Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Μηνύματα
468
Reaction score
1.604
Για την πρώτη σου αναφορά (reply) σε εμένα ..... εγώ εννούσα για εγγραφή, όχι ανπαραγωγή. Εάν και αυτά που λες ισχύουν επίσης.

Για την δεύτερη αναφορά (reply) για την κλασική ορχήστρα σε στούντιο και τι περιμένει να ακούσει ο ακροατής πάλι δεν διαφωνώ σε αυτά που αναφέρεις (εάν και είναι και θέμα προτίμησης ?) ... ο μαέστρος (ακόμη και σε live) ακούει πιο αναλυτικά λόγω θέσης και ο ρόλος που επιτελεί είναι άλλος όποτε μπορεί να δικαιολογηθεί η επιλογή αυτής της θέσης .... οι μουσικοί σε live φυσικά και προσαρμόζουν τον ήχο τους απο ηχόρωμα μέχρι και ένταση και άλλα πολλά ανάλογα και την αίθουσα ώστε να ακουστούν όσο μπορούν πιο σωστά και στο κοινό (σε όσο δυνατόν περισσότερα μέρη εντός της αίθουσας), πράγμα πολύ δύσκολο και χρειάζεται εξάσκηση , εμεπιρία και αναγωγές (σαν αυτές που κάνω και εγώ για να κρίνω κάποιες φορές ένα μηχάνημα και που όταν αναφέρομαι σε αυτές γελάνε μαζί μου όλοι εδώ σαν ψεκ ιδίως οι "αντικειμενικοί", δε γνωρίζουν οι άνθρωποι , τους συγχωρώ χα χα) ... τέλος πάντων να συνεχίσουμε για τους μουσικούς .... και για αυτό ο μεγαλύτερος εχθρός τους σε αυτό το συγκεκριμένο τουλάχιστον θέμα είναι το slap echo όταν επιστρέφει ο ήχος απο το πίσω τοίχωμα της αίθουσας , αυτός τους δυκολεύει πιο πολύ απο οτιδήποτε άλλο όοον αφορά την ακουστική.

Τωρα στο στούντιο και πως γράφεται εκεί η κλασική (ιδίως πλέον) ... άστο ... μεγάλη ιστορία με δράκους. Πρέπει να μιλήσει κάποιος με κανέναν μουσικό για να του πεί.
Πραγματι η θεση του μαεστρου σε κλασικη μουσικη ειναι εξαιρετικη αλλα εγω αναφερθηκα στο τι θα πρεπει να ακουει ο ακροατης σε ενα Live.

Ηχογραφησεις σε studio ηταν και ειναι πολυκαναλες και ηταν παντα στο χερι του ηχοληπτη και του παραγωγου το να δωσουν στον ακροατη σωστα την εικονα μιας ορχηστρας με τις μεγαλυτερες δυσκολιες να αντιμετωπιζουν οι ηχογραφησεις δισκων αμεσης κοπης (Telarc, Sheffield κλπ).
 


TGD

Μηνύματα
9.064
Reaction score
9.091
Πραγματι η θεση του μαεστρου σε κλασικη μουσικη ειναι εξαιρετικη
Δεν είναι. Δουλειά του -μεταξύ άλλων- είναι να ακούει ο ακροατής σωστά, άσχετα με το πώς ακούει ο ίδιος. Έχω δει σε πρόβες μεγάλων έργων τον μαέστρο να τρέχει πίσω στην αίθουσα για να ακούσει την ηχητική ισορροπία σε πυκνά περάσματα από τις θέσεις του κοινού. Αν θέλετε έργα ηχογραφημένα από τη θέση του μαέστρου υπάρχουν.
 

