Build Your Dreams (BYD)

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.237
Reaction score
10.720
Tα Seal θα είναι μάλλον τα πρώτα BYD που θα λάβουν charging planner μέσα στην πλοήγηση (Tesla like). Με ΟΤΑ βέβαια. Χθεσινό OTA από Ευρωπαϊκό Seal.

View attachment 339923
Μόλις άρχισε να εμφανίζεται στα ελληνικά Atto 3 η OTA 1.7 που, μεταξύ άλλων βελτιώσεων, περιλαμβάνει και αυτή τη σημαντική δυνατότητα!

1724311009841.png


1724311074492.png
 

Attachments

Last edited:



gid

Μηνύματα
8.173
Reaction score
9.409
Το ζήτημα είναι όντως σημαντικό αλλά το ποτάμι δε γυρίζει πίσω...

Υπάρχει ήδη έλλειψη μηχανικών που να ξέρουν να δουλέψουν στα ηλεκτρικά και που αισθάνονται ασφαλείς να βάλουν χέρι σε μπαταρίες τίγκα στην ενέργεια. Οι μηχανικοί των θερμικών καλά θα κάνουν να "μετακινηθούν" προς τα κεί με την κατάλληλη επιμόρφωση.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.237
Reaction score
10.720
Εδω μιλάμε για εκατομμύρια κόσμο. Είναι λίγο πιο μεγάλο το impact
Δεν είναι κάτι που θα γίνει σε μια μέρα. Τα παλιά θερμικά θα κυκλοφορούν για χρόνια ακόμα στους δρόμους, σε φθίνοντες αριθμούς φυσικά, και θα χρειάζονται όλο και περισσότερη συντήρηση. Χρόνος για μετάβαση υπάρχει για όλους όσους το θέλουν και είναι ικανοί.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.782
Reaction score
136.654
Ότι και ο πεταλωτής στις αρχές του 20 αιώνα.
Η θα προσαρμοστεί η θα αλλάξει δουλειά
Και να μη ξεχνάμε αυτούς που επισκεύαζαν τις ρόδες από τα κάρα και τις άμαξες.

Κάποτε, όλο το εμπόριο και οι μεταφορές, με αυτά γινότανε. Και ο "οδηγός" ήταν ο χειριστής αλόγου ή αλόγων, πάει κι αυτό το επάγγελμα.

ΥΓ. Πως πάει το Τέσλα δεν μας είπες. Τι; Μυστικό το κρατάς; 🤭
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.541
Reaction score
30.445
Στην Βραζιλία η BYD προσφέρει πρόγραμμα buyback σε όσους αγοράσουν ξανά ηλεκτρικό BYD. Οι τιμές μεταχειρισμένων έχουν φτάσει ακόμα και στο 50% μετά τον πρώτο χρόνο. Για να αλλάξει αυτό, η BYD προσφέρει buyback στο 80% του FIPE table. O πίνακας FIPE εκδίδεται από το Institute of Economic Research Foundation. Ακριβώς το ίδιο κάνει και η GWM (Great Wall Motors).

Μήπως μας έχουν για λίγο λαλάκες στην Ευρώπη; Εκτός αυτού, κυκλοφόρησε και έναν πίνακας από δυτική εταιρεία ερευνών σε ένα video, και θεωρεί πως , στο Seal για παράδειγμα, η BYD βγάζει κέρδος $1800 στην Κίνα, και $11.500 στην Ευρώπη.


Υγ: Άσχετα με τα παραπάνω, εγώ εδώ βλέπω άλλον έναν επιθετικό τρόπο μείωσης του market share των δυτικών. Όταν οι πελάτες παραμένουν στον ίδιο αριθμό, περισσότεροι πωλητές θα ρίξουν το market share όσων ήταν ήδη στην αγορά. Η επιθετική πολιτική θα το κάνει ακόμα ταχύτερα.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.856
Στην Βραζιλία η BYD προσφέρει πρόγραμμα buyback σε όσους αγοράσουν ξανά ηλεκτρικό BYD. Οι τιμές μεταχειρισμένων έχουν φτάσει ακόμα και στο 50% μετά τον πρώτο χρόνο. Για να αλλάξει αυτό, η BYD προσφέρει buyback στο 80% του FIPE table. O πίνακας FIPE εκδίδεται από το Institute of Economic Research Foundation. Ακριβώς το ίδιο κάνει και η GWM (Great Wall Motors).
τι εννοείς με το υπογραμμισμένο; (εγώ έβαλα την υπογράμμιση)

