Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί


Μηνύματα
5.093
Reaction score
9.057
Να το δεις ολόκληρο, επιδεικνύει μεταξύ άλλων και τεχνικές επεξεργασίας από το master tape στο κοπτικό κατά το αγνό παρθένο βινυλιακό mastering ... βεβαίως βεβαίως. :sneaky:
Και να διαβάσει και το παρακάτω πριν μας απαντήσει :biggrin:
 

Μηνύματα
16.812
Reaction score
19.804
Και να διαβάσει και το παρακάτω πριν μας απαντήσει :biggrin:
Να διαβάσω όλες αυτές τις π@παριές και το μπλά μπλά techno-αυνανισμό των Γερμανών για να διαπιστώσω πόσο στεγνές και κουκορούκου τονικά αλλά και με όργανα που πετάγονταν μπροστά και ξαναγυρνούσαν πίσω στις εγγραφές της DG ;

Τώρα εάν φταίγανε οι κονσόλες, εάν έφταιγε ότι ήταν άδειος ο χώρος, οι επιλογές τους στα μικρόφωνα ή στην αισθητική επιλογή τους, εάν έφταιγε η γάτα τους που κατουρούσε ή η κακή τους μοίρα, ποσώς ενδιαφέρει και εμένα και κανέναν. Το στύλ εκτέλεσης του Μπερνστάιν μόνο ευνοούσαν.

Αυτά είναι για εσάς τους αντικειμενικούς που πικάπ δεν έχετε, δίσκους δεν έχετε, phono δεν έχετε και οι περισσότεροι δεν είχατε και ποτέ ... και περιμένετε με μεταχρονολογημένα μάλιστα άρθρα ξεπλύματος της ντροπής αυτής να βγάλετε συμπεράσματα. Ότι σας πούν αυτό θα πεθάνετε να ισχυρίζεστε. Τεχνοκρατικές βλακείες εξέλιξης (κάθε είδους) να έχει μέσα το άρθρο και όλα τέλεια.

:D
 

TGD

Μηνύματα
9.095
Reaction score
9.114
με όργανα που πετάγονταν μπροστά και ξαναγυρνούσαν πίσω στις εγγραφές της DG ;
Σε αυτό έχεις δίκιο. Τα σποτ μικρόφωνα ήταν ακουστά γιατί τα ανέβαζαν πολύ στην μίξη όποτε είχε σόλο.
 

Μηνύματα
13.813
Reaction score
11.446
Να διαβάσω όλες αυτές τις π@παριές και το μπλά μπλά techno-αυνανισμό των Γερμανών για να διαπιστώσω πόσο στεγνές και κουκορούκου τονικά αλλά και με όργανα που πετάγονταν μπροστά και ξαναγυρνούσαν πίσω στις εγγραφές της DG ;

Τώρα εάν φταίγανε οι κονσόλες, εάν έφταιγε ότι ήταν άδειος ο χώρος, οι επιλογές τους στα μικρόφωνα ή στην αισθητική επιλογή τους, εάν έφταιγε η γάτα τους που κατουρούσε ή η κακή τους μοίρα, ποσώς ενδιαφέρει και εμένα και κανέναν. Το στύλ εκτέλεσης του Μπερνστάιν μόνο ευνοούσαν.

Αυτά είναι για εσάς τους αντικειμενικούς που πικάπ δεν έχετε, δίσκους δεν έχετε, phono δεν έχετε και οι περισσότεροι δεν είχατε και ποτέ ... και περιμένετε με μεταχρονολογημένα μάλιστα άρθρα ξεπλύματος της ντροπής αυτής να βγάλετε συμπεράσματα. Ότι σας πούν αυτό θα πεθάνετε να ισχυρίζεστε. Τεχνοκρατικές βλακείες εξέλιξης (κάθε είδους) να έχει μέσα το άρθρο και όλα τέλεια.

:D
Για μαζέψου λίγο.
 

