Featured Ηχεία εταιρείας ή DIY

Μηνύματα
1.248
Reaction score
1.159
¨Οχι μόνο εύλογη αλλά δες και αυτό σε σχετικά καλό και ίδιο περιβάλλον για να δεις τις διαφορές. Ακόμη και απο κάτι ηχειάκια που ακούω είναι εμφανείς. Καλή συνέχεια στην έρευνα και επιλογή σου.(όχι για μηχανήματα φυσικά αλλά για το τι ακριβώς επιζητάς απο τον ήχο. Το να βρείς μετά τα όποια μηχανήματα είναι διαδικαστικό). Πρέπει να ανθεωρήσω και εγώ λίγο τα καλά λόγια που είπα καθώς η ομογενοποίηση ... έχει "δράκο" απο πίσω. Καλά θα ήταν να ακούσεις @Bhutia τι εννοώ kai για το η μουσική γίνεται "αργή" στο Grimm. Απορώ με τόσα που έχετε ακούσει δεν αναγνωρίζετε κάτι τόσο απλό και τόσ ωραία όπως σας το περιέγραψα σε άλλο νήμα. Τεσπά εδώ ... στην πράξη καθώς έπεσα κατά τύχη πάνω σε αυτό το βίντεο (δεν ασχολούμαι).

Θα το δω και θα σου πω . Αν και τώρα έχω άλλες προτεραιότητες και μέχρι να ξανασχοληθω θα έχουν βγει και άλλα ηχεία …
 

Μηνύματα
395
Reaction score
292
¨Οχι μόνο εύλογη αλλά δες και αυτό σε σχετικά καλό και ίδιο περιβάλλον για να δεις τις διαφορές. Ακόμη και απο κάτι ηχειάκια που ακούω είναι εμφανείς. Καλή συνέχεια στην έρευνα και επιλογή σου.(όχι για μηχανήματα φυσικά αλλά για το τι ακριβώς επιζητάς απο τον ήχο. Το να βρείς μετά τα όποια μηχανήματα είναι διαδικαστικό). Πρέπει να ανθεωρήσω και εγώ λίγο τα καλά λόγια που είπα καθώς η ομογενοποίηση ... έχει "δράκο" απο πίσω. Καλά θα ήταν να ακούσεις @Bhutia τι εννοώ kai για το η μουσική γίνεται "αργή" στο Grimm. Απορώ με τόσα που έχετε ακούσει δεν αναγνωρίζετε κάτι τόσο απλό και τόσ ωραία όπως σας το περιέγραψα σε άλλο νήμα. Τεσπά εδώ ... στην πράξη καθώς έπεσα κατά τύχη πάνω σε αυτό το βίντεο (δεν ασχολούμαι).

Αν δεν σου ειναι πολυ κοπος ,επειδη τα σχολια εχουν χαθει μετα διαφορα, μπορεις ,ισως σε αλλο post, να το παρεις απο την αρχη το τι λες . Με ενδιαφερει πολυ αλλα δεν εχω καταλαβει απολυτα
 

Μηνύματα
16.109
Reaction score
18.810
Αν δεν σου ειναι πολυ κοπος ,επειδη τα σχολια εχουν χαθει μετα διαφορα, μπορεις ,ισως σε αλλο post, να το παρεις απο την αρχη το τι λες . Με ενδιαφερει πολυ αλλα δεν εχω καταλαβει απολυτα
Μεταξύ των πρώτου και τελευταίου (1037 και 1178) έχει και διάφορα άλλα πόστ (και άλλων) αλλά αυτά κυρίως απο τα δικά μου.

Εάν εννοείς τα σχόλια του παιδιού (ριβιούερ δεν ξέρω τι είναι) στο βίντεο είναι στο 2.12.56 αλλά και πολύ λίγο πρίν που λέει ε΄νας άλλος "νοιώθεις λες και η ενε΄ργεια έχει πέσει down".

 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.223
According to IEC 268-5, the frequency response of a loudspeaker is calculated as follows: 1) The frequency response of the loudspeaker is measured along the reference axis using a sine signal. 2) At the maximum sound pressure level, the volume level is averaged at one octave.

