Build Your Dreams (BYD)

Μηνύματα
2.514
Reaction score
1.805
Με μια πρώτη
Αν υπάρχει η δυνατότητα φόρτισης, το BYD Dolphin είναι εδώ και τώρα διαθέσιμο με 19.998€ (17.998€ αν υπάρχει όχημα για απόσυρση), πολύ καλύτερο από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί σε αυτήν την τιμή, ηλεκτρικό ή θερμικό!
Και στο σπίτι και στο μαγαζί έχουμε άπλα.
Ρε σεις τσάμπα τι 18χιλιάρικα????
Έχουν καλό περπάτημα αυτά ή είναι σαν yugo?
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.240
Reaction score
10.727
Και στο σπίτι και στο μαγαζί έχουμε άπλα.
Ρε σεις τσάμπα τι 18χιλιάρικα????
Έχουν καλό περπάτημα αυτά ή είναι σαν yugo?
Δεν το έχω οδηγήσει, αλλά σύμφωνα με τα reviews πάει μια χαρά και έχει απόλυτα ασφαλή και προβλέψιμη οδηγική συμπεριφορά. Η έμφαση στην ανάρτηση έχει δοθεί προς την κατεύθυνση της άνεσης, και πολύ σωστά, αφού είναι ένα αυτοκίνητο που προορίζεται κυρίως για την πόλη. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να κινηθεί και πέρα από αυτή με λίγο προγραμματισμό, αφού η μπαταρία του είναι 60kWh. Παρεμπιπτόντως, είναι ευθέως ανταγωνιστικό του ID3 που ρωτούσε ο @Dimifoot νωρίτερα.

Βασίζεται στη σύγχρονη πλατφόρμα ePlatform 3.0 της BYD, όπως και το Atto 3 με το οποίο έχει επίσης ίδιο κινητήρα και μπαταρία. Τα πλεονεκτήματα του Atto, του οποίου είμαι ένας πολύ ευχαριστημένος κάτοχος, εντοπίζονται:
  1. στο μεγαλύτερο μήκος που μεταφράζεται σε μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, γιατί και το Dolphin έχει πολύ ευρύχωρη καμπίνα επιβατών. Από την άλλη, το μικρότερο μήκος του Dolphin είναι πλεονέκτημα στην πόλη.
  2. σε μεγαλύτερο ύψος, αφού το Atto που είναι SUV.
  3. σε καλύτερη ποιότητα υλικών, παρότι και το Dolphin είναι σε υψηλότερο επίπεδο από τα περισσότερα μοντέλα του ανταγωνισμού.
  4. σε λιγότερο αεροδυναμικό θόρυβο στον αυτοκινητόδρομο.
  5. και -υποκειμενικό, αλλά το έγραψε κι ο Αλέξης νωρίτερα- ενώ η BYD βγάζει πολύ όμορφα αυτοκίνητα, το ανφάς του Dolphin δεν είναι ότι καλύτερο. Βλέπεις και κρίνεις.

Ένα αναλυτικό review για το όχημα θα βρεις εδώ, από το αξιόπιστο km77 που είναι το αγαπημένο μου site δοκιμών αυτοκινήτου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το translation του Chrome για να κάνεις αυτόματη μετάφραση της ιστοσελίδας.

Έχε μόνο υπόψη ότι το Dolphin είχε τόση ζήτηση που η πρώτη καραβιά ξεπούλησε ήδη και όποιος πρόλαβε, τον Κύριον είδε! Θα ξαναφέρουν το Σεπτέμβρη επόμενο φορτίο, αλλά δεν ξέρω αν θα έχουν κι αυτά τα οχήματα τη μεγάλη έκπτωση γνωριμίας της BYD.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.480
το Dolphin έχει πολύ ευρύχωρη καμπίνα επιβατών.
Ισχύει. Εξαιρετικοί χώροι για το μέγεθος του. Δεν το περίμενα. Πολύ άνετα, τόσο εμπρός όσο και πίσω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.830
Reaction score
136.853
Έχε μόνο υπόψη ότι το Dolphin είχε τόση ζήτηση που η πρώτη καραβιά ξεπούλησε ήδη και όποιος πρόλαβε, τον Κύριον είδε! Θα ξαναφέρουν το Σεπτέμβρη επόμενο φορτίο
Και το Σεπτέμβρη το ίδιο θα συμβεί, όποιος προλάβει είναι.

