Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.140
Reaction score
29.864
Το ότι είναι άγνωστες μάρκες στη δύση δεν συνεπάγεται ότι είναι και κλασομπανιέρες. Όχι όλες πάντως. Για παράδειγμα τα Zeekr είναι καλύτερα από τα Volvo. Αν η XPENG ήταν σκουπίδι δεν θα πετούσε μερικά δις η VW για να αγοράσει τεχνολογία της. Δεν μιλάμε καν για BYD, που πριν την μάθουμε εμείς ο Γουόρεν Μπάφετ αγόραζε δις μετοχών και η Mercedes άνοιγε συνεργασίες 50%-50%. Προφανώς δεν έχετε δει δυτικούς δημοσιογράφους να πηγαίνουν στην Κίνα μόνο για αυτό και να φεύγουν με το στόμα ανοιχτό. Να θυμίσω tear down ανάλυση αμερικανικης εταιρείας για το Seagull των $10.000. Η έκθεση λέει πως δεν του λείπει τίποτα. Να θυμίσω επίσης πως στο EURO NCAP δεν υπάρχει ούτε ένα κινέζικο ηλεκτρικό που να πωλείται στην Ευρώπη και να μην έχει 5 αστέρια. Από την άλλη θα βρείς δυτικά με 3 αστέρια. Είμαι βέβαιος πως έρχονται και άλλα ανάλογης βαθμολογίας.

Επίσης, οι Κινέζοι έχουν εντελώς διαφορετικά κριτήρια επιλογής οχημάτων. Χωρίς να σημαίνει πως αυτά είναι λάθος επειδή δεν συμφωνούμε.

Edit: με 200€ μισθό δεν αγοράζεις όχημα των $20.000 - $25.000 - $30.000. Μη με κάνετε να ψάχνω πάλι τη λίστα με το Top 10 στην Κίνα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.247
Reaction score
83.072
Ρε παιδιά, εκεί πουλάνε και κάτι αυτοκινητάκια μικροκινητικότητας από εταιρίες παντελώς άγνωστες, αυτά είναι οι κλασομπανιέρες, με το ζόρι μπαίνεις μέσα και αν τρακάρεις με γάτα πας εντατική. Ποια στατιστική μου λέτε; τα μετράνε αυτά για πώληση ηλεκτρικού αυτοκινήτου; στα εκατομμύρια κομμάτια; Μετράνε για αυτοκίνητα;
Δεν ξέρω, εγώ βλέπω τις στατιστικές που έγραψα.
Σαφώς υπάρχουν και πολύ ισχυρές εταιρίες όπως η BYD, που πουλάνε κανονικά αυτοκίνητα. Διαφορετικά βέβαια στην Κίνα από αυτά που πουλάνε στην Ευρώπη, με άλλες προδιαγραφές.
Πάντως η VW group δεν είναι καταστραμμένη, όπως κάποιοι δημοσιογραφίσκοι (κατά πάσα πιθανότητα sponsored ;)) γράφουν. Κορυφή είναι. Αλλάζει απλώς το target group της. Θα πουλάει μεγαλύτερα και καλύτερα αυτοκίνητα προς το παρόν, και πιθανότατα αυτό το παρόν θα κρατήσει για πολύ. Αυτοκίνητα των 40Κ+. Σε όσους θέλουν να δώσουν τόσα.
Οι Κινέζοι μπορεί να θέλουν να ποντάρουν στην αγορά των 30Κ, και εκεί θα πουλήσουν, ναι. Αλλά κάποιος που θέλει να δώσει παραπάνω από 40Κ, δεν νομίζω να κοιτάξει κατα Κίνα. Tesla-VW group-BMW-Mercedes.

To οδήγησα το Dolphin. Το είδα καλά. Σούπερ για 20Κ. Αλλά η τιμή του δεν είναι αυτή, είναι 26+6 της επιδότησης. 32Κ. Εκεί να δω τι θα πουλάει. Και σαν αυτοκίνητο, οδήγηση δηλαδή, στον δρόμο δηλαδή, όχι software σταματημένος σε φανάρι δηλαδή, είναι πολύ πίσω από το ID3. Πολλά ψωμιά πρέπει να φάνε ακόμα οι Κινέζοι για να ανταγωνιστούν την VW group.
 

