Οχι κανεις αγορα με 0 αξια αν θυμαμαι καλαΠως κατεβαίνει το δωρεάν; Ζητάει κάποιο κωδικό
View attachment 358188
Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Οχι κανεις αγορα με 0 αξια αν θυμαμαι καλαΠως κατεβαίνει το δωρεάν; Ζητάει κάποιο κωδικό
View attachment 358188
Και να διαβάσει και το παρακάτω πριν μας απαντήσειΝα το δεις ολόκληρο, επιδεικνύει μεταξύ άλλων και τεχνικές επεξεργασίας από το master tape στο κοπτικό κατά το αγνό παρθένο βινυλιακό mastering ... βεβαίως βεβαίως.![]()
Να διαβάσω όλες αυτές τις π@παριές και το μπλά μπλά techno-αυνανισμό των Γερμανών για να διαπιστώσω πόσο στεγνές και κουκορούκου τονικά αλλά και με όργανα που πετάγονταν μπροστά και ξαναγυρνούσαν πίσω στις εγγραφές της DG ;Και να διαβάσει και το παρακάτω πριν μας απαντήσει
Quadro | Emil Berliner Studios
emil-berliner-studios.com
Σε αυτό έχεις δίκιο. Τα σποτ μικρόφωνα ήταν ακουστά γιατί τα ανέβαζαν πολύ στην μίξη όποτε είχε σόλο.με όργανα που πετάγονταν μπροστά και ξαναγυρνούσαν πίσω στις εγγραφές της DG ;
Για μαζέψου λίγο.Να διαβάσω όλες αυτές τις π@παριές και το μπλά μπλά techno-αυνανισμό των Γερμανών για να διαπιστώσω πόσο στεγνές και κουκορούκου τονικά αλλά και με όργανα που πετάγονταν μπροστά και ξαναγυρνούσαν πίσω στις εγγραφές της DG ;
Τώρα εάν φταίγανε οι κονσόλες, εάν έφταιγε ότι ήταν άδειος ο χώρος, οι επιλογές τους στα μικρόφωνα ή στην αισθητική επιλογή τους, εάν έφταιγε η γάτα τους που κατουρούσε ή η κακή τους μοίρα, ποσώς ενδιαφέρει και εμένα και κανέναν. Το στύλ εκτέλεσης του Μπερνστάιν μόνο ευνοούσαν.
Αυτά είναι για εσάς τους αντικειμενικούς που πικάπ δεν έχετε, δίσκους δεν έχετε, phono δεν έχετε και οι περισσότεροι δεν είχατε και ποτέ ... και περιμένετε με μεταχρονολογημένα μάλιστα άρθρα ξεπλύματος της ντροπής αυτής να βγάλετε συμπεράσματα. Ότι σας πούν αυτό θα πεθάνετε να ισχυρίζεστε. Τεχνοκρατικές βλακείες εξέλιξης (κάθε είδους) να έχει μέσα το άρθρο και όλα τέλεια.
![]()
Ενώ εντελώς στεγνές, λεπτόηχες, τονικά προβληματικές παρόλο τις μεθόδους τοποθέτησης μικροφώνων δεν είναι ;Σε αυτό έχεις δίκιο. Τα σποτ μικρόφωνα ήταν ακουστά γιατί τα ανέβαζαν πολύ στην μίξη όποτε είχε σόλο.
Ναι μαμά και μπαμπά. Στο έλεγε συχνά ε ; Ή μάλλον ακόμη απο ότι έχω καταλάβει.Για μαζέψου λίγο.
Είπατε κάτι κύριε;θα ξεχάσουν αυτά που είπα.
Πρέπει να πάρω μαγνήσιο. Έχει και ψυχρούλα. Άρα φασολάδα. Με φασόλια Χρυσούπολης ελαφρά και βραστερά να μην μας πειράξει και το έντερο. Έχουμε προβλήματα οι γέροι μην κοιτάς εσείς οι νέοι οι καλοδιατηρημένοι και γυμνασμένοι.Είπατε κάτι κύριε;
Δεν ενθυμούμαι..