Με αυτή την μέθοδο ανακοίνωσε -3db στα 46hz η εταιρία
Άμα ο κατασκευαστής δεν δηλώνει ποσοστά τουλάχιστον αρμονικών παραμορφώσεων με προδιαγεγραμμένα υποτίθεται όρια συχνότητας και στάθμης - για να μην πιάναμε και τους πιο εξειδικευμένους τύπους παραμόρφωσης πάνω στη λειτουργία των ηχείων - τότε είμαστε άπαντες ... Jon Snow ως προς τις επιδόσεις υπό πραγματικές συνθήκες.
Οι εταιρίες αγαπητέ είναι σαφώς πιο δυσκίνητες από τον κάθε Μάστορα.
Εχω προσωπική εμπειρία , από φίλο που φιάχνουμε ηχεία.
1725808319200.png

:roflmao:
Για τα ηχεία της Rehdeko, που μπορούμε να βρούμε τις παραπάνω μετρήσεις ;
H μήπως δεν χρειάζονται, επειδή ο σχεδιαστής των ηχείων μπορεί να έχει τη δική του φιλοσοφία ;


Μήπως εδώ ;
O μακαρίτης ήξερε πολύ καλά τι έπραττε... Τα δημιουργήματά του θα μνημονεύονται ως εκκεντρικά ηχεία εις τους αιώνες των αιώνων.
Να υποθέσουμε πως είχαν εξαντληθεί τα στοκ από όμοια μεγάφωνα ... :lolsign:
Μα αφού την ίδια καμπύλη διόρθωσης εφάρμοσε στο ίδιο προβλημάτων χώρο έτσι όπως τον ενεργοποιούσαν όλα (ή τα δύο πρώτα τουλάχιστον) και έδειξαν και οι μετρήσεις του. Πως άκουσε τόσο μεγάλες διαφορές που λέει ; :D

Τa D&D (απο τα ενεργά που άκουσα πάντα εννοώ). τα άκουσα στην τελευταία έκθεση, ήταν τα μόνα που έπαιζαν την κλασική μουσική καλά και όπως την ¨ξέρω" και τουλάχιστον κάπως την "αναγνωρίζω" απο το δικό μου σύστημα. Η σκήνή τους και αυτών όμως δεν είχε το βάθος που θα περίμενα αλλά είχε περιέργως μεγάλο πλάτος. Δεν ήξερα την συγκεκριμένη ηχογράφηση απο ένα δυο τρια κομάτια κλασικής που έβαλε αλλά αυτή η αναλογία σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να ήταν σωστή και μου φάνηκε και εγγενής αλλά μπορεί να ήταν η ρύθμιση ή η κοντινότητα με τον πίσω τοίχο (εάν και νομιζω προτείνεται αυτή (?) σε αυτό το ηχειο).
Κοινή καμπύλη-στόχος μπορεί να εφαρμοστεί ανάμεσα σε ποιοτικά ηχεία αλλά η ακροαματική τους συμπεριφορά πάνω σ'εκείνη είναι δυνατόν να διαφοροποιείται. Δεν είναι περίεργον...
Με διορθωμένο.
Έστω και αν ο ακροατής θα παρέμενε ... αδιόρθωτος. :sneaky:
Σωστά, γιατί από το youtube δεν διδάσκεται η ακουστική χώρων. Περιμένουμε το AI και την αυτόματη ισοστάθμιση ανεξαρτήτως χώρου.Στο feedback loop θα περιλαμβάνεται και το ηχείο. Διαφορετική στάθμη ακρόασης διαφορετική και η επεξεργασία σήματος on the fly
Αφότου θα έχουν επιτευχθεί όλα αυτά σε mainstream κοστολόγια τότε μπορούμε να χάβουμε... flies on the wall.
και ολα αυτα τα ωραια EQ, PEQ ντεμεκ χρειαζονται καποιο μηχανημα για να γινουν το οποιο θα αποτελεσει μονιμο μελος στη αλυσιδα αναπαραγωγης σωστα?
Εφόσον η επεξεργασία θα επιτελείται σε αμιγώς ψηφιακό πεδίο και σε ψηφιακό σήμα από κάποια πηγή δεν υφίσταται αισθητή παρεμβολή στην αλυσίδα.
Από το νήμα του 2021 "Ηχητική αναβάθμιση από καρδιάς" σας παραδέτω ένα μικρό απόσπασμα, που ανέβασε ο Dimifoot μετά από μέτρηση ενός ηχείου του.


