Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Μηνύματα
5.587
Reaction score
9.716
Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά έχω μία απορία. Πως τα καταφέρνετε κάθε θέμα να καταλήγει στις χαμηλές οκτάβες?
Λες και το πολυκαναλο δημιουργήθηκε για αυτό τον σκοπό.
Πλησιάζει τα όρια της ψύχωσης.
Με το συμπάθιο δηλαδή
 

Μηνύματα
18.932
Reaction score
22.764
Τα 96 dB στο 1 μέτρο από την ανωτέρω παράσταση ισοδυναμούν με... 84 dB στα 4 μέτρα απόσταση.
Πάρα πολλά (λίγα) δε λές ; Πως βγαίνει αυτό, το κάνεις ένα break down ανάλυση ;
 
Last edited:

Μηνύματα
1.886
Reaction score
2.114
Πάρα πολλά (λίγα) δε λές ; Πως βγαίνει αυτό, το κάνεις ένα break down ανάλυση ;
Σε free field χανεις 3db ανα μετρο χ4. Το εβαλα και γω στις υποθεσεις μου. Γι'αυτο εκανα αναγωγη στα 110 (110-12=98 ε αν ακους με 80 και 18 δυναμικο ευρος...). Με room gain η απωλεια δεν ειναι ποτε τοση στον πραγματικο κοσμο
για μια στιγμή τα πήγαινες καλά....αλλά ξανακύλησες
το παρεάκι ζαίων του όντιο δεν σε αφήνει ήσυχο...
συμβουλή σωτηρίας
μπλόκαρε τους...να μη σου στέλνουν πμ να τα γράφεις εδώ...
αν έχεις δώσει και τηλ...άλλαξε νούμερο
αν ξέρουν και που μένεις...μετανάστευσε
Σε βρισκω λιγο υπερβολικο...

Εγω περιμενα το meme του Φανη Λαμπροπουλου και το ειπα για την πλακα της φασης...

Περα απο αυτα με κοβεις να μου λεει καποιος τι να πω ;

Χλωμο ;)
Τα 96 dB στο 1 μέτρο από την ανωτέρω παράσταση ισοδυναμούν με... 84 dB στα 4 μέτρα απόσταση. Δυστυχώς η υποβοήθηση όχι από ΄΄κέρδος χώρου΄΄ αλλά από πεδίο αντήχησης δεν αφορά καθόλου στις κορυφώσεις κατά τα μεταβατικά συμβάντα. Εκεί το ηχείο μένει μόνο κι έρημο με τις απαιτήσεις του προγράμματος.

Επειδή παρατηρώ συχνές επικλήσεις στο ΄΄κέρδος χώρου΄΄ ως βοήθημα στην απόκριση παραπέμπω στον παρακάτω σύνδεσμο όπου περιγράφεται αναλυτικά σε τι συνίσταται αυτό. Υπενθυμίζεται εδώ ότι η όποια ΄΄θεραπευτική΄΄ δράση από την ανταπόκριση του χώρου στη στάθμη των πρώτων οκτάβων δεν έρχεται χωρίς ανεπιθύμητες ενέργειες σε άλλους τομείς...

Άλλο ένα στοιχείο που συνήθως αποσιωπείται είναι το ποσοστό αρμονικών παραμορφώσεων ύστερα από παρατεταμένη λειτουργία σε δεδομένη μέση συνεχόμενη στάθμη που θα έπρεπε να είναι μια τυπική ΄΄αναφοράς΄΄ στα 80-85 dB. Αυτό το στοιχείο είναι ενδεικτικό της αντοχής στη θερμική καταπόνηση για το ηχειακό σύστημα.

Ας μην ξεχνάμε κιόλας ότι τα ηχεία με μικρότερες διαστάσεις σε ΄΄όλα τους΄΄ δεν έχουν επικρατήσει επειδή αποδίδουν πειστικότερα αλλά επειδή προκαλούν μικρότερη δυσφορία σε χρήστη και τον περίγυρό του κατά την εγκατάστασή τους σε τυπικούς οικιακούς χώρους.


Έστω και αν το κάνω έντεχνα αυτό που ουσιαστικά αναρωτιέσαι είναι άμα γίνεται σε πλαίσιο αυθορμητισμού ή... επιτήδευσης.:sneaky:
Αυθορμητα παντα!

