Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Και στα τρακαρίσματα ήταν η πενταετία. Αν στα 5 χρόνια και ένα μήνα είχε γίνει συμβάν, στα ανταλλακτικά θα αποζημιωθείς σε αξία μεταχειρισμένου. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει σήμερα. Το λέω αυτό επειδή στο παρελθόν μεγάλη ασφαλιστική που ήθελε να το κάνει 2 χρόνια βρήκε μπροστά της τους ασφαλιστές, και έκανε πίσω.
 

Μηνύματα
16.522
Reaction score
23.416
υπάρχουν και τα δικαστήρια αν δεν καίγεσαι ιδιαίτερα να πάρεις λεφτά τώρα.
στο δικαστήριο οι μλκς τις ασφαλιστικής πέφτουν πανηγυρικά και υπάρχουν και τόκοι.
θα σου πάρει βέβαια 2 χρόνια να εκδικαστεί και άλλα τόσα για την έφεση αλλά θα τους τα πάρεις αρκεί να μπορείς να παρουσιάσεις κάποια στοιχεία για την αξία του οχήματος , 5 λεπτά ακρόαση είναι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Ε μα εκεί πατάνε. Εγώ που πήγα δικαστικά τα πήρα σε δύο χρόνια, αλλά δεν είχα επιλογή επειδή έκανε αρνητική.
 

Μηνύματα
16.522
Reaction score
23.416
η (παρα)λογίκη στις αποζημιώσεις είναι να εγκρίνουν γελοία ποσά τύπου take it or leave it προσδοκώντας στην ανάγκη για άμεση επισκευή κλπ και φυσικά μαζί με διάφορα "συνεργαζόμενα" συνεργεία με αμφίβολου ποιότητας επισκευές (=της κακιά ώρας).
9 στους 10 (ίσως και παραπάνω) υποπίπτουν στον εκβιασμό (ίσως γιατί δεν γνωρίζουν την εναλλακτική και σίγουρα γιατί έχουν μια τελείως στρεβλή άποψη περι υποχρεώσεων της ασφαλιστικής) και 1 στους 10 πάει δικαστικά διεκδικώντας πολύ μεγαλύτερα ποσά το οποία πολλές φορές τα κερδίζουν.
εκεί η ασφαλιστική χάνει ωστόσο επειδή η υπόθεση πάει 4 χρόνια πίσω εξαιτίας της οικτρής και εγκληματικής ανεπάρκειας/κωλυσιεργίας/τεμπελιάς των δικαστών ( ε @Abessalom ;) , τηνς χασούρα "πιστώνεται" άλλος εκτελεστικός διευθυντής "ε τι να κάνω που ο προηγούμενος ο άχρηστος μου άφησε υποθέσεις παλιές; " ο οποίος με τη σειρά του πετάει μπαλάκια στον επόμενο κοκ.

είναι μνπνα, από τότε που έγιναν οι μεγάλες εξαγορές από το εξωτερικό η πρακτική είναι αρμέξτε τους πελάτες και μη δώσετε φράγκο, οι πελάτες ως πρόβατα δεν διεκδικούν* και η ζωή συνεχίζεται.

