- Μηνύματα
- 17.593
- Reaction score
- 25.268
έχω έναν που έχει και ιατρείο ακριβώς απέναντι. τέρμα άχρηστος , να τους πάει αίμαΈναν ουρολόγο χρειάζονται επειγόντως στο υπουργείο μεταφορών.
έχω έναν που έχει και ιατρείο ακριβώς απέναντι. τέρμα άχρηστος , να τους πάει αίμαΈναν ουρολόγο χρειάζονται επειγόντως στο υπουργείο μεταφορών.
Δεν είναι τόσο απλό το θέμα της "μόλυνσης".Η λύση για τέτοια είναι πλήρης κατάργηση των τελών και θέσπιση ενός (ακόμη) τέλους στα καύσιμα.
Έχω φίλο που ο πατέρας του αγόρασε Renault Laguna δίλιτρο το 2009. Πληρώνει 630€ το μήνα, το αμάξι δεν πιάνει 2-3 φορές τα τέλη κυκλοφορίας. Ποιο τουπέ και ποιο je ne sais quoia; Σκέτη ατόφια αλητεία του κράτους, απέναντι σε κάποιον που αγόρασε την καλύτερη έκδοση ενός απλού οικογενειακού αυτοκινήτου.Ναι βρε παιδί μου αλλά αυτός που οδηγεί παλιό αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού, όσο να 'ναι ρυπαίνει αρκετά...
Και επιπλέον όταν οδηγεί το 8κύλινδρο ανάμεσα στα 1400άρια, οδηγεί με ένα αέρα, ένα τουπέ, ένα je ne sais quoi, πώς να το κάνουμε... Κι αυτό είναι ανεκτίμητο γι' αυτόν... Δεν το διάλεξε τυχαία το αυτοκίνητο...
Το κράτος φορολογεί σήμερα βάσει τελών εκπομπών διοξειδίου. Οι εκπομπές διοξειδίου είναι ευθέως ανάλογες της κατανάλωσης καυσίμου. Άρα είναι απολύτως τόσο απλό και ξεκάθαρο.Δεν είναι τόσο απλό το θέμα της "μόλυνσης".
Δεν πάει μόνο με τα λίτρα που καίει.
Ακριβώς. Μετά το "πόσα λείπουν", ακολουθούν τα "από ποιους θα τα πάρουμε πιο σίγουρα" και "πως θα έχουμε το μικρότερο πολιτικό κόστος;"Δεν τους ενδιαφέρει το δίκαιο του φόρου. Ξεκινούν από τα πόσα λείπουν και μετά φτιάχνουν το επίκαιρο αφήγημα.
Νομίζω το έχω γράψει ξανά, είχα μία γκόμενα προ κρίσης, που παραμονές κρίσης με τις τότε μεγάλες εκπτώσεις της κυβέρνησης στο τέλος ταξινόμησης ο πατέρας της ήθελε να αγοράσει ένα καλό αυτοκίνητο. Είχε ήδη μία BMW E34 520 (τότε ήδη 15 ετών) και το δίλημμα ήταν είτε η τότε τρέχουσα πεντάρα της BMW (E61) είτε η τρέχουσα E klass (W210) της Mercedes. Έλα μου όμως που στα λεφτά που έδινε (κάπου στα 50Κ τότεΟ πεθερός μου πληρώνει 630€/χρόνο τέλη για τη δίλιτρη Mercedes 25ετίας. Η τιμή πώλησης ήταν 1500€ πριν 2 χρόνια.
Νομίζω το έχω γράψει ξανά, είχα μία γκόμενα προ κρίσης, που παραμονές κρίσης με τις τότε μεγάλες εκπτώσεις της κυβέρνησης στο τέλος ταξινόμησης ο πατέρας της ήθελε να αγοράσει ένα καλό αυτοκίνητο. Είχε ήδη μία BMW E34 520 (τότε ήδη 15 ετών) και το δίλημμα ήταν είτε η τότε τρέχουσα πεντάρα της BMW (E61) είτε η τρέχουσα E klass (W210) της Mercedes. Έλα μου όμως που στα λεφτά που έδινε (κάπου στα 50Κ τότεη BMW ήταν ατμοσφαιρική τρίλιτρη ενώ η Mercedes με υπερσυμπιεστή και 1800. Η δική μου "εισήγηση" ήταν ότι κοίταξε να δεις, εμένα μου αρέσει η BMW 530 και όχι η Mercedes E200, αλλά επειδή στην Ελλάδα ζούμε, θα αγόραζα τη Mercedes, επειδή παρότι βγάζουν παραπλήσια άλογα και έχουν ίδια περίπου τιμή, η Mercedes είναι 1800 κυβικά και η BMW 3000. Η απάντηση που έλαβα ήταν "δεν είσαι με τα καλά σου που ο πατέρας μου θα πάρει αμάξι 1800 κυβικά!!!". Πράγματι παρήγγειλε την 530, λίγο μετά χωρίσαμε.