Το 96 ηταν το διαθεσιμο γι'αυτο εκανα αναγωγη στα 110. Θα μπορουσα και στα 115. 10% περιθωριο εχουμε συμφωνα με τα γραφηματα που ανεβασες :)
Δεν θα το έλεγα..
λόγω όγκου πιάνουν όντως μικρότερο χώρο αλλά λόγω βάσης είναι πιο ευπαθή σε πτώσεις κάτι που δεν συμβαίνει στα δαπέδου,
από την άλλη λόγω μικρότερης καμπίνας παρουσιάζουν λιγότερους χρωματισμούς καμπίνας, καλύτερη στερεοφωνική εικόνα, βάθος κλπ και "εξαφανίζονται" ευκολότερα στον χώρο από τις γκουμούτσες.
Αν θελεις να τα εχεις ολα σε δαπεδου πρεπει να γινει πολυ καλη δουλεια τοσο στην καμπινα οσο και στην ολη σχεδιαση των κρος και ηχειου γενικοτερα για να βγει απολυτα συνεκτικος ο ηχος πραγμα που κοστιζει πολυ...
 
Last edited:

Μηνύματα
1.886
Reaction score
2.114
Βρηκα τον ενοχο για το βιντεακι ... Οι βασεις αφρου κατω απο το ξυλο μασιφ που παταει πανω το ηχειο, που πατανε στον μπουφε που εχει και κρυσταλλινα ποτηρια και μπουκαλια μεσα. Δεν απομονωνανε τοσο καλα και εβαλα κατω απο το μασιφ ξυλο ξανα τα iso acoustics iso puck mini και μετα παταει στον μπουφε το ηχειο. Τωρα δεν βγαινει στην ηχογραφηση.
 

Μηνύματα
18.932
Reaction score
22.764
Σε free field χανεις 3db ανα μετρο χ4. Το εβαλα και γω στις υποθεσεις μου. Γι'αυτο εκανα αναγωγη στα 110 (110-12=98 ε αν ακους με 80 και 18 δυναμικο ευρος...). Με room gain η απωλεια δεν ειναι ποτε τοση στον πραγματικο κοσμο

Σε βρισκω λιγο υπερβολικο...

Εγω περιμενα το meme του Φανη Λαμπροπουλου και το ειπα για την πλακα της φασης...

Περα απο αυτα με κοβεις να μου λεει καποιος τι να πω ;

Χλωμο ;)


Αυθορμητα παντα!

Το 96 ηταν το διαθεσιμο γι'αυτο εκανα αναγωγη στα 110. Θα μπορουσα και στα 115. 10% περιθωριο εχουμε συμφωνα με τα γραφηματα που ανεβασες :)


Αν θελεις να τα εχεις ολα σε δαπεδου πρεπει να γινει πολυ καλη δουλεια τοσο στην καμπινα οσο και στην ολη σχεδιαση των κρος και ηχειου γενικοτερα για να βγει απολυτα συνεκτικος ο ηχος πραγμα που κοστιζει πολυ...
Σόρρυ δεν τα διάβασα τα πόστ και την συζήτηση παρά μόνο βιαστικά. Το 12 που έβαλες νομίζα είναι το δυναμικό εύρος του μουσικού περιεχομένου μιας ηχογράφησης (π.χ. 12 είναι μάξιμουμ για μια πολυ καλή εγγραφή σε ρόκ πρόγραμμα. Για κλασική θα έπρεπε να είναι 20). Τέλος πάντων ο Bhutia νόμιζα ότι δεν λαμβάνει αυτό υπόψιν αλλιώς μετά δεν θα ήταν πολυ πιο κάτω και απο 84 ; Επίσης γιατί Χ4 ; Χ3. Δηλαδή 9 όχι 12. Αφού το 1 μέτρο είναι ήδη "μετρημένο" (υπολογισμένο).

Τέλος πάντων δεν καταλαβαίνω καλά την συζητηση και το νόημα της. Αυτά κυρίως αφορούν για να βρεί κάποιος τα watt στην ουσία που χρειάζεται ώστε στην θέση ακρόασης του να μπορεί να έχει την κατάλληλη στάθμη και δεδομένου και του δυναμικού εύρυς της μουσικής που ακούει να λάβει και υπόψιν του το μέγιστο σε db που μπορεί να πιάσει το ηχείο του. Δυσκολα τα πράγματα για τα αναίσθητα ηχεία που βγάζουν και διαλέγει ο κόσμος. Δεν καταλαβαίνω γιατί αγοράζουν ηχεία με τόσο χαμηλή ευαισθησία. Κάτω απο 93 db έπρεπε να απαγορεύονται χα χα.

