Επιλογή καινούργιας μοτοσικλέτας

Μηνύματα
7.462
Reaction score
4.825
Ωραίος !!!
καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος
Εγώ θα έβαζα κ ένα δόντι μπροστά για τράβηγμα
Τρομερή διαφορά
 

Μηνύματα
1.368
Reaction score
2.782
Ωραίος !!!
καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος
Εγώ θα έβαζα κ ένα δόντι μπροστά για τράβηγμα
Τρομερή διαφορά
Δεν νομίζω να χρειάζεται.
Πολύ ροπή από μηδέν στροφές.
Ευτυχώς το TC και το WC την κρατάει κάτω :)
 

Μηνύματα
7.462
Reaction score
4.825
Τα Honda έχουν μακριές σχέσεις
Τα ίδια μου έλεγαν κ για tracer gt
Η μέρα με την νυχτιά στις αλλαγές
Μηδέν διαφορά κατανάλωσης
Πάνω από 60% λιγότερες αλλαγές
Πολύ πιο άνετο στα πάντα
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.060
Reaction score
28.330
Αναλόγως της διαθέσιμης ροπής .
Αν υπάρχει ροπή , από χαμηλά , δεν χρειάζεται γρανάζωμα.
Ασε που δεν παίζει μόνο ένα δόντι μπροστά .
Πρέπει να συνδυαστεί και με κάποια δόντια πίσω.
 

Μηνύματα
209
Reaction score
377
ενα δοντι εμπρος λιγοτερο ισοδυναμει με περιπου 2,7 εως και 2,8 πισω +/-.
αφαιρωντας λοιπον ενα εμπρος , χανουμε μερος της τελικης ταχυτητας , αποκταμε εκρηκτικη διαφορα σε ροπη, μεγαλυτερη καταναλωση και περισσοτερους κραδασμους σε συγκεκριμενες στροφες του κινητηρα.
δεν ειναι καθολου απλο οπως το φανταζεστε.
π.χ εμεις βαζαμε πιο κοντες σχεσεις σε γραναζια στους αγωνες ταχυτητας, ετσι ωστε να κερδιζουμε σε εξοδο στροφης με μια ταχυτητα επανω, οπως και στο εσωτερικο της στροφης!
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.418
Reaction score
50.093

Μηνύματα
1.368
Reaction score
2.782
Τα Honda έχουν μακριές σχέσεις
Τα ίδια μου έλεγαν κ για tracer gt
Η μέρα με την νυχτιά στις αλλαγές
Μηδέν διαφορά κατανάλωσης
Πάνω από 60% λιγότερες αλλαγές
Πολύ πιο άνετο στα πάντα
Honda με Honda έχουν διαφορές .
Άλλο το προηγούμενο μου Transalp 750 και άλλο το τωρινό μου Africa.
Το πρώτο υψηλόροπο το νυν το άκρως αντίθετο.
Το dct στο πρόγραμμα D από τις 3K βάζει 6η και τραβάει. Στις 5.5 έχει 112nm.
Καμία σχέση με το tracer gt που αναφέρεις με ροπή 93 nm στις 7000 στροφές
Στο manual είναι τρομακτικό , μου θυμίζει τα παλιά καλά χρόνια του blackbird
( μέχρι κάποια χλμ βέβαια , μην λέμε και βλακείες)
 
Last edited:


Μηνύματα
5.383
Reaction score
6.520
:rolleyes: το γραφει νομιζω ξεκαθαρα...
Δεν ειναι μονο η ροπη , αλλωστε το feedback που λαμβανουμε ειναι συνολο κιβωτιου και κατανομης της ροπης στο φασμα στροφων.
 


Μηνύματα
1.368
Reaction score
2.782
Αλήθεια, γιατί άλλαξες τόσο γρήγορα το transalp?
Για πολλούς λόγους ,με κυριότερο το πρόβλημα με τον καρπιαίο σωλήνα και το βάσανο του συμπλέκτη.
Το DCT βοηθάει σε αυτό.
Δεύτερο στα μεγάλα ταξίδια , τα λάστιχα με σαμπρέλα και η έλλειψη cruise control δεν καθιστούσαν το Transalp ιδανικό για αυτήν την χρήση.
Τριτον από τότε που βγήκε το Αfrica 1100 το είχα άχτι.
Με γεια!
Εδω Αθήνα είσαι με το εργαλείο?
Ναι
 




bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.418
Reaction score
50.093
Για πολλούς λόγους ,με κυριότερο το πρόβλημα με τον καρπιαίο σωλήνα και το βάσανο του συμπλέκτη.
Το DCT βοηθάει σε αυτό.
Δεύτερο στα μεγάλα ταξίδια , τα λάστιχα με σαμπρέλα και η έλλειψη cruise control δεν καθιστούσαν το Transalp ιδανικό για αυτήν την χρήση.
Τριτον από τότε που βγήκε το Αfrica 1100 το είχα άχτι.