Step response με ενεργοποιημένο το DSP (με χρήση Dirac).
View attachment 341566

Βλέπουμε ότι το παραπάνω σχήμα ( step response), απέχει πολύ από την ιδανική τετραγωνική μορφή, κι όμως παίζει μουσική.

Το ηχείο δεν αναπαράγει σωστά τις επιμέρους συχνότητες που απαρτίζουν τον τετραγωνικό παλμό (ημίτονα επι της ουσίας).
Υπάρχουν διαφορές στο πλάτος των επιμέρους συχνοτήτων (frequency response), στις φάσεις (Phase Response), ενώ το group delay δεν είναι το ιδανικό (flat) . Συμμετέχει ολόκληρη η αλυσίδα , όλα τα επιμέρους ενεργγά και παθητικά στάδια. Πολύ πιθανόν και ο ίδιος ο χώρος, όπου έγιναν οι παραπάνω μετρήσεις.

Ενα τέτοιο ηχείο, λογικά από τις μετρήσεις και μόνο, δεν θα έπρεπε να παίζει ικανοποιητικά, κι όμως παίζει μουσική. Βέβαια, με όλα ταω υπόλοιπα μηχανήματα στημένα τέλεια, το ίδιο το ηχείο δεν θα έχει την ταχύτητα που χρειάζεται για να αναπαράγει με ρεαλιστικό τρόπο τα κρουστά, κυρίως τα drums και το πιάνο στα πολύ δυνατά περάσματα (φορτίσιμο).


Ακολουθεί η τετραγωνική κυματομορφή αναφοράς (σήμα εξόδου από τον ενισχυτή μας , πριν το DSP)

(Υπάρχει διαφορά με το παραπάνω σχήμα )
View attachment 341570
##

To αν έχουν σημασία οι μετρήσεις των ηχείων ή όχι και τόσο , θεωρώ ότι οι περισσότεροι συμφωνούν ότι είναι και απαραίτητοι αλλά και αποκαλυπτικοί της συμπεριφοράς ενός ηχείου.
Ακολουθεί ο σύνδεσμος που μας πρότεινε να διαβάσουμε ο Dimifoot.

Σταδιακή αναβάθμιση ηχοσυστήματος (dimifoot)


Η ανωτέρω βηματική απόκριση δείχνει ενοποιημένους χρονικά τους κλάδους μεσαίων και υψηλών και διαφοροποιημένο χρονικά τον κλάδο χαμηλών αλλά εντός χρονικού παραθύρου όπου δεν αναμένεται να γινόταν αισθητή η διαφοροποίηση από το ακουστικό μας σύστημα.

Είναι δυνατόν μέσω DSP να επιτυγχανόταν απόλυτη διόρθωση, πλην όμως όσο αυξάνονται οι απαιτούμενες επεμβάσεις για την επίτευξή της και κατέρχεται η εμπλεκόμενη συχνότητα τόσο εντονότερα τα φαινόμενα πρόωρου κωδωνισμού που ακούγονται δυσάρεστα όποτε γίνονται αισθητά.
Γιατι μου παραθετεις ασχετα πραγματα?
View attachment 341665

Εδώ τα ενδεδειγμένα όρια ισχύουν για μέσες συνεχόμενες στάθμες έκθεσης και όχι για στιγμιαίες κορυφώσεις που διαρκούν ολίγα χιλιοστά δευτερολέπτου.
 

Μηνύματα
16.109
Reaction score
18.810
Άμα ο κατασκευαστής δεν δηλώνει ποσοστά τουλάχιστον αρμονικών παραμορφώσεων με προδιαγεγραμμένα υποτίθεται όρια συχνότητας και στάθμης - για να μην πιάναμε και τους πιο εξειδικευμένους τύπους παραμόρφωσης πάνω στη λειτουργία των ηχείων - τότε είμαστε άπαντες ... Jon Snow ως προς τις επιδόσεις υπό πραγματικές συνθήκες.

View attachment 341937
:roflmao:

O μακαρίτης ήξερε πολύ καλά τι έπραττε... Τα δημιουργήματά του θα μνημονεύονται ως εκκεντρικά ηχεία εις τους αιώνες των αιώνων.