ότι BYD πωλούνται στο 50% της τιμής τους μετά από ένα χρόνο;
αν ισχύει αυτό - που μου φαίνεται δύσκολο - κάποιο θέμα θα έχουν τη στιγμή που άλλα EV δεν χάνουν τόση αξία σε ένα χρόνο

πάντως το buyback στο 80% του FIPE table δε μου λέει τίποτα,
οι τιμές του FIPE table προκύπτουν από τον μέσο όρο που πωλούνται τα ίδια αυτοκίνητα στην αγορά,

λίγο πολύ όλοι οι αντιπρόσωποι το κάνουν, για να δώσεις δικής τους μάρκας μτχ και να πάρεις καινούριο, κάτω από όσο πωλείται στην αγορά προφανώς
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.541
Reaction score
30.445
Από το άρθρο: BYD has announced a guaranteed buyback program to alleviate one of the biggest fears among Brazilians regarding electric cars: the sharp depreciation of this type of vehicle. There are cases in which models lose 50% of their price in just one year, but the Chinese brand wants to change this scenario.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.646
Reaction score
21.470
@MaxHeadroom Εσύ που έχεις το μέσον με την BYD ( :biggrin: ), ξέρεις εάν και πότε θα "κατέβει" στην Κύπρο (= διάθεση δεξιοτίμονων μοντέλων);
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.237
Reaction score
10.720
@MaxHeadroom Εσύ που έχεις το μέσον με την BYD ( :biggrin: ), ξέρεις εάν και πότε θα "κατέβει" στην Κύπρο (= διάθεση δεξιοτίμονων μοντέλων);
Δεν έχω ιδέα. Λογικά θα σκοπεύουν να διαθέτουν τα οχήματά τους σε όλη την ΕΕ και ήδη κυκλοφορούν δεξιοτιμονα BYD σε πολλές χώρες της κοινοπολιτείας. Ένα e-mail στην εταιρεία ίσως σε διαφωτίσει.
 

gid

Μηνύματα
8.173
Reaction score
9.409
Υγ: Άσχετα με τα παραπάνω, εγώ εδώ βλέπω άλλον έναν επιθετικό τρόπο μείωσης του market share των δυτικών. Όταν οι πελάτες παραμένουν στον ίδιο αριθμό, περισσότεροι πωλητές θα ρίξουν το market share όσων ήταν ήδη στην αγορά. Η επιθετική πολιτική θα το κάνει ακόμα ταχύτερα.
Για το ΚΚΚ η BYD δεν είναι απλά μια εταιρία αυτοκινήτων, είναι ένα soft όπλο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.541
Reaction score
30.445
Όπως έχω ακούσει να λένε οι περισσότεροι, η BYD δεν έχει μέτοχο το κράτος. Για αυτό μάλλον έλαβε και τον μικρότερο φόρο από την Ευρωπαϊκή Ένωση, από όλες τις Κινέζικες εταιρείες. Στις άλλες που είναι μέσα το κράτος ο φόρος έφτασε στο ποσοστό του 37%, ενώ στην BYD είναι 17%. Δεν βάζω μέσα το αρχικό 10% που έχουν όλα τα οχήματα από Κίνα, ανεξαρτήτως κατασκευαστή.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.782
Reaction score
136.654
Όπως έχω ακούσει να λένε οι περισσότεροι, η BYD δεν έχει μέτοχο το κράτος
Μπα, νομίζω πως κρατική ήταν πλήρως κάποτε, τώρα με μικρό ποσοστό.

