Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
7.473
Reaction score
1.555
H California, και οι Σκανδιναβοί, ψάχνουν τρόπους πως θα μαζέψουν στο μέλλον τα χρήματα που χάνουν από την φορολογία καυσίμων. Τελευταία σκέφτονται να υπάρχει χρέωση με το χλμ, και πληρωμή με το μήνα. Στην California τρέχει εξάμηνο πιλοτικό εθελοντικό πρόγραμμα όπου η δήλωση χιλιομέτρων θα γίνεται με τρείς τρόπους. Τοποθέτηση μηχανισμού που θα στέλνει δεδομένα, απομακρυσμένη πρόσβαση στο όχημα ή ανάρτηση φωτογραφίας.


Στην Ελλάδα παίζει να το καταντήσουν ακριβότερο και από το θερμικό. Τους έχω ικανούς. Όσοι δεν θα αποκτήσουν ποτέ πρόσβαση σε οικιακή φόρτιση είναι ήδη σχεδόν μια η άλλη με θερμικό
Φρίκη.

Έχει πλάκα πάντως, να έχεις φύγει από τα θερμικά επειδή βαρέθηκες να πληρώνεις φόρους πολυτελείας, τεκμήρια, τέλη κυκλοφορίας, κλπ., καπέλο στην υπερφορολόγηση των καυσίμων και να βρεθείς εντέλει να πληρώνεις ΧΡΥΣΟ το αυτοκίνητο, επειδή το αδηφάγο κράτος θα ψάχνει όσα του λείπουν. Και θα βρει ευκαιρία να το κάνει μαθαίνοντας με το νι και με το σίγμα κάθε σου κίνηση.

Χρέωση με το χιλιόμετρο, σε δικό σου όχημα!!!! Τρέλα!

Το χειρότερο δε είναι η κανονικοποίηση της παράνοιας, ότι έλα μωρέ δεν έγινε και τίποτα, να τα καταγράφουν όλα, κοίτα τι καλά.
 

gid

Μηνύματα
8.185
Reaction score
9.421
Αν η καταγραφή του "πού πήγες" γίνει πραγματικότητα (πράγμα που θεωρώ απίθανο) θα δούμε ό,τι βλέπουμε και με τις κάμερες.

Δηλαδή θα φωνάζουν όλοι οι θιγόμενοι, αλλά όταν θα γίνεται κάποιο έγκλημα, θα λένε οι ίδιοι "για πάμε να δούμε τι κατέγραψε το σύστημα, πήγε όντως εκεί ο Χ την ώρα εκείνη;;;;"
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.579
Reaction score
30.481
Άλλο να βλέπει κάθε σου κίνηση όποτε θέλει, και άλλο να ψάξει στο όχημα που πήγες από τη στιγμή που σε ψάχνει μήπως διέπραξες κάποιο έγκλημα. Υπάρχει ένα χάος ανάμεσα σε αυτά τα δύο.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.579
Reaction score
30.481
Εδώ τσούζει.

Πιστεύω πως στην Ελλάδα είναι ανεφάρμοστο μέτρο, καθώς για κάθε 100χλμ ο καθένας θα πληρώνει διαφορετικό ποσό. Στο εξωτερικό η φορολογία καυσίμου δεν είναι τόσο τεράστια όσο είναι εδώ. Με τα θερμικά οχήματα πάνω κάτω όλοι πληρώνουμε το ίδιο. Με τα ηλεκτρικά δεν μπορεί να συμβεί αυτό καθώς άλλη τιμή θα κοστίζει το "ηλεκτρικό χιλιόμετρο" σε αυτόν που φορτίζει σπίτι και άλλη σε αυτόν που φορτίζει σε δημόσιο φορτιστή.

Αυτός που θα φορτίζει μόνιμα εκτός οικίας υπάρχει πολύ σοβαρό ενδεχόμενο να πληρώσει παραπάνω από το θερμικό του. Αυτό θα έχει σοβαρό αντίκτυπο στην μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, και δεν το θέλουν. Καμία χώρα.

Υγ: βάλτε φωτοβολταϊκά, χθες. Κυρίως όσοι έχετε ή θα πάρετε ηλεκτρικό.
 
Last edited:

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.188
Reaction score
35.594
Άλλο να βλέπει κάθε σου κίνηση όποτε θέλει, και άλλο να ψάξει στο όχημα που πήγες από τη στιγμή που σε ψάχνει μήπως διέπραξες κάποιο έγκλημα. Υπάρχει ένα χάος ανάμεσα σε αυτά τα δύο.

Υπάρχουν κάμερες ελέγχου κυκλοφορίας, σε αρκετά πλέον σημεία ώστε να είμαστε περίπου σίγουροι ότι οι κινήσεις μας τουλάχιστον στο κεντρικό εθνικό δίκτυο παρακολουθούνται. Από μια κεντρική αρχή, "για λόγους δημοσίου συμφέροντος" ( : ρύθμιση κυκλοφορίας).