Μηνύματα
468
Reaction score
1.604
Οταν χρησιμοποιείτε τον όρο " άμεσης κοπής , εννοείτε το LAQUER " ,σωστά ?
Εννοω την διαδικασια που 'κοβεται' η μητρα του δισκου σε πραγματικο χρονο.
Δεν είναι. Δουλειά του -μεταξύ άλλων- είναι να ακούει ο ακροατής σωστά, άσχετα με το πώς ακούει ο ίδιος. Έχω δει σε πρόβες μεγάλων έργων τον μαέστρο να τρέχει πίσω στην αίθουσα για να ακούσει την ηχητική ισορροπία σε πυκνά περάσματα από τις θέσεις του κοινού. Αν θέλετε έργα ηχογραφημένα από τη θέση του μαέστρου υπάρχουν.
Η θεση του μαεστρου ειναι τετοια ετσι ωστε να ακουει το καθε οργανο σωστα ετσι ωστε να μπορει να διευθυνει και για αυτο την χαρακτηρισα εξαιρετικη, ολων των συντελεστων ομως εννοια εναι να ακουγονται σωστα απο τον ακροατη.

Μερικες φορες ηχογραφουνται τμηματα και στα κενα ερχονται πολλοι συντελεστες να ακουσουν πως θα ακουγονται.
 

Μηνύματα
468
Reaction score
1.604
Σημερα τα πραγματα εχουν γινει απλα. Ενας εικονοληπτης μπορει με ενα προγραμμα αξιας 300 Euro, μια καμερα με SDI και εναν εγγραφεα με SDI να γραψει ταυτοχρονα εικονα πολυ υψηλης ποιοτητας και 16+ καναλια ηχου 48 Khz και να φτιαξει με αυτο το προγραμμα μια παραγωγη με οποιουδηποτε ειδους πολυκαναλο ηχο του ζητηθει και μαλιστα χωρις κονσολα μιξης, ολα με το προγραμμα.

Θα ειναι το αποτελεσμα αναλογο μιας μεγαλης παραγωγης ? Συνηθως οχι αλλα μπορει και να ειναι μιας και αν εχει κανεις το ταλεντο μπορει και να βγει μπροστα !

Χαιρομαι για αυτο γιατι εγω μπορει να ειχα τα χρηματα να επενδυσω σε ενα συστημα και να ειμαι σε επιπεδο γνωσης και αποτελεσματος μια μπουρδα και μιση και ενας αλλος να ειχε τις γνωσεις και να μην μπορουσε να τις δειξει.

Τωρα μπορει και αυτο ειναι υγεια !! .-
 

TGD

Μηνύματα
9.064
Reaction score
9.091
Η κάμερα θα είναι σταθερή σε τρίποδο ή ο ήχος θα ακολουθεί την εικόνα;
Μην το θεωρήσεις ειρωνικό. Είναι σοβαρό θέμα που έχει συζητηθεί πολύ αν πρέπει να συμφωνεί η οπτική εικόνα και η ηχητική σκηνή.
 

Μηνύματα
468
Reaction score
1.604
Η κάμερα θα είναι σταθερή σε τρίποδο ή ο ήχος θα ακολουθεί την εικόνα;
Μην το θεωρήσεις ειρωνικό. Είναι σοβαρό θέμα που έχει συζητηθεί πολύ αν πρέπει να συμφωνεί η οπτική εικόνα και η ηχητική σκηνή.
Μα η camera αναγκαστικα την ορχηστρα - δρωμενο θα βλεπει και σε τριποδο οποτε θα υπαρχει απολυτος συγχρονισμος με τον ηχο, αν βεβαια υπαρχει το βαλαντιο για δευτερη, τριτη κλπ camera (ακομα και χωρις να γραφουν ηχο της ποιοτητας της πρωτης) για καλυτερη καλυψη παλι μεσω προγραμματος συγχρονιζονται πανευκολα με τον ηχο της πρωτης.

Αν σας εντυπωσιαζει δε η χαμηλη τιμη του προγραμματος θα σας πληροφορησω πως με αυτο (Davinci resolve studio) δουλευει και το Holywoood σε παραγωγες ακομα και για color grading.