*το σκάνδαλο με την χαλαζόπτωση του 19 θάφτηκε στον στόκο πιστολιού, σχεδόν το σύνολο των πελατών ουσιαστικά παραιτήθηκαν του δικαιώματος αποζημίωσης μετά την τακτική καρτέλ που έστησαν σε μία νύχτα οι ασφαλιστικές ορίζοντας ταρίφα στην αποζημίωση οχήματος βάσει μεγέθους. Σε μία άλλη χώρα, με περισσότερο συνειδητοποιημένους πολίτες θα έπαιζε στις ειδήσεις για μήνες κάτι τέτοιο, αλλά τα βρίσκουν και τα κάνουν
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.163
Reaction score
35.552
Είναι ότι στη χώρα μας τα δικαστικά έξοδα είναι χαμηλά και πολύ αβεβαια σε περίπτωση νίκης. Δλδ εάν ο δικαστής βάζει πχ μόλις 300-400 ευρώ έξοδα (μπορεί τυπικώς να βάλει και μόνο το 2% του διεκδικουμενου ποσού, όσο δλδ η ελάχιστη δικηγορικη αμοιβή ή και ακόμη παρακάτω, ένα κατ αποκοπή πόσο κατά την κρίση του), μπορούν χωρίς ρίσκο να εμπλέκονται οι εταιρείες σε τέτοιους αγώνες.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Έχω και άλλο δικαστήριο το Φεβρουάριο για τραυματισμό της θείας (αδελφή της μάνας μου). Την πέταξε κάτω, της έσπασε κάτι λίγο κάτω από το γόνατο (εξωτερική οστεοσύνθεση για 4 μήνες) , έχουν φύγει μέχρι σήμερα περίπου 4000 ευρώ σε διάφορα, και μας δίνουν 5500 ευρώ. Δεν ξέρω αν θα γελάσω ή θα βρίσω. Τους πάω δικαστικά και βλέπουμε.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.163
Reaction score
35.552
Δυστυχώς ούτε τέτοιες αποζημιώσεις δίνουν τα δικαστήρια.
Νοοτροπία; Σύμπλεγμα; Δεν ξέρω πάντως εάν δεν υπάρχει θάνατος είναι μάλλον φειδωλοί.
 

Μηνύματα
317
Reaction score
458
Ποδηλατακια καροτσάκια κλπ δεν μπαίνουν σε Σεντάν και ας είναι 800 λίτρα, νοοτροπία Έλληνα ταξιτζή με οκτάβια. Ο όγκος φόρτωσης συνήθως υπολογίζεται μέχρι την εταζερα ή το πανί ότι έχει.
Από κει και πάνω υπάρχει χώρος ανάλογα της κλίσης του παραθύρου. Στο hrv το πρώτο πχ έχει 300 λίτρα ονομαστικό πρακτικά πάνω από 500 , στο Vitara έχει νομίζω 400 μέχρι κάτω πρακτικά έχει πάνω από 500 με το δάπεδο ψηλά. Μπινδερ ντανδατ, τα σεντάν είναι το πιο άχρηστο αυτοκίνητο στον κόσμο έχει μακράν την χειρότερη εκμετάλλευση χώρων από οτιδήποτε, χωριά κάτι περιπτώσεις με 600 λίτρα χώρο που δεν ρίχνουν καθίσματα και έχουν άνοιγμα 70χ30 οπότε χωράνε μόνο βαλίτσες και σε συνδιασμό τετρις.
Sedan mondeo και octavia δεν ισχυουν αυτα που λες. Εχω ιδιοις ομμασι εμπειρια φιλων και χουν φορτωσει μεσα καροτσια ποδηλατα και ειχε χωρο και για κανα δυο πτωματα ακομα!
Τωρα για τον υπολογισμο των λιτρων ενα δικιο το χεις αλλα σε σενταν (τουλαχιστον αυτα τα 2) εφαγα ηττα στο τι μπορεις να χωρεσεις. Απλα δε το πιστευα. Αλλα τι α κανς να παρς νεκροφορα δε λεει
 

Μηνύματα
16.522
Reaction score
23.416
οτι και να έχεις φορτώσει σε σεντάν , στο ιδίου μήκους χατσμπακ χωράει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.
φυσικά και ισχύει αυτό που λέω.
αν αυτό γίνει αντιληπτό μπορείς εύκολα να πας μια κατηγορία κάτω σε μέγεθος (και λεφτά) και πολλές κατηγορίες πάνω σε εξοπλισμό χωρίς να χάσεις σακούλα απο μεταφορική ικανότητα.
δε θες να σου πω τι έχω βάλει σε Mondeo sw , αυτά που έβαλες σε mondeo+octavia μαζί και εσένα ξάπλα από πάνω.
ο περιορισμός του ύψους και της θύρας φόρτωσης είναι φυσικά μετρούμενο μέγεθος δεν χωράει εμπειρικού προσδιορισμού.