Αυτό που συζητείται δεν είναι όμως η παρακολούθηση της κίνησης ενός οχήματος, αλλά των απόστασης που διανύει ετησίως, εάν κατάλαβα καλά.
Αυτό όμως δεν το βλέπουν ήδη λχ από τα ΚΤΕΟ;
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.188
Reaction score
35.594

Η Avis τα δίνει τσάμπα. Πολύ κάτω από το κόστος .

Παιζει το σενάριο σε δύο μήνες να το αλλάξουν στην γυναίκα και να μπούμε στον σύνδεσμο " Τερκενλης"!!!
Καινούργια οχήματα είναι αυτά;
Το συνολικό κόστος για λίζινγκ 4ετίας βγαίνει περίπου στα μισά της τιμής αντιπροσωπείας βλέπω. Έχουν και οψιόν αγοράς;
Αυτός είναι ο πιο δίκαιος τρόπος φορολόγησης.

εννοείται. Κανονικά θα έπρεπε να καταργηθούν τα τέλη κυκλοφορίας, και να ενσωματωθούν στην τιμή του καυσίμου (για τα θερμικά) και συνολικό κουστούμι τέλος του έτους για τα ηλεκτρικά.
Έτσι θα έπιαναν και όσους παρανόμως κυκλοφορούν ιχ με ξένες πινακίδες μέσα στη χώρα.

Και είναι μέθοδος δίκαιη και για το περιβαλλοντικό σκέλος των τελών (επιβάρυνση με αέρια θερμοκηπίου η οποία είναι ανάλογη περίπου με την κατανάλωση) αλλά και το σκέλος χρήσης -και φθοράς- του δικτύου.

Έτσι δεν ενδιαφέρει πόσα κυβικά είναι ένα όχημα ή τι έχει δηλώσει ο κατασκευαστής ως εκπομπές. Να μπει ένα λογικό καπέλο, με δεδομένη τη μέση χρήση περίπου 15.000 χλμ ανά έτος ώστε να φτάνει τα υπάρχοντα τέλη, και αυτό ήταν.
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.819
Reaction score
10.697
Καινούργια οχήματα είναι αυτά;
Το συνολικό κόστος για λίζινγκ 4ετίας βγαίνει περίπου στα μισά της τιμής αντιπροσωπείας βλέπω. Έχουν και οψιόν αγοράς;
Δεν γνωρίζω περισσότερα .
 

Μηνύματα
1.471
Reaction score
1.308
Για να κεκλοφοράς αμάξι πλερώνεις:
1. τέλη κυκλοφορίας
2. φόροι βενζίνης: Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης , ανταποδοτικό τέλος ΡΑΕ, η Εισφορά Ειδικού Λογαριασμού Πετρελαιοειδών, το Ειδικό τέλος Δικαιωμάτων Εκτέλεσης Τελωνειακών Εργασιών καθώς και Φ.Π.Α.
3. διόδια

Καλή φάση.
Βάλτε και ΕΝΦΙΑ.
 

gid

Μηνύματα
8.185
Reaction score
9.421
Άλλο να βλέπει κάθε σου κίνηση όποτε θέλει, και άλλο να ψάξει στο όχημα που πήγες από τη στιγμή που σε ψάχνει μήπως διέπραξες κάποιο έγκλημα. Υπάρχει ένα χάος ανάμεσα σε αυτά τα δύο.
Φυσικά, κι εγώ αναφέρθηκα στο δεύτερο.
 

Μηνύματα
7.473
Reaction score
1.555
Καινούργια οχήματα είναι αυτά;
Το συνολικό κόστος για λίζινγκ 4ετίας βγαίνει περίπου στα μισά της τιμής αντιπροσωπείας βλέπω. Έχουν και οψιόν αγοράς;



εννοείται. Κανονικά θα έπρεπε να καταργηθούν τα τέλη κυκλοφορίας, και να ενσωματωθούν στην τιμή του καυσίμου (για τα θερμικά) και συνολικό κουστούμι τέλος του έτους για τα ηλεκτρικά.
Έτσι θα έπιαναν και όσους παρανόμως κυκλοφορούν ιχ με ξένες πινακίδες μέσα στη χώρα.

Και είναι μέθοδος δίκαιη και για το περιβαλλοντικό σκέλος των τελών (επιβάρυνση με αέρια θερμοκηπίου η οποία είναι ανάλογη περίπου με την κατανάλωση) αλλά και το σκέλος χρήσης -και φθοράς- του δικτύου.

