- Μηνύματα
- 8.715
- Reaction score
- 8.748
Ξαναρωτάω. Ποιος έχει νομικά την ευθύνη όταν το αυτοκίνητο κάνει του κεφαλιού του;
Ήταν κλασσικό "θέμα συζήτησης" το phantom braking στα Τέσλα, και γω το είδα στην πράξη την πρώτη φορά που κατέβηκα Αθήνα, αμέσως πριν μπω σε κάποιο τούνελ.Tesla to Face Partial Phantom Braking Suit
A U.S. federal judge has ruled that Tesla must face parts of a lawsuit related to claims of "phantom braking" in its vehicles.thebrakereport.com
Έχει πολύ δρόμο ακόμα η ιστορία.
Υπάρχει περίπτωση να φταίει κάποιος άλλος από τον οδηγό του (τον τυπικά οδηγό του, αυτόν που κάθεται στο τιμόνι); Αυτός είναι υπεύθυνος πόσους "αυτοματισμούς" θα αφήσει στο αυτοκίνητο, και πόσο θα οδηγεί ο ίδιος. Τώρα αν σε περίπτωση είναι απολύτως πρόβλημα των αυτοματισμών του αυτοκινήτου, θα πρέπει ο ίδιος να στραφεί εναντίον του κατασκευαστή, αλλά εντωμεταξύ σε ατύχημα την καταδίκη θα την έχει πιστεύω. Δεν θα κάτσει ο δικαστής να περιμένει πότε και αν τελειώσει κάποια δίκη εναντίον του κατασκευαστή για να αποζημιώσει το θύμα των αυτοματισμών αυτοκινήτου άλλου οδηγού... (άσε που σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε το θύμα με την σειρά του να στραφεί εναντίον του κατασκευαστή αν αθωωνόταν ο οδηγός του αυτοκινήτου που προκάλεσε το ατύχημα, και δεν έπαιρνε αποζημίωση γιατί "έφταιγε το αυτοκίνητο"!.... χ@σ@ ψηλά κι αγνάντευε δηλαδή! )Ξαναρωτάω. Ποιος έχει νομικά την ευθύνη όταν το αυτοκίνητο κάνει του κεφαλιού του;
Οι πρωτες τρεις φορες δηλαδη ηταν λογω υπερευαισθησιας του συστηματος και τωρα τελειοποιηθηκε η απενεργοποιηθηκε ?Είναι τρομακτικό την πρώτη φορά. Δεύτερη και τρίτη φορά που μου έτυχε, ήμουν ήδη προετοιμασμένος, λίγο πάτημα στο γκάζι και συνεχίζεις.
Πλέον έχει πάρα πολλούς μήνες (πιθανώς πάνω από ένα έτος) να μου συμβεί phantom braking, παρά τα πολλά χιλιόμετρα που έχω γράψει, οπότε νομίζω πως τελειώσανε μ'αυτό το θέμα.
Το καταγραφικό έχει κρατήσει κάτι σε μορφή video; Στείλε ένα email στην Tesla (Αμερική όχι Ελλάδα) περιγράφοντας τι έγινε και βάλε μέσα και το video, αν υπάρχει. Ζήτησε να δουν και τα data που έχει κρατήσει το όχημα.Αυτό που συνέβη σήμερα πράγματι με τρόμαξε.
Οδηγώ το αμάξι περίπου 20 μήνες ξέρω τι κάνει αυτόματα (η μάλλον τι έκανε).
ΠΟΤΕ δεν δρούσε χωρίς να το έχεις σε κάποια αυτόματη οδήγηση . Ακόμη και τότε (που επιβράδυνε ήπια ) αν πατούσες λίγο γκάζι το παράκαμπτες.
Πάντα είχε τους βομβητές – το κοκκίνισμα της οθόνης κλπ - αλλά μέχρι εκεί. (και σίγουρα παραείναι εκνευριστικά)
Σήμερα μιλάμε για κοκκάλωμα σαν να χτύπησα βράχο. Στιγμιαία νόμιζα ότι συγκρουστηκα με κάτι ενεξήγητο.
Είναι ανεπίτρεπτο χωρίς να έχεις κάποιο αυτοματισμό οδήγησης μόνος σου.
Η δε ακινητοποίηση είναι κυριλεκτικά ακαριαία - αν δεν φοράς ζώνη της πάτησες . Πρέπει να φρενάρουν και τα μοτέρ - δεν έχω ξαναβιώσει τέτοιο μπλοκ.
Σα να λέμε "οι τωρινοί οδηγοί είναι οι beta testers."....Προφανώς θα υπάρξουν προβλήματα στην αρχή.
