Decembered
Μαϊμού
- Μηνύματα
- 18.081
- Reaction score
- 42.007
Τουμπ μπαφερ γιες
+Θενκ γιου νεξτ..
+Θενκ γιου νεξτ..
Άλλoς ένας συνηθισμένος out of context σχολιασμός του αγαπημένου μας Bhutia. Δεν ξέρω εάν άλλη μια τέτοια ενέργεια αποσκοπεί να ειρωνευτεί τις δικές μου γνώσεις στο θέμα ή την αδυναμία των λαμπάτων σχεδιασμών και υλοποιήσεων. Μάλλον και τα δύο.Κάτι τέτοιες δηλώσεις είναι που ομορφαίνουν τη ζωή... Πάμε ακόμα μια φορά, η ομαλότητα απόκρισης ισχύει αποκλειστικά για το συνδεδεμένο καθαρό ωμικό φορτίο υπό τις τυπικές συνθήκες μέτρησης. Από τη στιγμή που θα συνδεθεί με κανονικό (ηλεκτροδυναμικό) ηχείο το οποίο έχει έντονες μεταπτώσεις στη μιγαδική του αντίσταση η απόκριση συχνότητας παύει αυτομάτως να είναι flat αλλά ακολουθεί τις μεταπτώσεις σε βαθμό εξαρτώμενο από την τιμή στην αντίσταση εξόδου του τελικού ενισχυτή.
Ε μα, πες τα ρε παιδάκι μου.Ο σκοπός του πόστ μου ήταν να σταματήσω πια αυτή την ακατάσχετη γενίκευση και γενικολογία
Μη γενικεύεις λέμε.όποιοι χωρίς conditioning και bias ακούνε λαμπάτο ενισχυτή γιατί τον προτιμάνε.
Εγώ γενικολογώ ...μόνο όταν ...και για .... να αντιμετωπίσω και καταδείξω και ειρωνευτώ την γενικολογία των άλλων . Το έχω κάνει πολλές φορές και πάντα στην πλάκα και πάντα με αυτό το σκοπό. Και μάλιστα και πιο extreme πολλές φορές με μεγάλο εσκεμμένο μάλιστα κίνδυνο εναντίον της όποιας αξιοπιστίας του λόγου μου και της στάσης μου την οποία και θυσιάζω για αυτό το σκοπό.Ε μα, πες τα ρε παιδάκι μου.
Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο.
Χωρίς ασημένιο καλώδιο και στα ρεύματα, τρώμε πόρτα.
Μη γενικεύεις λέμε.
Εγώ ας πούμε, προσωπικώς δηλαδή, δε προτιμάω λαμπατους σε οποιοδήποτε συγκριτικό με κάνα τυπικό κλας ντε.
Και είχα για πολλά χρόνια λαμπατους, δεν είμαι κάνα νεούδι δα στο χώρο της λυχνίας.
Αμάν πχιά μ'αυτην την ακατάσχετη γενίκευση και γενικολογία.
Ναι το βλέπω, όλα καλά πάνε στη ζωή.Τίποτα δεν είναι πολύπλοκο, όλα απλά πραγματακια είναι, εμείς τα κάνουμε πολύπλοκα επειδή έχει χαλαρώσει η βίδα.
Μια χαρά πάνε, ασχολούμαστε με σαμπ και μεταξωτά πρίμα. Ωραίο καιρό έχει έξω, λιακαδαρα, ούτε κλιματιστικό δε χρειάζεται. Σούπερ, καθόμαστε στην ταβέρνα έξω να τρώμε να πίνουμε να απολαμβάνουμε την εποχή.Ναι το βλέπω, όλα καλά πάνε στη ζωή.
Σιγά μην ψάξω να την βρω. Θάναι ξηνταπεντεφεύγα.ναι τωρα δε μπορεις, εχει βγει το πολιτικαλ κορεχτνετς.
Δικός μου σκοπός είναι η διέγερση των πρόθυμων αντιρρησιών να εκφράζονται ελεύθερα και αβίαστα.Άλλoς ένας συνηθισμένος out of context σχολιασμός του αγαπημένου μας Bhutia. Δεν ξέρω εάν άλλη μια τέτοια ενέργεια αποσκοπεί να ειρωνευτεί τις δικές μου γνώσεις στο θέμα ή την αδυναμία των λαμπάτων σχεδιασμών και υλοποιήσεων. Μάλλον και τα δύο.
