Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
7.327
Reaction score
1.347
Μερικές προτάσεις από εσάς που έχετε εμπειρία από μεγάλα αυτοκίνητα. Είμαστε 5. με 2 παιδικα καθισματάκια και όπως κατλαβαίνετε θέλουμε τεράστιο πορτ παγκαζ.

Θέλω να διαθέσω γύρο στα 35κ τα οποία θα είναι είτε με 10κ μύωση από ΚΗ3 είτε από αφάιρεση του Τέλους ταξινόμησης.

Είμαι ανάμεσα σε tiguan allspace - kodiaq τα 2 ποιο ευρύχωρα

μετά πάμε σε peugeot 3008 - kia sportage

και μπαίνουμε και στο τρυπάκι του ηλεκτρικού. Είμαι σε νησί οπότε το 95% της μέγιστης διαδρομής που μπορεί να κάνω καθημερινά είναι 30-35 χιλιομετρα. οπότε και μικρή αυτονομία να έχει δεν είναι πρόβλημα.

πέρα από το skoda enyaq τι άλλο υπάρχει? Εδώ δεν με νοιάζει αν θα είναι suv, και μεγάλο sedan με μεγάλο πορτ παγκαζ δεν θα έλεγα όχι.

Κοιτούσα και το BYD seal U αλλά έχει πολύ μικρό....

και σήμερα είδα και το tesla model Y και νομίζω με κέρδισε....
Δεν το έχω ελέγξει ο ίδιος, τρίτεκνος συνάδελφος μου έλεγε ότι το μόνο αμάξι που έχει βρει στην αγορά με 3 θέσεις isofix στο πίσω κάθισμα (άρα λογικά χωράει να καθίσει και άνθρωπος μαζί με τα 2 καθισματάκια) είναι το Peugeot 5008 - δεν ξέρω χωρίς το τέλος ταξινόμησης αν είναι εντός του προϋπολογισμού σου, μπορείς να το έχεις και αυτό υπόψιν σου.

Τεράστιο πορτ μπαγκάζ έχει και το Skoda Superb, νομίζω είναι πάνω από 600 λίτρα. Φυσικά κανένα από τα δύο δεν είναι ηλεκτρικό.
 

Μηνύματα
4.525
Reaction score
7.821
Δεν το έχω ελέγξει ο ίδιος, τρίτεκνος συνάδελφος μου έλεγε ότι το μόνο αμάξι που έχει βρει στην αγορά με 3 θέσεις isofix στο πίσω κάθισμα (άρα λογικά χωράει να καθίσει και άνθρωπος μαζί με τα 2 καθισματάκια) είναι το Peugeot 5008 - δεν ξέρω χωρίς το τέλος ταξινόμησης αν είναι εντός του προϋπολογισμού σου, μπορείς να το έχεις και αυτό υπόψιν σου.

Τεράστιο πορτ μπαγκάζ έχει και το Skoda Superb, νομίζω είναι πάνω από 600 λίτρα. Φυσικά κανένα από τα δύο δεν είναι ηλεκτρικό.
στο Leon το fr που έχω του 17 φαντάσου έχω αριστερά και δεξιά τα καρεκλάκια και στη μέση κάθεται ο γιος 11. και είναι οριακά. οπότε με ένα ποιο φαρδύ αυτοκίνητο θα είναι άνετα. Οι χώροι πιο πολύ για βαλίτσες - ποδηλατακια φουσκωτά πατίνια και ότι μπορείς να φανταστείς είναι το κύριο μέλημα.
 


Μηνύματα
4.525
Reaction score
7.821
O μόνος ενδοιασμός που έχω για τα ηλεκτρικά και κυρίως για tesla είναι στο αν συμβεί κάτι. που ποιος πότε θα το φτιάξει. Και σε νησί πώς θα φύγει και με τι κόστος.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.773
Reaction score
10.603
Αμαρτία σε νησί και να μην πάρεις ηλεκτρικό.
Μόνο το after sales αν σε προβληματίζει.

Υγ: Μαζί γράφαμε :lolsign:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.789
Reaction score
29.468
Ποιο μαλέας πεθαίνεις. Λες και έχει αυτοκινητοβιομηχανία. Κατά τα άλλα κλίμα - πρασινάδες και άλλες οικολογικές χαζομάρες, που πρώτα πρέπει να βολεύουν την τσέπη..

Το μεγαλύτερο γέλιο βέβαια είναι εδώ: "We are transforming Canada's automotive sector to be a global leader in building the vehicles of tomorrow, but actors like China have chosen to give themselves an unfair advantage in the global marketplace", said Canadian Prime Minister Justin Trudeau."

