Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
7.343
Reaction score
1.373
H California, και οι Σκανδιναβοί, ψάχνουν τρόπους πως θα μαζέψουν στο μέλλον τα χρήματα που χάνουν από την φορολογία καυσίμων. Τελευταία σκέφτονται να υπάρχει χρέωση με το χλμ, και πληρωμή με το μήνα. Στην California τρέχει εξάμηνο πιλοτικό εθελοντικό πρόγραμμα όπου η δήλωση χιλιομέτρων θα γίνεται με τρείς τρόπους. Τοποθέτηση μηχανισμού που θα στέλνει δεδομένα, απομακρυσμένη πρόσβαση στο όχημα ή ανάρτηση φωτογραφίας.


Στην Ελλάδα παίζει να το καταντήσουν ακριβότερο και από το θερμικό. Τους έχω ικανούς. Όσοι δεν θα αποκτήσουν ποτέ πρόσβαση σε οικιακή φόρτιση είναι ήδη σχεδόν μια η άλλη με θερμικό
Φρίκη.

Έχει πλάκα πάντως, να έχεις φύγει από τα θερμικά επειδή βαρέθηκες να πληρώνεις φόρους πολυτελείας, τεκμήρια, τέλη κυκλοφορίας, κλπ., καπέλο στην υπερφορολόγηση των καυσίμων και να βρεθείς εντέλει να πληρώνεις ΧΡΥΣΟ το αυτοκίνητο, επειδή το αδηφάγο κράτος θα ψάχνει όσα του λείπουν. Και θα βρει ευκαιρία να το κάνει μαθαίνοντας με το νι και με το σίγμα κάθε σου κίνηση.

Χρέωση με το χιλιόμετρο, σε δικό σου όχημα!!!! Τρέλα!

Το χειρότερο δε είναι η κανονικοποίηση της παράνοιας, ότι έλα μωρέ δεν έγινε και τίποτα, να τα καταγράφουν όλα, κοίτα τι καλά.
 

gid

Μηνύματα
7.893
Reaction score
9.077
Αν η καταγραφή του "πού πήγες" γίνει πραγματικότητα (πράγμα που θεωρώ απίθανο) θα δούμε ό,τι βλέπουμε και με τις κάμερες.

Δηλαδή θα φωνάζουν όλοι οι θιγόμενοι, αλλά όταν θα γίνεται κάποιο έγκλημα, θα λένε οι ίδιοι "για πάμε να δούμε τι κατέγραψε το σύστημα, πήγε όντως εκεί ο Χ την ώρα εκείνη;;;;"
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.864
Reaction score
29.535
Άλλο να βλέπει κάθε σου κίνηση όποτε θέλει, και άλλο να ψάξει στο όχημα που πήγες από τη στιγμή που σε ψάχνει μήπως διέπραξες κάποιο έγκλημα. Υπάρχει ένα χάος ανάμεσα σε αυτά τα δύο.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.864
Reaction score
29.535
Εδώ τσούζει.

Πιστεύω πως στην Ελλάδα είναι ανεφάρμοστο μέτρο, καθώς για κάθε 100χλμ ο καθένας θα πληρώνει διαφορετικό ποσό. Στο εξωτερικό η φορολογία καυσίμου δεν είναι τόσο τεράστια όσο είναι εδώ. Με τα θερμικά οχήματα πάνω κάτω όλοι πληρώνουμε το ίδιο. Με τα ηλεκτρικά δεν μπορεί να συμβεί αυτό καθώς άλλη τιμή θα κοστίζει το "ηλεκτρικό χιλιόμετρο" σε αυτόν που φορτίζει σπίτι και άλλη σε αυτόν που φορτίζει σε δημόσιο φορτιστή.

Αυτός που θα φορτίζει μόνιμα εκτός οικίας υπάρχει πολύ σοβαρό ενδεχόμενο να πληρώσει παραπάνω από το θερμικό του. Αυτό θα έχει σοβαρό αντίκτυπο στην μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, και δεν το θέλουν. Καμία χώρα.

Υγ: βάλτε φωτοβολταϊκά, χθες. Κυρίως όσοι έχετε ή θα πάρετε ηλεκτρικό.
 
