- Μηνύματα
- 7.475
- Reaction score
- 2.195
Γίνεται κάποιος ή γεννιέται;Γλωσσοπλάστη μου .
Γίνεται κάποιος ή γεννιέται;Γλωσσοπλάστη μου .
Αμφότερα, αλλά κυρίως το πρώτο.Γίνεται κάποιος ή γεννιέται;
Πάμε άλλη μία. Ακόμα και στους 5 κύκλους να κατεβαίνει με 0 db απόκλιση, το πρόβλημα έγκειται στο χώρο. Ο χώρος είναι αυτός που δημιουργεί κορυφώσεις και ακυρώσεις.Το μάθαμε και αυτό. Με.2 ηχεία ακόμα και full range δεν γινεται δουλειά.
Α ρε Πετράν..
Για αυτο ακριβως το/τα sub δεν ειναι για ολουςΌπως έχουμε ξαναπεί (αλλά κόπηκες από απουσίες) η μόνη συμβατή θέση 1 σαμπ είναι στη μεσότητα του εμπρός τοίχου, ανάμεσα στα main, και κολλητά στον εμπρός τοίχο.
Χρειάζεται το σαμπ να ισαπέχει από καθένα δορυφόρο. Με ακρίβεια χιλιοστού.
Δεν χρειάζεται απαραιτήτως το σαμπ να ισαπέχει (σε σχέση με τους δορυφόρους) από την mlp, δηλαδή να έχει όμοια απόσταση ακρόασης, αλλά είναι ένα πολύ πολύ θετικό στοιχείο, και θα πρότεινα να το υλοποιήσεις.
Πειραματισμός τοποθέτησης ως προς το ύψος τοποθέτησης του σαμπ, υπάρχει. Πρέπει να είναι κολλητά στον τοίχο, αλλά δεν είναι απαραίτητο να ακουμπάει στο δάπεδο, οπότε χρειάζεται πειραματισμός στο ύψος τοποθέτησης, με πιθανή καλύτερη θέση στην μεσότητα του ύψους του δωματίου, ή στο 1/4 αυτής.
Χρειάζεται η mlp να έχει αρκετή απόσταση από τον πίσω από αυτήν τοίχο (εκεί χωράει πειραματισμός), και χρειάζεσαι και λίγη τύχη με το χώρο σου.
Χρειάζεται κρος μεταξύ main και σαμπ, όχι απαραιτήτως επακριβώς στους 80 κύκλους (αναλόγως αποτελεσμάτων μπορείς να χρησιμοποιήσεις cross οπουδήποτε στο εύρος 40-100 Hz, και λέμε 100 Hz μόνον εφόσον το σαμπ παίζει φλατ μέχρι 200Hz, πάντα το διπλάσιο θα πρέπει να βγάζει).
Χρειάζεται ο δορυφόρος να μην έχει συντονισμένο bass reflex στο εύρος λειτουργίας του σαμπ, και καλύτερα να είναι σφραγισμένο το κουτί του δορυφόρου.
Για την ανεύρεση της σωστής στάθμης του σαμπ, χρειάζεται τόνος στο σημείο κρος (πχ συνεχής τόνος στους 80 κύκλους).
Ο ίδιος τόνος, χρησιμοποιείται και για την ανεύρεση της φάσης του σαμπ, εφόσον αυτό διαθέτει περιστροφικό διακόπτη ρύθμισης φάσης, οπότε παίζοντας τον τόνο από το σαμπ και 1 δορυφόρο, ψάχνεις να βρεις το σημείο μέγιστης ακύρωσης στην mlp. Μόλις το βρεις, θα αντιστρέψεις πολικότητα στο σαμπ (180° η φάση) και είσαι έτοιμος.
Χρονισμός - συγχρονισμός του σαμπ, γίνεται με τον ένα από τους δύο δορυφόρους, και με τη βοήθεια ενός software που κάνει αυτή τη δουλειά (πχ Dirac).