Μηνύματα
16.812
Reaction score
19.804
Σε αυτό έχεις δίκιο. Τα σποτ μικρόφωνα ήταν ακουστά γιατί τα ανέβαζαν πολύ στην μίξη όποτε είχε σόλο.
Ενώ εντελώς στεγνές, λεπτόηχες, τονικά προβληματικές παρόλο τις μεθόδους τοποθέτησης μικροφώνων δεν είναι ;

Λεπτομέρεια έχουν και "ταχύτητα", (λόγω) έκρηξη μόνο στο attack με καθόλου decay (όχι του χώρου, των οργάνων, να προλάβω και το technobubble του άρθρου) ευνοώντας και εξυπηρετώντας την άποψη που είχε ο Μπερνστάιν και αυτό που ήθελε να περάσει ως μια διαφορετική άποψη χαρακτηριστική δική του στην εκτέλεση. Για ορισμένα μόνο έργα "καλή" υπο πρυποθέσεις κιόλας. Ολα τα χαρακτηριστικά δηλαδή που ενθουσιάζουν και σήμερα τους audio people και μόνο αυτοί τις θεωρούν σημαντικές και καλές. Μέχρι και τα cd και οι επανεκδόσεις τους (των ίδιων έργων) ειναι καλύτερες. :D
Για μαζέψου λίγο.
Ναι μαμά και μπαμπά. Στο έλεγε συχνά ε ; Ή μάλλον ακόμη απο ότι έχω καταλάβει. :D

Ωχ τι έγινε ; Χάλασα το όνειρο των ασχολούμενων με το Χαι Φαι και τις ελπίδες τους ; :D Δεν πειράζει, με το επόμενο άρθρο θα ξεχάσουν αυτά που είπα.
 
Last edited:


Μηνύματα
16.812
Reaction score
19.804
Είπατε κάτι κύριε;
Δεν ενθυμούμαι..

Τέλος πάντων, σήμερα σαββάτο, τι θα φάτε;
Τίποτις νόστιμον, ή πρασινάδες;
Πρέπει να πάρω μαγνήσιο. Έχει και ψυχρούλα. Άρα φασολάδα. Με φασόλια Χρυσούπολης ελαφρά και βραστερά να μην μας πειράξει και το έντερο. Έχουμε προβλήματα οι γέροι μην κοιτάς εσείς οι νέοι οι καλοδιατηρημένοι και γυμνασμένοι. :D :D Αϋριο μοσχάρι.
 

Μηνύματα
5.093
Reaction score
9.057
Klaus Hiemann, Deutsche Grammophon Gesellschaft
In the 1970s he worked as a sound engineer in the recording and editing of classical recordings at Deutsche Grammophon Gesellschaft (DGG), where he still works today.
His memory: CBS was a pioneer in the introduction of quadrophony and played a key role in driving forward its development and introduction. EMI was also involved, but more cautiously. In
Europe everything was very cautious anyway, with activities being driven forward more in the USA or Japan.
The press had also spoken very positively about quadrophony. All sides were enthusiastic. The only exception was Dr. Steinhausen. The sound engineers learned a lot about recording technology in general during quadrophony recordings, which can still be used today. For example, the
function and importance of room versus direct microphones became clear.
The DGG only used the DC-4 process developed in Japan, i.e. no matrix process. Only with this method were time and phase differences discretely reproduced by frequency modulation of the additional quadro channels. This is particularly important in classical music, since, unlike in pop music, phase and time differences always occur there. Therefore, a discrete method had to be used for classical music. The other methods (matrix methods) sound rather undefined when played in stereo. However, this system (DC-4) placed high demands on the needle (the so-called Shibata needle) and the record (particularly firm and made of good material quality). The precise adjustment also required "half-speed cutting". In general, the method was very good as the only discrete method, but also very sensitive. All sound engineers were enthusiastic about quadrophony. However, the hardware conditions were difficult, e.g. due to the so-called "housewife effect", i.e. the problem of accommodating four loudspeakers in the living room. In addition, additional amplifiers etc. had to be purchased and accommodated.