Last edited:

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
20.539
Reaction score
34.412
Άλλο να βλέπει κάθε σου κίνηση όποτε θέλει, και άλλο να ψάξει στο όχημα που πήγες από τη στιγμή που σε ψάχνει μήπως διέπραξες κάποιο έγκλημα. Υπάρχει ένα χάος ανάμεσα σε αυτά τα δύο.

Υπάρχουν κάμερες ελέγχου κυκλοφορίας, σε αρκετά πλέον σημεία ώστε να είμαστε περίπου σίγουροι ότι οι κινήσεις μας τουλάχιστον στο κεντρικό εθνικό δίκτυο παρακολουθούνται. Από μια κεντρική αρχή, "για λόγους δημοσίου συμφέροντος" ( : ρύθμιση κυκλοφορίας).

Αυτό που συζητείται δεν είναι όμως η παρακολούθηση της κίνησης ενός οχήματος, αλλά των απόστασης που διανύει ετησίως, εάν κατάλαβα καλά.
Αυτό όμως δεν το βλέπουν ήδη λχ από τα ΚΤΕΟ;
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
20.539
Reaction score
34.412

Η Avis τα δίνει τσάμπα. Πολύ κάτω από το κόστος .

Παιζει το σενάριο σε δύο μήνες να το αλλάξουν στην γυναίκα και να μπούμε στον σύνδεσμο " Τερκενλης"!!!
Καινούργια οχήματα είναι αυτά;
Το συνολικό κόστος για λίζινγκ 4ετίας βγαίνει περίπου στα μισά της τιμής αντιπροσωπείας βλέπω. Έχουν και οψιόν αγοράς;
Αυτός είναι ο πιο δίκαιος τρόπος φορολόγησης.

εννοείται. Κανονικά θα έπρεπε να καταργηθούν τα τέλη κυκλοφορίας, και να ενσωματωθούν στην τιμή του καυσίμου (για τα θερμικά) και συνολικό κουστούμι τέλος του έτους για τα ηλεκτρικά.
Έτσι θα έπιαναν και όσους παρανόμως κυκλοφορούν ιχ με ξένες πινακίδες μέσα στη χώρα.

Και είναι μέθοδος δίκαιη και για το περιβαλλοντικό σκέλος των τελών (επιβάρυνση με αέρια θερμοκηπίου η οποία είναι ανάλογη περίπου με την κατανάλωση) αλλά και το σκέλος χρήσης -και φθοράς- του δικτύου.

Έτσι δεν ενδιαφέρει πόσα κυβικά είναι ένα όχημα ή τι έχει δηλώσει ο κατασκευαστής ως εκπομπές. Να μπει ένα λογικό καπέλο, με δεδομένη τη μέση χρήση περίπου 15.000 χλμ ανά έτος ώστε να φτάνει τα υπάρχοντα τέλη, και αυτό ήταν.
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.776
Reaction score
10.608
Καινούργια οχήματα είναι αυτά;
Το συνολικό κόστος για λίζινγκ 4ετίας βγαίνει περίπου στα μισά της τιμής αντιπροσωπείας βλέπω. Έχουν και οψιόν αγοράς;
Δεν γνωρίζω περισσότερα .
 

Μηνύματα
1.090
Reaction score
890
Για να κεκλοφοράς αμάξι πλερώνεις:
1. τέλη κυκλοφορίας
2. φόροι βενζίνης: Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης , ανταποδοτικό τέλος ΡΑΕ, η Εισφορά Ειδικού Λογαριασμού Πετρελαιοειδών, το Ειδικό τέλος Δικαιωμάτων Εκτέλεσης Τελωνειακών Εργασιών καθώς και Φ.Π.Α.
3. διόδια

Καλή φάση.
Βάλτε και ΕΝΦΙΑ.
 

gid

Μηνύματα
7.893
Reaction score
9.077
Άλλο να βλέπει κάθε σου κίνηση όποτε θέλει, και άλλο να ψάξει στο όχημα που πήγες από τη στιγμή που σε ψάχνει μήπως διέπραξες κάποιο έγκλημα. Υπάρχει ένα χάος ανάμεσα σε αυτά τα δύο.
Φυσικά, κι εγώ αναφέρθηκα στο δεύτερο.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.633
Μηνύματα
2.911.916
Members
38.078
Νεότερο μέλος
Νικος11
Top