Τέλος πάντων, σήμερα σαββάτο, τι θα φάτε;
Τίποτις νόστιμον, ή πρασινάδες;
ΕΜΙ ... άλλη απο εκεί. EMI και DG ... δράμα κατάσταση.Klaus Hiemann, Deutsche Grammophon Gesellschaft
In the 1970s he worked as a sound engineer in the recording and editing of classical recordings at Deutsche Grammophon Gesellschaft (DGG), where he still works today.
His memory: CBS was a pioneer in the introduction of quadrophony and played a key role in driving forward its development and introduction. EMI was also involved, but more cautiously. In
Europe everything was very cautious anyway, with activities being driven forward more in the USA or Japan.
The press had also spoken very positively about quadrophony. All sides were enthusiastic. The only exception was Dr. Steinhausen. The sound engineers learned a lot about recording technology in general during quadrophony recordings, which can still be used today. For example, the
function and importance of room versus direct microphones became clear.
The DGG only used the DC-4 process developed in Japan, i.e. no matrix process. Only with this method were time and phase differences discretely reproduced by frequency modulation of the additional quadro channels. This is particularly important in classical music, since, unlike in pop music, phase and time differences always occur there. Therefore, a discrete method had to be used for classical music. The other methods (matrix methods) sound rather undefined when played in stereo. However, this system (DC-4) placed high demands on the needle (the so-called Shibata needle) and the record (particularly firm and made of good material quality). The precise adjustment also required "half-speed cutting". In general, the method was very good as the only discrete method, but also very sensitive. All sound engineers were enthusiastic about quadrophony. However, the hardware conditions were difficult, e.g. due to the so-called "housewife effect", i.e. the problem of accommodating four loudspeakers in the living room. In addition, additional amplifiers etc. had to be purchased and accommodated.
Ναι βρε ξέρω τι θες να με κάνεις να πω.@thva άστο δεν είναι για σένα αυτά που βάζω, κάτσε με τον πάτερ ΠΑΗσιο να παίζετε με τις μπίλιες μέχρι τα γεράματα![]()
Δεν προσπαθούν. Αυτόν θεωρούν καλό ήχο. Αυτόν λέει σαν ποιότητα ήχου και "ουδετερότητα" η βιομηχανία του audio και αυτός προωθείται. Αύριο θα λένε άλλα, θα αγοράζουν άλλα. Αυτή η δουλειά γίνεται. Σιγά μην βάλουμε εμείς μέσα το δικό μας "γούστο" ή ανάγκη διαφορετικής "έκφρασης" του μουσικού δρώμενου.Μέχρι τα βαθειά τους γεράματα θα προσπαθούν μερικοί να μετατρεψουν τα τρανζίστορακια τους σε ηχεία.Δεν πρόκειται.Ουτε με τα subs ούτε με ο,τιδηποτε άλλο.
Αυτό το προσπαθείς εσύ με καλώδια, συμφωνα με τα δικά σου λεγόμενα.Μέχρι τα βαθειά τους γεράματα θα προσπαθούν μερικοί να μετατρεψουν τα τρανζίστορακια τους σε ηχεία.Δεν πρόκειται.Ουτε με τα subs ούτε με ο,τιδηποτε άλλο.
@thva μόνο ο Μάρκου δεν μασάει και τα έχει στο σαλόνι, οι άλλοι τα έβαλαν σε καταφύγια και περιστερωνεςΕάν ίσχυε το WF τότε με τα τέσσερα φαντάσου σήμερα με τα δεκατέσσερα. Ήταν και άντρακλες τότε οι άνδρες.
![]()
Καλά ο δικός μας πιο πιθανό είναι να πάει να αγοράσει τζουκ μποξ παρά στριμερ. Άστο, κλασική περίπτωση βλάβηςΑυτό το προσπαθείς εσύ με καλώδια, συμφωνα με τα δικά σου λεγόμενα.