Για φάση, για τον (συν)χρονισμό, και για το delay, το μικρόφωνο πρέπει να είναι στην mlp, στο 1 κεντρικό σημείο.
Για την ισοσταθμιση πλάτους, η μέτρηση με μικρόφωνο γίνεται στην ευρεία θέση της mlp, σε κύκλο ακτίνας 30-50cm, αποκλειστικά και μόνον με την μέθοδο του κινητού μικροφώνου.
Τα ανωτέρω, εάν είσαι τυχερός στο χώρο σου, υπάρχει περίπτωση να δουλέψουν αξιοπρεπώς για 1 θέση ακρόασης, αλλά όπως καταλαβαίνεις, θα έχεις πολύ περιορισμένες δυνατότητες μετακίνησης από την mlp.
Για ευρύτερη mlp (ομαλό μπάσο σε περισσότερη έκταση του δωματίου) και για πολύ περισσότερες πιθανότητες να είσαι τυχερός (πλέον μειώνεται ο παράγοντας τύχη) χρειάζεται να έχεις 2 σαμπ, για τα οποία οι θέσεις επίσης είναι συγκεκριμένες.
Για να είσαι σίγουρα "τυχερός" (πρακτικά μηδενίζεται ο παράγοντας τύχη, κι έχεις ομαλή απόκριση μπάσου σχεδόν σε όλο το δωμάτιο, κι αυτό ακούγεται πολύ ωραία ακόμα και στην mlp) θες 4 σαμπ, οι θέσεις των οποίων επίσης είναι συγκεκριμένες.
Τα ανωτέρω, ισχύουν για συμμετρικούς χώρους, ιδανικά για ένα τυπικό δωμάτιο. Για ασύμμετρους χώρους, σε σχήμα "Γ" κλπ, χρειάζεται πολύ τύχη και απίστευτα πολύς πειραματισμός τοποθέτησης. Σε κάθε τοποθέτηση καθενός σαμπ ξεχωριστά, χρειάζεται μέτρηση με τη μέθοδο του κινητού μικροφώνου στην mlp για να δεις εάν είναι "καλή θέση". Αυτό, το βλέπεις κυρίως με το σπέκτρο, κι όχι με την απόκριση πλάτους.
Στα πολλαπλά σαμπ, το κρος υποχρεωτικά πρέπει να είναι στους 80 κύκλους, ή χαμηλότερα. Δεν παίζει >80 κύκλους, διότι θα έχει κατευθυντικότητα. Βέβαια, εάν οι δορυφόροι είναι ανεπαρκείς στην 3η οκτάβα, και εάν τα σαμπ έχουν ομαλή απόκριση μέχρι το διπλάσιο της επιθυμητής συχνότητας κρος, δεν έχεις άλλη επιλογή.
Γιατί δεν είναι για όλους; Αν κάποιος δεν το έχει με το σετάρισμα του συστήματος, μπορεί κάλλιστα να φωνάξει έναν ειδικό να του το ρυθμίσει. Δεν νομίζω ότι θα κόστιζε περισσότερο απο ένα χαϊεντοκαλώδιο...Για αυτο ακριβως το/τα sub δεν ειναι για ολους
Αφού πρώτα περάσει το αναλογικό σήμα του πικαπ απο το στάδιο της ψηφιοποίησης , στη συνέχεια μπαίνει το digital equaliserΑπό την άλλη σπάτε τα αρκίδιa σας με τα διάφορα εργαλεία για να ρυθμίσετε το πικάπ, ε;
Όλα καλά εδώ;
δεν έχουμε χώρο βρε, τα στήσαμε στον κήπο, δίπλα στις πιπεριές...Πάμε άλλη μία. Ακόμα και στους 5 κύκλους να κατεβαίνει με 0 db απόκλιση, το πρόβλημα έγκειται στο χώρο. Ο χώρος είναι αυτός που δημιουργεί κορυφώσεις και ακυρώσεις.