Today, this problem has been mastered with much smaller but equally powerful loudspeakers. Quadrophony was no problem in terms of recording and mixing; on the contrary, spatial and direct information could now be separated much better. One focus of the use of this technology was seen in classical music, and people were very satisfied with the DC-4 technology. The record carrier only posed a problem for the DC-4 process because of the frequency shift required in the high-frequency ranges. The oil crisis that began in the 1970s in particular made it increasingly difficult to guarantee the quality of DC-4. From 1974 to 1980, a large number of recordings were initially recorded at DGG as quadro recordings on the master tape and later mixed as stereo recordings. In classical music, mixing was very conservative. An attempt was made to put brass and percussion on the rear channels, for example, but this was quickly abandoned. All channels could also be individually adjusted for playback at home.
In terms of equipment, 4-track machines were now used instead of 2-track tape machines, and the mixing consoles were also modified accordingly. The DC-4 development company from Japan provided the equipment (dubbing equipment, etc.) for transferring and producing records free of charge.
There was no conscious market launch, at least not on a large scale. DGG did not sell any quadro recordings in regular stores.
Outlook: With the compact disc, quadrophony on a matrix basis is now possible without any problems (the matrix process is generally bad). However, the DVD is even better, on which all channels (e.g. 5 + 1) can be stored and played back separately, and a delay can also be set front-back during playback depending on the playback room/living room and speaker position.
 

Μηνύματα
16.812
Reaction score
19.804
Klaus Hiemann, Deutsche Grammophon Gesellschaft
In the 1970s he worked as a sound engineer in the recording and editing of classical recordings at Deutsche Grammophon Gesellschaft (DGG), where he still works today.
His memory: CBS was a pioneer in the introduction of quadrophony and played a key role in driving forward its development and introduction. EMI was also involved, but more cautiously. In
Europe everything was very cautious anyway, with activities being driven forward more in the USA or Japan.
The press had also spoken very positively about quadrophony. All sides were enthusiastic. The only exception was Dr. Steinhausen. The sound engineers learned a lot about recording technology in general during quadrophony recordings, which can still be used today. For example, the
function and importance of room versus direct microphones became clear.
The DGG only used the DC-4 process developed in Japan, i.e. no matrix process. Only with this method were time and phase differences discretely reproduced by frequency modulation of the additional quadro channels. This is particularly important in classical music, since, unlike in pop music, phase and time differences always occur there. Therefore, a discrete method had to be used for classical music. The other methods (matrix methods) sound rather undefined when played in stereo. However, this system (DC-4) placed high demands on the needle (the so-called Shibata needle) and the record (particularly firm and made of good material quality). The precise adjustment also required "half-speed cutting". In general, the method was very good as the only discrete method, but also very sensitive. All sound engineers were enthusiastic about quadrophony. However, the hardware conditions were difficult, e.g. due to the so-called "housewife effect", i.e. the problem of accommodating four loudspeakers in the living room. In addition, additional amplifiers etc. had to be purchased and accommodated.
ΕΜΙ ... άλλη απο εκεί. EMI και DG ... δράμα κατάσταση. :D Μεταρέπει το σύστημα σου σε τρανζιστοράκι. Magic. :D

Γιατί δεν ακούς απο μόνος σου ; Μην λέω τέτοια πράγματα και σε αποθαρρύνω απο την κλασική που προσπαθώ να σε κάνω να ακούσεις. Οπότε εσύ μην τα διαβάζεις αυτά που γράφω. :D
 

Μηνύματα
5.093
Reaction score
9.057
@thva άστο δεν είναι για σένα αυτά που βάζω, κάτσε με τον πάτερ ΠΑΗσιο να παίζετε με τις μπίλιες μέχρι τα γεράματα :biggrin:
 

Μηνύματα
16.812
Reaction score
19.804
@thva άστο δεν είναι για σένα αυτά που βάζω, κάτσε με τον πάτερ ΠΑΗσιο να παίζετε με τις μπίλιες μέχρι τα γεράματα :biggrin:
Ναι βρε ξέρω τι θες να με κάνεις να πω.