ΔΕΝ βγήκε στο αντίθετο, πάτησε τη διπλή γραμμή. Και το αμάξι ΚΟΚΚΑΛΩΣΕ. Κι αν έπεφτε πάνω του ο από πίσω, τα τρεχάματα με αστυνομίες και ασφαλιστικές και επισκευές θα ήταν άστα να πάνε...Αναζητώντας το αίτιο όμως, μάλλον η ευθύνη πέφτει στο μηχανάκι που βγήκε στο αντίθετο ρεύμα.
FixedΠρέπει να τους δίνουμε και εμείς δεδομένα, μιας και είμαστε τυχεροί και επιζήσαμε, να δούνε τι συμβαίνει.
Ο χρήστης. Μετά ας ψάξει να τα βρει με τον κατασκευαστήΞαναρωτάω. Ποιος έχει νομικά την ευθύνη όταν το αυτοκίνητο κάνει του κεφαλιού του;
Εδώ έχουμε περίπτωση που το αυτοκίνητο επεμβαίνει με ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΈΝΟΥΣ τους αυτοματισμούς. Αυτό είναι σοβαρότατο θέμα.Υπάρχει περίπτωση να φταίει κάποιος άλλος από τον οδηγό του (τον τυπικά οδηγό του, αυτόν που κάθεται στο τιμόνι); Αυτός είναι υπεύθυνος πόσους "αυτοματισμούς" θα αφήσει στο αυτοκίνητο, και πόσο θα οδηγεί ο ίδιος. Τώρα αν σε περίπτωση είναι απολύτως πρόβλημα των αυτοματισμών του αυτοκινήτου, θα πρέπει ο ίδιος να στραφεί εναντίον του κατασκευαστή, αλλά εντωμεταξύ σε ατύχημα την καταδίκη θα την έχει πιστεύω. Δεν θα κάτσει ο δικαστής να περιμένει πότε και αν τελειώσει κάποια δίκη εναντίον του κατασκευαστή για να αποζημιώσει το θύμα των αυτοματισμών αυτοκινήτου άλλου οδηγού... (άσε που σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε το θύμα με την σειρά του να στραφεί εναντίον του κατασκευαστή αν αθωωνόταν ο οδηγός του αυτοκινήτου που προκάλεσε το ατύχημα, και δεν έπαιρνε αποζημίωση γιατί "έφταιγε το αυτοκίνητο"!.... χ@σ@ ψηλά κι αγνάντευε δηλαδή! )
Δεν απενεργοποιήθηκε, απλώς δουλεύει χωρίς αντιληπτά προβλήματα.Οι πρωτες τρεις φορες δηλαδη ηταν λογω υπερευαισθησιας του συστηματος και τωρα τελειοποιηθηκε η απενεργοποιηθηκε ?
Δεν ισχύει αυτό.Εδώ έχουμε περίπτωση που το αυτοκίνητο επεμβαίνει με ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΈΝΟΥΣ τους αυτοματισμούς
Δεν μιλάω για τον πίσω πάντως, ή όποιον άλλο. Αλλά για το αυτοκίνητο που προκάλεσε το ατύχημα, με τους αυτοματισμούς φαινομενικά απενεργοποιημένους, αλλά οπως λενε και τα παιδιά εδώ... όχι τελείως! Φυσικά και είναι πολύ σοβαρό θέμα, να πιστεύεις ότι έχεις τον απόλυτο έλεγχο... αλλά και πάλι όχι (ή να το πω αλλιώς, να μην ξέρεις ότι μπορείς να τους απενεργοποιήσεις τελείως και πώς)!Εδώ έχουμε περίπτωση που το αυτοκίνητο επεμβαίνει με ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΈΝΟΥΣ τους αυτοματισμούς. Αυτό είναι σοβαρότατο θέμα.
Επίσης δεν φταίει πάντα ο πίσω. Μιλάμε για φρενάρισμα πολύ πιο απότομο που απαιτεί διαφορετικές αποστάσεις ασφαλείας από αυτές που ξέρουμε όλοι.
Μετάφραση: πρέπει να το απενεργοποιείς κάθε φορά που ξεκινάς μια διαδρομή.Automatic Emergency Braking is always enabled when you start Model 3. To disable for your current drive, shift into Park and touch Controls > Autopilot > Automatic Emergency Braking.
Ναι αλλά και πάλι σου λέει ...Μετάφραση: πρέπει να το απενεργοποιείς κάθε φορά που ξεκινάς μια διαδρομή.
Αυτό είναι για καραμπόλες. Αν έχεις ήδη τρακάρει.Ναι αλλά και πάλι σου λέει ...
Even if you disable Automatic Emergency Braking, your vehicle may still apply the brakes after detecting an initial collision to reduce further impact.