Μπορει να συμβει χωρις να φταιει το συστημα.Σε ελάχιστες περιπτώσεις έχω ακούσει σωστα τις φυσικές διαστάσεις, χωρις γιγαντισμό , καθώς κσι τη φυσική χροιά της κιθαρας μου της Jose Ramirez..
Οχι εδω μεσα...Οι νευρώσεις, σαφώς αφορούν λιγότερο ποσοστό κόσμου.
Ο Jioe Pass εκπληκτικός. Παύεις να ασχολείσε πλέον με τα τεχνικά και απλώς ζεις τον δικό σουι παράδεισοΜπορει να συμβει χωρις να φταιει το συστημα.
Παιζει ρολο και η αποσταση απο την οποια ηχογραφει το μικροφωνο.
Εχω ηχογραφηση του Joe Pass οπου σε σημεια η κιθαρα,
ανετα μπορει να εκληφθει ως μπασο.
Για τη φυσικη χροια βεβαια δεν υπαρχουν δικαιολογιες.
Οχι εδω μεσα...
Γιατι καρντια μου αναμεσα απο τα 2 ηχεια ειναι το τζακι δεν εχει αλλου τι να κανω τωρα να το βαλω για προσαναμμα?Γιατί δεν είναι για όλους; Αν κάποιος δεν το έχει με το σετάρισμα του συστήματος, μπορεί κάλλιστα να φωνάξει έναν ειδικό να του το ρυθμίσει. Δεν νομίζω ότι θα κόστιζε περισσότερο απο ένα χαϊεντοκαλώδιο...
Πίσω από το σύστημα υπάρχει μπαλκονοπορτα.Ετσι το επιπλακι έχει μετακινηθεί προς την κατεύθυνση του ενός ηχείου ώστε να μην αποκλείει την πρόσβαση προς το μπαλκόνι.Αρα και να ήθελα δε μπορώ να βάλω sub.Η κατάσταση θα γινόταν απελπιστική αν ακολουθούσα την τοποθετηση+sub βάσει μιας φωτογραφιας που παρουσιάστηκε στο νήμα.Ειναι σα να έβλεπα το αγοράκι με τα σπιρτα σε τρίγωνο Πανοράματος!Γιατί δεν είναι για όλους; Αν κάποιος δεν το έχει με το σετάρισμα του συστήματος, μπορεί κάλλιστα να φωνάξει έναν ειδικό να του το ρυθμίσει. Δεν νομίζω ότι θα κόστιζε περισσότερο απο ένα χαϊεντοκαλώδιο...
Έλα παππού να σου δείξω..Πάμε άλλη μία. Ακόμα και στους 5 κύκλους να κατεβαίνει με 0 db απόκλιση, το πρόβλημα έγκειται στο χώρο. Ο χώρος είναι αυτός που δημιουργεί κορυφώσεις και ακυρώσεις.
Μια χαρά, υπό προυποθέσεις ο ήχος του είναι φυσικότερος από οτιδήποτε ψηφιακό.Από την άλλη σπάτε τα αρκίδιa σας με τα διάφορα εργαλεία για να ρυθμίσετε το πικάπ, ε;
Όλα καλά εδώ;
για να ακούνε Πάολα είναι όντως πολλάμεταχρονολογημένο (τώρα το διάβασα) αλλά
€10000 για audio desk system ? και trollaρετε τους hiendαδες???
χαχαχαχαχα
Τι λές ; Τις καλύτερες παραγωγές και εγγραφές αλλά και μουσικούς στην δούλεψή τους (για να βγάζουν κανά φράγκο) τις έχουν τα σκυλάδικα γιατί έχουν πολλά λεφτά. Τα καλύτερα στούντιο στην διάθεση τους κιόλας. (no joke).για να ακούνε Πάολα είναι όντως πολλά