Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
1.156
Reaction score
1.727
Δεν θα μείνει κοκαλάκι. Μαζεύτε τους 🙃. NIO Onvo L60 auto parking.


στο παρακάτω βίντεο λέει ότι μάλλον πάει για φούντο,
αλήθεια; ψέμματα; δεν έχω ιδέα

αλλά δείχνει ένα καλό τρακάρισμα με ΝΙΟ (και μάλλον και μερικά ακόμη) και τους αερόσακους να μην ανοίγουν καν

 

TGD

Μηνύματα
8.187
Reaction score
8.187
Steering by wire? Self driving?
Κόλλησε το γκάζι; Είδε το δίκυκλο και έκοψε δεξιά; Κι αν δεν έπαθε τίποτα ο οδηγός, σημαίνει ότι δεν χρειάστηκαν οι αερόσακοι.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
37.163
Reaction score
88.172
Δεν θα μείνει κοκαλάκι. Μαζεύτε τους 🙃. NIO Onvo L60 auto parking.


Βαρέθηκα στο πρώτο μισό λεπτό και είχε και σημεία με 2x ταχύτητα. Μπράβο του που τα κάνει αλλά μέχρι εκεί.
Αν χρειάζομαι τόση ώρα για παρκάρισμα θα φύγω πριν παρκάρω.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.909
Reaction score
29.564
Την αναφορά για την τετρακίνητη έκδοση του Alpine Α290 AWD την διάβασα σε Γαλλική σελίδα αυτοκινήτου. Θα έρθει τέλος 2025 αρχές 2026 σε δύο εκδόσεις, 300hp & 360hp. Δεν βρίσκω το άρθρο, αλλά βρήκα τι είχα γράψει τότε σε ομάδα στο FB. Μετάφραση από Γαλλικά: Google.
A second engine grafted onto the rear axle
The manufacturer is indeed developing this variant, as several of our sources have confirmed to us. The manufacturer does not plan a mechanical connection for this model in order to save as much weight as possible. The A290 already weighs nearly 1,500 kg. As with Dacia, which is studying it for future hybrid versions of its Duster, it is an electric motor that will be responsible for driving the rear axle of the supercharged city car. The project of this A290 is viable due to the presence of this multi-link rear axle, profitable by its use on several current and future vehicles. This meant that the engineers did not have to redesign a specific rear axle, the cost/production volume ratio of which would have killed this twin-engine version in the bud.

H συνεργασία Renault - Nissan κράτησε πολλά χρόνια. Σχεδίασαν κοινές πλατφόρμες, τις λεγόμενες CMF (Common Module Family). Σε αυτές πάτησαν και πατάνε τα οχήματα τους. Η ηλεκτροκίνηση έφερε τις CMF EV. Η δημιουργία της Ampere προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, με τις AmpR. Οι ΑmpR είναι ο επανασχεδιασμός των CMF (από ότι έχω καταλάβει) ώστε να μπορούν να εξυπηρετήσουν τα νέα δεδομένα των SDV cars. Πλατφόρμες έτοιμες να δεχθούν τα εξαρτήματα των SDVs, ευέλικτες, γρήγορες στην κατασκευή, με λιγότερα parts (κάθε νέα AmpR έχει 20% λιγότερα parts από την προηγούμενη), με δυνατότητες για πίσω μοτέρ αν χρειαστεί, ενώ είναι πολύ πιθανό να ετοιμάζουν νέα η οποία θα έχει το battery pack ως δομικό στοιχείο, καθώς θεωρούν (το ανακάλυψαν και αυτοί πλέον) πως μια structural battery ρίχνει το κόστος κατά 40%. Έτσι για την ιστορία, η Ampere σχεδιάζει τα πάντα όσο αφορά τα ηλεκτρικά. Μεταξύ αυτών και το hardware σε συνεργασία με την Qualcomm, και το software σε συνεργασία με την Google καθώς πατάει πάνω στο Android Automotive, ενώ από το 2017
οι γαλλικές ομάδες Έρευνας και Ανάπτυξης της Intel ανήκουν στην Renault, και πλέον δουλεύουν στην Ampere.

Η ΑmpR small είναι η πλατφόρμα των μικρών ηλεκτρικών (Renault twingo, 4, 5), και η ΑmpR medium των μεγαλύτερων (Megane, Scenic). Στις ίδιες πλατφόρμες θα τρέξουν το ηλεκτρικό Nissan Micra και ένα Mitsubishi.

Σχετικά με το τετρακίνητο Α290, αυτή είναι η AmpR small
6a00d8341c4fbe53ef02c8d3ac0887200b.jpg


Και εδώ το σημείο που θα μπει το πίσω μοτέρ
renault-5-cmf-bev-platform-multi-link-rear-suspension.jpg


Και βέβαια δεν έχει κανένα θέμα να προσαρμόσει πλατφόρμα και για μεγαλύτερα μοντέλα αν χρειαστεί, αν της βγει το εγχείρημα με την αμαξάρα Rafale E-Tech Espite Alpine (PHEV). Θερμικό με ηλεκτρικά μοτέρ εμπρός και πίσω, 100χλμ ηλεκτρική αυτονομία, 135χλμ/ώρα τελική μόνο με τα ηλεκτρικά μοτέρ, τετρακίνητη, τετραδιεύθυνση, ενεργή ανάρτηση με κάμερα που διαβάζει το δρόμο και ρυθμίζει ανάλογα και πολλά άλλα. Είναι η πρώτη της προσπάθεια να ανέβει κατηγορία στα SUV.