Η αναφορά και συζήτηση ήταν για την δυνατότητα ενός λαμπάτου ενισχυτή και όχι του ηχείου που τον συνοδεύει καθώς υπήρχαν παλιά και υλοποιήσεις που είχαν στα υψηλά όπως υπονοούσε ο gkar πτώση στο FR τους. Και αυτό νομίζει ακόμη όλος ο κόσμος.
Εκτός ότι η συζήτηση και απάντηση μου αφορούσε μόνο εάν δεν "τσιρίζουν¨ όπως ανέφερε και οπότε επιλέγονται απο πολλούς για να μειώσουν την ενοχλητική συμπεριφορά κάποιων πηγών ή ηχογραφήσεων κυρίως σε cd και cd players αλλά και πέρα κιόλας απο αυτό είχε προηγηθεί συζήτηση για ενισχυτές που χρησιμοποιούν οι μουσικοί αλλά και λαμπάτα μικρόφωνα που χρησιμοποιούνται στην ηχοληψία και η οποία απότομα "μεταπήδησε" σε συζήτηση για οικιακής ανπαραγωγής και χρήσης.
Επίσης στην ίδια συζήτηση απο την οποίο απομόνωσες πάλι μια πρόταση μόνο ... παραπάνω αναφέρω ότι "αντίθετα μπορεί να τσιρίζουν περισσότερο" ακριβώς λόγω του λόγου που αναφέρεις καθώς πολλά ηχεία έχουν υψηλή εμπέδηση και μάλιστα πολλών ohm στις συχνότητες αυτές αποτελώντας πιο εύκολο φορτίο. Επίσης όταν δεν καταφέρνουν να ανατποκριθούν στις ενεργειακές ανάγκες των χαμηλών μπορεί αυτό να συμβεί αλλά και φαινόμενα συμπίεσης που πάλι όμως οδηγούν σε "τσίριγμα".
Είναι στην ευθύνη του μελλοντικού αγοραστή να εξασφαλίσει την αγορά φλάτ στην περιοχή ηχείων. Η δική μου για παράδειγμα είναι πάλι εντελώς φλάτ. Αλλά και μικρές διαφορές στην εμπέδηση δεν γίνονται αντιληπτές ή εύκολα αντιμετωπίζονται στο συγκεκριμένο φάσμα και με άλλους τρόπους. Επίσης η μικρή παραμόρφωση , καθαρότητα κλπ που εξασφαλίζουν οι λαμπάτοι στο φάσμα αυτό πάλι βοηθάει να μην ενοχλεί ή να είναι και επιθυμητή άσχετα της πιθανής τονικής ανισορροπίας. Όλα εξάλλου ειναι συμβιβασμός , το θέμα είναι να κάνεις συμβιβασμό ο οποίος έχει καλά στοιχεία και τα κακά του να είναι αντιμετωπίσιμα.
Ο σκοπός του πόστ μου ήταν να σταματήσω πια αυτή την ακατάσχετη γενίκευση και γενικολογία όοον αφορά κάποιες υλοποιήσεις , ή μηχανήματα (και απο ότι βλέπω επεκτείνεται και σε ανθρώπους) που χαρακτηρίζει τους audio people και την αντιμετώπισή τους στα πράγματα. Επίσης να σταματήσω την παρατηρούμενη επιλεκτική αναφορά στα "κακά" μόνο κάποιων υλοποιήσεων και στα "καλά" μόνο κάποιων άλλων που βλέπω να επιδίδονται πολλοί δημιουργώντα πολλές φορές εκεμμένα λάθος ή υπερνολικές εντυπώσεις, υπερβολικέςπου στην πράξη πλλές φορές δεν έχουν μεγάλη σημασία, μύθους , ταμπέλες, επιλεκτικές και αποσπασματικές αναφορές , εξυπηρέτησης αφηγημάτων κλπ τέτοια φαινόμενα των καιρών. Οι λάμπες (και τα καλώδια) ... ο "έχθρος" και έυκολο στόχος των απανταχού σύγχρονων υλοποιήσεων και "αντικειμενικών" υποστηρικτών τους που δεν ανέχονται και κατανοούν πως γίνεται το γεγονός πως όποιοι χωρίς conditioning και bias ακούνε λαμπάτο ενισχυτή γιατί τον προτιμάνε. ΚΑι μάλιστα χωρίς καν να έχουν ακούσει στην ουσία κιόλας ακλές υλοποιήσεις αυτών. Εάν ακούγαν καικαλές ..πω πω τι θα γινόταν.
Εμείς οι audio people είμαστε περισσότερο του μπούφερ αντί του μπάφερ...Τουμπ μπαφερ γιες
+Θενκ γιου νεξτ..