Έτσι δεν ενδιαφέρει πόσα κυβικά είναι ένα όχημα ή τι έχει δηλώσει ο κατασκευαστής ως εκπομπές. Να μπει ένα λογικό καπέλο, με δεδομένη τη μέση χρήση περίπου 15.000 χλμ ανά έτος ώστε να φτάνει τα υπάρχοντα τέλη, και αυτό ήταν.

Αυτό είναι λογικό και δίκαιο, και έχω επιχειρηματολογήσει παλιότερα και εγώ.

Στην Ελλάδα όμως ζούμε. Και σκέφτομαι ότι πολλές χώρες εφαρμόζουν ετήσια τέλη κυκλοφορίας, καμία όμως δεν χρεώνει τέλη κυκλοφορίας σε οχήματα 15-20 ετών αντίστοιχα με το 1/2 ή 1/3 ή 1/4 της αξίας τους.

Και επειδή έχουμε τρομερή επινοητικότητα όταν είναι να υπερφορολογήσουμε κάτι, είναι να τρέμουμε κάθε πιθανή ιδέα που θα έχουν για φορολόγηση των αυτοκινήτων, ηλεκτρικών ή μη.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.188
Reaction score
35.594
Αυτό είναι λογικό και δίκαιο, και έχω επιχειρηματολογήσει παλιότερα και εγώ.

Στην Ελλάδα όμως ζούμε. Και σκέφτομαι ότι πολλές χώρες εφαρμόζουν ετήσια τέλη κυκλοφορίας, καμία όμως δεν χρεώνει τέλη κυκλοφορίας σε οχήματα 15-20 ετών αντίστοιχα με το 1/2 ή 1/3 ή 1/4 της αξίας τους.

Και επειδή έχουμε τρομερή επινοητικότητα όταν είναι να υπερφορολογήσουμε κάτι, είναι να τρέμουμε κάθε πιθανή ιδέα που θα έχουν για φορολόγηση των αυτοκινήτων, ηλεκτρικών ή μη.
Το εξοργιστικό είναι ότι φορολογούνται μέχρι να ματώσουν οι κάτοχοι οχημάτων με ελληνικές πινακίδες, και έχουμε ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ τη χρήση του δικτύου στα ξένα.
Ενώ υποτίθεται ότι τα τέλη αφορούν καθαρά τη χρήση και επιβάρυνση του οδικού δικτύου, άντε έχει μπει την τελευταία μίαμιση δεκαετία και η παράμετρος της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης. Φυσικά με καμία αναλογικότητα η τελευταία. Με κριτήρια ό,τι να ΄ναι, πιθανώς εμπνευσμένα από τη φορά της ροής των πρωϊνών ούρων του όποιου εμπνευστή των μέτρων.
Μέτρα τόσο αλλοπρόσαλλα ώστε βασίμως να εικάζουμε ότι έχει κάποιο θέμα με τον προστάτη του.
 



Μηνύματα
7.473
Reaction score
1.555
Το εξοργιστικό είναι ότι φορολογούνται μέχρι να ματώσουν οι κάτοχοι οχημάτων με ελληνικές πινακίδες, και έχουμε ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ τη χρήση του δικτύου στα ξένα.
Ενώ υποτίθεται ότι τα τέλη αφορούν καθαρά τη χρήση και επιβάρυνση του οδικού δικτύου, άντε έχει μπει την τελευταία μίαμιση δεκαετία και η παράμετρος της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης. Φυσικά με καμία αναλογικότητα η τελευταία. Με κριτήρια ό,τι να ΄ναι, πιθανώς εμπνευσμένα από τη φορά της ροής των πρωϊνών ούρων του όποιου εμπνευστή των μέτρων.
Μέτρα τόσο αλλοπρόσαλλα ώστε βασίμως να εικάζουμε ότι έχει κάποιο θέμα με τον προστάτη του.
Η κυβέρνηση πράγματι δεν ενδιαφέρεται για τα οχήματα με ξένες πινακίδες. Σου λέει διόδια θα πληρώσουν, την ακριβότερη βενζίνη στην Ευρώπη θα πληρώσουν, καλά είμαι.

Ταυτόχρονα ΣΚΙΖΕΙ ανελέητα τους ιδιοκτήτες παλιών οχημάτων τους με εξωφρενικά και εξωπραγματικά τέλη κυκλοφορίας.

Φορολογεί ακόμη και όσους λαμβάνουν εταιρικά λήζινγκ οχήματα, είναι ο άλλος πωλητής, ταξιδεύει όλη την Ελλάδα για τη δουλειά του και τον φορολογεί το κράτος π.χ. ένα διχίλιαρο το έτος, επειδή η εταιρεία του του έδωσε με λήζινγκ αμάξι αξίας 30.000€ (που σε σημερινές τιμές δεν φτάνουν για ένα εισαγωγικό Golf).

