνε κρέας (με τη συχνότητα που τρώει ο δυτικός) ο υπόλοιπος κόσμος θα γυρίσει στο ρύζι... Αυτό έγινε και δεν πρόκειται να αλλάξει δυστυχώς.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.757
Reaction score
9.514
Κάπου στο βίντεο αναφέρεται ένας όρος-κλειδί για την επιτυχία των Κινέζων να παράγουν ποιοτικά EV σε πολύ ανταγωνιστική τιμή: "καθετοποίηση παραγωγής".
Ο Αλέξης, ο Κώστας και ίσως κι άλλοι ακόμα, έχουν αναφερθεί εκτενώς σε αυτό, εδώ μέσα. Ο Ίλον είναι μάλλον ο μόνος από τους δυτικούς που έχει πιάσει το νόημα και κινείται ανάλογα, γι'αυτό και είναι ίσως ο μόνος που δείχνει βιώσιμος αυτή τη στιγμή.
Από εκεί και πέρα, όποιος θέλει να επιδοτεί από την τσέπη του τους υπόλοιπους κατασκευαστές για να αγοράζει υποδεέστερα προϊόντα, be my guest. Προσωπικά, δεν ακολουθώ...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.579
Reaction score
29.252
Εντάξει ωραία τα κινέζικα αλλά, καταλαβαίνετε ότι: ΕΕ βιομηχανία = πελάτης της βαριάς μας "βιομηχανίας" (τουρισμού) + χρηματοδότης μας (μέσω ΕΕ). Κι η επερχόμενη κατάρρευσή της μάλλον δεν πρέπει να είναι και πολύ καλό νέο για μας...
Χαρείτε το νέο σας BYD που μια χαρά χτίζει τα όνειρα των κινέζων και γεμίζει εφιάλτες τους, τριτοκοσμικούς, οσονούπω, ευρωπαίους.

Σύντομα η ΕΕ θα μετονομαστεί σε ΕΤΚΕ. Ένωση Τριτοκοσμικών Κρατών Ευρώπης.
Όχι φίλε μου, δεν θα σώσω εγώ ή ο κάθε πολίτης την βιομηχανία. Μα σωθεί μόνη της. Να βρεί τον τρόπο όπως τον έχουν βρει και άλλοι. Δεν φταίω εγώ που μου ζητάει 30.000€ μετά την επιδότηση για την βασική έκδοση του ID3 και μάλιστα μόνο για stock μοντέλα. Και ο Κινέζος έχει ίδιων διαστάσεων ηλεκτρικό full extra 8000€ φθηνότερο.

Μου θυμίζει την ατάκα την τοπικής κοινωνίας "υποστηρίζουμε τα τοπικά καταστήματα". Τι λες ρε φίλε. Εσύ ποτέ με υποστήριξες που μου ζητάς και να σε υποστηρίξω. Που μου ζητάς χρήματα για να ζήσεις πουλώντας 10 μπλούζες το μήνα. Άσε τον τουρισμό. Δύο μέρες στην Τζιά θέλουν 1000€ όλα μέσα. Δεν θέλω να αγοράσω το νησί, δύο μέρες να έρθω θέλω. Το μήνα που θρέφει τους 11 δεν τον πληρώνω σε κανέναν. Να κλείσουν, μου είναι αδιάφορο.
 

gid

Μηνύματα
7.764
Reaction score
8.983
Οι Αμερικανοί πρέπει να βρουν άλλο τομέα δραστηριότητας για να δώσουν ζωή στο rust belt. Κανείς δεν τους υποχρεώνει να το κάνουν όπως το έκαναν επί δεκαετίες με αυτοκίνητα. Μπορεί αυτό να τους βολεύει αλλά... δε βγαίνουν πια τα νούμερα, καρντιά μου.

Με την ίδια λογική που οι δικοί μας αγρότες πρέπει να ξεκολλήσουν από το βαμβάκι.

Oh, the times they are a-changin'
 


gid

Μηνύματα
7.764
Reaction score
8.983
Απ' το βαμβάκι, όχι από την γεωργία.
Κι εγώ πρότεινα στους αμερικάνους στο rust belt να ξεκολλήσουν από τα αυτοκίνητα, όχι από τη βιομηχανία.
 

Μηνύματα
820
Reaction score
593
Ε, με αποτυχημένες εταιρείες όπως η Τέσλα....θα ξεκολλήσουν, πού θα πάει.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.273
Reaction score
21.097
Κάπου στο βίντεο αναφέρεται ένας όρος-κλειδί για την επιτυχία των Κινέζων να παράγουν ποιοτικά EV σε πολύ ανταγωνιστική τιμή: "καθετοποίηση παραγωγής".
Α μπα! Και η Toyota έχει καθετοποιημένη παραγωγή εδώ και πολλά χρόνια, αλλά εξακολουθεί να πουλάει ακριβά. Το πρόβλημα της υψηλής τιμής των αυτοκινήτων είναι πολυπαραγοντικό και σχηματίζει φαύλο κύκλο.
 

gid

Μηνύματα
7.764
Reaction score
8.983
Ε, με αποτυχημένες εταιρείες όπως η Τέσλα....θα ξεκολλήσουν, πού θα πάει.
Πάρε ένα τηλέφωνο τον Μπάιντεν, πές του όλα πάνε καλά αφού πάει καλά η Τέσλα, να μην ανεβάσει τους δασμούς στα κινέζικα αμάξια, δεν υπάρχει λόγος.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.389
Μηνύματα
2.900.877
Members
38.034
Νεότερο μέλος
efsr
Top