είναι να να έχεις χαρτοκιβώτιο που το φορτώνεις από πάνω και δε σε νοιάζει αν θα κλείσει, ή απο το πλάι να να πρέπει με κάποιο τρόπο να το κλείσεις. δεν υπάρχει σύγκριση.
ακραίο παράδειγμα #478, έχω φορτώσει πλυντήριο στο 205 (με τα 270 λίτρα χώρου αποσκευών - 40λιτρά sub που δεν το έβγαλα) και το έχω πάει ταξίδι στο εξοχικό ενώ στο passat (αυγο) με τα 450+ λίτρα δεν γινόταν ούτε να στηριχτεί με την πόρτα ανοιχτή και δεμένο.

όποιος θέλει να κουβαλάει πράγματα (ειδικά περίεργα σε μέγεθος) δεν μπορεί να κάνει δουλειά με sedan νόμος του κράτους απο πριν γίνει υποχρεωτική η χρήση ζυγού αριθμού subs
 

Μηνύματα
7.469
Reaction score
1.550
Θυμήθηκα σχεδόν 30 χρόνια πριν, είχαμε πάει με τον πατέρα μου στο πατρικό του, πήραμε την ηλεκτρική κουζίνα*, την κατεβάσαμε στο δρόμο, τη βάλαμε στο Fiat Regata (sedan όχι αυτά τα φλώρικα με τις μεγάλες πίσω πόρτες, χαμηλά κατώφλια, χώρο καθ ύψος κλπ, Regata για όσους δεν γνωρίζουν = Fiat Ritmo με ουρά, μία γενιά πριν τα Fiat Tipo / Tempra) με τα χίλια ζόρια από τις πίσω πόρτες στο πίσω κάθισμα και την πήγαμε στη φορτωτική για να πάει στο εξοχικό. Για το εξοχικό, αντίστοιχα, τη μαζέψαμε από εκεί που ξεφόρτωνε η φορτωτική, την φορτώσαμε πάλι στο πίσω κάθισμα, και μετά στο εξοχικό την ανεβάσαμε και από ράμπα και σκαλιά μέχρι να μπει στο σπίτι. Λογικά - Προφανώς ένα SW θα φορτωνόταν πολύ ευκολότερα με το ίδιο αντικείμενο. Πάντως αυτό που έχει σημασία είναι ότι χώρεσε.

10 χρόνια πριν, είχαμε πάρει μία 55"άρα LG από το Πλαίσιο. Είχαμε δωρεάν αποστολή, αλλά δεν ήθελα να περιμένω 3-4 ημέρες μέχρι να μου στη στείλουν. Την πήρα και τη φόρτωσα στο Micra από πίσω. Έριξα το κάθισμα, το κουτί ακουμπούσε λίγο το πίσω μέρος του κεφαλιού μου, δεν είναι απίθανο αν κάποιος με χτυπούσε από πίσω σε κάποιο στοπ ή φανάρι να αποκεφαλιζόμουν τώρα που το σκέφτομαι. Πάντως το σημαντικό είναι ότι η τηλεόραση χώρεσε στο τρίθυρο σούπερ μίνι (μάλιστα στα κάτω όρια της κατηγορίας από πλευράς μεγέθους) και μεταφέρθηκε στη θέση της την ίδια ημέρα.

*Όπου ηλεκτρική κουζίνα, αυτήν που είχε αγοράσει η γιαγιά μου κάποια στιγμή τη δεκαετία του 50, ένα πράγμα ασήκωτο με πλήθος επιφανειών από μαντέμι. Κοπανάω το κεφάλι μου να καταλάβω πως καταφέραμε ένας αγύμναστος 45άρης και ένας αγύμναστος έφηβος να κουβαλήσουμε αυτό το τέρας, και δεν το καταλαβαίνω.
 