Να υποθέσουμε πως είχαν εξαντληθεί τα στοκ από όμοια μεγάφωνα ... :lolsign:

Κοινή καμπύλη-στόχος μπορεί να εφαρμοστεί ανάμεσα σε ποιοτικά ηχεία αλλά η ακροαματική τους συμπεριφορά πάνω σ'εκείνη είναι δυνατόν να διαφοροποιείται. Δεν είναι περίεργον...

Έστω και αν ο ακροατής θα παρέμενε ... αδιόρθωτος. :sneaky:

Αφότου θα έχουν επιτευχθεί όλα αυτά σε mainstream κοστολόγια τότε μπορούμε να χάβουμε... flies on the wall.

Εφόσον η επεξεργασία θα επιτελείται σε αμιγώς ψηφιακό πεδίο και σε ψηφιακό σήμα από κάποια πηγή δεν υφίσταται αισθητή παρεμβολή στην αλυσίδα.

Η ανωτέρω βηματική απόκριση δείχνει ενοποιημένους χρονικά τους κλάδους μεσαίων και υψηλών και διαφοροποιημένο χρονικά τον κλάδο χαμηλών αλλά εντός χρονικού παραθύρου όπου δεν αναμένεται να γινόταν αισθητή η διαφοροποίηση από το ακουστικό μας σύστημα.

Είναι δυνατόν μέσω DSP να επιτυγχανόταν απόλυτη διόρθωση, πλην όμως όσο αυξάνονται οι απαιτούμενες επεμβάσεις για την επίτευξή της και κατέρχεται η εμπλεκόμενη συχνότητα τόσο εντονότερα τα φαινόμενα πρόωρου κωδωνισμού που ακούγονται δυσάρεστα όποτε γίνονται αισθητά.

Εδώ τα ενδεδειγμένα όρια ισχύουν για μέσες συνεχόμενες στάθμες έκθεσης και όχι για στιγμιαίες κορυφώσεις που διαρκούν ολίγα χιλιοστά δευτερολέπτου.
Δηλαδή πρέπει να το ακούσουμε ; Ρε μπελάς. :D
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.223
Δηλαδή πρέπει να το ακούσουμε ; Ρε μπελάς. :D
Εναλλακτικά θα μπορούσες να έπαιρνες ... Neumann που δημοσιεύουν τέτοιες προδιαγραφές για τα μοντέλα τους.

Το πραγματικά μπελαλίδικο όμως ήταν όσες ακροαματικές δοκιμές έκανα προσπαθώντας να εντοπίζω φαινόμενα πρόωρου κωδωνισμού σε όποιο προφίλ διόρθωσης στην απόκριση εφάρμοζα.
 

Μηνύματα
16.109
Reaction score
18.810
Το πραγματικά επίπονο όμως ήταν όσες ακροαματικές δοκιμές έκανα προσπαθώντας να εντοπίζω φαινόμενα πρόωρου κωδωνισμού σε όποιο προφίλ διόρθωσης στην απόκριση εφάρμοζα.
Και ; Πως πήγε το εγχείρημα ; 😍
 

Μηνύματα
1.248
Reaction score
1.159
Μεταξύ των πρώτου και τελευταίου (1037 και 1178) έχει και διάφορα άλλα πόστ (και άλλων) αλλά αυτά κυρίως απο τα δικά μου.

Εάν εννοείς τα σχόλια του παιδιού (ριβιούερ δεν ξέρω τι είναι) στο βίντεο είναι στο 2.12.56 αλλά και πολύ λίγο πρίν που λέει ε΄νας άλλος "νοιώθεις λες και η ενε΄ργεια έχει πέσει down".


@DJURBANBG
3 years ago (edited)
21:10 DD 8C / 1:00:00 ATC / 2:01:14 GRIMM ... ok , why the music is so much louder on the GRIMM , that not fair at all !

Και στο ATC ξεκινησε πιο δυνατα το κομματι "little fugue"

Τα grimm μου αρεσαν πιο πολυ απο ολα, ακολουθουν τη μουσικη και ολες οι λεπτομερειες ακογουνται γεματες και καθαρες/φυσικες.