Εγώ με 93.5 db ευαισθησία / απόσταση ακρόασης στα 2.40 μέτρα / και με ένα δυναμικό εύρος 18 db για κλασική (στην πράξη , άστο το 20 -22 θεωρητικό που γράφουν τα meters των software που είναι κουκουρουκού μέτρηση) / χωρίς room gain το χαρίζουμε χα χα μιας και δεν συμμετέχει στα μεταβατικά που λέει ο Bhutia / με δύο ηχεία ...ας βάλουμε το μέγιστο 3 db μιας και χαρίζουμε και όλο το room gain / και με 85 db να θέλω στην θέση ακρόασης μου ...... πόσα watt ενισχυτή χρειάζομαι ( για αυτά τα 85 db που θέλω να έχω στην θέση ακρόασης) ;

Υ.Γ. Η σύζητηση μετά που κάνατε για την παραμόρφωση , ενδιαφέρον αλλά πολυπαραγοντική όπως είπες, συμφωνώ, δεν βγαίνει άκρη.
 
Last edited:



Μηνύματα
18.932
Reaction score
22.764
Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά έχω μία απορία. Πως τα καταφέρνετε κάθε θέμα να καταλήγει στις χαμηλές οκτάβες?
Λες και το πολυκαναλο δημιουργήθηκε για αυτό τον σκοπό.
Πλησιάζει τα όρια της ψύχωσης.
Με το συμπάθιο δηλαδή
Γιατί χωρίς το χαμηλό και τον έλεγχο του .... δεν έχεις στην ουσία πολυκάναλο. Τζάμπα τα λεφτά καλή ώρα σαν το punk. :D Ενώ εμείς οι δικάναλοι δεν έχουμε τέτοιες απαιτήσεις (είμαστε βλάχοι και όπου λάχει). Τα μεταξωτα βρακιά (σας) θέλουν και μεταξωτούς κ@λους , πως να το κάνουμε τώρα ; :D
Εγώ με 93.5 db ευαισθησία
93.5 db στο 1 μέτρο 2.83 V (που είναι φαντάζομαι για 8 ohm ) και εγω είμαι στα 6 ohm impedance.

Κανάς Χριστιανός να μου κάνει τις πράξεις , για να μην ρωτάω την A.I. ; :D
 
Last edited:


Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.877
Reaction score
33.455
Πάρα πολλά (λίγα) δε λές ; Πως βγαίνει αυτό, το κάνεις ένα break down ανάλυση ;
Κάθε διπλασιασμός απόστασης -6db

Μόνο αν έχει μετρηθεί από σοβαρό εργαστήρι, γιατί τα νούμερα που δίνουν οι εταιρείες...
 


Μηνύματα
18.932
Reaction score
22.764
Κάθε διπλασιασμός απόστασης -6db


Μόνο αν έχει μετρηθεί από σοβαρό εργαστήρι, γιατί τα νούμερα που δίνουν οι εταιρείες...
Και απο σοβαρό εργαστήρι και απο την εταιρία.

Όταν ρωτάει κάποιος κάτι ...και βάζει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά (και συνθηκες)... του απαντάμε σύμφωνα με αυτά που βάζει ...όχι με το τι μπορεί να θεωρούμε εμείς ότι μάλλον συντρέχει ή θα έπρεπε να συντρέχει ή ... ή ...κλπ

Ποιές είναι οι σοβαρές μετρήσεις ; Του Ατκινσον που μετραει χαμηλό με κοντά το μικρόφωνο στο γούφερ και στα ports και του βγαίνει σε όλα (πολλά) ένα bump στα χαμηλά και τα κακακολογεί ή αυτό το bump το βγάζει ανάλογα όπου (σε συχνοτητα) θέλει ;
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.743
Reaction score
29.389
93.5 db στο 1 μέτρο 2.83 V (που είναι φαντάζομαι για 8 ohm ) και εγω είμαι στα 6 ohm impedance.

