Build Your Dreams (BYD)


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.488
Reaction score
7.873
Είσαι σίγουρος ότι μόνο το ΦΠΑ δεν έχεις βάλει; Έχεις βάλει τις ρυθμιζόμενες δηλαδή;
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.488
Reaction score
7.873
Εγώ να μην στο χαλάω αλλά θα στο χαλάσει ο λογαριασμός. Αν το 0,09€ που λες είναι το ανταγωνιστικό σκέλος, υπολόγισε τελικά περίπου τα διπλάσια από αυτά που λες. Όχι ότι αλλάζει κάτι ιδιαίτερα (σε σχέση με το θερμικό) απλά να αποφύγεις την έκπληξη.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.238
Reaction score
10.721
Όχι, δεν είναι τόσο, το κοίταξα μόλις: σε χρέωση ενέργειας 61€ στον τελευταίο λογαριασμό, οι επιπλέον χρεώσεις μαζί με το ΦΠΑ είναι 17€. Μιλάμε πάντως για 16,4*150=2.460kWh το χρόνο, με αυτούς τους τελείως ενδεικτικούς υπολογισμούς που παραθέτω, για να περάσω το νόημα.
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.238
Reaction score
10.721
Υπάρχουν κάποιες απώλειες, αλλά καταλαβαίνεις για τι διαφορά μιλάμε, συνολικά. Αυτή είναι η ουσία.
 

gid

Μηνύματα
8.173
Reaction score
9.409
Για οικιακούς φορτιστές τι επιλογές υπάρχουν;

Μπορείς να βάλεις ενισχυμένο μονοφασικό 12ΚΒ και ο φορτιστής να σου δίνει 12ΚΒ μείον τις καταναλώσεις σου;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.447
Μπορείς να βάλεις ενισχυμένο, αλλά δεν νομίζω να υπάρχει μονοφασικός φορτιστής πάνω από 7.4kW. Επίσης υπάρχουν οι αυτοματισμοί που θα εξασφαλίσουν την αδιάλειπτη λειτουργία της κατοικίας, με τα ρέστα να πάνε στο αμάξι. Αλλά και πανί μέχρι 7.4kW. Για παραπάνω τριφασικό. Θεωρώ πως δεν χρειάζεται.
 

Μηνύματα
16.520
Reaction score
23.410
1500 ευρώ το χρόνο δεν δικαιολογούν αλλαγή αυτοκινήτου συχνά , το προτιμάς φυσικά όταν έρθει η ώρα (εφόσον σου αρέσει) αλλά δεν κάνει απόσβεση.
Στα διπλά και πάνω βέβαια αλλάζει άρδην το θέμα
 
  • Like
Reactions: TGD

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.447
Οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις ανά kWh είναι 0.03582€. Συν την διαφορά ΦΠΑ επειδή θα αυξηθεί το ποσό που θα πατήσει ο ΦΠΑ.

Για μια κατανάλωση οχήματος 2000kWh ετησίως, η αύξηση στις ρυθμιζόμενες είναι 71.64€ + ΦΠΑ.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.539
Reaction score
98.497
Για να τα λέμε όλα, όσο η φόρτιση γίνεται στο σπίτι η διαφορά είναι χαώδης. Όταν μπαίνουν στην εξίσωση οι ταχυφορτιστές στα ταξίδια (γιατί κανείς δεν θέλει να του σπάνε τ' @@ στην αναμονή) με 0,55 € την κιλοβατώρα, το πράγμα αλλάζει. Πολύ.