Μηνύματα
1.347
Reaction score
1.158
To οδήγησα το Dolphin. Το είδα καλά. Σούπερ για 20Κ. Αλλά η τιμή του δεν είναι αυτή, είναι 26+6 της επιδότησης. 32Κ. Εκεί να δω τι θα πουλάει. Και σαν αυτοκίνητο, οδήγηση δηλαδή, στον δρόμο δηλαδή, όχι software σταματημένος σε φανάρι, είναι πολύ πίσω από το ID3. Πολλά ψωμιά πρέπει να φάνε ακόμα οι Κινέζοι για να ανταγωνιστούν την VW group.
Για κάντο λιανά και για μας τους άσχετους γιατί δεν κατάλαβα και πολλά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.140
Reaction score
29.864
Αντιγραφές ήταν κάποτε. Τα περισσότερα κινέζικα τα σχεδιάζουν δυτικοί. Η βάση σχεδιασμού της Geely βρίσκεται στην Ευρώπη. Αλλά και στα υπόλοιπα κέντρα οι υπεύθυνοι είναι δυτικοί. O head designer της BYD είναι Ευρωπαίος. Όπως και της NIO. Έχει και άλλους βέβαια.

Κάποτε, το τι γινόταν στα αυτοκίνητα το αποφάσιζε η δύση. Πλέον το αποφασίζει η Κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία. Θα το δείτε αργότερα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.247
Reaction score
83.072
Για κάντο λιανά και για μας τους άσχετους γιατί δεν κατάλαβα και πολλά.
Tα ID3 έχουν πολύ απλοϊκό software. Ειδικά τα προ-facelift. Και όλη η αρνητική κριτική στοχεύει εκεί. Σαν οδήγηση όμως είναι σούπερ, ειδικά για μέσα στην πόλη.
Δεν το πλησιάζει καν το Dolphin, που είναι όμως πιο σύγχρονο σε θέματα software. Δεν λέω πως το Dolphin είναι κακό, αλλά ID3 δεν είναι.
Από την άλλη το ID3 έχει την ίδια τιμή με το Tesla...πολύ ακριβό. Κανονικά θα έπρεπε να είναι κάπου 6-7Κ πάνω από το Dolphin και 5Κ κάτω από το Tesla.

To άλλο το αστείο είναι πως ο Κώστας και ο Αλέξης λένε πως οι Κινέζοι είναι σούπερ κτλ, αλλά κινέζικο δεν θέλει κανείς από τους δυο τους. Δεν τους προβληματίζει αυτό; δεν καταλαβαίνουν πως και πολλοί δυνητικοί πελάτες σκέφτονται σαν αυτούς: "καλό το κινέζικο αλλά δεν το παίρνω, εγώ θα πάρω Tesla".

Τους τα λέω, αλλά κάνουν τον Κινέζο :p
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.288
Στην Κίνα πωλούνται και κάτι τετράτροχες ηλεκτρικές κλασομπανιέρες
Οκ, ας δούμε ένα ένα τα μη Τέσλα και τα μη BYD του εν λόγω πίνακα, τα οποία στην Κίνα πωλούνται σε επίπεδα model 3:


1000013044.png



The AITO M7 (Chinese: 问界M7; pinyin: Wènjiè M7) is a range extender electric mid-size crossover SUV produced by Seres under the AITO brand in collaboration with Huawei from 2022.[2] It is positioned between the AITO M5 and the AITO M9 SUVs. Since 2023, the M7 is included in the Harmony Intelligent Mobility Alliance (HIMA), a multi-brand collaboration model with Huawei.

1728207636131.jpeg


The Wuling Hongguang Mini EV (Chinese: 五菱宏光MiniEV) is a battery electric city car manufactured by SAIC-GM-Wuling since 2020.[5] Retail deliveries began in China in July 2020. As of February 2023, global sales since inception have passed 1.1 million units, and the Mini EV has become the best-selling electric car in China.[6]


Μιλάμε για κάτι πολύ καλύτερο του μικρολίνο, στα 6-8.000$ παρακαλώ..

Aion Y:


The Aion Y is a compact electric crossover SUV produced by GAC Aion since 2021. It was revealed as a concept at Auto Guangzhou in November 2020.