Ένα χρόνο μετά, έτυχε να κανονίσουμε να βρεθούμε να τα πούμε. Είχε αλλάξει η κυβέρνηση, είχε αρχίσει η κρίση, ο ΓΑΠ βρήκε καλή ευκαιρία να μαδήσει όσους είχαν πάρει αμάξι κυβισμού μεγαλύτερου των 1800 κυβικών, ο πατέρας της είχε πάρει την 530 και δεν είχε πουλήσει την 520, οπότε όταν τη ρώτησα τι λέει το νέο αμάξι του πατέρα της, άρχισε να ωρύεται με την κυβέρνηση που πληρώσανε κάπου στα τρία χιλιάρικα για τέλη κυκλοφορίας για δύο αυτοκίνητα και φόρο πολυτελείας. Δεν της το έτριψα στη μούρα, ότι εγώ της τα έλεγα και ότι αν με είχε ακούσει θα είχε πληρώσει ένα χιλιάρικο τέλη κυκλοφορίας λιγότερο, έδειξα ανωτερότητα.
Η απάντηση που έλαβα ήταν "δεν είσαι με τα καλά σου που ο πατέρας μου θα πάρει αμάξι 1800 κυβικά!!!". Πράγματι παρήγγειλε την 530, λίγο μετά χωρίσαμε.
....
Δεν της το έτριψα στη μούρα, ότι εγώ της τα έλεγα και ότι αν με είχε ακούσει θα είχε πληρώσει ένα χιλιάρικο τέλη κυκλοφορίας λιγότερο, έδειξα ανωτερότητα.
"Αν δεν φορολογήσουμε τους "φτωχούς" με αμάξια μικρότερα των δύο λίτρων".Ακριβώς. Μετά το "πόσα λείπουν", ακολουθούν τα "από ποιους θα τα πάρουμε πιο σίγουρα" και "πως θα έχουμε το μικρότερο πολιτικό κόστος;"
Η κυβέρνηση είναι της λογικής πήδα τους πολλούς, παρουσίασέ τους ως έχοντες και βγάλε παραθυράκια για εμάς. Αυτό ακριβώς εφαρμόζει εδώ και δεκαετίες και στο συγκεκριμένο ζήτημα εδώ και 13 χρόνια.Η κυβέρνηση είναι της λογικής του 1960.
Όπου η απόδοση ανά λίτρο ήταν περίπου η ίδια, δεν υπήρχαν υπερσυμπιεστες, και το 3λιτρο πατούσε κάτω οποιοδήποτε 1800ρι.
Τώρα το 3λιτρο μπορεί να είναι πιο αδύναμο και απο 1200ρι.
Το ίδιο και με τα τεκμήρια διαβίωσης. Με τον κυβισμό. Τότε τα ηλεκτρικά, ποιον κυβισμό; Ε βάλε τα ότι είναι 1200ρια...
Όπως παλιά τους Βανκελ τους μετρούσαν επί 2, γιατί έβγαζαν πολλά αλογατα.
Απλώς να υπάρχει κάτι λογικοφανες να ψελλίσει ο Χατζητετοιος, να κάνει τη δουλειά του, και να έχουν να το αναπαράγουν τα παπαγαλακια του, εμμισθα (άρα τουλαχιστον έξυπνα) και τα κοινά, τα άμισθα.
Αρχικά, η απάντηση στο ερώτημά σου δεν αλλάζει επειδή είναι ηλεκτρικό, ισχύει ό,τι και στα θερμικά.αν το αυτοκινητο μετα απο 3-4 χρονια εμπλακει σε ατυχημα και βγει ολικη καταστροφη λογω μπαταριας τι αποζημιωση παιρνει ο ιδιοκτητης;
Ενα καινουργιο αυτοκινητο η ενα ποσο μειωμενο κατα 40% της αρχικης αξιας του αυτοκινητου;
Οι πιο πολλές ασφαλιστικές σου επιτρέπουν να ορίσεις εσύ την αξία του οχήματος όταν κάνεις το συμβόλαιο, με αντίστοιχη επίπτωση βέβαια στα ασφάλιστρα, αν βάλεις αξία μεγαλύτερη από αυτή που εκτιμά η ασφαλιστική. Γενικά οι ασφαλιστικές υποεκτιμούν την αξία του αυτοκινήτου. Το δικό μου αυτή τη στιγμή το καλύπτουν για 5300 ενώ μπορώ άνετα να το πουλήσω 7-8Κ.Θα δεις πως όταν το όχημα είναι ασφαλισμένο για καλύψεις όπως κλοπή, φωτιά ή ίδιες ζημιές, στο ασφαλιστήριο θα αναγράφεται η αξία του. Αν αυτή η αξία προέκυψε κατόπιν πραγματογνωμοσύνης είναι πιθανό η ασφαλιστική εταιρεία να την χρησιμοποιήσει και ως την τρέχουσα εμπορική αξία.
Αν όμως αυτή η αξία απέχει πολύ από τη μέση τιμή της αγοράς, τότε πιθανώς έχει γίνει υπασφάλιση ή υπερασφάλιση, οπότε η εταιρεία θα εκτιμήσει εκ νέου την αξία του οχήματός σου.