η διαφορά στο κόστος ενέργειας είναι χαώδης όσο κινείσαι εντός πόλης, ακόμη και αν φορτίζεις σε δημόσιους φορτιστές πχ κάθε φορά που πας στο μάρκετ για ψώνιαΓια να τα λέμε όλα, όσο η φόρτιση γίνεται στο σπίτι η διαφορά είναι χαώδης. Όταν μπαίνουν στην εξίσωση οι ταχυφορτιστές στα ταξίδια (γιατί κανείς δεν θέλει να του σπάνε τ' @@ στην αναμονή) με 0,55 € την κιλοβατώρα, το πράγμα αλλάζει. Πολύ.
Η αναλογία οικιακής φόρτισης και ταχυφορτιστών παίζει καθοριστικό ρόλο, αν μιλάμε για οικονομία έναντι των θερμικών.
στα ταξίδια η διαφορά σχεδόν εξανεμίζεται όσο μιλάμε για αυτοκινητόδρομο (εγώ που πάω αργά πάλι γλιτώνω)
αν μιλάμε για επαρχιακές οδούς πάλι υπάρχει σημαντική οικονομία με το ηλεκτρικό
με id3 την προηγούμενη εβδομάδα και μετακίνηση μέρα (= μονίμως a/c σε καύσωνα και σχεδόν όλο με ήλιο) για μετακίνηση
Αθήνα -> Πλαταμώνας -> Βόλος -> Αθήνα δηλαδή όλο αυτοκινητόδρος πλην 20 χλμ,
με ταχύτητα 115-120 (ναι πάω 25 χλμ πιο αργά από ότι πριν, δε με νοιάζει όμως)
κόστος ρεύματος ήταν 58 ευρώ
με 92% εκκίνηση από το σπίτι (= κόστος νυχτερινού), και τα υπόλοιπα σε "ταχυφορτιστές" στην Εθνική
θα μπορούσα να απλώσω τη μπαλαντέζα σε Πλαταμώνα και Βόλο και να γλιτώσω 10-15 ευρώ