Ναι
Το transalp προσωπικά μου άρεσε πολύ, πολύ σβέλτο, με έκανε να νιώσω πολύ οικεία, ήταν λες και το κατασκεύασαν για μένα, λίγο με τη απόκριση του γκαζιού είχα ένα θέμα όπως έχω ξανά γράψει.
Το αναλογικό africa με άρεσε περισσότερο, πολύ πιό χωμάτινο με ιδιαίτερο προσανατολισμό κυρίως σε αυτό, καλύτερες γωνίες στα χέρια, πιό επιθετική θέση οδήγηση, θα έλεγα ότι είναι η χρυσή τομή στη κατηγορία του, δυνατό τόσο όσο πρέπει για να να το ευχαριστηθείς, χωρίς να φοβηθείς, πολύ σημαντικό αυτό στα χωμάτινα τερέν.
 

Μηνύματα
1.368
Reaction score
2.782
Το transalp προσωπικά μου άρεσε πολύ, πολύ σβέλτο, με έκανε να νιώσω πολύ οικεία, ήταν λες και το κατασκεύασαν για μένα, λίγο με τη απόκριση του γκαζιού είχα ένα θέμα όπως έχω ξανά γράψει.
Το αναλογικό africa με άρεσε περισσότερο, πολύ πιό χωμάτινο με ιδιαίτερο προσανατολισμό κυρίως σε αυτό, καλύτερες γωνίες στα χέρια, πιό επιθετική θέση οδήγηση, θα έλεγα ότι είναι η χρυσή τομή στη κατηγορία του, δυνατό τόσο όσο πρέπει για να να το ευχαριστηθείς, χωρίς να φοβηθείς, πολύ σημαντικό αυτό στα χωμάτινα τερέν.
Το Transalp αντίθετα από ότι λένε ,* βαρετό ,απρόσωπο κ.λ.π * είναι άκρως διασκεδαστικό και φαρμάκι.
Μου θύμιζε το Tdr 250 που είχα στα νιάτα μου.
Απλά πιο πολύ είναι σε στυλ motard.
Θα του ταίριαζε 19αρα μπροστά και tubeless
Σε έμπειρα χέρια είναι όπλο στα ορεινά στροφιλίκια.
Το crf από την άλλη είναι αρχοντικό και ξεκούραστο και κάνεις και διελεύσεις από χώμα εντελώς απροβλημάτιστα
 

Μηνύματα
36
Reaction score
38
μακρυα απο χταποδια, τελικα και προγραμματα....
Περκε?

Στο δικο μου 1100 με αφαιρεση των πολυ μικρων εισαγωγων του φιλτροκουτιου+dna+ecu flash το μηχανακι δινει πονο στο αντισουζα control και καιει και λιγοτερο. Εξατμιση στοκ. Lamda στοκ.

Εκει βεβαια που μεταμορφωνεται σε οπλο ειναι με τα ohlins nix30 cartridges στα πηρουνια.
 
Last edited:

Μηνύματα
36
Reaction score
38
Το Transalp αντίθετα από ότι λένε ,* βαρετό ,απρόσωπο κ.λ.π * είναι άκρως διασκεδαστικό και φαρμάκι.
Μου θύμιζε το Tdr 250 που είχα στα νιάτα μου.
Απλά πιο πολύ είναι σε στυλ motard.
Θα του ταίριαζε 19αρα μπροστά και tubeless
Σε έμπειρα χέρια είναι όπλο στα ορεινά στροφιλίκια.
Το crf από την άλλη είναι αρχοντικό και ξεκούραστο και κάνεις και διελεύσεις από χώμα εντελώς απροβλημάτιστα
Μαλλον αδικεις το crf. Αρκει να ασχοληθεις λιγο με το στησιμο του. Εχει ακραια γεωμετρια στον κοσμο των μεγαλων ονοφ, προσωπικα δεν εχω ξανα-οδηγησει κατι αντιστοιχο και εχω βολταρει τα περισσοτερα. Turns on a dime που λενε και οι γαλλοι.
 
Last edited:

Μηνύματα
36
Reaction score
38
ενα δοντι εμπρος λιγοτερο ισοδυναμει με περιπου 2,7 εως και 2,8 πισω +/-.
αφαιρωντας λοιπον ενα εμπρος , χανουμε μερος της τελικης ταχυτητας , αποκταμε εκρηκτικη διαφορα σε ροπη, μεγαλυτερη καταναλωση και περισσοτερους κραδασμους σε συγκεκριμενες στροφες του κινητηρα.
δεν ειναι καθολου απλο οπως το φανταζεστε.
π.χ εμεις βαζαμε πιο κοντες σχεσεις σε γραναζια στους αγωνες ταχυτητας, ετσι ωστε να κερδιζουμε σε εξοδο στροφης με μια ταχυτητα επανω, οπως και στο εσωτερικο της στροφης!
Δεν εχει αναγκη το 1100 απο κοντεμα τελικης μεταδοσης, ειναι τερας ροπης. Το μοτερ του εχει στοιχεια ευστροφιας κτμ 950 και ροπης r1150gs. Ασε που αν πας -1 δοντια μπροστα το 15ρι? γραναζι θα σκισει την αλυσιδα, ενω αν πας πχ +2 η +3 πισω θα αλλαξει πολυ το μεταξονιο. Αν κατι αξιζει να κανει κανεις ειναι να επιλεξει συνδυασμο γραναζιων και αριθμου κρικων αλυσιδας ωστε να μειωσει την same tooth - same link συχνοτητα που στοκ ειναι τραγικα μικρη (καθε 84 περιστροφες αλυσιδας)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.252
Μηνύματα
2.968.722
Members
38.295
Νεότερο μέλος
Bill87
Top