Κανάς Χριστιανός να μου κάνει τις πράξεις , για να μην ρωτάω την A.I. ; :D
Είναι γνωστό ότι τα 2,83 volts , ισούνται με 1 watt στα 8ohms.
Επίσης το 1 watt στα 4ohms απαιτεί , βάσει του νόμου του ohm την διπλή τάση, δλδ 5,66 volts .
Ε! εσύ είσαι στην μέση , δλδ , τα επόμενα 2,83volts δια δύο = 1,415 +2,83 =4,245 volts για 6 ohms χοντρικά για 1 watt.
Το θέμα είναι , τα ηχεία σου είναι 6ωμα ως σύνολο ή ως μονάδες , πράγμα ιδιαίτερα δύσκολο , μιάς και πολύ λίγες εταιρίες κατασκευάζουν 6ωμα μεγάφωνα.
 
Last edited:

Μηνύματα
18.932
Reaction score
22.764
Είναι γνωστό ότι τα 2,83 volts , ισούνται με 1 watt στα 8ohms.
Επίσης το 1 watt στα 4ohms απαιτεί , βάσει του νόμου του ohm την διπλή τάση, δλδ 5,66 volts .
Ε! εσύ είσαι στην μέση , δλδ , τα επόμενα 2,83volts δια δύο = 1,415 +2,83 =4,245 volts για 6 ohms χοντρικά για 1 watt.
Το θέμα είναι , τα ηχεία σου είναι 6ωμα ως σύνολο ή ως μονάδες , πράγμα ιδιαίτερα δύσκολο , μιάς και πολύ λίγες εταιρίες κατασκευάζουν 6ωμα μεγάφωνα.
Δεν με νοιάζουν όλα αυτά.

Πόσα watt θέλω για να πάρω 85 db στη θέση ακρόασης μου και με τις συνθήκες και "περιορισμούς" που έθεσα ;

Εάν η απάντηση θα είναι λάθος θα φταίω εγώ που ρώτησα κάτι λανθασμένα όχι αυτός που θα μου απαντήσει σύμωνα με τα στοιχεία που του έδωσα.

Δεν υπάρχουν 4 , 6 ή 8 κλπ ohm υπάρχει τι λέει το impedance curve μου και σε ποιές συχνότητες και τι φάσεις. Αυτές χονδρικά τις είπα.

Εξάλλου η όποια απάντηση και για αυτό που ρωτάω είναι ενδεικτική και χονδρική. Η πραγματικότητα (και ακρίβεια) όπως ανέλυσε ο Stedy (και συμφωνώ) είναι άλλη (τουλάχιστον για εμένα τον δικάναλο τον όπου λάχει ... εσείς τώρα είστε "επιστήμονες". και πως το είπες ... επιδέξιοι. Μην ανάγετε σε επιστημονικη ακρίβεια ένα φαινόμενο που δεν εμπεριέχει και πληρεί τις συνθήκες για να την υπηρετήσει ή είναι και πολυπαραγοντικό.
 
Last edited:

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.274
Reaction score
18.277
Είναι γνωστό ότι τα 2,83 volts , ισούνται με 1 watt στα 8ohms.
Επίσης το 1 watt στα 4ohms απαιτεί , βάσει του νόμου του ohm την διπλή τάση, δλδ 5,66 volts .
Ε! εσύ είσαι στην μέση , δλδ , τα επόμενα 2,83volts δια δύο = 1,415 +2,83 =4,245 volts για 6 ohms χοντρικά για 1 watt.
Το θέμα είναι , τα ηχεία σου είναι 6ωμα ως σύνολο ή ως μονάδες , πράγμα ιδιαίτερα δύσκολο , μιάς και πολύ λίγες εταιρίες κατασκευάζουν 6ωμα μεγάφωνα.
στα 4 Ohms πάλι με 2.83V μετράμε αλλά το ηχείο τραβάει διπλάσιο ρεύμα οπότε ειναι 2 W
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.743
Reaction score
29.389
Ακόμα και αν τραβήξει διπλάσιο ρεύμα πάλι η τάση θα είναι μεγαλύτερη.
Το ορθόν είναι να ανεβαίνει η τάση πρώτα.
Θα μου πείς δεν ισχύει παντα αυτό , αλλά έλα που γίνεται .
Στα 4ohms δεν βγαίνει 1 watt με 2,83 volts .
Το έχουμε κάνει σαν πείραμα πολλές φορές .
Πάντα έχεις την διπλή τάση .
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.012
Reaction score
59.884
Ακουσα για πολυκαναλο ακομα και στις συναυλιες αλλα δεν ειχα χρονο ....

