Build Your Dreams (BYD)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.592
Reaction score
29.275
όπως εξαιρετικά όμορφο είναι και το Seal U (που δεν ξέρω αν έχει έρθει)
Έχει έρθει το Seal U. Χθες έφυγε ένας πελάτης με το νέο του ηλεκτρικό SUV. Μπορεί να ήταν και ο πρώτος, δεν ξέρω.
Αυτό το Dolphin ρε παιδί μου, θαρρείς και το έβγαλε άλλη εταιρεία, άλλο τμήμα σχεδιασμού, άλλαξε κατά λάθος τα σχέδια ο καθαριστής, δεν ξέρω τι παίζει, αλλά πως γίνεται μία φίρμα που έχει μόνο όμορφα αυτοκίνητα να βγάζει ΑΥΤΟ;
Η μούρη του έχει ένα θέμα είναι η αλήθεια. Τα υπόλοιπα δεν με χαλάνε. Δηλαδή πλαϊνά, πίσω και εσωτερικό. Τη μούρη δεν μπόρεσα να την δω καλά από μπροστά επειδή ήταν πολύ κοντά στον τοίχο. Μόνο από τα πλάγια λίγο,
 

Μηνύματα
396
Reaction score
255
Στο παραμικρό τρακάρισμα που ανοίξει ο αερόσακος θες αλλαγή μπαταρίας; Και ποια εταιρία ασφαλίζει ηλεκτρικά με τέτοιο κόστος επιδιόρθωσης;
 


Μηνύματα
15.717
Reaction score
22.022
εξηγείστε και το άλλο, γιατί όταν αγοράζεις ΙΧ όχημα σε νοιάζει τι θα γίνει αν τρακάρεις και πως θα το πουλήσεις ;
 

Μηνύματα
396
Reaction score
255
εξηγείστε και το άλλο, γιατί όταν αγοράζεις ΙΧ όχημα σε νοιάζει τι θα γίνει αν τρακάρεις και πως θα το πουλήσεις ;
Είναι δυνατόν να μην σε νοιάζει όταν ισχύουν ειδικές συνθήκες για τα ηλεκτρικά; Δεν τα αναλαμβάνουν όλοι οι φαναρτζήδες, είναι εύκολο να πάει για ολική αν πάρει το πάτωμα με τις μπαταρίες κλπ..
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.592
Reaction score
29.275
Και στο άλλο θέμα με τα ηλεκτρικά οχήματα έχει αναφερθεί αυτό στο παρελθόν. Εγώ το έγραψα, με αφορμή ξένα δημοσιεύματα που το ανακάλυψαν. Ασφαλιστική εταιρεία στο εξωτερικό έκανε σχετική έρευνα και σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε βρήκε πως υπάρχουν εταιρείες που ζητούν αντικατάσταση μπαταρίας αν ανοίξει ο αερόσακος. Από όσα έχω καταλάβει, είναι καθαρά θέμα ασφάλειας.

Καταρχήν τα ηλεκτρονικά - ηλεκτρολογικά και το κατά πόσο είναι ασφαλής η χρήση τους μετά από σύγκρουση στην οποία δεν μπορείς να ξέρεις τι γίνεται μέσα σε κλειστά κουτιά. Επίσης, για να ανοίξει ο αερόσακος η σύγκρουση δεν ήταν μικρή. Οπότε υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να έχουν μετακινηθεί τμήματα του σασί προς την μπαταρία, και να έχουν συμπιέσει το μεταλλικό κουτί που βρίσκονται μέσα. Αν υπάρχει σημείο σύγκρουσης πάνω στο battery pack δεν μπορείς να ξέρεις τι γίνεται από μέσα. Όποιος έχει δει έστω και videos από άνοιγμα μπαταρίας καταλαβαίνει πως δεν είναι απλή διαδικασία. Και πως είναι ίσως και αδύνατο να σφραγίσει ξανά όπως ήταν από το εργοστάσιο. Υπάρχουν και μπαταρίες που έτσι και ανοίξουν, τέλος, δεν ξανακλείνουν. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε και για structural batteries που αποτελούν τμήμα του σασί. Αν τώρα η σύγκρουση ήταν μικρή αλλά άνοιξε ο αερόσακος, υπάρχει περίπτωση να είσαι τυχερός και να μην έχει φτάσει το χτύπημα στη μπαταρία και να την γλιτώσεις. Αυτό όμως θα το αποφασίσει ο εμπειρογνώμονας και όποιος άλλος εμπλέκετε σε αυτό το νέο τοπίο.