Συγκριτικα με το DD το atc φαινεται να εχει πιο πολυ μπασο και ζεστο ηχο και ισως ειναι λιγο πιο "γρηγορο" στα transients απο το DD.

Το DD φαινοταν το πιο "βαρετο" αλλα δεν ειμαι σιγουρος οτι η σταθμη της μουσικης ηταν ιδια οπως και αλλοι παρατηρησαν στα comment. Φαινοταν προοδευτικα πιο δυνατα απο τα DD στα Grimm.

Τελος παντων τα grimm ειχαν και τα subs τους οποτε το κοστος ξεφευγει πολυ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.812
Reaction score
136.742
Τα grimm μου αρεσαν πιο πολυ απο ολα, ακολουθουν τη μουσικη και ολες οι λεπτομερειες ακογουνται γεματες και καθαρες/φυσικες.
Συμφωνούμε.

(Δε τα λέω αυτά από κάποιο "βίντεο" που άκουσα στο γιουτχιούμπ, αλλά από αληθινές εμπειρίες ακρόασης των εν λόγω ηχείων).


Συγκριτικα με το DD το atc φαινεται να εχει πιο πολυ μπασο και ζεστο ηχο και ισως ειναι λιγο πιο "γρηγορο" στα transients απο το DD.
Καμία σχέση.
Το μπάσο των D&D είναι ανώτερης κατηγορίας από αυτό των ATC, άλλου επιπέδου, και υποψιάζομαι πως γι'αυτό ευθύνονται τόσο τα ίδια τα μεγάφωνα, όσο και ο καρδιοειδής λοβός.
Ωστόσο, τα ATC έχουν (κατά τη γνώμη μου, από "επιπόλαιες ακροάσεις") πιο "ευχάριστα" μεσαία. Όχι απαραιτήτως "καλύτερα", αλλά όπως το είπα.

Λεπτομέρειες. Τα Grimm τα ξεσκίζουν αμφότερα.
τα grimm ειχαν και τα subs τους
Χωρίς τα σαμπ τους, τα Γκριμ είναι μισά ηχεία.
 

Μηνύματα
1.248
Reaction score
1.159
Συμφωνούμε.

(Όχι από βίντεο, από εμπειρίες ακρόασης των εν λόγω ηχείων).



Καμία σχέση.
Το μπάσο των D&D είναι ανώτερης κατηγορίας από αυτό των ATC, άλλου επιπέδου, και υποψιάζομαι πως γι'αυτό ευθύνονται τόσο τα ίδια τα μεγάφωνα, όσο και ο καρδιοειδής λοβός.
Ωστόσο, τα ATC έχουν (κατά τη γνώμη μου, από "επιπόλαιες ακροάσεις") πιο "ευχάριστα" μεσαία. Όχι απαραιτήτως "καλύτερα", αλλά όπως το είπα.

Λεπτομέρειες. Τα Grimm τα ξεσκίζουν αμφότερα.
Για τα atc ειπα οτι φαινεται οτι εχουν πιο πολυ μπασο οχι οτι εχουν καλυτερο μπασο... Ακου το πρωτο χτυπημα του τυμπανου στο little fugue στο atc. Στα comments εχει κανει καποιος bookmark timestamps για να κανεις switch γρηγορα. Η ποσοτητα του μπασου ακουγεται σιγουρα μεγαλυτερη στο atc. Μιλαμε για εντυπωσεις τωρα.

Επισης δεν ειμαι σιγουρος οτι ηταν ακριβως ιδια η ενταση μεταξυ των τριων ηχειων... ωστε να μπορουμε να απαλειψουμε με σιγουρια τους κοινους παραγοντες και να φανουν οι διαφορες.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.812
Reaction score
136.742
Και ; Πως πήγε το εγχείρημα ; 😍
Τα έχει γράψει αναλυτικά.

Όλα ακούγονται, αν βέβαια ξέρεις τι ψάχνεις να ακούσεις.

Στο σοφτγουερ του τρινοβ, έχει επιπρόσθετη ρύθμιση για ελαχιστοποίηση του pre ringing.

Η ποσοτητα του μπασου ακουγεται σιγουρα μεγαλυτερη στο atc.
Μεγαλύτερη η συνεισφορά του χώρου.