Στις συναυλιες ειναι αναγκαιο το πολυκαναλο γιατι ο ηχοληπτης μπορει να θελει πχ το κοινο να ακουει την εκδηλωση σαν να γινοταν σε εκκλησια ή σε τουαλετα ή μπορει να θελει να ακουστουν καμπανακια απο τα πισω ηχεια. :)

Αυτες οι μπουρδες λεγονται ανεξοδα προκειμενου καποιος να υποστηριξει την αποψη του ασχετως αν προσβαλει την λογικη και απεχει απο την πραγματικοτητα. Το να διαβαζει κανεις pdf δεν ειναι κακο (αρκει να τα καταλαβαινει) οπως και να επαναλαμβανει τσιτατα καποιων με βαρυγδουπο πολλες φορες υφος καλο ομως θα ειναι αν δεν εχει εμπλακει και δεν γνωριζει σε βαθος τι συμβαινει πχ σε μια εκδηλωση και ποσο δυσκολο ειναι πολλες φορες να δωσει στους ακροατες σωστο ηχο να σταματησει να λεει μπουρδες.

Πολλες φορες λογω αναγκων της εκδηλωσης υπαρχουν δυο κονσολες και δυο ηχοληπτες, μια για την σκηνη μιας και υπαρχουν καθε λογης απαιτησεις απο τους συντελεστες και μια για το κοινο που φερει και το βαρος στο να ακουστει η εκδηλωση σωστα απο ολους και εκει δεν γινονται μετρησεις με προγραμματακια και μικροφωνα των 100 euro.

Μπορει ευκολα ο καθενας να καταλαβει οτι οι εντασεις ειναι μεγαλες, τα kW πολλα, τα διπλα 18'' sub's ειναι πολλα και επικινδυνα σε κοντινες αποστασεις και ολα αυτα θα πρεπει να ειναι σε τετοια διαταξη ετσι ωστε ο ηχος να ειναι ζυγισμενος παντου χωρις αναδρασεις, αντιλαλους, μικροφωνισμους κλπ κλπ.

Ο σκοπος ενος ηχοληπτη λοιπον ειναι να παρει ολα τα καναλια και να δωσει την εικονα της σκηνης στο κοινο και αυτο γινεται σε stereo διαμορφωση.-

Οσα pdf και να διαβασει κανεις δεν θα γινει Αρχιτεκτονας, βλεπετε η θεωρια απο την πραξη πολλες φορες απεχει πολυ.

Σημ. Παω τωρα γιατι το δικαναλο μου επεσε και χτυπησε τον αγκωνα του.
Είτε το εγκρίνουμε είτε όχι η ηχητική κάλυψη των live εκδηλώσεων εξελίσσεται και βρίσκονται άνετα πολλά άρθρα που περιγράφουν τις νέες τεχνικές. Οι πιο εξελιγμένες χρησιμοποιούν αυθεντικό immersive επεξεργαστή και δεν κάνουν απλή ανακατανομή δικαναλικής ηχητικής πληροφορίας.
Θα σου απαντησω αν μου απαντησεις πρωτα γιατι εβαλες το 666 στο nickname :D
Διότι άμα έβαζε 888 θα ήταν αντιπρόσωπος mofi αντί monoprice.:lol:
Σόρρυ δεν τα διάβασα τα πόστ και την συζήτηση παρά μόνο βιαστικά. Το 12 που έβαλες νομίζα είναι το δυναμικό εύρος του μουσικού περιεχομένου μιας ηχογράφησης (π.χ. 12 είναι μάξιμουμ για μια πολυ καλή εγγραφή σε ρόκ πρόγραμμα. Για κλασική θα έπρεπε να είναι 20). Τέλος πάντων ο Bhutia νόμιζα ότι δεν λαμβάνει αυτό υπόψιν αλλιώς μετά δεν θα ήταν πολυ πιο κάτω και απο 84 ; Επίσης γιατί Χ4 ; Χ3. Δηλαδή 9 όχι 12. Αφού το 1 μέτρο είναι ήδη "μετρημένο" (υπολογισμένο).