Παράλληλα:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.954
Reaction score
130.664
O μόνος ενδοιασμός που έχω για τα ηλεκτρικά και κυρίως για tesla είναι στο αν συμβεί κάτι. που ποιος πότε θα το φτιάξει. Και σε νησί πώς θα φύγει και με τι κόστος.
Άμα είναι λαμαρινοδουλειά, καμιά ψιλοτράκα, θα στο φτιάξει οποιοδήποτε συνεργείο υπάρχει στο νησί, γίνεται εύκολα σύνδεση συνεργείου με την Τέσλα για ανταλλακτικά.

Για κάτι "χοντρό", έτσι κι αλλιώς μπλέκει το θέμα, οπότε η φουλ μικτή ασφάλιση στα EV γενικώς, είναι άκρως αναγκαία, για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Σέρβις πάντως, δε θέλει ποτέ. Κάνα φίλτρο αέρα, για το κλιματιστικό, και κάνα υαλοκαθαριστήρα, σου στέλνουν στο σπίτι και εύκολα το βάζεις μόνος σου (δίνει βίντεο και η Τέσλα), ή οποιοδήποτε συνεργείο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.789
Reaction score
29.468
O μόνος ενδοιασμός που έχω για τα ηλεκτρικά και κυρίως για tesla είναι στο αν συμβεί κάτι. που ποιος πότε θα το φτιάξει. Και σε νησί πώς θα φύγει και με τι κόστος.
Υπολόγισε επίσης πως, τουλάχιστον για την ώρα, ασυνόδευτο ηλεκτρικό δεν μπαίνει σε πλοίο, όπως και PHEV. Στην περίπτωση που θα ήθελες να το στείλεις και να μείνεις στο νησί. Και αυτό που σου είπα με το τρακάρισμα. Τα πληρώνεις όλα πρώτα εσύ.
 


Μηνύματα
15.874
Reaction score
22.250
Ποδηλατακια καροτσάκια κλπ δεν μπαίνουν σε Σεντάν και ας είναι 800 λίτρα, νοοτροπία Έλληνα ταξιτζή με οκτάβια. Ο όγκος φόρτωσης συνήθως υπολογίζεται μέχρι την εταζερα ή το πανί ότι έχει.
Από κει και πάνω υπάρχει χώρος ανάλογα της κλίσης του παραθύρου. Στο hrv το πρώτο πχ έχει 300 λίτρα ονομαστικό πρακτικά πάνω από 500 , στο Vitara έχει νομίζω 400 μέχρι κάτω πρακτικά έχει πάνω από 500 με το δάπεδο ψηλά. Μπινδερ ντανδατ, τα σεντάν είναι το πιο άχρηστο αυτοκίνητο στον κόσμο έχει μακράν την χειρότερη εκμετάλλευση χώρων από οτιδήποτε, χωριά κάτι περιπτώσεις με 600 λίτρα χώρο που δεν ρίχνουν καθίσματα και έχουν άνοιγμα 70χ30 οπότε χωράνε μόνο βαλίτσες και σε συνδιασμό τετρις.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.648
Reaction score
75.717

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.789
Reaction score
29.468
Εεεε... :rolleyes:


Canada is currently the thirteenth-largest auto-producing nation in the world, and seventh largest auto exporter by value, producing 1.4 million vehicles and exporting $32 billion worth of vehicles in 2020.
Έχει κάποια δικιά του εταιρεία και δεν το ξέρω; :rolleyes:

Αλλά είπαμε. Σε όσους θέλουμε δίνουμε δις σε επιδοτήσεις. Σε όσους δεν θέλουμε τους λέμε ότι επιδοτούνται και έχουν πλεονεκτήματα ( :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: ), που οι άλλοι δεν έχουν ( :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: ).

Ας κάνουν ότι θέλουν. Αλλά μη νομίζουν ότι μιλάνε σε βλάκες.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.327
Reaction score
1.347
Ποιο μαλέας πεθαίνεις. Λες και έχει αυτοκινητοβιομηχανία. Κατά τα άλλα κλίμα - πρασινάδες και άλλες οικολογικές χαζομάρες, που πρώτα πρέπει να βολεύουν την τσέπη..

Το μεγαλύτερο γέλιο βέβαια είναι εδώ: "We are transforming Canada's automotive sector to be a global leader in building the vehicles of tomorrow, but actors like China have chosen to give themselves an unfair advantage in the global marketplace", said Canadian Prime Minister Justin Trudeau."

