Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.830
Reaction score
99.579
Οπότε πρακτικά, τι είχα Παντελάκη μου τι είχα Παντελή μου.
Off topic: Ο Γιάννης είναι ο "τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα". Ο Παντελάκης έχει τα ίδια. :tongue:

Παρακαλώ συνεχίστε. :biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.022
Reaction score
139.364
Off topic: Ο Γιάννης είναι ο "τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα". Ο Παντελάκης έχει τα ίδια. :tongue:

Παρακαλώ συνεχίστε. :biggrin:
Κοροϊδεύω μιαν ανεπανάληπτη στασιμότητα που βλέπω στη φίρμα. Ουδεμία ουσιαστική βελτίωση του efficiency.
Και λόγω της γνωστής αεροδυναμικής, δεν προτείνεται ταξίδι με υψηλές ταχύτητες κίνησης.

Όπως και να το δεις, είναι απογοητευτικό.
Ένα όχημα του '21 με ένα του '25 έχουν πρακτικά την ίδια κατανάλωση, σα να μη πέρασε μια μέρα.
Δήθεν νέος πιο αποδοτικός κινητήρας, δήθεν αντλία θερμότητας, όλα μαζί και μηδέν εις το πηλίκον. Για γέλια και για κλάματα μαζί.

Για να μη παρεξηγούμαι, δεν είναι "κακές" οι επιδόσεις του efficiency, απλώς είναι στάσιμες, αλλά παραμένουν ευθέως συγκρίσιμες με διάφορα άλλα μοντέλα, ενώ το preheating είναι όντως μια σοβαρή αναβάθμιση που φαίνεται στον χρόνο φόρτισης. Το παλιό, μέσα στο χειμώνα, χωρίς preheating, είναι πιο αργό κι απ' την καθυστέρηση.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.022
Reaction score
139.364
Συνολική χωρητικότητα έχουν ίδια, 84kWh.
Πιο μεγάλο buffer το id.3, αλλά πιο ανθεκτική μπαταρία το BYD.
Το seal έχει χρήσιμη χωρητικότητα 82,5 kWh.
To GTX έχει χρήσιμη 79 kWh.

Μικρή η διαφορά της χρήσιμης χωρητικότητας (3,5kWh), και σαφώς θα εξαρτάται περισσότερο από το πόδι του οδηγού και την αεροδυναμική σχεδίαση του καθενός (δε ξέρω σύγκριση, ειλικρινά), αλλά γενικώς σε όμοιες παραμέτρους μπορεί να σημαίνει 20-30 χιλιόμετρα παραπάνω στο seal, αναλόγως πάντα ταχύτητας κίνησης κλπ κλπ, και βεβαίως αναλόγως σοφτγουερ διαχείρισης της ενέργειας, και αντλίας θερμότητας σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Κάτσε, τι; 0-100 σε 3,8" το seal, και σε 5,9" το GTX, μετά δεν είδα κάτι περισσότερο, σόρρυ κιόλας! 😁😂🤣

(Πάρε κανένα με 50 άλογα, θα έχει και πιο χαμηλή κατανάλωση λογικά)

Ρε συ; Είναι σφαίρα τι seal! Πωωωωω...
Τρελό γκαζίδι!



ΥΓ. Πιο γρήγορα φορτίζει το φολγκζβάγκεν, σε 26', ενώ το BYD σε 36' (10-80% SOC).

Βέβαια εάν βρεις 150-αρη φορτιστή (και όχι 200-αρη), τότε το BYD συνεχίζει να χρειάζεται 36', ενώ το iD.3 θα χρειαστεί 30', μειώνεται η διαφορά, αλλά εντάξει, υπάρχει.


Μπράβο όμως, είναι ταχύτερο στη φόρτιση το GTX, αυτό να λέγεται. Αλλά "ταχύτερο" λέμε συνήθως στην επιτάχυνση, κι εκεί τα χωρίζει ένας κόσμος ολόκληρος.😁😂😂
Πολύ σφαίρα το BYD ρε! Πανάθεμά το..
Ρουκέτα!

ΥΓ.2. WLTP 604 Vs 520, τι συζητάμε, πολύ καλύτερες επιδόσεις αυτονομίας πέτυχε το GTX. 😎
Αλλά με την ισχύ των κινητήρων που έχει το άλλο το σφαίρα, ποιος ξέρει και με τι ελαστικά και ζάντες έγινε το τεστ, τέλος πάντων, είναι εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα, πισοκίνητο το ένα, τετρακίνητο με 2 κινητήρες το άλλο, καμία σχέση.
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    Shalom
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.237
Μηνύματα
2.967.668
Members
38.292
Νεότερο μέλος
SotosΑ
Top