- Μηνύματα
- 28.542
- Reaction score
- 84.024
Μα δεν θα πήγαινα….Θα πήγαινες στο Μall έτσι και αλλιώς
Την έχω πατήσει πολλές φορές έτσι, πήγα για φόρτιση και έφυγα με 2-3 σακούλες ο καθένας.
Μα δεν θα πήγαινα….Θα πήγαινες στο Μall έτσι και αλλιώς
Με κατανάλωση ρεύματος 2,6€ από Χαλκίδα στο Mall και πίσω, ίσως το κάνω κι εγώ!Δεν χρειάζεται ούτε αυτό. Πάρκαρε σε ένα Mall και είσαι ΟΚ. Έτσι και αλλιώς ένα πεντάωρο θα το φας.
Εγώ συμφωνώ, θα πρέπει η ΕΕ να προστατεύσει τα συμφέροντά της, τις θέσεις εργασίας της, την παραγωγική της βάση, εν γένει τη θέση της στον κόσμο.Εντάξει ωραία τα κινέζικα αλλά, καταλαβαίνετε ότι: ΕΕ βιομηχανία = πελάτης της βαριάς μας "βιομηχανίας" (τουρισμού) + χρηματοδότης μας (μέσω ΕΕ). Κι η επερχόμενη κατάρρευσή της μάλλον δεν πρέπει να είναι και πολύ καλό νέο για μας...
Χαρείτε το νέο σας BYD που μια χαρά χτίζει τα όνειρα των κινέζων και γεμίζει εφιάλτες τους, τριτοκοσμικούς, οσονούπω, ευρωπαίους.
Σύντομα η ΕΕ θα μετονομαστεί σε ΕΤΚΕ. Ένωση Τριτοκοσμικών Κρατών Ευρώπης.
Κάποιος σοφός φίλος μου που έχει ταξιδέψει κυριολεκτικά σε όλο το κόσμο και που γνωρίζει πολύ καλά την κοινωνία της Κίνας είχε πει πριν 30 χρόνια: Από τη στιγμή που οι Κινέζοι θα αρχίσουν να τρώνε κρέας (με τη συχνότητα που τρώει ο δυτικός) ο υπόλοιπος κόσμος θα γυρίσει στο ρύζι... Αυτό έγινε και δεν πρόκειται να αλλάξει δυστυχώς.Εντάξει ωραία τα κινέζικα αλλά, καταλαβαίνετε ότι: ΕΕ βιομηχανία = πελάτης της βαριάς μας "βιομηχανίας" (τουρισμού) + χρηματοδότης μας (μέσω ΕΕ). Κι η επερχόμενη κατάρρευσή της μάλλον δεν πρέπει να είναι και πολύ καλό νέο για μας...
Χαρείτε το νέο σας BYD που μια χαρά χτίζει τα όνειρα των κινέζων και γεμίζει εφιάλτες τους, τριτοκοσμικούς, οσονούπω, ευρωπαίους.
Σύντομα η ΕΕ θα μετονομαστεί σε ΕΤΚΕ. Ένωση Τριτοκοσμικών Κρατών Ευρώπης.
Κάπου στο βίντεο αναφέρεται ένας όρος-κλειδί για την επιτυχία των Κινέζων να παράγουν ποιοτικά EV σε πολύ ανταγωνιστική τιμή: "καθετοποίηση παραγωγής".
Όχι φίλε μου, δεν θα σώσω εγώ ή ο κάθε πολίτης την βιομηχανία. Μα σωθεί μόνη της. Να βρεί τον τρόπο όπως τον έχουν βρει και άλλοι. Δεν φταίω εγώ που μου ζητάει 30.000€ μετά την επιδότηση για την βασική έκδοση του ID3 και μάλιστα μόνο για stock μοντέλα. Και ο Κινέζος έχει ίδιων διαστάσεων ηλεκτρικό full extra 8000€ φθηνότερο.Εντάξει ωραία τα κινέζικα αλλά, καταλαβαίνετε ότι: ΕΕ βιομηχανία = πελάτης της βαριάς μας "βιομηχανίας" (τουρισμού) + χρηματοδότης μας (μέσω ΕΕ). Κι η επερχόμενη κατάρρευσή της μάλλον δεν πρέπει να είναι και πολύ καλό νέο για μας...
Χαρείτε το νέο σας BYD που μια χαρά χτίζει τα όνειρα των κινέζων και γεμίζει εφιάλτες τους, τριτοκοσμικούς, οσονούπω, ευρωπαίους.
Σύντομα η ΕΕ θα μετονομαστεί σε ΕΤΚΕ. Ένωση Τριτοκοσμικών Κρατών Ευρώπης.
Κι εγώ πρότεινα στους αμερικάνους στο rust belt να ξεκολλήσουν από τα αυτοκίνητα, όχι από τη βιομηχανία.Απ' το βαμβάκι, όχι από την γεωργία.
Α μπα! Και η Toyota έχει καθετοποιημένη παραγωγή εδώ και πολλά χρόνια, αλλά εξακολουθεί να πουλάει ακριβά. Το πρόβλημα της υψηλής τιμής των αυτοκινήτων είναι πολυπαραγοντικό και σχηματίζει φαύλο κύκλο.Κάπου στο βίντεο αναφέρεται ένας όρος-κλειδί για την επιτυχία των Κινέζων να παράγουν ποιοτικά EV σε πολύ ανταγωνιστική τιμή: "καθετοποίηση παραγωγής".
Πάρε ένα τηλέφωνο τον Μπάιντεν, πές του όλα πάνε καλά αφού πάει καλά η Τέσλα, να μην ανεβάσει τους δασμούς στα κινέζικα αμάξια, δεν υπάρχει λόγος.Ε, με αποτυχημένες εταιρείες όπως η Τέσλα....θα ξεκολλήσουν, πού θα πάει.