Παράλληλα:
Ο Καναδάς μπορεί να μην έχει καναδικές εταιρείες που να πουλάνε ολοκληρωμένα αυτοκίνητα, αυτοκινητοβιομηχανία όμως έχει, οι 3 Αμερικανικές, η Honda και η Toyota έχουν εργοστάσια παραγωγής, ενώ υπάρχει και πλήθος προμηθευτών υποσυστημάτων - εξάλλου να μην ξεχνάμε ότι το Ντιτρόιτ βρίσκεται πάνω στα αμερικοκαναδικά σύνορα. Η Καναδική αυτοκινητοβιομηχανία είναι κάτι της τάξης του 10% του Καναδικού ΑΕΠ, δεν είναι ασήμαντο μέγεθος.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.789
Reaction score
29.468
Ο Καναδάς μπορεί να μην έχει καναδικές εταιρείες που να πουλάνε ολοκληρωμένα αυτοκίνητα, αυτοκινητοβιομηχανία όμως έχει, οι 3 Αμερικανικές, η Honda και η Toyota έχουν εργοστάσια παραγωγής, ενώ υπάρχει και πλήθος προμηθευτών υποσυστημάτων - εξάλλου να μην ξεχνάμε ότι το Ντιτρόιτ βρίσκεται πάνω στα αμερικοκαναδικά σύνορα. Η Καναδική αυτοκινητοβιομηχανία είναι κάτι της τάξης του 10% του Καναδικού ΑΕΠ, δεν είναι ασήμαντο μέγεθος.
Δεν μου λέει τίποτα αυτό. Θα μπορούσαν να υπάρχουν όλα υπέρ του καταναλωτή και θα αποφασίσει αυτός. Όχι τα συμφέροντα.

Θα μπορούσε να τους πει να πάνε εκεί όπως κάνει με τους άλλους και τους επιδοτεί δις. Ούτε αυτό δεν είπε. Το μόνο που είπε είναι έξω, άσχετα τι θέλει ο πολίτης.
 

Μηνύματα
1.142
Reaction score
1.700
είναι και άλλες χώρες στη σειρά για φόρους στα κινέζικα, από μικρές μέχρι μεγάλες
Δεν μου λέει τίποτα αυτό. Θα μπορούσαν να υπάρχουν όλα υπέρ του καταναλωτή και θα αποφασίσει αυτός. Όχι τα συμφέροντα.
το συμφέρον του καταναλωτή και το συμφέρον της χώρας μπορεί να μην ταυτίζονται πάντα, αλλά πάνε παράλληλα, τουλάχιστον στις σοβαρές χώρες
 

Μηνύματα
7.327
Reaction score
1.347
στο Leon το fr που έχω του 17 φαντάσου έχω αριστερά και δεξιά τα καρεκλάκια και στη μέση κάθεται ο γιος 11. και είναι οριακά. οπότε με ένα ποιο φαρδύ αυτοκίνητο θα είναι άνετα. Οι χώροι πιο πολύ για βαλίτσες - ποδηλατακια φουσκωτά πατίνια και ότι μπορείς να φανταστείς είναι το κύριο μέλημα.
Σε αυτήν την περίπτωση τότε θα σε βολέψει πολύ κάτι τύπου SW-MPV-SUV με πτυσσόμενη εταζέρα στο πορτ μπαγκάζ, για να κερδίσεις χώρο από το ύψος των παραθύρων και πάνω. Το Υ δεν παίζει εξίσου καλά με τον ανταγωνισμό σε αυτήν την περίπτωση λόγω κεκλιμένης οροφής - μπορεί να χωρέσεις πράγματα καθ ύψος αν η ψηλή διάσταση είναι από την πλευρά της πλάτης του καθίσματος, αλλά όπως και να το κάνουμε, άλλο να έχεις στη διάθεσή σου χώρο διατομής τραπεζίου και άλλο χώρο ορθογωνικής διατομής με μιάμιση φορά το συνολικό όγκο.

Προσωπικά σκέφτομαι ότι για μετακινήσεις σε νησί από τη μία είναι ιδανικό το ηλεκτρικό, λόγω μικρών αποστάσεων και απόλυτης αδιαφορίας για την αυτονομία, από την άλλη είναι μικρότερο και το όποιο όφελος από το κόστος κίνησης - εξ ορισμού τα χιλιόμετρα θα είναι λίγα. Δύσκολο δίλημμα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.789
Reaction score
29.468
το συμφέρον του καταναλωτή και το συμφέρον της χώρας μπορεί να μην ταυτίζονται πάντα, αλλά πάνε παράλληλα, τουλάχιστον στις σοβαρές χώρες
Καλά δεν λες κάτι νέο. Πάντα τα συμφέροντα κάνουν κουμάντο. Και αυτά δεν αφορούν τους πολίτες.
 