Μηνύματα
474
Reaction score
124
δε θες να σου πω τι έχω βάλει σε Mondeo sw , αυτά που έβαλες σε mondeo+octavia μαζί και εσένα ξάπλα από πάνω.
ο περιορισμός του ύψους και της θύρας φόρτωσης είναι φυσικά μετρούμενο μέγεθος δεν χωράει εμπειρικού προσδιορισμού.
Να σημειώσουμε ότι το Octavia είναι ουσιαστικά hatchback (μεταμφιεσμένο οπτικά σε σεντάν, εξού και η σύγχιση). Η πίσω πόρτα περιλαμβάνει το τζάμι, οπότε και το άνοιγμα είναι τεράστιο και μπορείς να φορτώσεις μέχρι οροφή αν βγάλεις την εταζέρα.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.163
Reaction score
35.552
ακραίο παράδειγμα #478, έχω φορτώσει πλυντήριο στο 205 (με τα 270 λίτρα χώρου αποσκευών - 40λιτρά sub που δεν το έβγαλα) και το έχω πάει ταξίδι στο εξοχικό ενώ στο passat (αυγο) με τα 450+ λίτρα δεν γινόταν ούτε να στηριχτεί με την πόρτα ανοιχτή και δεμένο.

Σε Lancia Musa έχω φορτώσει 2μετρο ψυγείο 60ρι, και το πήγα 7 χιλιόμετρα μέχρι του Μελίδη (οκ, η πίσω πόρτα ήταν 30 πόντους μισάνοικτη και δεμένη)


Όπως έγραψε όμως ο παραπάνω, στα μεγάλα σεντάν χωρούν 2-3 πτώματα, χωρίς να φαίνονται και τραβούν βλέμματα. Γι' αυτό και προτιμώνται από τους βαρώνους.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.653
Reaction score
21.473
Πώς από τη συζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα (εκτός Tesla) φτάσαμε στο πόσα πτώματα χωράνε σε χώρο αποσκευών αυτοκινήτων, ας (μην) μου εξηγήσει κάποιος. :biggrin:
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Κατά Κίνα τα βλέπω τα εργοστάσια. Να τα παίρνουν SAIC & XPENG που έχουν ήδη συνεργασία.

Θα ακολουθήσουν και άλλοι Ευρωπαίοι, δεν έχει μόνο η VW πρόβλημα. Δεν θυμάμαι που το διάβασα, στην Ευρώπη κανένα εργοστάσιο στον κλάδο των αυτοκινήτων δεν έχει ανακάμψει μετά τον Covid. Δεν έχουν πιάσει ούτε το brake even, σύμφωνα με όσα έλεγε.

Στους Ιταλούς τους φταίει η ηλεκτροκίνηση που δεν τσουλάνε. Και ότι αν δεν αλλάξει πολιτική η ΕΕ θα τους φέρουν τα κλειδιά των εργοστασίων.
 
Last edited:


Μηνύματα
7.469
Reaction score
1.550
"Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε να φτιάχνουμε για δέκα χρόνια αυτό που ξέρουμε ώστε να μην πληγεί η εφοδιαστική αλυσίδα, και σε δέκα χρόνια να ψαχνόμαστε εκ νέου ζητώντας παρατάσεις". Μου θυμίζει η φάση τις επιδοτήσεις στο βαμβάκι.

Τους δε Ιταλούς είναι λίγο δύσκολο να τους φταίει η ηλεκτροκίνηση - τα πηγαίνουν σκατά εδώ και τουλάχιστον 15 χρόνια, όταν η ηλεκτροκίνηση ήταν φαντασίωση.
 

Μηνύματα
16.522
Reaction score
23.416
την βιωσιμότητα της vw και της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας την συζητάμε πάνω από 15 χρόνια. τζαστσεινγκ
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Μπορεί να συζητούσαμε και για τα επόμενα 150, αν δεν υπήρχαν αλλαγές. Πλέον υπάρχουν τεράστιες αλλαγές, που, με δεδομένη την μείωση των πωλήσεων τους, ίσως και να τους οδηγήσει σε λουκέτο. Τόσο επειδή αλλάζει το αυτοκίνητο, όσο και επειδή οι προτάσεις αυξάνονται επιθετικά σε αντίθεση με την αγορά που παραμένει ίδια.
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.541
Μηνύματα
2.943.394
Members
38.194
Νεότερο μέλος
led106
Top