Αυτα, αλλα δεν επανερχομαι μιας και σιγα σιγα (και με αυθυνη δικη μου) βγαινουμε σε off topic περιοχη :)
 

Μηνύματα
7.655
Reaction score
2.644
Σε καμία συναυλία ο ήχος ακολουθεί την εικόνα Τα μικρόφωνα είναι σταθερα και τοποθετημενα σε επιλεγμένες θέσεις.
Δεν ειναι σαν τις ερασιτεχνικές ληψης με video camera όπου το μικρόφωνο σημαδεύει εκεί ακριβώς που κοιτάει η camera
 

Μηνύματα
476
Reaction score
383
Aπο εδω θα κρατησω οτι
Οι "μετρησεις" δεν μπορουν να γινονται απο τον καθενα με ενα μικροφωνακι και ενα laptop. Θελουν σοβαρα μηχανηματα και σοβαρο χωρο.
Τα αυτια και ο εγκεφαλος ειναι ενα καταπληκτικο μετρητικο οργανο αρκει να μην συμμετεχουν τα ματια.
Οσο "σωστο" μετρητικα και να ειναι ενα ηχειο πολυ πιθανον το ηχητικο αποτελεσμα να μην "αρεσει" αν η παραγωγη δεν εχει γινει με ενα αντιστοιχα "σωστο" ηχειο.
Το μη ¨σωστο" ηχειο εισαγει "χρωματισμους" που μπορει να αρεσουν η οχι. Το βασικο προβλημα του ειναι οτι δεν εχει προβλεπομενη συμπεριφορα στον χωρο και την τοποθετηση .
Στους τυπικους "μικρους" οικιακους χωρους πρωτευουσα σημασια εχει ο χωρος και μετα τα ηχεια.
Ο μοναδικος τροπος για να εχουμε την "σωστη" μετρησιμη συμπεριφορα απο ενα ηχειο ειναι να ειναι ενεργο και να εχει καποια μορφη dsp αλλιως...

Αυτα το 2015
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.771
Reaction score
58.711
Αντιπαρερχόμενος αυτά που γράφησαν (όχι απο εσένα) και συγχέουν τo multitracking με το multichannel εγγραφή να πω κάτι για αυτή την παράγραφο ;

Πως Bhutia σε LIve σε ανοιχτό χώρο θα τοποθετήσεις πρακτικά πολλά και μάλιστα σε πολύ δύσκολες θέσεις ώστε να μπορέσεις να αποτυπώσεις και εκτελέσεις πολυκάναλη εγγραφή ; Ξέριες πόσο δύσκολο είναι ; Για αυτό και στην πράξη δεν γίνεται / συνηθίζεται. Αυτό εάν πούμε ότι μπορεί να επιτευχθεί είναι μόνο σε στούντιο ή σε εσωτερικό χώρο (τώρα κάποιες αίθουσες κλασικής) και πάλι με πολύ μεγάλη δυσκολία, γνώση και χρόνο.
Κάτι τέτοιο δεν θα έπρεπε να μας απασχολεί και τόσο ως χομπίστες εφόσον δεν είμαστε οι ίδιοι ούτε μουσικοί ούτε ηχητικοί μηχανικοί. Ας απασχολήσει τους ειδικούς επί του αντικειμένου.
Εάν το ζητούμενο δεν είναι η ευχαρίστηση της μουσικής, τότε είναι η επίδειξη της οικονομικής κατάστασης, κάτι που δεν ισχύει για όλους τους άλλους
Όσο και ν'αμφισβητούσα και ο ίδιος - κάτι που δεν θ'αφορούσε άλλους χομπίστες - το αντίκρυσμα στη χρήση αβανταδόρικων οπτικοακουστικών setup με υψηλή - υποτίθεται για κάποια - πιστότητα αναπαραγωγής το νόημα που θα μπορούσα να της δώσω είναι ότι δεν γίνεται να προσδίδουμε υψηλότερη πιστότητα σε όση ευχαρίστηση μπορούμε να έχουμε όμως γίνεται υψηλότερη ευχαρίστηση σε όση πιστότητα μπορούμε να έχουμε. Αυτό δε το στοιχείο μας αφορά όλους.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.160
Reaction score
139.637
Όχι απλώς "γίνεται", αλλά είναι αποδεδειγμένο για όλους.
γίνεται υψηλότερη ευχαρίστηση σε όση πιστότητα μπορούμε να έχουμε. Αυτό δε το στοιχείο μας αφορά όλους.
Απλή απόδειξη του ανωτέρω, είναι πως όσο υψηλότερη είναι η πιστότητα αναπαραγωγής ενός σεταπ, τόσο περισσότεροι τυχαίοι επισκέπτες σε αυτό το σεταπ μένουν πέρα για πέρα ικανοποιημένοι, ακούγοντας διαφορετικά μουσικά είδη από τον κάτοχο, και σε διαφορετικές στάθμες.