1728208181262.jpeg


The Wuling Binguo (Chinese: 五菱缤果), commonly mentioned in English sources as the Wuling Bingo, is a battery electric subcompact car (A0-class in China)[2] manufactured by SAIC-GM-Wuling (SGMW) since 2023 under the Wuling brand.[3]

1728208319213.jpeg


Κάτω από 10 χιλιάρικα λέμε...


The Aion S is a compact electric sedan produced by GAC Aion. It was revealed at Auto Guangzhou of 2018. A new variant, the Aion S Plus, was shown in 2021. Another new variant, the Aion S Max, was shown in 2023.

4,81 αυτοκίνητο, αντίπαλος του μοντελ 3


Το aito M9, είναι ένα πολυτελέστατο σουβ, που ξεκίνησε ήδη και πουλιέται στην Αγγλία, από την Huawei παρακαλώ:


Κλπ κλπ κλπ.

Μην επιμένεις. Αποκαλώντας "τετράτροχες ηλεκτρικές κλασομπανιέρες" αυτά τα αυτοκίνητα, δείχνεις εσύ αυτό:

Έχει μαζευτεί πολύ οπαδισμός στο θέμα
😁🤣🤭

Μπορεί να μη μας συμφέρει, αλλά οι Κινέζοι είναι πολύ μπροστά στο θέμα των EV.

Μπορεί να μη θέλουμε κινέζικο αυτοκίνητο (εάν μπορούμε να δώσουμε τα παραπάνω λεφτά που θέλουν άλλα) αλλά δεν μπορούμε να κλείνουμε τα μάτια μας στην πραγματικότητα.

Και γω, όσο μπορώ κι όσο αντέχει η τσέπη μου, απέχω και θα απέχω από κινέζικα, αλλά παρόλα αυτά, δεν μπορούμε παρά να βλέπουμε την πραγματικότητα.

ΥΓ. Πάρτε Τέσλα. Τέσλα ρουλζζζζζζ. 😁

Βασικά τα Τέσλα είναι τα μόνα αυτοκίνητα που στέκονται επάξια στον τρομερό κινεζικό ανταγωνισμό, μέσα στην έδρα τους.

Γιγαντιαίο κατόρθωμα. 😎
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.247
Reaction score
83.072
To Wuling με το 1.1 million δεν είναι κλασομπανιέρα; :lolsign:

Πάρε εσύ ένα, είναι και φτηνό
Όσο κανείς σας δεν παίρνει κινέζικο, εγώ βγάζω τα συμπεράσματα μου.
Μπορεί να μη θέλουμε κινέζικο αυτοκίνητο
Γιατί; :roflmao:
Αφού είναι τόσο μπροστά!!!

:party:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.288
To Wuling με το 1.1 million δεν είναι κλασομπανιέρα;
Το mini EV, στα 6-8 χιλιάρικα, αν κυκλοφορούσε στην Ελλάδα, θα σου έλεγα γω πόσα θα πουλούσε, και θα έχανες τα χαμογελάκια.

Η φίρμα όμως, έχει και το Wuling Binguo (αντίπαλος του iD.3) στη γκάμα της, που πουλάει τρελά. Το είδες καλά; 🤭😁😎

Τα άλλα αυτοκίνητα της Huawei τα είδες καλά; 🤭😁🤣

Πιάστηκες από το mini EV για να αποδείξεις για άλλη μια φορά τον οπαδισμό σου στο θέμα, όπως και για την BYD, διότι δε μπήκες μόνο μέσα στο Dolphin. 🤭

Έχει επιλογές η BYD, δίπλα στις οποίες ακόμα και το μοντελ 3 χλωμιάζει στη σύγκριση, και το ξέρεις καλά, ποιο id.3.. 😁🤣🤭


Τέλος πάντων, αν κάτσεις να δεις ένα ένα τα μοντέλα στην ανωτέρω 20-αδα της Κίνας, θα καταλάβεις τι παίζει. Κάτσε δες τα, καλά. 😎
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.140
Reaction score
29.864
Η VW αν δεν αλλάξει στρατηγική πάει κατευθείαν στον γκρεμό. Mark my word. Από "αυτοκίνητα του λαού" έγινε μάρκα πολυτελείας. 40.000€ το φθηνότερο ηλεκτρικό της στην Ευρώπη. Και όπως δείχνουν τα πράγματα το επόμενο φθηνότερο μοντέλο δεν θα έρθει πριν το 2027. Μέχρι τότε οι Γάλλοι θα έχουν κάτω των 20.000€.

