minas
Πισιά
- Μηνύματα
- 4.064
- Reaction score
- 3.944
Ως μάννα εξ'ουρανού ήρθε πριν λίγο αυτό:
View attachment 337281
συνοδευόμενο από αυτό:
"If you do not agree to these changes, you may cancel your Disney+ subscription. If you are subscribed to an annual plan and you have more than a month left on your subscription, and you wish to cancel, simply call us or use online chat to contact us within 30 days of receiving this email"
Τους πήρα λοιπόν τηλέφωνο (chat δεν βρήκα) αλλά δεν...
Επέμενε πως μπορώ μεν να ακυρώσω τη συνδρομή μου, όχι όμως λαμβάνοντας επιστροφή χρημάτων.
Της εξηγούσα ότι αυτό δεν έχει κανένα νόημα γιατί μπορώ να το κάνω ανά πάσα στιγμή, οπότε τι νόημα έχει να μου δίνουν 30 ημέρες για να ακυρώσω λόγω αλλαγής των όρων; Αλλά έλεγε τα ίδια, ότι δεν μπορώ να πάρω επιστροφή χρημάτων γιατί "δεν το γράφει στο email".
Της είπα καμιά 15ρια φορές ότι είναι νομικό θέμα, δεν είναι επιλογή τους. Ότι δηλαδή όταν αλλάζουν μονομερώς τους όρους έχω δικαίωμα υπαναχώρησης, δεν είναι θέμα αν το γράφει ή όχι. Αλλιώς θα κάναμε μια ετήσια συνδρομή, θα μας άλλαζαν τους όρους την άλλη μέρα και δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα. Αλλά μάταια.
Ζήτησα και μου έδωσε ένα email και το έστειλα και γραπτά αλλά δεν έχω πολλές ελπίδες. Και για 100€ δεν ξέρω και πόσο νόημα έχει να τους κυνηγήσω.
Συνήγορος του Καταναλωτή
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν τις καταγγελίες τους κατά προμηθευτών για ζητήματα που φρονούν ότι θέτουν σε κίνδυνο την υγεία και την ασφάλειά τους ή συνιστούν προσβολή των οικονομικών συμφερόντων τους.
www.synigoroskatanaloti.gr