Αντιθέτως, σεταπ που "μπάζουν" στα μετρήσιμα και χειροπιαστά κριτήρια της υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, μπορεί μεν να ικανοποιούν τον ιδιοκτήτη τους, αλλά πρακτικά όλοι οι τυχαίοι επισκέπτες θα φύγουν απογοητευμένοι από αυτό που άκουσαν.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.771
Reaction score
58.711
Καλέ μας Vlassis, άμα ο ΄΄Άτιμος John ΄΄ ισχυριζόταν οτιδήποτε έστω κι ελάχιστα διαφοροποιημένο από τα ανωτέρω γραπτά τότε θα...έβγαζε τα μάτια μοναχός του καταργώντας εμμέσως το νόημα ύπαρξης εκδόσεων όπως και το δικό του Stereophile. :sneaky:

Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι , υπάρχουν μετρητικά δεδομένα που μπορούν πέραν πάσης αμφιβολίας να φανερώσουν πόσο άστοχη και... ΄΄άσωτη΄΄ θα είναι κάποια ηχειακή υλοποίηση. Για το πόσο μπορεί να αρέσει σε κάποιους αναλόγως συνθηκών είναι το αμφίβολο στοιχείο.
 

Μηνύματα
476
Reaction score
383
Καλέ μας Vlassis, άμα ο ΄΄Άτιμος John ΄΄ ισχυριζόταν οτιδήποτε έστω κι ελάχιστα διαφοροποιημένο από τα ανωτέρω γραπτά τότε θα...έβγαζε τα μάτια μοναχός του καταργώντας εμμέσως το νόημα ύπαρξης εκδόσεων όπως και το δικό του Stereophile. :sneaky:
Αποψεις αστηριχτες ομως για καποιους που ψαχνουν δεδομενα.
Δεν διαφερει και πολυ απο αυτα που λεει ο Toole στο ποιο πανω δικη του παρουσιαση.
Εκτος αυτου εινα λογικα τα συμπερασματα , βεβαια ειμαστε στο σημειο που ακομα και η λογικη ειναι υποκειμενικη. :drinks:
 

Μηνύματα
16.759
Reaction score
19.753
Κάτι τέτοιο δεν θα έπρεπε να μας απασχολεί και τόσο ως χομπίστες εφόσον δεν είμαστε οι ίδιοι ούτε μουσικοί ούτε ηχητικοί μηχανικοί. Ας απασχολήσει τους ειδικούς επί του αντικειμένου.

