Κλιματική αλλαγή

Μηνύματα
22.839
Reaction score
16.968
Δε νομίζω κανείς να είχε βάλει το μαχαίρι στον λαιμό του Μητσοτάκη το 2019, όταν βιαστικά και πρώτος από όλους και με το μικρότερο χρονοδιάγραμμα, ανακοίνωνε την πράσινη μετάβαση και το κλείσιμο των λιγνιτικών μονάδων. Δικιά του αποκλειστικά απόφαση ήταν, και την λουστήκαμε όλοι! Άλλο ακολουθώ τους άλλους, και κάνω και "καθυστέρηση" όπως στο ποδόσφαιρο, για να μην πάρω όλο το βάρος, κι άλλο να το παίζω πρωτοπόρος, με την καμπούρα των άλλων (των ελλήνων πολιτών)! Και ήρθε μετά να στέλνει επιστολές!
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.427
Reaction score
92.772
Δε νομίζω κανείς να είχε βάλει το μαχαίρι στον λαιμό του Μητσοτάκη το 2019, όταν βιαστικά και πρώτος από όλους και με το μικρότερο χρονοδιάγραμμα, ανακοίνωνε την πράσινη μετάβαση και το κλείσιμο των λιγνιτικών μονάδων. Δικιά του αποκλειστικά απόφαση ήταν, και την λουστήκαμε όλοι! Άλλο ακολουθώ τους άλλους, και κάνω και "καθυστέρηση" όπως στο ποδόσφαιρο, για να μην πάρω όλο το βάρος, κι άλλο να το παίζω πρωτοπόρος, με την καμπούρα των άλλων (των ελλήνων πολιτών)! Και ήρθε μετά να στέλνει επιστολές!

Αυτό ισχύει γενικά με τον Μητσοτάκη και το έχω γράψει κι εγώ αρκετές φορές. Θέλει μέσω της "πρωτοπορίας" να αποκτήσει μεγαλύτερο κύρος στην Ε.Ε. και εν μέρει το έχει πετύχει.

Προσωπικά όμως δεν είμαι διατεθειμένος να πληρώσω την πρωτοπορία αυτή για να είμαι συμπαθής στους τρέχοντες πολιτικούς της Ε.Ε. που περιμένω πότε θα ξεκουμπιστούν. :biggrin:
 

Μηνύματα
22.839
Reaction score
16.968
Αν από την πρωτοπορία του Μητσοτάκη είχαμε ώφελος ως χώρα και πολίτες, χίλιες φορές να την έχει, να πάρει και Νόμπελ, κι Όσκαρ (. :party: ) αν το αξίζει! Αλλά το θέμα είναι ότι πληρώνουμε την εγώπαθεια Μητσοτάκη, να φαίνεται ο καλύτερος, ο άριστος, ο πρώτος! :headbang::roflmao:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.212
Reaction score
31.143
Σήμερα στην Ταϊλάνδη πάνω από 300 σχολεία είναι κλειστά λόγω ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Στους οδηγούς δόθηκε οδηγία να μην πάρουν αυτοκίνητο αν μπορούν, και όπου είναι εφικτό να γίνει τηλεργασία.
 

Μηνύματα
22.839
Reaction score
16.968
Αυτό αφορά την Ταΐλάνδη (και στην Αθήνα πριν 30-40 χρόνια υπήρχε το "νέφος", κάποια μέτρα ελήφθησαν τότε και νομίζω μειώθηκε). Από την άλλη, ό,τι κι αν έκανε μόνη της η Ταΐλάνδη, το κλίμα δεν θα έφτιαχνε παγκοσμίως. Αυτό δηλαδή που πάμε να κάνουμε εδώ, ως ΕΕ.
 



xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.427
Reaction score
92.772
Αυτό αφορά την Ταΐλάνδη (και στην Αθήνα πριν 30-40 χρόνια υπήρχε το "νέφος", κάποια μέτρα ελήφθησαν τότε και νομίζω μειώθηκε). Από την άλλη, ό,τι κι αν έκανε μόνη της η Ταΐλάνδη, το κλίμα δεν θα έφτιαχνε παγκοσμίως. Αυτό δηλαδή που πάμε να κάνουμε εδώ, ως ΕΕ.
Πιο γρήγορα θα αποικίσουμε τον Άρη παρά θα καταπολεμήσουμε την κλιματική κρίση. Άσε που μπορεί το ένα να βοηθήσει το άλλο. :biggrin:

Πέρα από τις έρευνες, αρκεί να συνειδητοποιήσουμε την τρέχουσα κατάσταση: Απαιτούμε υψηλότερο βιοτικό επίπεδο, η ενέργεια που απαιτείται για να το υποστηρίξει αυξάνεται εκθετικά και όλο και περισσότεροι άνθρωποι παγκοσμίως (ανεξαρτήτως συνολικού πληθυσμού) ανεβαίνουν σκαλί ενεργειακής ανάγκης.

Δεν βγαίνουν τα νούμερα και η καλή θέληση (για όσους την έχουν) δεν αρκεί.
 

Μηνύματα
22.839
Reaction score
16.968
Αυτό μου φαίνεται κι μένα! Γι αυτό μάλλον ο Έλον βιάζεται να πάει στον Άρη, βλέπει ότι δεν θα προλάβει να γίνει 100 χρονών, θα τον πεθάνει η κλιματική αλλαγή! :party: :roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.871
Reaction score
139.091
Ο Κούλης πρακτικά δεν είχε επιλογές.

Λόγω των όλο και υψηλότερων Ευρωπαϊκών κυρώσεων για παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα, το ρεύμα από τα εργοστάσια λιγνίτη μας κόστιζε υπερβολικά πολύ.

Και τόσο που τα κράτησε ανοιχτά, πολύ ήταν.
Φύγανε τζάμπα λεφτά, που θα μπορούσαν να πάνε σε επενδύσεις ΑΠΕ, αποθήκευσης, κλπ.

Οι έλεγχοι για ρύπανση της ατμόσφαιρας, θα πρέπει να ενταθούν. Δεν είναι τυχαίο που έχουμε πέριξ της Θεσσαλονίκης υπερβολικά πολύ υψηλά επίπεδα ρύπων.

Τα EV είναι μια πολύ ωραία εξέλιξη για να μένουν οι πόλεις μας ήσυχες από το θόρυβο των εξατμίσεων και χωρίς την κάπνα τους, κι έχει αποδειχθεί πόσο τρομερές συνέπειες έχει στην υγεία μας η εξάτμιση, αλλά δεν είναι τα ΙΧ το μεγαλύτερο πρόβλημα (είναι τα παλιά), και χρειάζεται πιο σκληρά μέτρα, κυρίως για τους επαγγελματίες οδηγούς, που αλωνίζουν μέσα στην πόλη (ταξί, ημιφορτηγά, φορτηγά, λεωφορεία, κλπ).

Μαζί με τα μέτρα, έρχονται οι επιδοτήσεις, οι οποίες δεν είναι από την "δική μας" τσέπη, και θα πρέπει να γίνουν ακόμα υψηλότερες, μαζί με υποχρέωση των επαγγελματιών να στραφούν σε ηλεκτρικά.

Για τα οικονομικά δεδομένα της Ελλάδας, οι λύσεις από Κίνα είναι οι μοναδικές που μπορεί να καλύψουν κάθε ανάγκη, γιατί άμα περιμένεις τα ταξί και τα ημιφορτηγά να γίνουν ηλεκτρικά μπεμβέ και Μερτσέντες, σώθηκες.
 

