Disney+

minas

Πισιά
Μηνύματα
3.987
Reaction score
3.843
Ως μάννα εξ'ουρανού ήρθε πριν λίγο αυτό:

View attachment 337281

συνοδευόμενο από αυτό:

"If you do not agree to these changes, you may cancel your Disney+ subscription. If you are subscribed to an annual plan and you have more than a month left on your subscription, and you wish to cancel, simply call us or use online chat to contact us within 30 days of receiving this email"

Τους πήρα λοιπόν τηλέφωνο (chat δεν βρήκα) αλλά δεν...

Επέμενε πως μπορώ μεν να ακυρώσω τη συνδρομή μου, όχι όμως λαμβάνοντας επιστροφή χρημάτων.

Της εξηγούσα ότι αυτό δεν έχει κανένα νόημα γιατί μπορώ να το κάνω ανά πάσα στιγμή, οπότε τι νόημα έχει να μου δίνουν 30 ημέρες για να ακυρώσω λόγω αλλαγής των όρων; Αλλά έλεγε τα ίδια, ότι δεν μπορώ να πάρω επιστροφή χρημάτων γιατί "δεν το γράφει στο email".

Της είπα καμιά 15ρια φορές ότι είναι νομικό θέμα, δεν είναι επιλογή τους. Ότι δηλαδή όταν αλλάζουν μονομερώς τους όρους έχω δικαίωμα υπαναχώρησης, δεν είναι θέμα αν το γράφει ή όχι. Αλλιώς θα κάναμε μια ετήσια συνδρομή, θα μας άλλαζαν τους όρους την άλλη μέρα και δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα. Αλλά μάταια.

Ζήτησα και μου έδωσε ένα email και το έστειλα και γραπτά αλλά δεν έχω πολλές ελπίδες. Και για 100€ δεν ξέρω και πόσο νόημα έχει να τους κυνηγήσω.
Θα τους κυνηγήσουν αυτοί για εσένα ;)
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.305
Reaction score
7.404
Θα τους κυνηγήσουν αυτοί για εσένα ;)
Ο συνήγορος του καταναλωτή δηλώνει αναρμόδιος επειδή η εταιρεία εδρεύει στο εξωτερικό.

Έκανα λοιπόν καταγγελία στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή.
8 Αυγούστου έστειλα την καταγγελία, χθες το πρωί με πήρε μια κυρία τηλέφωνο και μου ζήτησε κάποιες διευκρινίσεις. Την ίδια μέρα το βράδυ έλαβα αυτό:

1724828270315.png


Υ.Γ. Αφήνω μια απειροελάχιστη πιθανότητα να είναι σύμπτωση καθώς όταν πήρα τηλέφωνο τη Disney και μου είπαν ότι δεν γίνεται refund, μετά ζήτησα ένα email να στείλω το αίτημα και γραπτά. Μου έδωσαν και έστειλα στις 25 Ιουλίου, οπότε θεωρητικά μπορεί να είναι αποτέλεσμα του email, αλλά δεν νομίζω μετά από τόσο καιρό τέτοια χρονική σύμπτωση.
 

minas

Πισιά
Μηνύματα
3.987
Reaction score
3.843
Ευχάριστο ότι έκανες δουλειά! :thumbsup:
Με ξάφνιασε η απάντηση που πήρες από τον ΣτΚ, γιατί έχουν διαχειριστεί δική μου περίπτωση με εταιρεία εξωτερικού.
Εάν δεν με απατά η μνήμη μου, κι εγώ είχα κάνει αίτημα στο Ευρωπαϊκό, αλλά είχαν επικοινωνήσει μαζί μου από την Ελληνική Αρχή, οπότε σε αυτούς δρομολογήθηκε.
Στη δική μου περίπτωση πάντως μου είχαν απαντήσει για τις ενέργειές τους, οπότε λογικά περιμένεις κάποιο email με τον απολογισμό.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.305
Reaction score
7.404
Με ξάφνιασε η απάντηση που πήρες από τον ΣτΚ, γιατί έχουν διαχειριστεί δική μου περίπτωση με εταιρεία εξωτερικού.
Δεν ήταν απάντηση, στο site τους (και πριν προχωρήσεις σε καταγγελία) γράφει αναλυτικά τις περιπτώσεις για τις οποίες είναι αρμόδιος ο ΣτΚ και αναφέρει ρητά την περίπτωση της εταιρείας που δεν εδρεύει στην Ελλάδα, όπου λέει πως δεν είναι αρμόδιος και σε προτρέπει να επικοινωνήσεις με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή. Αν είχα προχωρήσει σε καταγγελία παρ'όλα αυτά, δεν ξέρω πως θα το χειρίζονταν.

Εάν δεν με απατά η μνήμη μου, κι εγώ είχα κάνει αίτημα στο Ευρωπαϊκό, αλλά είχαν επικοινωνήσει μαζί μου από την Ελληνική Αρχή, οπότε σε αυτούς δρομολογήθηκε.
Εγώ έκανα την καταγγελία στο "Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή (Ελλάδα)" και Ελληνίδα ήταν και η κυρία που μίλησα. Ίσως το ελληνικό "branch" να μοιράζεται και προσωπικό με τον ΣτΚ; Ποιος ξέρει, δεν έχω ιδέα πως το έχουν οργανώσει.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.561
Μηνύματα
2.909.551
Members
38.062
Νεότερο μέλος
Χρήστος Τσίκας
Top