Όσο και ν'αμφισβητούσα και ο ίδιος - κάτι που δεν θ'αφορούσε άλλους χομπίστες - το αντίκρυσμα στη χρήση αβανταδόρικων οπτικοακουστικών setup με υψηλή - υποτίθεται για κάποια - πιστότητα αναπαραγωγής το νόημα που θα μπορούσα να της δώσω είναι ότι δεν γίνεται να προσδίδουμε υψηλότερη πιστότητα σε όση ευχαρίστηση μπορούμε να έχουμε όμως γίνεται υψηλότερη ευχαρίστηση σε όση πιστότητα μπορούμε να έχουμε. Αυτό δε το στοιχείο μας αφορά όλους.
Απλώς ακολουθώ την συζήτηση αλλά μιας και το έγραψες υπάρχουν πτυχές και πλευρές της ηχογράφησης που είναι χρήσιμο (μερικές θα πω και απαραίτητες να τις γνωρίζει (έστω επιφανειακά) κάποιος και βοηθούν στο "χόμπι" της audio αναπαραγωγής ώστε να μην έχουμε παράλογες απαιτήσεις, να ξέρουμε τι είναι αυτό που επιζητούμε απο αυτήν αλλά και να ακούμε την γνώμη επαγγελματιών που εφαρμόζουν την όποια γνώση και τεχνολογική "εξέλιξη" στο πεδίο που eγώ την έχω σε πολύ υψηλότερη εκτίμηση απο ότι λένε τα .pdf ή οι "χομπίστες" του χώρου του audio. Και σε αυτούς βεβαια ακόμη (ιδίως τώρα με το ίντερνετ και τα βιντεάκια του ΝΚ :D αλλά και άλλων ) πρέπει να εξετάζουμε τα κίνητρα και τις προθεσεις πίσω απο αυτά που ισχυρίζονται. Η κρίση και η διάκριση για να ξεχωρίζεις ποιόν πρέπει να ακούς και να παίρνεις σοβαρά σε σχέση με κάποιον που είναι full of BS είναι διαφορετική για τον κάθε άνθρωπο και έχει δικαίωμα να την ασκεί όπως αυτός θεωρεί σωστό και χρήσιμο. Πλαιότερα εάν θυμάσαι όλα αυτά και πολύ περισσότερες πληροφορίες ακόμη και για το τι μικρόφωνα είχαν χρησιμοποιηθεί γραφόντουσαν στο δίσκο. Εάν όχι , καταλήγεις για να σου δώσω ένα μόνο παράδειγμα π.χ. (όπως διαβαζα μόλις χθές σε ένα άλλο νήμα που πάλι φυσικά διαφωνούσαν μεταξύ τους) να νομίζεις ότι το 24/96 ή το dsd είναι αυτό που κάνει την διαφορά έναντι π.χ. του cd όσον αφορά την ποιότητα αναπαραγωγής και άρα το streamer είνα καλύτερο απο το cd κλπ τέτοια και να το δικαιολογέις κιόλας λόγω της τεχνολογικής εξέλιξης που "οφειλει" να υπηρετεί ο κάθε audio people. :D Υ.Γ. : Το multitracking vs multichannel στο θέμα της ηχογράφησης και τον ορισμός τους στον επαγγελματικό χώρο σε σχέση με το "χόμπι" βλέπω ακόμη καλά κρατεί, θέλετε να ακούσετε και πολυκάναλο τρομάρα σας και να έχετε κρίση. :D
 
Last edited:

Μηνύματα
16.759
Reaction score
19.753
Καλέ μας Vlassis, άμα ο ΄΄Άτιμος John ΄΄ ισχυριζόταν οτιδήποτε έστω κι ελάχιστα διαφοροποιημένο από τα ανωτέρω γραπτά τότε θα...έβγαζε τα μάτια μοναχός του καταργώντας εμμέσως το νόημα ύπαρξης εκδόσεων όπως και το δικό του Stereophile. :sneaky:
Πλέον το ίδιο και αυτοί που ισχυρίζονται ότι οι μετρήσεις είναι το πάν ή έστω της μεγαλύτερης σημασίας. Το τι ρόλο παίζει πλέον το ιντερνετ , τα φόρουμς, οι αέναες και ατέρμονες ανούσιες συζητήσεις, αλλά και οι τυχαίες απόψεις των "χομπιστών" ή δήθεν χωρίς bias ή υποκειμενισμό (there is no such thing, αυτές οι απόψεις είναι για παιδάκια) που είναι και άσχετοι κιόλας και φαίνεται αλλά και οι cult συμπεριφορές κάνουν μπάμ κλπ κλπ όλοι γνωρίζουμε και πως έχουν αντικαταστήσει αυτά τα περιοδκά. Μην είμαστε και τόσο αγαθοί , κάνει κακό. Η μόνη αξία όλων αυτών είναι η άποψη του απλού χομπίστα όταν αυτή δεν επισκιάζεται και αφήνεται να εκφραστεί ελεύθερα (έστω και λανθασμένη). Ούτε του γκουρού, ούτε του πολύ χωμένου βαθιά σε αυτό το "χόμπι" που δεν αφορά κανέναν οι επιλογές του αλλά πρέπει να μας αφορούν μόνο οι δικές μας επιλογές.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.160
Reaction score
139.637
1738759894191.png


Συμφωνώ σε όλα.