Μηνύματα
22.839
Reaction score
16.968
Πάλι να τον δικαιολογήσουμε τον Κούλη... το κακόμοιρο, δεν είχε επιλογές... Ας αποχωρούσαμε από αυτή την επαίσχυντη συμφωνία για τις εκπομπές άνθρακα, με το χρηματιστήριο και το ακόμα πιο επαίσχυντο, να αγοράζει κάποιος tokens εκπομπών άνθρακα, για να εκπέμπει άλλος!

Τα EV μπορέι να είναι μια ωραία εξέλιξη... για τους έχοντες τα χρήματα να τα αγοράσουν, όχι για την μεγάλη πλειοψηφία των ελλήνων που έχει ακόμα αυτοκίνητα 10ετίας, ακόμα και 20ετίας.

Δηλαδή τελικά εσύ προτείνεις ακόμα περισσότερα μέτρα για την ηλεκτροκίνηση, μόνο που το πρόβλημα σε όλο αυτό το πακέτο δεν είναι μόνο η ηλεκτροκίνηση! Επίσης το μέτρο των ακόμα υψηλότερων επιδοτήσεων (που θα πληρώνουν άλλοι, ποιοι; ) οδηγεί σε ακόμα υψηλότερες τιμές των αυτοκινήτων. Πράγμα που είδαμε και σε άλλα πράγματα που επιδοτήθηκαν με σημαντικά ποσά όλα αυτά τα χρόνια.

Ούτε λύσεις Κίνας χρειαζόμαστε, ούτε λύσεις ΗΠΑ! Αν δεν μειωθουν τα κόστη γενικότερα, αν για τις υποδομές χρειάζονται πολλά δισεκατομμύρια, αν δεν το κάνουν όλοι, και κυρίως αυτοί που μολύνουν, εμείς δεν έχουμε καμιά δουλειά να συνεχίζουμε να "σώζουμε τον πλανήτη". Αν συμφωνήσουν όλοι να τον σώσουμε μαζί, καλώς, αλλιώς "ο σώζων εαυτόν σωθήτω"! Ας κάνουν άλλοι τους φιλεύσπλαχνους, δώσαμε, δώσαμε!
 

Μηνύματα
4.363
Reaction score
4.306
Η μισή Ελλάδα καίει ξύλο για θέρμανση, κάτι που πριν 30χρονια, θα γελούσες αν στο έλεγαν να καψεις ξύλα για να ζεσταθείς ενώ το πετρέλαιο είχε 40λεπτα το λίτρο.
Αν δεν γίνει η ενέργεια φθηνή η ζωή του Έλληνα σε όλους τους τομείς θα είναι πανάκριβη .
 

TGD

Μηνύματα
8.938
Reaction score
8.987
Τα EV μπορέι να είναι μια ωραία εξέλιξη... για τους έχοντες τα χρήματα να τα αγοράσουν, όχι για την μεγάλη πλειοψηφία των ελλήνων που έχει ακόμα αυτοκίνητα 10ετίας, ακόμα και 20ετίας.
Ο γρηγορότερος τρόπος για να βελτιωθεί η ρύπανση είναι να δοθούν επιδοτήσεις για να αντικατασταθεί οτιδήποτε παλιότερο από Euro4 με μεταχειρισμένο Euro6. Αλλά ποιος ακούει;
 

Μηνύματα
4.146
Reaction score
3.597
Έβαψα το civic του 07 , αγόρασα και ένα alto του 11 και για την επόμενη 20ετία κομπλέ!

Με τα 60-70 που θα έδινα για αμάξια , πήρα δεύτερο διαμέρισμα (+ δάνειο) για να χωράμε οι 4 πλέον.

Στα 68 περιμένω το γιο να μου φέρει τα κλειδιά των καινούριων αυτοκινήτων...
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.427
Reaction score
92.772
Πάλι να τον δικαιολογήσουμε τον Κούλη... το κακόμοιρο, δεν είχε επιλογές... Ας αποχωρούσαμε από αυτή την επαίσχυντη συμφωνία για τις εκπομπές άνθρακα, με το χρηματιστήριο και το ακόμα πιο επαίσχυντο, να αγοράζει κάποιος tokens εκπομπών άνθρακα, για να εκπέμπει άλλος!

