- Μηνύματα
- 420
- Reaction score
- 1.247
Γι αυτό όλοι ανατρέχουν στις μετρήσεις των κατασκευαστών, επιλέγουν αυτό που έχει το "πακέτο" με τις καλύτερες μετρήσεις και κατόπιν ψωνίζουν, δίχως ν' ακούσουν τα ηχεία πριν πληρώσουν; Τα ακούνε μια και καλή στο σαλόνι τους και υποχρεωτικά πρέπει να ξετρελαθούν με τον ήχο, αφού έτσι προστάζει το "αδέκαστο μικρόφωνο"; Αυτοί είναι είτε γέροι και κουφοί, είτε έχουν "ανεκπαίδευτα αυτιά" κι επομένως δεν τους πέφτει λόγος; Οι μετρήσεις αρκούν, δίχως να συνεπικουρούνται από την ακουστική εκτίμηση;Διαφωνώ καθέτως και οριζοντίως. Ο καθοριστικός παράγοντας που κρίνει την ποιότητα ενός ηχείου είναι οι μετρήσεις.
Το μικρόφωνο δεν έχει οικονομικά, οικογενειακά ή άλλης φύσεως θέματα όπως γούστα και προτιμήσεις.
Και βέβαια ούτε πτώση στην απόκριση όσο περνούν τα χρόνια.
Είναι το μόνο αντικειμενικό κριτήριο που θα πρέπει να έχουμε κατά νου για να συνεχίσουμε ή όχι την προσέγγιση ενός ηχείου.
Είναι μάλλον η πλειοψηφία των περιπτώσεων, που οι λάτρεις της <<υψηλής ποιότητας>> έλκονται από ηχεία με έντονο ένα τμήμα του φάσματος, συχνότερα μεσαίες ή υψηλές, ενώ αδυνατούν να κατανοήσουν το αρμονικό συχνοτικό σύνολο.
Τότε αυτοί που δηλώνουν ότι "ακούνε" διαφορές από πυκνωτή σε πυκνωτή, από πηνίο σε πηνίο κι από αντίσταση σε αντίσταση, γεγονός που από ΚΑΝΕΝΑ μικρόφωνο δεν "πιστοποιείται", πρέπει να οδηγηθούν στην πυρά με συνοπτικές διαδικασίες;
ΥΓ.1 Τα αυτιά είναι το αισθητήριο της ακοής, αλλά ο ήχος που τελικά ακούμε είναι επεξεργασμένος-δημιουργημένος από τον εγκέφαλο (ακουστικός φλοιός). Γι αυτούς που έχουν όραση, συχνά, ο ήχος είναι και οπτικοακουστική διεργασία (π.χ δεν "διακρίνεις" επαρκώς ένα φαγκότο με την πλάτη στην ορχήστρα, αλλά γυρίζοντας αν το δεις το ακούς άμεσα, κλπ, κλπ, κλπ).
ΥΓ.2 Οι μετρήσεις ήταν, είναι και θα είναι το ΕΡΓΑΛΕΙΟ στα χέρια του σχεδιαστή-κατασκευαστή για την παραγωγή ποιοτικών ηχείων, αλλά ο πελάτης είναι αυτός -και μόνο αυτός- που θα αποφασίσει αν του αρέσει ή όχι ο ήχος που ακούει κι αν θα αγοράσει ή όχι και κανένα μετρητικό δεν θα του το επιβάλλει.