Δεν είναι καθόλου λίγα τα τρακαρισμένα ηλεκτρικά στην Αμερική που βγαίνουν ολική για ψύλλου πήδημα. Βασικά, το 50% των ηλεκτρικών που είχαν ατύχημα βγήκαν ολική. Έχουμε και στην Ελλάδα παραδείγματα. Σε ηλεκτρικό ταξί που ίσα που ακούμπησε σύμφωνα με τον οδηγό, και άνοιξε ο αερόσακος, η εταιρεία ήθελε 40.000 επισκευή. Σε άλλο ηλεκτρικό πορδή που ήρθε από το εξωτερικό, για ένα μικρό ατύχημα η επισκευή πήγαινε όσο το αγόρασε. Και τα δύο ήταν Ευρωπαϊκά. Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ούτε πως είναι κατασκευασμένα τα οχήματα, ούτε τι μετακινείται σε κάθε σύγκρουση.

Για όλα τα παραπάνω, όπως έχω γράψει πολλές φορές η δική μου λογική λέει πως ηλεκτρικό όχημα χωρίς μικτή ασφάλιση δεν αγοράζεις. Ποτέ, και για κανένα λόγο.

Και βέβαια, εννοείται πως σε νοιάζει, και πόσο θα το πουλήσεις, και πόσο θα κοστίσει ένα τρακάρισμα. Μα τι λέμε τώρα, αν είναι δυνατόν. Αδιάφορο είναι μόνο σε όποιον έχει φουσκωμένες τσέπες.
 
Last edited:


Ndis

Titika
Μηνύματα
1.895
Reaction score
4.709
Για όλα τα παραπάνω, όπως έχω γράψει πολλές φορές η δική μου λογική λέει πως ηλεκτρικό όχημα χωρίς μικτή ασφάλιση δεν αγοράζεις. Ποτέ, και για κανένα λόγο.
Κανένα όχημα βασικά, εκτός απο κατι χρέπια 15ετιας και βάλε που εχουν καπχιοι για να πηγαινουν για τσιγάρα στο περίπτερο.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.763
Reaction score
9.533
Εγώ πάντως έκανα για το Atto 3 μικτή στην Anytime της Interamerican με τα πάντα μέσα (κυριολεκτικά τσεκάρισα ότι κουτάκι υπήρχε, νομίζω ακόμα και για... κακό μάτι :p ), προστασία αξίας για τριετία και χαμηλές απαλλαγές, με 550€ το χρόνο και ξένοιασα.
 

gid

Μηνύματα
7.775
Reaction score
8.996
εξηγείστε και το άλλο, γιατί όταν αγοράζεις ΙΧ όχημα σε νοιάζει τι θα γίνει αν τρακάρεις και πως θα το πουλήσεις ;
Ίσως είναι καλύτερο να μας εξηγήσεις εσύ πώς είναι δυνατόν να ΜΗ σε νοιάζει...

Από όσα έχω καταλάβει, είναι καθαρά θέμα ασφάλειας.
Έχει διαπιστωθεί πως μια μικρή έστω βλάβη στη μπαταρία δημιουργεί σοβαρό κίνδυνο αυτο-ανάφλεξης που μπορεί να ξεκινήσει σε τυχαία στιγμή μετά το ατύχημα. Η φωτιά που θα ανάψει σ' αυτή την περίπτωση επεκτείνεται αμέσως σε όλη τη μπαταρία, καίει σε υψηλότατες θερμοκρασίες και σβήνει πολύ δύσκολα.

Μάλλον αυτός είναι ο λόγος που σπεύδουν σε αλλαγή μπαταρίας όταν η τράκα είναι κάποιου μεγέθους και πάνω.