Η σωστή τιμή του Dolphin είναι αυτή που έχει τώρα. Στα 34 και 36 θα πέσει πάρα πολύ. Θεωρώ πως θα του δουν και θα το διορθώσουν προς τα κάτω. Θα μειώσουν το κέρδος. Υπάρχουν εκθέσεις που αναφέρουν πως τα κέρδη ανά όχημα είναι πολλές χιλιάδες Ευρώ στα BYD.

Για το Dolphin πρέπει να σκεφτούμε πως το όχημα αυτό προέκυψε μετά από πίεση να υπάρξει κάτι σε αυτό το μέγεθος. Στην Κίνα δεν πουλάει αυτό το μέγεθος. Παρά τα $13.500 στην βασική του έκδοση, που δεν έχει καμία σχέση με την Ευρωπαϊκή καθώς μιλάμε για κινητήρα ψοφίμι και 30kWh μπαταρία, αν και πήγε κάπως καλά το 2023, το 2024 παλεύει να ξεπεράσει τα 10.000 κομμάτια το μήνα στην εσωτερική αγορά. Το Dolphin είναι μια πιεσμένη έκδοση του Atto 3. Και παρόλο που τα σπλάχνα είναι ίδια, προφανώς δεν μπορούν να είναι και όλα τα υπόλοιπα σε αυτό το μέγεθος και κόστος για το χρόνο που υπήρχε. Θα κρίνουμε το επόμενο Dolphin, όχι αυτό. Aν θέλουμε να δούμε τι κάνει η BYD στα 40k - 45k που είναι η κατηγορία του iD3, να δούμε το Seal να γελάσουμε όλοι παρέα. Αυτό σε VW θα είχε τουλάχιστον 60k.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.247
Reaction score
83.072
Το συγκεκριμένο υποαυτοκινητίδιο το διάλεξα διότι δεν μπορεί να αθροίζεται με τα κανονικά αυτοκίνητα.
Και στο κάτω κάτω, ούτε κάποια από τα υπόλοιπα κινέζικα που πουλάνε εκατομμύρια εκεί μπορούν να συγκριθούν με τα ευρωπαϊκά διότι κυρίως δεν περνούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Και γιατί η τιμή τους είναι στρεβλή, και εξαιτίας των λειψών προδιαγραφών αυτών αλλά και λόγω της στρέβλωσης της αγοράς που προκαλεί το κινεζικό κράτος.
Αποφεύγεις όμως την ταμπακέρα. Ο Αλέξης εδώ και χρόνια ήθελε να πάρει φτηνό ηλεκτρικό. Ήρθε το Dolphin, αλλά τώρα θέλει Tesla. Γιατί;
Aν θέλουμε να δούμε τι κάνει η BYD στα 40k - 45k που είναι η κατηγορία του iD3, να δούμε το Seal να γελάσουμε όλοι παρέα.
Αλλά εσύ δεν το θέλεις. Θέλεις Tesla.🤣
(To ID3 πρέπει να κατέβει στα 37. Σωστά.)
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.140
Reaction score
29.864
κυρίως δεν περνούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές.
Αυτό θα το δούμε όταν και αν έρθουν. Τα ίδια λέγανε και για BYD, Zeekr etc και τους γλεντάνε τους Ευρωπαίους.

Ο Αλέξης εδώ και χρόνια ήθελε να πάρει φτηνό ηλεκτρικό. Ήρθε το Dolhin αλλά τώρα θέλει Tesla Γιατί;
Ο Αλέξης οδήγησε το Tesla και ενθουσιάστηκε. Παραμένει όμως πολύ πάνω από τα δεδομένα του. Αν θέλει να κρατήσει την λογική στο κεφάλι του αντί του ενθουσιασμού ο δρόμος είναι ένας και γράφει Dolphin. Όταν το οδηγήσει θα επανέλθει. Θα προσπαθήσει να το πάρει στην έκθεση, αν και τα 10-20 λεπτά δεν θα του δείξουν ότι θέλει να δει. Θα πρέπει να το πάρει για μια ώρα τουλάχιστον. Το άλλο που θα παίξει μεγάλη σημασία είναι η αντιπάθεια του στον αντιπρόσωπο. Δεν τον πάει μια.