Η αναλογία οικιακής φόρτισης και ταχυφορτιστών παίζει καθοριστικό ρόλο, αν μιλάμε για οικονομία έναντι των θερμικών.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.238
Reaction score
10.721
1500 ευρώ το χρόνο δεν δικαιολογούν αλλαγή αυτοκινήτου συχνά , το προτιμάς φυσικά όταν έρθει η ώρα (εφόσον σου αρέσει) αλλά δεν κάνει απόσβεση.
Στα διπλά και πάνω βέβαια αλλάζει άρδην το θέμα
Στην περίπτωσή μου δεν άλλαξα σε ηλεκτρικό για την οικονομία, αλλά δεν είναι και 1.500€ μόνο:
Αν προσθέσουμε τα "ψιλά" του ρεύματος, 0,03582€/kWh όπως λέει ο alexis (που όπως και ο symos έχουν... μαύρη ζώνη στο ρεύμα), ο ενδεικτικός λογαριασμός γίνεται (0,09+0,03582)*150*16,4=310€.
Βάζω απώλειες φόρτισης 10% που λέει ο gid και γίνεται 340€.
Προσθέτω ΦΠΑ 6% και η ετήσια αξία ρεύματος γίνεται 360€.
Άρα, το ετήσιο θεωρητικό όφελος είναι 2.420€-360€=2060€. Ωστόσο, το πραγματικό όφελος για εμένα θα είναι σημαντικά μεγαλύτερο, για δυο λόγους:

1) είμαι βέβαιος ότι μπορώ να οδηγήσω πολύ οικονομικότερα το Atto, χωρίς πολλή προσπάθεια.
2) ήδη έχει πάρει τη μερίδα του λέοντος στις μετακινήσεις μας. Το Puma το πήραμε για τη γυναίκα μου, ενώ εγώ οδηγούσα τη Mercedes όταν ήμουν μόνος. Όμως, οδηγούσα μέχρι τώρα και το Puma όποτε πηγαίναμε κάπου οικογενειακά εντός πόλης, γιατί λόγω μεγέθους είναι πολύ πιο πρακτικό από τη Mercedes. Από τη στιγμή που πήραμε το Atto, όλες οι κοινές μετακινήσεις μας γίνονται πλέον με αυτό, κάτι που σημαίνει ότι στα 15.000 που έκανα με τη Mercedes θα προστεθούν και μερικές χιλιάδες ακόμα που γίνονταν καίγοντας βενζίνη στο Puma και μάλιστα στις πιο ενεργοβόρες συνθήκες: μέσα στην πόλη.

Ο rose έγραψε κάτι σωστό, ότι αν φορτίζεις συνέχεια σε δημόσιο ταχυφορτιστή, η τεράστια αυτή οικονομία πάει περίπατο, αλλά εγώ προβλέπω να έχω ελάχιστο μερίδιο τέτοιας φόρτισης, οπότε δε με απασχολεί.
 

Μηνύματα
16.520
Reaction score
23.410
και πάλι , η όποια απόσβεση ίσως γίνει σε ορίζοντα 10ετίας στην καλύτερη, γιατί είναι λίγες οι μετακινήσεις. σημασία έχει να σου αρέσει στα υπόλοιπα , το οικονομικό είναι δευτερέυον γιατί δέσμευσες ήδη ένα μεγάλο ποσό στην αγορά.
αν σου αρέσει περισσότερο απο το c-class είναι win-win
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.238
Reaction score
10.721
Εννοείται, επειδή γούσταρα το πήρα. Η οικονομία είναι το κερασάκι στην τούρτα.
Το ποσό δεν είναι και τόσο μεγάλο, ειδικά αν από τα 26.500€ που είναι το κόστος, αφαιρέσω ότι πάρω για τη C-class, η οποία με υπηρέτησε πιστά για δεκαπέντε χρόνια και την έχω κρατήσει του κουτιού. Σνιφ...
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.539
Reaction score
98.497
Άλλος ένας επιβαρυντικός παράγοντας για το ετήσιο κόστος χρήσης, είναι το κόστος της ασφάλισης.

Στην δική μου περίπτωση το κόστος για τις ίδιες καλύψεις πενταπλασιάστηκε. :cry:

Θα μου πεις συγκρίνω μήλα με πορτοκάλια. E-Class 13 ετών, ασφαλιστικής αξίας αυτοκινήτου 20.000, έναντι πολλαπλάσιας αξίας ηλεκτρικού. Όπως και να το κάνεις όμως είναι διαφορά.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.541
Reaction score
84.021
Η αύξηση του κόστους ασφάλισης πληρώνεται από τον μηδενισμό των τελών κυκλοφορίας
 





ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.538
Μηνύματα
2.943.274
Members
38.194
Νεότερο μέλος
led106
Top