- Μηνύματα
- 465
- Reaction score
- 1.598
Πραγματι η θεση του μαεστρου σε κλασικη μουσικη ειναι εξαιρετικη αλλα εγω αναφερθηκα στο τι θα πρεπει να ακουει ο ακροατης σε ενα Live.Για την πρώτη σου αναφορά (reply) σε εμένα ..... εγώ εννούσα για εγγραφή, όχι ανπαραγωγή. Εάν και αυτά που λες ισχύουν επίσης.
Για την δεύτερη αναφορά (reply) για την κλασική ορχήστρα σε στούντιο και τι περιμένει να ακούσει ο ακροατής πάλι δεν διαφωνώ σε αυτά που αναφέρεις (εάν και είναι και θέμα προτίμησης ?) ... ο μαέστρος (ακόμη και σε live) ακούει πιο αναλυτικά λόγω θέσης και ο ρόλος που επιτελεί είναι άλλος όποτε μπορεί να δικαιολογηθεί η επιλογή αυτής της θέσης .... οι μουσικοί σε live φυσικά και προσαρμόζουν τον ήχο τους απο ηχόρωμα μέχρι και ένταση και άλλα πολλά ανάλογα και την αίθουσα ώστε να ακουστούν όσο μπορούν πιο σωστά και στο κοινό (σε όσο δυνατόν περισσότερα μέρη εντός της αίθουσας), πράγμα πολύ δύσκολο και χρειάζεται εξάσκηση , εμεπιρία και αναγωγές (σαν αυτές που κάνω και εγώ για να κρίνω κάποιες φορές ένα μηχάνημα και που όταν αναφέρομαι σε αυτές γελάνε μαζί μου όλοι εδώ σαν ψεκ ιδίως οι "αντικειμενικοί", δε γνωρίζουν οι άνθρωποι , τους συγχωρώ χα χα) ... τέλος πάντων να συνεχίσουμε για τους μουσικούς .... και για αυτό ο μεγαλύτερος εχθρός τους σε αυτό το συγκεκριμένο τουλάχιστον θέμα είναι το slap echo όταν επιστρέφει ο ήχος απο το πίσω τοίχωμα της αίθουσας , αυτός τους δυκολεύει πιο πολύ απο οτιδήποτε άλλο όοον αφορά την ακουστική.
Τωρα στο στούντιο και πως γράφεται εκεί η κλασική (ιδίως πλέον) ... άστο ... μεγάλη ιστορία με δράκους. Πρέπει να μιλήσει κάποιος με κανέναν μουσικό για να του πεί.
Ηχογραφησεις σε studio ηταν και ειναι πολυκαναλες και ηταν παντα στο χερι του ηχοληπτη και του παραγωγου το να δωσουν στον ακροατη σωστα την εικονα μιας ορχηστρας με τις μεγαλυτερες δυσκολιες να αντιμετωπιζουν οι ηχογραφησεις δισκων αμεσης κοπης (Telarc, Sheffield κλπ).