Γενικότερα αυτό που σκέφτεται τώρα είναι ότι αν θέλει κάτι εύκολα και άμεσα θα πάρει dolphin αν έχει αυτή την τιμή. Στα 36.000€ του full extra δεν υπάρχει περίπτωση. Χίλιες φορές Tesla Μodel 3 άσπρο με μαύρες ζάντες. Αν θέλει κάτι που θα το κρατήσει πολλά πολλά χρόνια, να τινάξει την μπάνκα, η αλήθεια είναι ότι θα έπαιρνε Tesla. Και γιατί θα λάβει FSD. Πολύ σημαντικό για εκείνον.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.247
Reaction score
83.072
Και γω, όσο μπορώ κι όσο αντέχει η τσέπη μου, απέχω και θα απέχω από κινέζικα
Γιατιιιιιιιιι θέλω να μάθω γιατιιιιιιιί
Αφού είναι τέλεια
:lolsign:
Ο Αλέξης οδήγησε το Tesla και ενθουσιάστηκε. Παραμένει όμως πολύ πάνω από τα δεδομένα του.
Ακόμα και έτσι το σκέφτεσαι λοιπόν. Αυτό λέω. Όποιος μπορεί να δώσει 40+ θα δει μη-κινέζικο. Έστω και ζόρικα. Θα προσπαθήσει τέλος πάντων.
Στην Κίνα φυσικά δεν ισχύει αυτό.

Να δούμε πόσα αυτοκίνητα των 50-60Κ θα πουλήσουν οι Κινέζοι στην Δύση συγκριτικά με τους Tesla BMW VW group Mercedes.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.140
Reaction score
29.864
Όποιος μπορεί να δώσει 40+ θα δει μη-κινέζικο.
Δεν ισχύει. Τα Atto 3 και Seal πουλάνε καλά. Πολύ καλά για το χρόνο της BYD στην Ελλάδα.

Είναι καθαρά θέμα τι κατσαρίδες έχει ο καθένας στο κεφάλι του.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.288
Γιατιιιιιιιιι θέλω να μάθω γιατιιιιιιιί
Αφού είναι τέλεια
Γιατί δε τους γουστάρω, να ψοφήσουν θέλω! 😁🤣🤭

Παρόλα αυτά, αν ξεπεράσω τις προσωπικές μου υποκειμενικές αντικινεζικές απόψεις, μια χαρά θα άλλαζα το iD.3 με ένα BYD seal, και εννοείται με αντίστοιχες προτάσεις από Huawei, zeekr, κλπ, διότι είναι πολύ καλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Εφόσον όμως αναμένεται Τέσλα μικρό σε διαστάσεις iD.3, και στα λεφτά που λένε, περιμένω να δω τι θα είναι, και κατά 99.99% θα το πάρω. Ειδάλλως, BYD.

Όπως δείχνουν οι πωλήσεις στην Κίνα, και γενικά στον πλανήτη, είναι δεδομένο πως 2 είναι οι τοπ κατασκευαστές στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με την μεγαλύτερη εμπειρία, η Τέσλα και η BYD.

H Tesla υπερτερεί σε σοφτγουερ, κι αυτό είναι πλέον σημαντικό για οποιοδήποτε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σημαντικότερο από πολλές άλλες παραμέτρους, οπότε συνεχίζει να αποτελεί την πρώτη μου επιλογή.

Το fsd, είναι φυσικά το κερασάκι στην τούρτα.

Οι υπόλοιποι κεφτέδες που επιμένουν με λινταρ και λοιπά ραντάρ, κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου, όταν η Τέσλα το έχει γυρίσει σε κάμερες. Γιατί η Τέσλα, ξέρει. Και ακολουθούν πολλοί σοβαροί κατασκευαστές, που το γυρνάνε σε κάμερες, ακολουθώντας τα βήματα της Τέσλα.