Το μνυαλό τους και μιά λίρα.Για τσιρίγματα είμαι ο τελευταίος που θα είχα δικαίωμα να κρίνω αφού προκρίνω για ίδια χρήση καλώδια (Mogami 2549) που έχουν χαρακτηριστεί ΄΄τσιριχτά΄΄ από καλωδιοειδήμονες.
Εννοείται όχι ο φίλτατος thva που ως γνωστόν είναι ... υπεράνω καλωδίων....
Ειπε τσιριχτα τα Mogami;
Και συ mogami?Για τσιρίγματα είμαι ο τελευταίος που θα είχα δικαίωμα να κρίνω αφού προκρίνω για ίδια χρήση καλώδια (Mogami 2549) που έχουν χαρακτηριστεί ΄΄τσιριχτά΄΄ από καλωδιοειδήμονες.
Το 2549 (XLR ) όπως και το 2497 (RCA) δεν τα είχα δοκιμάσει καθόλου προτού τα πάρω. Διαθέτω και άλλα μοντέλα εκ των οποίων το μόνο που δεν με ικανοποίησε ήταν το 2534 XLR.Και συ mogami?
Το άκουσες από περιέργεια πριν το πάρεις?
Το 2534 έχει 2 συστραμμένα ζεύγη, δηλαδή 2 μπλε και 2 διαφανείς αγωγούς και μπλεντάζ χάλκινο. Δεν καταλαβαίνω πώς θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει κάποιος ως XLR, που χρειάζεται 3 αγωγούς. Ή σε άλλη συνδεσμολογία, 2 αγωγούς και γείωση.Το 2549 (XLR ) όπως και το 2497 (RCA) δεν τα είχα δοκιμάσει καθόλου προτού τα πάρω. Διαθέτω και άλλα μοντέλα εκ των οποίων το μόνο που δεν με ικανοποίησε ήταν το 2534 XLR.
Ναι αυτά είναι γνωστά. Όπως και άλλα προβλήματα σε υλοποιήσεις που θεωρείς πιο ιδανικές και τα οποία δεν χρίζουν της τόσο μεγάλης διερεύνησης και κριτικής αλλά και scrutiny απο μεριάς σου απο ότι έχω παρατηρήσει.Δικός μου σκοπός είναι η διέγερση των πρόθυμων αντιρρησιών να εκφράζονται ελεύθερα και αβίαστα.
Ηχεία τα οποία θα διακρίνονταν από ανισορροπίες απόκρισης που θ'αντιστάθμιζαν μεταπτώσεις στη δική τους εμπέδηση ώστε να προέκυπτε αμοιβαία εξομάλυνση κατά την οδήγηση από τελικούς με υψηλή τιμή αντίστασης στη δική τους έξοδο - όπως οι λυχνιακοί - θα ήταν κάθε άλλο παρά ουδέτερα κατά την οδήγηση από συνήθεις τρανζιστοράτους . Έστω και αν υποθέσουμε ότι θα κυκλοφορούσαν για τέτοιον ειδικά σκοπό η σχεδίασή τους θα πρέπει να έχει μεριμνήσει προς διατήρηση των εγγενών ανισορροπιών και στην.... off-axis απόκριση. Αλλιώτικα θα λογαριάζονταν ελαττωματικά για συνδυασμό με οποιονδήποτε τελικό.
Επίσης ένα ηχείο του οποίου η εμπέδηση θα φτάνει σε τιμές αρκετές τάξεις πολλαπλάσιες από την ονομαστική του αντίσταση - άρα και την αντίσταση από την αντίστοιχη τάπα εξόδου του λυχνιακού τελικού - προξενεί όπως έχει εξηγηθεί σοβαρή καταπόνηση στο λυχνιακό κύκλωμα και όχι μόνο όποτε θα κατέβαινε σε χαμηλότερες τιμές. Κάθε έντονη καταπόνηση σημαίνει μείωση αξιοπιστίας καθώς και στο προσδόκιμο ζωής του κυκλώματος. Ουσιαστικά νοιαζόμαστε για την υγεία των λυχνιακών συσκευών και κατ'επέκτασιν την ηρεμία των χρηστών τους. Αγάπη μόνο, όσο πολυδιάστατη και να ήταν η εκδήλωσή της.
Για τσιρίγματα είμαι ο τελευταίος που θα είχα δικαίωμα να κρίνω αφού προκρίνω για ίδια χρήση καλώδια (Mogami 2549) που έχουν χαρακτηριστεί ΄΄τσιριχτά΄΄ από καλωδιοειδήμονες.
Εμείς οι audio people είμαστε περισσότερο του μπούφερ αντί του μπάφερ...