Αυτή είναι η λεγόμενη διάταξη dog leg (επειδή η διάταξη σχέσεων "μοιάζει" με σκύλο που προτάσει το μπροστινό του πόδι).επίσης η πρώτη bmw m3 του 1985-1991 είχε την παρακάτω διάταξη στο κιβώτιο
View attachment 344249
ένα από τα ελάχιστα αμάξια που δεν βγήκε ποτέ δεξιο-τίμονο ακόμα και στην Αγγλία-Κυπρο-Ιαπωνία
Είναι μία διάταξη που προέκυψε όταν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα άρχισαν να έχουν πεντάρια κιβώτια, καθώς με αυτόν τον τρόπο γίνονταν ταχύτερα οι αλλαγές 2->3 και το ανάποδο, και 4->5 και το ανάποδο, που ήταν συχνότερες κατά τη διάρκεια των αγώνων (στις πιο αργές καμπές έπαιζε ο οδηγός μεταξύ 2ης και 3ης και στις ευθείες και γρήγορες καμπές μεταξύ 4ης και 5ης, η πρώτη ήταν συνήθως μακρυά αλλά χρησιμοποιείτο μόνο στην εκκίνηση, και σε πολύ αργές στροφές, οι 2η, 3η και 4η ήταν κοντές και η 5η μακρυά για επίτευξη υψηλής τελικής).
Αυτή τη διάταξη είχε πλήθος εξωτικών αυτοκινήτων, π.χ. οι Lamborghini Countach και Diablo (η Miura από την άλλη είχε συμβατική διάταξη, η Lamborghini ιδρύθηκε για αυτοκίνητα δρόμου και όχι αγώνων και η Miura συνέπιπτε χρονικά πιο κοντά σε αυτήν την αρχή), οι διθέσιες Ferrari (οι τετραθέσιες πάλι είχαν κλασική διάταξη), οι Lancia Fulvia, αυτή τη διάταξη είχε το ιστορικό πεντάρι της ZF που εξόπλισε το Ford GT και την DeTomaso Pantera μεταξύ άλλων, αυτή τη διάταξη είχαν όλες οι πεντατάχυτες Maserati των δεκαετιών 70 και 80, και πάει λέγοντας.
Όταν τη δεκαετία του 80 η Mercedes ήθελε να πιστοποιήσει την 190 για συμμετοχή σε αγώνες ως Group A, εξέλιξε από την αρχή την 2.3 16V με κυλινδροκεφαλή της Cosworth και εξόπλισε το αυτοκίνητο με το σπορ πεντάρι της Getrag - με διάταξη dogleg. Όταν η BMW ζήλεψε και έκανε το ίδιο πράγμα με την Ε30, έβαλε το ίδιο ακριβώς κιβώτιο.
Από τη δεκαετία του 90 που τα σπορ αμάξια σταδιακά άρχισαν να φοράνε εξάρια κιβώτια, τα dogleg εξαφανίστηκαν.