Να:

In January 2003, BYD Company founder Wang Chuanfu founded BYD Auto after acquiring and renaming a dwindling small automotive manufacturing company, Xi'an Qinchuan Automobile, from a state-owned defense company Norinco. The company was acquired for HK$269 million in exchange for a 77% stake, shortly after BYD raised HK$1.6 billion on the Hong Kong Stock Exchange in July 2002.

Το 77% της κρατικής εταιρείας αγοράστηκε από ιδιώτη το 2003.
 

Μηνύματα
16.517
Reaction score
23.403
Όλα αυτά που λέτε δεν έχουν σχέση με το πώς λειτουργεί η Κίνα.
Δεν υπάρχει αυτό που γνωρίζουμε ως ιδιωτική εταιρία, όταν μιλάμε για τέτοια μεγέθη που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν μέσο πολιτικής το κράτος παρεμβαίνει και απλά επιτρέπει στον ιδιώτη να πλουτίζει όσο κάνει αυτό που του λένε
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.237
Reaction score
10.720
Η BYD είναι ιδιωτική πολυεθνική με πάρα πολλούς τομείς δραστηριοποίησης, οι οποιοι έχουν να κάνουν κυρίως με μπαταρίες, εφαρμογές ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, ηλεκτρονικά, ηλεκτρικά τρένα και βαρέα οχήματα. Μπήκε στον τομέα των επιβατικών οχημάτων το 2003, εξαγοράζοντας μια μικρή προβληματική αυτοκινητοβιομηχανία που ήταν θυγατρική της κρατικής εταιρείας Norinco.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.782
Reaction score
136.654
Η BYD είναι ιδιωτική πολυεθνική με πάρα πολλούς τομείς δραστηριοποίησης, οι οποιοι έχουν να κάνουν κυρίως με μπαταρίες, εφαρμογές ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, ηλεκτρονικά, ηλεκτρικά τρένα και βαρέα οχήματα. Μπήκε στον τομέα των επιβατικών οχημάτων το 2022, εξαγοράζοντας μια μικρή προβληματική αυτοκινητοβιομηχανία που ήταν θυγατρική της κρατικής εταιρείας Norinco.
Αυτό έγραψα πριν.
Αγόρασε το 77% της φίρμας που ήταν στην κατοχή της κρατικής Norinco.

Δηλαδή το 23% παραμένει στο κράτος.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.237
Reaction score
10.720
Συμβαίνει να έχω ένα γνωστό που ταξιδεύει συχνά για δουλειές της εταιρείας του, σε περιοχή όπου έχει εργοστάσιο η BYD και μου έλεγε ιστορίες για τα πρώτα χρόνια που παρήγαγαν αυτοκίνητα και οι οποίες έχουν γέλιο.
Αρχικά η BYD έφτιαχνε θερμικά οχήματα, κάποια από τα οποία έμοιαζαν... υπερβολικά με τα πιο δημοφιλή μοντέλα της Toyota, σε βαθμό που η δεύτερη προσέφυγε στα κινέζικα δικαστήρια. Σιγά μην έβγαζε άκρη, οπότε τελικά συνεργάστηκαν σε κάποιο κοινό σχήμα. :roflmao:
Μετά, η BYD το γύρισε στα ΕV...
 

Μηνύματα
1.461
Reaction score
1.291
Άσπρη γάτα μαύρη γάτα, σημασία έχει να πιάνει ποντίκια.
Δεν έχει σημασία αν η εταιρεία είναι ιδιωτική η δημόσια, το θέμα είναι τι συμφέρει στη δεδομένη στιγμή ώστε να πιάνει ποντίκια.
Chrysler, Ford, GM πήραν άφθονη στήριξη στην κρίση του 2007.
Τι είναι; Ιδιωτικές;
Δημόσιες;

Υποτίθεται ιδιωτικές, αλλά στην πραγματικότητα είναι ότι συμφέρει.

Το πρόβλημα είναι ότι όλα τα ποντίκια σε λίγο θα τα πιάνουν οι Κινέζοι. Κι οι δυτικοί θα φαγωθούν σαν ποντίκια.

Α, ξέχασα, προσοχή μην κινεζοποιηθούμε!
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.533
Μηνύματα
2.943.171
Members
38.194
Νεότερο μέλος
led106
Top