(αυτός εδώ είναι φανατικά αντί-EV αλλά δίνει κάποια στοιχεία)


Παράδειγμα εδώ προς το τέλος

 


gonis

Luger
Μηνύματα
4.306
Reaction score
11.735
Υπάρχει και με 5.500, ξενοιάζεις 10 φορές περισσότερο.
Καβούρια βλέπω.
Ρε φιλε έχεις τσακωθεί με τον εαυτό σου;
Όλο μαγκιά και ειρωνεία εισαι σε όλα τα ποστ,γράψε και τίποτα να μορφωθουμε:roflmao:
 



Μηνύματα
15.717
Reaction score
22.022
Ίσως είναι καλύτερο να μας εξηγήσεις εσύ πώς είναι δυνατόν να ΜΗ σε νοιάζει...
είναι ιδιωτικής χρήσης όχημα, εκτελεί μεταφορές πολυτελείας κατά κύριο λόγο (μεταφορές που θα μπορούσαν να γίνουν με άλλο τρόπο , χωρίς να έχεις δικό σου όχημα) δεν βγάζει λεφτά η χρήση του , ούτε αποσβένει ΠΟΤΕ η αγόρα και χρήσ του ΕΚΤΟΣ αν οι απαραίτητες μεταφορές ξεπερνάνε ένα μεγάλο αριθμό χλμ κάθε χρόνο (τουλάχιστον 20000) , οι πιθανότητες σύγκρουσης είναι υπαρκτές αλλά αστείες (στα εκατομύρια ΙΧ οχημάτων που έχουν κυκλοφορήσει στους δρόμους 30 χρόνια τώρα πόσα είναι αυτά που χρειάστηκαν κάτι περισσότερο από βάψιμο μιας γρατζουνιάς; ) και η μεταπωλητική αξία είναι ένα ανέκδοτο, γιατί ως μέσο ΙΧ που δεν βγάζει λεφτά ούτε αποσβαίνει ποτέ δεν έχεις κανένα λόγο να το πουλήσεις αν δεν σταματήσει να ικανοποιεί τις μεταφορικές ανάγκες με ασφάλεια (πλέον για σύχρονα οχήματα μιλάμε για 15+ χρόνια) συνεπώς η όποια μεταπωλητική αξία στα 15 και 20 χρόνια πάει εκδρομή στο χωράφι με τις μπαμιες.
 

gid

Μηνύματα
7.775
Reaction score
8.996
Ρε φιλε έχεις τσακωθεί με τον εαυτό σου;
Όλο μαγκιά και ειρωνεία εισαι σε όλα τα ποστ,γράψε και τίποτα να μορφωθουμε:roflmao:
Αυτόν τον χάλασε ο @Sotos65, ήταν καλύτερο παιδί στην αρχή.....

Τσακώθηκε μερικές φορές με τον μη-Ζαίο και κάκιασε... :roflmao:
 
Last edited:

gonis

Luger
Μηνύματα
4.306
Reaction score
11.735
Αυτόν τον χάλασε ο @sotos, ήταν καλύτερο παιδί στην αρχή.....

Τσακώθηκε μερικές φορές με τον μη-Ζαίο και κάκιασε... :roflmao:
Πολύ άρνηση,σαν κακογ@μημενη ζωντοχήρα.
Και εγώ δεν τα γουστάρω τα ηλεκτρικά αλλά δεν κανω ετσιo_O
 

gid

Μηνύματα
7.775
Reaction score
8.996
οι πιθανότητες σύγκρουσης είναι υπαρκτές αλλά αστείες (στα εκατομύρια ΙΧ οχημάτων που έχουν κυκλοφορήσει στους δρόμους 30 χρόνια τώρα πόσα είναι αυτά που χρειάστηκαν κάτι περισσότερο από βάψιμο μιας γρατζουνιάς; )
Δε θεωρώ καθόλου "αστεία" την πιθανότητα τράκου, ειδικά με τους κάφρους έλληνες οδηγούς και με την μηδενική αστυνόμευση.