Στο πρώτο, φυσικά, καθώς χρειάζεται μεγάλη πληθώρα μετρήσεων για να δεις τι πραγματικά συμβαίνει. Άσε που μόνο μια μέτρηση, κατά πάσα πιθανότητα είναι παραπλανητική, και για κάθε μέτρηση χρειάζεται σοβαρό υπόβαθρο για να εκτιμήσεις τι ακριβώς μας δείχνει, και απαιτούνται δεδομένα από άλλες μετρήσεις για να αξιολογηθεί η μία που βλέπεις.

Στο δεύτερο, φυσικά, καθώς ακόμα ακόμα και η θέση της mlp επαφίεται στα υποκειμενικά κριτήρια του καθενός (δυστυχώς), όπως και η στάθμη των τόνων κατά τις μετρήσεις, η χρήση πχ πολλαπλών μετρήσεων σε διάφορα σημεία πέριξ της mlp, η χρήση της τεχνικής του κινητού μικροφώνου, η επιλογή του σοφτγουερ, κλπ.

Στο τρίτο κι αν δεν συμφωνώ με τα χίλια, και χαρακτηριστικό παράδειγμα η "ωραία" απόκριση συχνότητας στις πρώτες οκτάβες, χωρίς να ακολουθείται από σπέκτρο, όπως και η απόκριση στο υπόλοιπο φάσμα, χωρίς τα δεδομένα του RT 60, ενώ ένα (ακόμα και μεγάλο) πρόβλημα flutter echo δεν αποτυπώνεται σε κανένα γράφημα απόκρισης.

Στο τέταρτο, φυσικά και συμφωνώ, διότι οι μετρήσεις δεν είναι κει για να μας δείξουν πόσο ωραία παίζει, αλλά για να αναδείξουν τα προβλήματα που πιάνει κάθε μέτρηση ξεχωριστά. Κατ' όμοιο τρόπο γίνεται και η εκτίμηση με ακροάσεις, όπου "προβλήματα" πρέπει να προσπαθείς να διακρίνεις, όχι μυρωδιές ανθισμένων γαρύφαλλων..

Και στο τελευταίο φυσικά συμφωνώ, καθώς η προσωπικές προτιμήσεις του καθενός θα πρέπει στο τέλος να ικανοποιηθούν πλήρως, διότι στόχος του κωλοσετάπ παραμένει η ικανοποίηση του κατόχου. Βεβαίως χρειάζονται τα μετρητικά δεδομένα για έλεγχο, διόρθωση και καλιμπραρισμα του σεταπ, αλλά στο τέλος, εφόσον χρειάζεται, θα πρέπει να ικανοποιηθεί ο κάτοχος, στις όποιες προτιμήσεις έχει.

Μια χαρά τα λέει, και γω μαζί του.



ΥΓ.
Aπο εδω θα κρατησω οτι
Οι "μετρησεις" δεν μπορουν να γινονται απο τον καθενα με ενα μικροφωνακι και ενα laptop. Θελουν σοβαρα μηχανηματα και σοβαρο χωρο.
Τα αυτια και ο εγκεφαλος ειναι ενα καταπληκτικο μετρητικο οργανο αρκει να μην συμμετεχουν τα ματια.
Οσο "σωστο" μετρητικα και να ειναι ενα ηχειο πολυ πιθανον το ηχητικο αποτελεσμα να μην "αρεσει" αν η παραγωγη δεν εχει γινει με ενα αντιστοιχα "σωστο" ηχειο.
Το μη ¨σωστο" ηχειο εισαγει "χρωματισμους" που μπορει να αρεσουν η οχι. Το βασικο προβλημα του ειναι οτι δεν εχει προβλεπομενη συμπεριφορα στον χωρο και την τοποθετηση .
Στους τυπικους "μικρους" οικιακους χωρους πρωτευουσα σημασια εχει ο χωρος και μετα τα ηχεια.
Ο μοναδικος τροπος για να εχουμε την "σωστη" μετρησιμη συμπεριφορα απο ενα ηχειο ειναι να ειναι ενεργο και να εχει καποια μορφη dsp αλλιως...

Αυτα το 2015
Και σε αυτά που "κράτησες", επίσης συμφωνώ σε όλα.