Απλώς εγω λέω άλλα, πιο σημαντικά κατά τη γνώμη μου και αφορώντα πιο πολύ κόσμο απο εσένα και κανά δυο άλλους πολυκάναλους.

Εάν ίσχυε το WF τότε με τα τέσσερα φαντάσου σήμερα με τα δεκατέσσερα. Ήταν και άντρακλες τότε οι άνδρες.

:D
 
Last edited:

Μηνύματα
2.753
Reaction score
3.129
Μέχρι τα βαθειά τους γεράματα θα προσπαθούν μερικοί να μετατρεψουν τα τρανζίστορακια τους σε ηχεία.Δεν πρόκειται.Ουτε με τα subs ούτε με ο,τιδηποτε άλλο.
 

Μηνύματα
16.812
Reaction score
19.804
Μέχρι τα βαθειά τους γεράματα θα προσπαθούν μερικοί να μετατρεψουν τα τρανζίστορακια τους σε ηχεία.Δεν πρόκειται.Ουτε με τα subs ούτε με ο,τιδηποτε άλλο.
Δεν προσπαθούν. Αυτόν θεωρούν καλό ήχο. Αυτόν λέει σαν ποιότητα ήχου και "ουδετερότητα" η βιομηχανία του audio και αυτός προωθείται. Αύριο θα λένε άλλα, θα αγοράζουν άλλα. Αυτή η δουλειά γίνεται. Σιγά μην βάλουμε εμείς μέσα το δικό μας "γούστο" ή ανάγκη διαφορετικής "έκφρασης" του μουσικού δρώμενου. :D Ποιός είσαι βρέι που έχεις και άποψη ; :D Βοηθήσανε λίγο και τα sub στην αίσθηση λίγο του αρμονικού πλούτου και νομίζουνε ότι ανακαλύψανε την Αμερική. Βοηθάνε αλλά αλλού. Ανάλογα τι αρχικό reference έχεις στο μυαλό σου ή τι ήταν το προηγούμενο σύστημα σου. :D
 
Last edited:

Μηνύματα
13.813
Reaction score
11.446
Μέχρι τα βαθειά τους γεράματα θα προσπαθούν μερικοί να μετατρεψουν τα τρανζίστορακια τους σε ηχεία.Δεν πρόκειται.Ουτε με τα subs ούτε με ο,τιδηποτε άλλο.
Αυτό το προσπαθείς εσύ με καλώδια, συμφωνα με τα δικά σου λεγόμενα.
 

Μηνύματα
5.093
Reaction score
9.057
Εάν ίσχυε το WF τότε με τα τέσσερα φαντάσου σήμερα με τα δεκατέσσερα. Ήταν και άντρακλες τότε οι άνδρες.

:D
@thva μόνο ο Μάρκου δεν μασάει και τα έχει στο σαλόνι, οι άλλοι τα έβαλαν σε καταφύγια και περιστερωνες :biggrin:
Και αυτός όμως με αστερίσκο, αν πάει να βάλει ηχεία οροφής θα τον κυνηγάει μέχρι και η Μπουκι :lolsign:

Αυτό το προσπαθείς εσύ με καλώδια, συμφωνα με τα δικά σου λεγόμενα.
Καλά ο δικός μας πιο πιθανό είναι να πάει να αγοράσει τζουκ μποξ παρά στριμερ. Άστο, κλασική περίπτωση βλάβης :lolsign:

Γειά σου ρε ΠΑΗσιε.....
Και μη εισενέγκης ημάς εις πολυκαναλικον πειρασμόν,
αλλά ρύσαι ημάς από του πονηρού:biggrin:
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.324
Μηνύματα
2.971.694
Members
38.300
Νεότερο μέλος
jazzzu4ia
Top