Τα EV μπορέι να είναι μια ωραία εξέλιξη... για τους έχοντες τα χρήματα να τα αγοράσουν, όχι για την μεγάλη πλειοψηφία των ελλήνων που έχει ακόμα αυτοκίνητα 10ετίας, ακόμα και 20ετίας.

Δηλαδή τελικά εσύ προτείνεις ακόμα περισσότερα μέτρα για την ηλεκτροκίνηση, μόνο που το πρόβλημα σε όλο αυτό το πακέτο δεν είναι μόνο η ηλεκτροκίνηση! Επίσης το μέτρο των ακόμα υψηλότερων επιδοτήσεων (που θα πληρώνουν άλλοι, ποιοι; ) οδηγεί σε ακόμα υψηλότερες τιμές των αυτοκινήτων. Πράγμα που είδαμε και σε άλλα πράγματα που επιδοτήθηκαν με σημαντικά ποσά όλα αυτά τα χρόνια.

Ούτε λύσεις Κίνας χρειαζόμαστε, ούτε λύσεις ΗΠΑ! Αν δεν μειωθουν τα κόστη γενικότερα, αν για τις υποδομές χρειάζονται πολλά δισεκατομμύρια, αν δεν το κάνουν όλοι, και κυρίως αυτοί που μολύνουν, εμείς δεν έχουμε καμιά δουλειά να συνεχίζουμε να "σώζουμε τον πλανήτη". Αν συμφωνήσουν όλοι να τον σώσουμε μαζί, καλώς, αλλιώς "ο σώζων εαυτόν σωθήτω"! Ας κάνουν άλλοι τους φιλεύσπλαχνους, δώσαμε, δώσαμε!
Πριν μπλέξουμε με τα "πρέπει", ας ξεκαθαρίσουμε ότι σε μία θεωρητικά φιλελεύθερη οικονομία οι πελάτες αποφασίζουν για το συμφέρον τους. Οι συνεχείς επεμβάσεις και στρεβλώσεις της αγοράς από τις κυβερνήσεις για "το καλό μας" δημιουργούν περισσότερα προβλήματα απ' όσα λύνουν.

Ας υπάρχουν αυτοκίνητα για 10 ειδών καύσιμα για να διαλέξει ο πολίτης. Να πάρει αυτό που πραγματικά θέλει χωρίς πίεση και τιμωρίες. Για τους 9 στους 10 το όχημα είναι μία έμμεση επένδυση και είναι εντελώς παράλογο να του την ακυρώνεις λες και πήρε το πιο ρισκαδόρικο κρυπτονόμισμα. Να του λες τι να πάρει κι ας μην τον εξυπηρετεί στις ανάγκες του.

Θες λοιπόν κράτος ηλεκτρικά για όλους, περίμενε κάποια χρόνια εξέλιξης και θα έρθει μόνο του το αποτέλεσμα, όταν προσαρμοστούν οι τεχνολογίες στις απαιτήσεις των πολλών.

Υ.Γ. Η πρωταρχική έγνοια του μέσου πολίτη είναι το πώς θα μεγαλώσει την αγοραστική του δύναμη. Με τις μέχρι τώρα δυτικές ενέργειες μειώθηκε. Ο πληθωρισμός ήταν ένα ωραίο δώρο στις κυβερνήσεις. Προϊόντα με ανελαστική ζήτηση που αυξάνονται και μαζί τους παίρνει την ανηφόρα ο ΦΠΑ χωρίς κανένα επιπλέον φορολογικό μέτρο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.871
Reaction score
139.091
σε μία θεωρητικά φιλελεύθερη οικονομία οι πελάτες αποφασίζουν για το συμφέρον τους.
Δεν είναι φιλελεύθερη.
Όσο πάει και λιγότερο φιλελεύθερη θα είναι, ιδίως εάν εκχωρηθούν περισσότερα δικαιώματα από τα κράτη μέλη στην κεντρική Ευρωπαϊκή διοίκηση, αλλά ίσως αυτό να είναι απαραίτητο.
Με τις ΗΠΑ έτσι, και με τους μπρικς αλλιώς, δε ξέρω τι ελπίδες έχει και η "ενωμένη Ευρώπη".
 