Δεν φτάνουν για όλους..
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.240
Reaction score
10.727
Ενημερωτικά, η BYD Ελλάδας κάνει κρατήσεις σε σειρά προτεραιότητας για τα Dolphin που θα έρθουν το Σεπτέμβρη, με προκαταβολή 500€. Ισχύει η γνωστή εκπτωτική τιμή των 20 χιλιάδων με επιδότηση (18 με απόσυρση) και υπάρχει δυνατότητα αλλαγής σε Atto 3, αν στο μεσοδιάστημα αλλάξεις γνώμη.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.480
Ναι. To έγραψε χθες ο PR Manager της BYD ως σχόλιο σε δικό μου post. Η χαμηλότερη τιμή ισχύει και για την νέα παραλαβή.
 

gid

Μηνύματα
8.185
Reaction score
9.421
Αυτά τα BYD φαίνεται να έχουν πολύ καλό initial value & value for money. Μένει να μάθουμε τι θεματάκια βγάζουν στα 1-2-3 χρόνια και τι κόστος επισκευής έχουν.

Προσωπικά θα ήμουν πολύ επιφυλακτικός λόγω χώρας προέλευσης.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.240
Reaction score
10.727
Αυτά τα BYD φαίνεται να έχουν πολύ καλό initial value & value for money. Μένει να μάθουμε τι θεματάκια βγάζουν στα 1-2-3 χρόνια και τι κόστος επισκευής έχουν.

Προσωπικά θα ήμουν πολύ επιφυλακτικός λόγω χώρας προέλευσης.
Μπορεί να ήρθαν τώρα στην Ελλάδα, αλλά στην εσωτερική της αγορά, όπως και στις αγορές της Άπω Ανατολής και Αυστραλίας/Νέας Ζηλανδίας, η BYD δεν είναι καινούρια και η φήμη της είναι πολύ καλή.

Στην Ελλάδα έχει 8 χρόνια εγγύηση για μπαταρία και κινητήρα, 6 χρόνια για το υπόλοιπο αυτοκίνητο.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.480
@MaxHeadroom έχεις υπόψη αν το Atto θέλει αλλαγή ψυκτικού υγρού μπαταρίας κάθε 3 χρόνια; Γιατί κάτι τέτοιο κυκλοφορεί για το Dolphin, με κόστος κάπου στα 350€-380€.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.240
Reaction score
10.727
Το θεωρώ πολύ απίθανο, όσον αφορά το κόστος. Ο πωλητής της BYD μου είχε πει ότι, μετά τα τρία χρόνια δωρεάν συντήρησης, η πρόβλεψη για την κοστολόγηση των επόμενων σέρβις είναι 130€ για τα επόμενα δύο χρόνια και 250€ για το τρίτο. Αυτό ισχύει τόσο για το Atto 3 όσο και το Dolphin, καθώς οι εκδόσεις που έρχονται στην Ελλάδα -και είναι οι ισχυρότερες διαθέσιμες- μοιράζονται την ίδια μπαταρία και κινητήρα.
 

Μηνύματα
16.551
Reaction score
23.483
Άρα πελατάκια ψάχνουν οι Κινέζοι προφανώς , αυτό είναι το τυπικό κόστος συντήρησης ενός μη premium θερμικού.
Εννοείται ότι βαράνε στον κεφάλι
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.480
Ναι γιατί οι υπόλοιποι πάνε πίσω. 😅

Πρώτο service στην πορδή το e500 από 100€ - 120€ μέχρι 300€ ανάλογα που θα πέσεις. Στο πρώτο Kona αλλαγή ψυκτικού υγρού στην τριετία 550€. Είπαν ότι στα επόμενα κάτι έφτιαξαν και δεν χρειάζεται, λένε. Και άλλα έχουν αλλά δεν θυμάμαι.

Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ότι σε άλλες χώρες τα BYD κάνουν service κάθε δύο χρόνια.
 

Μηνύματα
16.551
Reaction score
23.483
Λέγαμε λοιπόν ότι λόγω απλών συστημάτων το κόστος συντήρησης θα πρέπει να είναι χαμηλό γιατί πρακτικά δεν έχει ανταλλακτικά.
Ωστόσο είναι προφανές ότι οι τιμές που βγαίνουν τα αυτοκίνητα αυτά είναι πολύ χαμηλές και είναι απαραίτητο να μαζέψουν το χρήμα στο after sales .

Στα 5 χρόνια χρήσης του Vitara έχω δώσει σύνολο 450 ευρώ και μια 4αδα λάστιχα. Σε αυτό το ποσό είναι μέσα 2 κουβάδες ανταλλακτικά με αντίστοιχες εργατοώρες. Νταζεντμεικσενς μας δουλεύουν
 

Μηνύματα
317
Reaction score
458
Λέγαμε λοιπόν ότι λόγω απλών συστημάτων το κόστος συντήρησης θα πρέπει να είναι χαμηλό γιατί πρακτικά δεν έχει ανταλλακτικά.
Ωστόσο είναι προφανές ότι οι τιμές που βγαίνουν τα αυτοκίνητα αυτά είναι πολύ χαμηλές και είναι απαραίτητο να μαζέψουν το χρήμα στο after sales .

Στα 5 χρόνια χρήσης του Vitara έχω δώσει σύνολο 450 ευρώ και μια 4αδα λάστιχα. Σε αυτό το ποσό είναι μέσα 2 κουβάδες ανταλλακτικά με αντίστοιχες εργατοώρες. Νταζεντμεικσενς μας δουλεύουν
Μηχανικος εισαι? Αγοραζεις χονδρικη?
Πως δικαιολογειται το 450 σε 5 χρονια? Και στον μαστροτακη να πηγαινες ενα 150αρι το χρονο ειναι το μπεαρ μινιμουμ!

Εγω με φιατ και κατω απο 200 με 250 δε πεφτω ποτε. Βεβαια σε αντιπροσωπεια το παω γιατι εχω 5 χρονια ολικη και ψυχολογικα θελω να το πηγαινω εκει. Αλλα και με ρενω και με οπελ παλιοτερα σε συνεργεια γειτονιας δε θυμαμαι να δινα και πολυ λιγοτερα. Το 150αρι τον χρονο εφευγε σιγουρα.

Αλλα λες απιστευτα λιγα χρηματα για τις εποχες που ζουμε...
 


Μηνύματα
16.551
Reaction score
23.483
Τούντας ψοφιμης επίσημα πραμματα καθότι έχω 2 χρόνια εγγύηση ακόμη.
Ώπα λάθος ξέχασα μια μπαταρία (που τη γάμησε άλλος όμως γιατί το άφησε στο acc ένα σκ) στα 200 καθώς πλέον μπαταρία αγοράζω μόνο την ίδια που είχε το αυτοκίνητο (δεν το αναλύω είναι μεγάλη ιστορία) οπότε πες 650.
Γενικά στο κατοσταρικο είναι όλα εκτός από ένα που είχε τακάκια
Πόσα χλμ στα 5 χρόνια;
70000, τρίχες δηλαδή ανάξιο αναφοράς , είπαμε είδος πολυτελείας
Αλλα λες απιστευτα λιγα χρηματα για τις εποχες που ζουμε...
Όταν πήγα το μαζδακι πρώτη φορά για λάδια νόμιζα ότι μου κάνανε πλακα, 78 ευρώ.
43000 αυτοκίνητο το 2008 , 78 ευρώ.
Γενικά αν δεν έχεις γερμανικό όχημα η συντήρηση είναι λογική , όσο είχε ο πατέρας μου το πασσατ φεύγανε τα 400αρια αβερτα εν έτει 2000.
 