Την ίδια στιγμή, δήθεν χάριν της ενεργειακής μετάβασης, έχει βρωμίσει ο τόπος μεγάλα μαύρα SUV, τα οποία ΔΕΝ φορολογούνται ως εταιρικά λήζινγκ, επειδή ο κατασκευαστής έβαλε μία μπαταρία από το περίπτερο κάτω από το κάθισμα του οδηγού και τα βάπτισε Plug In Hybrid.

Είναι απόλυτα ενδεικτικό για την αντιμετώπιση του ελληνικού κράτους απέναντι στους πολίτες του: Η ελίτ - φίλοι μας, ας κυκλοφορούν με πληρωμένες αφορολόγητες αμαξάρες, οι μαφιόζοι των Βαλκανίων ας πληρώνουν μόνο καύσιμα και διόδια όπως πληρώνουν όλοι, ο εργαζόμενος που του χορηγείται ως εργαλείο για τη δουλειά του ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο για να ταξιδεύει 500 και 1000 χλμ την ημέρα να πληρώνει 100-200€ το μήνα εφορία παραπάνω και αυτοί που δεν έχουν λεφτά να αλλάξει αυτοκίνητο εδώ και 10 χρόνια, ας πληρώνουν ετήσια τέλη κυκλοφορίας με τα κυβικά, από 250€ για αμαξάκια πόλης μέχρι 1300+ € για αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού σημερινής αγοραστικής αξίας 3-4.000€.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.188
Reaction score
35.594
Η κυβέρνηση πράγματι δεν ενδιαφέρεται για τα οχήματα με ξένες πινακίδες. Σου λέει διόδια θα πληρώσουν, την ακριβότερη βενζίνη στην Ευρώπη θα πληρώσουν, καλά είμαι.

Ταυτόχρονα ΣΚΙΖΕΙ ανελέητα τους ιδιοκτήτες παλιών οχημάτων τους με εξωφρενικά και εξωπραγματικά τέλη κυκλοφορίας.

Ξέρεις πόσα ιχ κυκλοφορούν, ιδίως εδώ πάνω, με βουλγάρικες πινακίδες, ολόκληρο τον χρόνο; Ποιος κάνει έλεγχο νομίζεις; Μόνο τελωνειακό είναι το θέμα.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
37.879
Reaction score
90.895
Ταυτόχρονα ΣΚΙΖΕΙ ανελέητα τους ιδιοκτήτες παλιών οχημάτων τους με εξωφρενικά και εξωπραγματικά τέλη κυκλοφορίας.
Ο πεθερός μου πληρώνει 630€/χρόνο τέλη για τη δίλιτρη Mercedes 25ετίας. Η τιμή πώλησης ήταν 1500€ πριν 2 χρόνια.
 

gid

Μηνύματα
8.185
Reaction score
9.421
και αυτοί που δεν έχουν λεφτά να αλλάξει αυτοκίνητο εδώ και 10 χρόνια, ας πληρώνουν ετήσια τέλη κυκλοφορίας με τα κυβικά, από 250€ για αμαξάκια πόλης μέχρι 1300+ € για αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού σημερινής αγοραστικής αξίας 3-4.000€.
Ναι βρε παιδί μου αλλά αυτός που οδηγεί παλιό αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού, όσο να 'ναι ρυπαίνει αρκετά...

Και επιπλέον όταν οδηγεί το 8κύλινδρο ανάμεσα στα 1400άρια, οδηγεί με ένα αέρα, ένα τουπέ, ένα je ne sais quoi, πώς να το κάνουμε... Κι αυτό είναι ανεκτίμητο γι' αυτόν... Δεν το διάλεξε τυχαία το αυτοκίνητο...
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.188
Reaction score
35.594
Ο πεθερός μου πληρώνει 630€/χρόνο τέλη για τη δίλιτρη Mercedes 25ετίας. Η τιμή πώλησης ήταν 1500€ πριν 2 χρόνια.

Η λύση για τέτοια είναι πλήρης κατάργηση των τελών και θέσπιση ενός (ακόμη) τέλους στα καύσιμα. Εάν κάνει 20.000 χλμ ετησίως με 2λιτρο 25ετίας, πάλι το ίδιο θα πονάει.
Εάν πάλι κάνει μόλις 5.000 χλμ όπως συνηθίζουν οι συνταξιούχοι, θα πονάει πολύ λιγότερο, αντίστοιχα με όσο επιβαρύνει το οδικό δίκτυο και το περιβάλλον.
Χώρια που παίρνουμε ισότιμα βενζίνη και ντίζελ βάσει μόνο των εκπομπών CO2 που είναι ο μόνος τομέας που το ντίζελ είναι λιγότερο ρυπογόνο, αλλά ας πάει και το παλιάμπελο.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.579
Μηνύματα
2.944.961
Members
38.200
Νεότερο μέλος
danstefan
Top