Είπαμε, Τέσλα ρουλζζζζζζ.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.193
Reaction score
22.803
Θα περάσουν δεκαετίες για να μπορέσουν οι Κινέζοι να προσφέρουν αυτοκίνητα αντίστοιχα των κορυφαίων αυτοκινητοβιομηχανιων .
Όχι χρόνια , δεκαετίες.
Δεν το εξηγώ περισσότερο και ούτε πρόκειται να κάνω διάλογο.
Η βιομηχανική κουλτούρα δεν αγοράζεται και δεν αντιγράφεται αποκτάται με δοκιμές και εκτιμήσεις στην πράξη και όταν οι Κινέζοι που είναι ο κύριος εκφραστής της κριτικής είναι καλό ή όχι είναι στο σύνολό τους οδηγικά άσχετοι , αγράμματοι και άπειροι αυτό θα ισχύει και δεν αλλάζει ούτε με ΑΙ.
Ούτε οι κορεάτες δεν έχουν καταφέρει να πλησιάσουν τους Ιάπωνες και έχουν ξεκινήσει 30 χρόνια πίσω με καλύτερες συνθήκες.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.247
Reaction score
83.072
Δεν ισχύει. Τα Atto 3 και Seal πουλάνε καλά. Πολύ καλά για το χρόνο της BYD στην Ελλάδα.
Για βάλε να δω. Πανευρωπαϊκά όχι Ελλάδα. Το atto είναι φτηνό, άστο, το seal να δω πόσο πουλάει συγκριτικά με τα Δυτικά.. Σημειωτέον μου άρεσε πολύ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.288
Θα περάσουν δεκαετίες για να μπορέσουν οι Κινέζοι να προσφέρουν αυτοκίνητα αντίστοιχα των κορυφαίων αυτοκινητοβιομηχανιων .
Όχι χρόνια , δεκαετίες.
Δεν το εξηγώ περισσότερο και ούτε πρόκειται να κάνω διάλογο.
Η βιομηχανική κουλτούρα δεν αγοράζεται και δεν αντιγράφεται αποκτάται με δοκιμές και εκτιμήσεις στην πράξη και όταν οι Κινέζοι που είναι ο κύριος εκφραστής της κριτικής είναι καλό ή όχι είναι στο σύνολό τους οδηγικά άσχετοι , αγράμματοι και άπειροι αυτό θα ισχύει και δεν αλλάζει ούτε με ΑΙ.
Ούτε οι κορεάτες δεν έχουν καταφέρει να πλησιάσουν τους Ιάπωνες και έχουν ξεκινήσει 30 χρόνια πίσω με καλύτερες συνθήκες.
Οκ, φέρε μου ένα BYD seal, και γω, σα βλαξ που είμαι, ευχαρίστως να σου δώσω το πραγματικά πολύ ωραίο iD.3 το σούπερ ευρωπαϊκο όχημα.

Σήμερα. Εδώ και τώρα. Δέχομαι ανταλλαγή.

Όχι μετά από δεκαετίες, εδώ και τώρα λέμε.
Τώρα που γυρίζει.


ΥΓ. Αν έβγαινα αυτή τη στιγμή να πάρω EV και είχα μόνον 2 επιλογές, στα ίδια λεφτά, μεταξύ BYD seal και VW iD.3, δαγκωτά seal. Και 5 χιλιάρικα παραπάνω θα έδινα για το seal, για ίδιο εξοπλισμό.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.288
Κατά τη γνώμη μου, οτιδήποτε πάει να συγκριθεί με Τέσλα, χάνει.

Σε πολλαπλά επίπεδα. Βαρετό να τα αναφέρω συνεχώς..

Διαχείριση μπαταρίας; Σοφτγουερ ελέγχου μπαταρίας και φόρτισης; octavalve; Μοτέρ; Επιδόσεις; Σοφτγουερ γενικώς; immersive ηχοσύστημα με σαμπ; Frunk; Κρας τεστ; Τεστ ταράνδου; Τι σκατατεστ θες;

Δίκτυο superchargers πανευρωπαϊκά;
Έλλειψη ετήσιου σέρβις;
FSD;

Τώρα νταξ, δεν έχει λεβιέδες και κουμπγιά και κάποιοι θέλουν μέχρι και χειρόφρενο να τραβάνε με το χέρι. Ότι θέλουν, δημοκρατία έχουμε.
 
Last edited:



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.994
Μηνύματα
2.924.881
Members
38.118
Νεότερο μέλος
DP6
Top