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.909
Reaction score
29.564
στο παρακάτω βίντεο λέει ότι μάλλον πάει για φούντο,
αλήθεια; ψέμματα; δεν έχω ιδέα

αλλά δείχνει ένα καλό τρακάρισμα με ΝΙΟ (και μάλλον και μερικά ακόμη) και τους αερόσακους να μην ανοίγουν καν

Σχετικά με τους αερόσακους υπάρχουν αρκετά άρθρα και videos με αναφορές από ατυχήματα με δυτικά οχήματα που οι αερόσακοι δεν άνοιξαν. Βρήκα και δικηγορικά γραφεία στην Αμερική που τρέχουν σχετικά ατυχήματα, και παρέχουν συμβουλές στους παθόντες. Εκεί δεν πωλείται κανένα Κινέζικο μέχρι σήμερα.

Όσο αφορά την βιωσιμότητα των κατασκευαστών, είναι αλήθεια πως είναι πάρα πολλοί. Το έχω γράψει και εγώ. Κάποιοι από αυτούς θα κλείσουν. Μάλλον οι μικροί. Για τους μεγάλους θεωρώ πως όπως και να πάνε στα πραγματικά νούμερα, δεν θα κλείσουν καθώς παρέχουν στο κράτος υπηρεσίες. Έτσι και αλλιώς σε ένα βαθμό έχουν το κράτος μέτοχο, συν ότι του παρέχουν υπηρεσίες έρευνας και τεχνολογίας και ανεβάζουν την χώρα, καθώς και θέσεις εργασίας. Δεν θα κλείσουν εύκολα. Αυτό βέβαια είναι δική μου θεωρία όπως είπα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.211
Reaction score
131.414
είναι πολύ πιθανό να ετοιμάζουν νέα η οποία θα έχει το battery pack ως δομικό στοιχείο, καθώς θεωρούν (το ανακάλυψαν και αυτοί πλέον) πως μια structural battery ρίχνει το κόστος κατά 40%.
"Είναι πολύ πιθανό".
"Να ετοιμάσουν νέα."
"Με structural battery".

Βέρι νάις. 👍
Όπως είπα, καλό '30.
(Τότε θα πλησιάσουν Τέσλα και BYD του '20).

ΥΓ. Όλοι οι κατασκευαστές, αργά κι όχι γρήγορα, θα ακολουθήσουν τα χνάρια της Τέσλα, βήμα προς βήμα, όλα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.909
Reaction score
29.564
Βαρέθηκα στο πρώτο μισό λεπτό και είχε και σημεία με 2x ταχύτητα. Μπράβο του που τα κάνει αλλά μέχρι εκεί.
Αν χρειάζομαι τόση ώρα για παρκάρισμα θα φύγω πριν παρκάρω.
Πιστεύω πως αυτό έχει να κάνει με την ταχύτητα που μπορεί να επεξεργαστεί τα δεδομένα. Αυτά θα φτιάξουν στο μέλλον. Το θέμα είναι τι κάνει. Που να δεις άλλα "αυτόματα" παρκαρίσματα ευρωπαίων. Της Renault για παράδειγμα. Κωμωδία, τραγωδία, ή αυτός που το έκανε test δεν ήξερε τι του γινόταν.
"Είναι πολύ πιθανό".
"Να ετοιμάσουν νέα."
"Με structural battery".

Βέρι νάις.
Όπως είπα, καλό '30.
(Τότε θα πλησιάσουν Τέσλα και BYD του '20).
Όπως είπα είναι μια μικρή εταιρεία η οποία κάνει θαύματα για το μέγεθος της. Άλλοι μεγαλύτεροι δεν περνάνε ούτε δίπλα.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
37.163
Reaction score
88.172
Πιστεύω πως αυτό έχει να κάνει με την ταχύτητα που μπορεί να επεξεργαστεί τα δεδομένα. Αυτά θα φτιάξουν στο μέλλον. Το θέμα είναι τι κάνει. Που να δεις άλλα "αυτόματα" παρκαρίσματα ευρωπαίων. Της Renault για παράδειγμα. Κωμωδία, τραγωδία, ή αυτός που το έκανε test δεν ήξερε τι του γινόταν.
Το κράξιμο έχει να κάνει με το χάλι που είδα πριν φτάσω στη χώρα προέλευσης. Έχω γενικότερο στράβωμα με τη μόδα των δυνατοτήτων που βρίσκονται, στην καλύτερη, σε beta φάση αλλά περνάνε στον καταναλωτή σαν να μη τρέχει τίποτα. Όχι μόνο στα αυτοκίνητα. Ακόμα χειρότερα όταν η καινοτομία συνοδεύεται από αλλαγή συνηθειών του μέσου χρήστη. Σου λένε ότι δεν φταίει αυτό που σου πουλάω αλλά εσύ που συνήθισες σε κάτι "λάθος" τόσα χρόνια.

Θα δεχόμουν το δικό μου "λάθος" αν γλύτωνα χρήματα και χρόνο. Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει.



Υ.Γ. Άσχετο με την τεχνολογία αλλά ποτέ δεν παρκάρω σε θέσεις παράλληλες που πρέπει να προσέχεις όταν ανοίγεις την πόρτα σου για να μη βρει στο διπλανό όχημα. Εγώ νοιάζομαι, η πλειοψηφία των άλλων όχι.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.931
Reaction score
9.977
Άσχετο με την τεχνολογία αλλά ποτέ δεν παρκάρω σε θέσεις παράλληλες που πρέπει να προσέχεις όταν ανοίγεις την πόρτα σου για να μη βρει στο διπλανό όχημα. Εγώ νοιάζομαι, η πλειοψηφία των άλλων όχι.
Το έχουμε! :biggrin:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.711
Μηνύματα
2.914.436
Members
38.088
Νεότερο μέλος
orfi georg
Top