Μηνύματα
1.244
Reaction score
1.857
είχα γκολφ κάμποσα χρόνια πριν και λίγο μετά το 2000 και πασσάτ για κάμποσα χρόνια μετά το 2000,
σπάνια έδινα πάνω από 300άρι (τα τελευταία χρόνια που είχαν ανεβεί οι τιμές)
σημειωτέον ότι πήγαινα στο σέρβις κάθε 2 χρόνια όπως πρότεινε το βιβλίο του κατασκευαστή και όχι κάθε χρόνο (μαξ) όπως πρότεινε η εδώ αντιπροσωπεία

δεδομένων των παραπάνω, τα 200+ που έδωσα για το ηλεκτρικό μου φανήκανε πολλά
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.240
Reaction score
10.727
Ας εξετάσουμε την περίπτωση ενός οδηγού που κάνει σχετικά λίγα χιλιόμετρα, 15.000 το χρόνο, πχ εμένα:
  • η θερμική μου C-class καίει περίπου 8,5 lt/100km στις συνθήκες που την οδηγώ και είναι ένας μικτός κύκλος ο οποίος περιλαμβάνει μπόλικη περιαστική μετακίνηση, αρκετή καθαρά αστική και μερικό αυτοκινητόδρομο. Με τιμή βενζίνης περίπου 1,9€, αυτό μεταφράζεται σε 2.420€ το χρόνο.
  • το καινούριο μου Atto 3 δεν έχω συνηθίσει ακόμα να το οδηγάω "ηλεκτρικά" ώστε να εκμεταλλεύομαι την κινητική του ενέργεια ούτε μπορώ ακόμα -καινούριο γαρ το... γκομενάκι :D- ν'αντισταθώ στον πειρασμό μόλις βρω ανοιχτό δρόμο να το "πατήσω" μέχρι κολλήματος της πλάτης στο κάθισμα, ενώ με την Kompressor ούτε καν... Ωστόσο, πριν λίγο που το κοίταξα, καταναλώνει σε παρόμοιες συνθήκες 16,4kWh/100km. Με τιμή κιλοβατώρας 0,09€ στο μπλε πρόγραμμα της Elpedison, αυτό μεταφράζεται σε 220€. Για όλες τις μετακινήσεις μου με το αυτοκίνητο. Για όλο το χρόνο.
Consumption.jpg


Έχουμε λοιπόν 2.420€-220€=2.200€ διαφορά το χρόνο. Έλα Λόλα, να ένα μήλο!
Δε συζητάμε αν κάνει κάποιος περισσότερα χιλιόμετρα το χρόνο, αν έχει μεγαλύτερη κατανάλωση από τον BlueEFFICIENCY της Mercedes ή αν μπλέκει συχνά σε μποτιλιάρισμα, όπου η μεν κατανάλωση του θερμικού εκτοξεύεται, του δε ηλεκτρικού ελαχιστοποιείται. Η οικονομία στα ηλεκτρικά γίνεται στο κόστος της ενέργειας.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.493
Reaction score
7.877
Με τιμή κιλοβατώρας 0,09€ στο μπλε πρόγραμμα της Elpedison, αυτό μεταφράζεται σε 220€
Τιμή κιλοβατώρας 0,09€ τελική με όλα μέσα; Το βρίσκω εξαιρετικά απίθανο, ούτε τις "καλές" εποχές δεν υπήρχε τέτοια τιμή.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.579
Μηνύματα
2.944.900
Members
38.201
Νεότερο μέλος
danstefan
Top