Μηνύματα
7.327
Reaction score
1.347
Δεν μου λέει τίποτα αυτό. Θα μπορούσαν να υπάρχουν όλα υπέρ του καταναλωτή και θα αποφασίσει αυτός. Όχι τα συμφέροντα.

Θα μπορούσε να τους πει να πάνε εκεί όπως κάνει με τους άλλους και τους επιδοτεί δις. Ούτε αυτό δεν είπε. Το μόνο που είπε είναι έξω, άσχετα τι θέλει ο πολίτης.
Ποια είναι τα συμφέροντα; Αν πρόκειται για τα συμφέροντα του 10% του εγχώριου ΑΕΠ (σχεδόν σαν να λέμε τουρισμός ή ναυτιλία για την Ελλάδα) φυσικά και πρέπει να ληφθούν υπόψιν τα συμφέροντα. Πόσο μάλλον όταν αυτοί που δραστηριοποιούνται στον Καναδά δεν είναι να πεις κιόλας ότι βρίσκονται στην πρωτοπορία της ηλεκτροκίνησης.

Προσωπικά και 200% δασμούς να επέβαλαν δεν θα το έβρισκα παράλογο. Αν η Κίνα θέλει να κυριαρχήσει στις αγορές της Δύσης, θα πρέπει το λιγότερο να παράγει στις δυτικές χώρες. Ας φτιάξουν όλοι οι μεγάλοι Κινέζοι εργοστάσια σε ΕΕ, ΗΠΑ, Καναδά, πιθανώς και σε συνεργασία με καθιερωμένους κατασκευαστές και ας πουλήσει όσο θέλει.

Η Ελλάδα καθώς απέχει από την παραγωγή δεν επηρεάζεται άμεσα, σαφώς όμως επηρεάζεται έμμεσα. Τυχόν κατάρρευση της δυτικής αυτοκινητοβιομηχανίας από απόλυτη κυριαρχία των Κινέζων θα προκαλέσει τεράστια μείωση στα διαθέσιμα εισοδήματα των δυτικών κοινωνιών, με ότι αυτό συνεπάγεται στη μείωση κατανάλωσης αγαθών (που διακινούνται κατά 20% από ελληνόκτητα πλοία, άρα πλήγμα στο 15-20% του ελληνικού ΑΕΠ) και στην τουριστική δαπάνη (άλλο 20% του ελληνικού ΑΕΠ). Αν βάλει κανείς σε αυτό και το μεγαλύτερο χρονικό περιθώριο στα ελληνικά διυλιστήρια να προσαρμοστούν στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης (30% των ελληνικών εξαγωγών) γίνεται σαφές ότι η επιβολή δασμών στα κινεζικά αυτοκίνητα δεν πρέπει να αφήνει την Ελλάδα αδιάφορη.
 

Μηνύματα
4.525
Reaction score
7.821
Ποδηλατακια καροτσάκια κλπ δεν μπαίνουν σε Σεντάν και ας είναι 800 λίτρα, νοοτροπία Έλληνα ταξιτζή με οκτάβια. Ο όγκος φόρτωσης συνήθως υπολογίζεται μέχρι την εταζερα ή το πανί ότι έχει.
Από κει και πάνω υπάρχει χώρος ανάλογα της κλίσης του παραθύρου. Στο hrv το πρώτο πχ έχει 300 λίτρα ονομαστικό πρακτικά πάνω από 500 , στο Vitara έχει νομίζω 400 μέχρι κάτω πρακτικά έχει πάνω από 500 με το δάπεδο ψηλά. Μπινδερ ντανδατ, τα σεντάν είναι το πιο άχρηστο αυτοκίνητο στον κόσμο έχει μακράν την χειρότερη εκμετάλλευση χώρων από οτιδήποτε, χωριά κάτι περιπτώσεις με 600 λίτρα χώρο που δεν ρίχνουν καθίσματα και έχουν άνοιγμα 70χ30 οπότε χωράνε μόνο βαλίτσες και σε συνδιασμό τετρις.
Δε μιλάμε για mounten bike μιλάμε για παιδικά, στα μεγάλα έχω βάση και τώρα. αλλά ναι στα sedan γενικά είναι δύσκολος ο χώρος φόρτωσης. Υπάρχουν βέβαια και αυτά μου ανοίγει μαζί και το παράθυρο και ο χώρος φόρτωσης είναι αρκετά μεγάλος. πχ SKODA OKTAVIA. 600l. αλλά 95% μιλάμε για suv
skoda-octavia-2020-boot.jpg
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.543
Μηνύματα
2.909.113
Members
38.060
Νεότερο μέλος
John-Paul
Top