(Δεν θα κάτσω να δω βίντεο ηχεία να παίζουν)
 
Last edited:

Μηνύματα
1.248
Reaction score
1.159
Συμφωνω για την συνεισφορα χωρου στα atc. Τελος παντων σε αυτο το context εχει νοημα να δεις ηχεια να παιζουν. Διοτι βρισκονται στον ιδιο χωρο, ειναι τοποθετημενα στην ιδια θεση του χωρου, ηχογραφουνται απο τα ιδια μηχανηματα απο την ιδια θεση τα μικροφωνα, υποτιθεται με pink noise κανουν level match, παιζουν τα ιδια κομματια ακριβως. Ολα υποτιθεται οτι ειναι κοινα. Δεν ειπα οτι θα ακουσεις αυτο που θα ακουγες απο κοντα , καμια σχεση. Απλως μπορεις να βρεις καποιες Σχετικες διαφορες.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.812
Reaction score
136.742
Διοτι βρισκονται στον ιδιο χωρο, ειναι τοποθετημενα στην ιδια θεση του χωρου,
Αυτά όμως, είναι λάθος. 😎

Το κάθε ηχείο, θέλει διαφορετική τοποθέτηση στο χώρο, διαφορετικό cross firing αναλόγως λοβών, διαφορετική απόσταση ακρόασης, και διαφορετικό μέγεθος χώρου μπορεί να καλύψει.
 

Μηνύματα
1.248
Reaction score
1.159
Αυτά όμως, είναι λάθος. 😎

Το κάθε ηχείο, θέλει διαφορετική τοποθέτηση στο χώρο, διαφορετικό cross firing αναλόγως λοβών, διαφορετική απόσταση ακρόασης, και διαφορετικό μέγεθος χώρου μπορεί να καλύψει.
Ναι οκ...Αλλα για τις αναγκες του βιντεο επρεπε να ειναι στην ιδια θεση.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.812
Reaction score
136.742
Ναι οκ...Αλλα για τις αναγκες του βιντεο επρεπε να ειναι στην ιδια θεση.
Ναι, οκ. Αλλά αυτό σημαίνει πως το κάθε τέτοιο βίντεο είναι στην πραγματικότητα μια άχρηστη πληροφορία, χωρίς κανένα χρήσιμο συμπέρασμα και καμία εφαρμογή.

Η μόνη πραγματικά χρήσιμη πληροφορία είναι η near field μέτρηση που γίνεται γύρω γύρω σε όλο το ηχείο, στη διαδικασία του σπινοράματος. 😎
 

Μηνύματα
1.248
Reaction score
1.159
Ναι, οκ. Αλλά αυτό σημαίνει πως το κάθε τέτοιο βίντεο είναι στην πραγματικότητα μια άχρηστη πληροφορία, χωρίς κανένα χρήσιμο συμπέρασμα και καμία εφαρμογή.

Η μόνη πραγματικά χρήσιμη πληροφορία είναι η near field μέτρηση που γίνεται γύρω γύρω σε όλο το ηχείο, στη διαδικασία του σπινοράματος. 😎
Δεν είναι άχρηστο . Δεν βγαίνει τυχαία το συμπέρασμα ότι το Grimm είναι το καλύτερο ηχείο
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.812
Reaction score
136.742
Δεν είναι άχρηστο . Δεν βγαίνει τυχαία το συμπέρασμα ότι το Grimm είναι το καλύτερο ηχείο
Διαφωνώ. Τυχαίο είναι. Βόλεψε ο χώρος, η απόσταση ακρόασης, η γωνία του cross firing, και η στάθμη.

Μπορώ ανετως να κάνω ένα αντίστοιχο βίντεο, που να βγαίνει εντελώς πιο χάλια απ'όλα το Γκριμ.
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.638
Reaction score
27.516
Να υποθέσουμε πως είχαν εξαντληθεί τα στοκ από όμοια μεγάφωνα ... :lolsign:
Οχι να υποθέσετε ότι υπάρχουν δύο χρωματισμοί του ίδιου tweeter , ο ένας σαμπανιζέ , και ο άλλος ασημί βαμμένος μαύρος από εμένα.
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.556
Μηνύματα
2.944.066
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top