Μηνύματα
22.839
Reaction score
16.968
Πριν μπλέξουμε με τα "πρέπει", ας ξεκαθαρίσουμε ότι σε μία θεωρητικά φιλελεύθερη οικονομία οι πελάτες αποφασίζουν για το συμφέρον τους. Οι συνεχείς επεμβάσεις και στρεβλώσεις της αγοράς από τις κυβερνήσεις για "το καλό μας" δημιουργούν περισσότερα προβλήματα απ' όσα λύνουν.

Ας υπάρχουν αυτοκίνητα για 10 ειδών καύσιμα για να διαλέξει ο πολίτης. Να πάρει αυτό που πραγματικά θέλει χωρίς πίεση και τιμωρίες. Για τους 9 στους 10 το όχημα είναι μία έμμεση επένδυση και είναι εντελώς παράλογο να του την ακυρώνεις λες και πήρε το πιο ρισκαδόρικο κρυπτονόμισμα. Να του λες τι να πάρει κι ας μην τον εξυπηρετεί στις ανάγκες του.

Θες λοιπόν κράτος ηλεκτρικά για όλους, περίμενε κάποια χρόνια εξέλιξης και θα έρθει μόνο του το αποτέλεσμα, όταν προσαρμοστούν οι τεχνολογίες στις απαιτήσεις των πολλών.

Υ.Γ. Η πρωταρχική έγνοια του μέσου πολίτη είναι το πώς θα μεγαλώσει την αγοραστική του δύναμη. Με τις μέχρι τώρα δυτικές ενέργειες μειώθηκε. Ο πληθωρισμός ήταν ένα ωραίο δώρο στις κυβερνήσεις. Προϊόντα με ανελαστική ζήτηση που αυξάνονται και μαζί τους παίρνει την ανηφόρα ο ΦΠΑ χωρίς κανένα επιπλέον φορολογικό μέτρο.
Βρε σύ, είσαι σίγουρα... φιλελεύθερος δεξιός; Πολύ αριστερά, σοσιαλιστικά, κοινωνικά, μου φαίνονται όλα αυτά! Παπανδρέου, βγες έξω γρήγορα από τον Χ! :geek: :roflmao:
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.427
Reaction score
92.772
Βρε σύ, είσαι σίγουρα... φιλελεύθερος δεξιός; Πολύ αριστερά, σοσιαλιστικά, κοινωνικά, μου φαίνονται όλα αυτά! Παπανδρέου, βγες έξω γρήγορα από τον Χ! :geek: :roflmao:

Είπαμε σε ρεαλιστικό επίπεδο είμαι ~ κλασικός φιλελεύθερος. Έμφαση στην ατομικότητα και την ελεύθερη οικονομία.
Τα πράγματα περιπλέκονται όταν έχεις αντιπάλους με άλλα συστήματα οπότε αν το παίξεις ιδεολόγος γίνεσαι ο μαλ@κας της υπόθεσης. :biggrin:

Πάνω απ' όλα έχω τον νόμο του ισχυρού. Άμεσες λύσεις χωρίς λόγια, συνθήκες, ηθικά κωλύματα. Γι' αυτό θαύμαζα τις αυτοκρατορίες. 8-)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.183
Μηνύματα
2.965.254
Members
38.301
Νεότερο μέλος
giorgosfs90
Top