και η μεταπωλητική αξία είναι ένα ανέκδοτο, γιατί ως μέσο ΙΧ που δεν βγάζει λεφτά ούτε αποσβαίνει ποτέ δεν έχεις κανένα λόγο να το πουλήσεις αν δεν σταματήσει να ικανοποιεί τις μεταφορικές ανάγκες με ασφάλεια (πλέον για σύχρονα οχήματα μιλάμε για 15+ χρόνια) συνεπώς η όποια μεταπωλητική αξία στα 15 και 20 χρόνια πάει εκδρομή στο χωράφι με τις μπαμιες.
Εσύ αυτό βλέπεις γύρω σου; Ιδιοκτήτες ΙΧ να αλλάζουν αμάξι ΜΟΝΟ όταν κρίνουν πως "δεν ικανοποιεί τις μεταφορικές ανάγκες με ασφάλεια";;;

Θα μας τρελλάνεις ρε Κροκ....
 

Μηνύματα
7.319
Reaction score
1.337
είναι ιδιωτικής χρήσης όχημα, εκτελεί μεταφορές πολυτελείας κατά κύριο λόγο (μεταφορές που θα μπορούσαν να γίνουν με άλλο τρόπο , χωρίς να έχεις δικό σου όχημα) δεν βγάζει λεφτά η χρήση του , ούτε αποσβένει ΠΟΤΕ η αγόρα και χρήσ του ΕΚΤΟΣ αν οι απαραίτητες μεταφορές ξεπερνάνε ένα μεγάλο αριθμό χλμ κάθε χρόνο (τουλάχιστον 20000) , οι πιθανότητες σύγκρουσης είναι υπαρκτές αλλά αστείες (στα εκατομύρια ΙΧ οχημάτων που έχουν κυκλοφορήσει στους δρόμους 30 χρόνια τώρα πόσα είναι αυτά που χρειάστηκαν κάτι περισσότερο από βάψιμο μιας γρατζουνιάς; ) και η μεταπωλητική αξία είναι ένα ανέκδοτο, γιατί ως μέσο ΙΧ που δεν βγάζει λεφτά ούτε αποσβαίνει ποτέ δεν έχεις κανένα λόγο να το πουλήσεις αν δεν σταματήσει να ικανοποιεί τις μεταφορικές ανάγκες με ασφάλεια (πλέον για σύχρονα οχήματα μιλάμε για 15+ χρόνια) συνεπώς η όποια μεταπωλητική αξία στα 15 και 20 χρόνια πάει εκδρομή στο χωράφι με τις μπαμιες.
Αν βγει ολική όμως στα 4 χρόνια και όχι στα 15, τότε εκδρομή στο χωράφι με τις μπάμιες πάει και μία δαπάνη η οποία μετά την αγορά κατοικίας είναι η μεγαλύτερη που θα έχουν κάνει οι περισσότεροι. Και ένα Τέσλα τετραετίας π.χ. δεν είναι να πεις ότι πωλείται και τζάμπα στην Ελλάδα, ίσα ίσα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.592
Reaction score
29.275
Ίσως είναι καλύτερο να μας εξηγήσεις εσύ πώς είναι δυνατόν να ΜΗ σε νοιάζει...



Έχει διαπιστωθεί πως μια μικρή έστω βλάβη στη μπαταρία δημιουργεί σοβαρό κίνδυνο αυτο-ανάφλεξης που μπορεί να ξεκινήσει σε τυχαία στιγμή μετά το ατύχημα. Η φωτιά που θα ανάψει σ' αυτή την περίπτωση επεκτείνεται αμέσως σε όλη τη μπαταρία, καίει σε υψηλότατες θερμοκρασίες και σβήνει πολύ δύσκολα.

Μάλλον αυτός είναι ο λόγος που σπεύδουν σε αλλαγή μπαταρίας όταν η τράκα είναι κάποιου μεγέθους και πάνω.

(αυτός εδώ είναι φανατικά αντί-EV αλλά δίνει κάποια στοιχεία)


Παράδειγμα εδώ προς το τέλος

Υπάρχει και πρόσφατο video από EQS μάλλον κάπου στην Ταϊλάνδη σε κλειστό parking Mall που άναψε μόνη της και κατέστρεψε 17 οχήματα νομίζω μέχρι την σβήσουν.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.394
Μηνύματα
2.901.267
Members
38.034
Νεότερο μέλος
efsr
Top