Αγαπάμε δρ. Τουλ, και (θέλουμε δε θέλουμε) θα συμφωνούμε με όσα λέει.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.771
Reaction score
58.711
...
Στο τρίτο κι αν δεν συμφωνώ με τα χίλια, και χαρακτηριστικό παράδειγμα η "ωραία" απόκριση συχνότητας στις πρώτες οκτάβες, χωρίς να ακολουθείται από σπινοραμα, όπως και η απόκριση στο υπόλοιπο φάσμα, χωρίς τα δεδομένα του RT 60, ενώ ένα (ακόμα και μεγάλο) πρόβλημα flutter echo δεν αποτυπώνεται σε κανένα γράφημα απόκρισης.
...
Φίλτατε EAR συγκεντρώσου, μάλλον ... spectrogram θες να πεις στη σεσημασμένη φράση και το επισημαίνω για να μη μπερδεύονταν άλλοι αναγνώστες.
Πλέον το ίδιο και αυτοί που ισχυρίζονται ότι οι μετρήσεις είναι το πάν ή έστω της μεγαλύτερης σημασίας. Το τι ρόλο παίζει πλέον το ιντερνετ , τα φόρουμς, οι αέναες και ατέρμονες ανούσιες συζητήσεις, αλλά και οι τυχαίες απόψεις των "χομπιστών" ή δήθεν χωρίς bias ή υποκειμενισμό (there is no such thing, αυτές οι απόψεις είναι για παιδάκια) που είναι και άσχετοι κιόλας και φαίνεται αλλά και οι cult συμπεριφορές κάνουν μπάμ κλπ κλπ όλοι γνωρίζουμε και πως έχουν αντικαταστήσει αυτά τα περιοδκά. Μην είμαστε και τόσο αγαθοί , κάνει κακό. Η μόνη αξία όλων αυτών είναι η άποψη του απλού χομπίστα όταν αυτή δεν επισκιάζεται και αφήνεται να εκφραστεί ελεύθερα (έστω και λανθασμένη). Ούτε του γκουρού, ούτε του πολύ χωμένου βαθιά σε αυτό το "χόμπι" που δεν αφορά κανέναν οι επιλογές του αλλά πρέπει να μας αφορούν μόνο οι δικές μας επιλογές.
Έχω στην κατοχή μου δικαναλικούς δίσκους ΄΄αναφοράς΄΄ σε υλική μορφή όπου περιγράφονται στις συνοδευτικές σημειώσεις οι ακριβείς θέσεις οργάνων και μικροφώνων κατά την ηχογράφηση. Έχοντας προσπεράσει όλα αυτά δεν γίνεται πλέον να παλινδρομώ. Όπως δεν γίνεται να επιστρέφω στις λεγόμενες ΄΄απαιτητικές΄΄ ακροάσεις μένοντας ακινητοποιημένος σε δεδομένο MLP.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.160
Reaction score
139.637
Φίλτατε EAR συγκεντρώσου, μάλλον ... spectrogram θες να πεις στη σεσημασμένη φράση και το επισημαίνω για να μη μπερδεύονταν άλλοι αναγνώστες.
Σωστά, θενκς, το διόρθωσα.
 

Μηνύματα
16.759
Reaction score
19.753
Φίλτατε EAR συγκεντρώσου, μάλλον ... spectrogram θες να πεις στη σεσημασμένη φράση και το επισημαίνω για να μη μπερδεύονταν άλλοι αναγνώστες.

Έχω στην κατοχή μου δικαναλικούς δίσκους ΄΄αναφοράς΄΄ σε υλική μορφή όπου περιγράφονται στις συνοδευτικές σημειώσεις οι ακριβείς θέσεις οργάνων και μικροφώνων κατά την ηχογράφηση. Έχοντας προσπεράσει όλα αυτά δεν γίνεται πλέον να παλινδρομώ. Όπως δεν γίνεται να επιστρέφω στις λεγόμενες ΄΄απαιτητικές΄΄ ακροάσεις μένοντας ακινητοποιημένος σε δεδομένο MLP.
Εσένα σε βλέπω σε λίγα χρόνια να τα πουλάς όλα και να ακούς με τρανζιστοράκι (ηχόμπαρα στην καλύτερη). :D
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.289
Μηνύματα
2.970.460
Members
38.293
Νεότερο μέλος
Μάρη Τ.
Top