Τέλος πάντων δεν καταλαβαίνω καλά την συζητηση και το νόημα της. Αυτά κυρίως αφορούν για να βρεί κάποιος τα watt στην ουσία που χρειάζεται ώστε στην θέση ακρόασης του να μπορεί να έχει την κατάλληλη στάθμη και δεδομένου και του δυναμικού εύρυς της μουσικής που ακούει να λάβει και υπόψιν του το μέγιστο σε db που μπορεί να πιάσει το ηχείο του. Δυσκολα τα πράγματα για τα αναίσθητα ηχεία που βγάζουν και διαλέγει ο κόσμος. Δεν καταλαβαίνω γιατί αγοράζουν ηχεία με τόσο χαμηλή ευαισθησία. Κάτω απο 93 db έπρεπε να απαγορεύονται χα χα.

Εγώ με 93.5 db ευαισθησία / απόσταση ακρόασης στα 2.40 μέτρα / και με ένα δυναμικό εύρος 18 db για κλασική (στην πράξη , άστο το 20 -22 θεωρητικό που γράφουν τα meters των software που είναι κουκουρουκού μέτρηση) / χωρίς room gain το χαρίζουμε χα χα μιας και δεν συμμετέχει στα μεταβατικά που λέει ο Bhutia / με δύο ηχεία ...ας βάλουμε το μέγιστο 3 db μιας και χαρίζουμε και όλο το room gain / και με 85 db να θέλω στην θέση ακρόασης μου ...... πόσα watt ενισχυτή χρειάζομαι ( για αυτά τα 85 db που θέλω να έχω στην θέση ακρόασης) ;

Υ.Γ. Η σύζητηση μετά που κάνατε για την παραμόρφωση , ενδιαφέρον αλλά πολυπαραγοντική όπως είπες, συμφωνώ, δεν βγαίνει άκρη.
Εννοώ ότι η δημοσιευμένη για τα mofi 888 παράσταση δεν παρέχει επαρκείς ενδείξεις για τα ποσοστά παραμόρφωσης στα Sopra 3 σε υψηλές στάθμες.
Βρηκα τον ενοχο για το βιντεακι ... Οι βασεις αφρου κατω απο το ξυλο μασιφ που παταει πανω το ηχειο, που πατανε στον μπουφε που εχει και κρυσταλλινα ποτηρια και μπουκαλια μεσα. Δεν απομονωνανε τοσο καλα και εβαλα κατω απο το μασιφ ξυλο ξανα τα iso acoustics iso puck mini και μετα παταει στον μπουφε το ηχειο. Τωρα δεν βγαινει στην ηχογραφηση.
Έχε υπ'όψιν ότι τα isopuck mini διατηρούν τη βέλτιστη λειτουργικότητα για φόρτο που δεν θα υπερέβαινε τα 2,75 κιλά ανά τεμάχιο ενώ παράλληλα απαιτείται συμμετρική τοποθέτηση ως προς την κάτοψη της υποστηριζόμενης επιφάνειας ώστε να ισχύει ισοδύναμη κατανομή του φόρτου αναμεταξύ των.
 
Last edited:

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.880
Reaction score
22.826
Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά έχω μία απορία. Πως τα καταφέρνετε κάθε θέμα να καταλήγει στις χαμηλές οκτάβες?
Λες και το πολυκαναλο δημιουργήθηκε για αυτό τον σκοπό.
Πλησιάζει τα όρια της ψύχωσης.
Με το συμπάθιο δηλαδή
Όποιος νομίζει πως έχουμε φτάσει στα όρια της ψύχωσης με τα μπάσα, να ακούει ολημερίς κι ολονυκτίς φλάουτο και σόλο κλαρίνο, να θωρακιστεί από την κακή επίδρασή μας.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.020
Reaction score
143.401
Ας πούμε ότι έχεις ενισχυτή 600w η ικανό να δώσει σε peak 600w. 91.5db στο 1W στα 1Khz είναι τα δημοσιευμένα specs. Αρα γυρω απο το 1Khz θα δώσει 91 + υπολογισμός peak 600w ενισχυτή σε db που είναι 10 επι λογάριθμος με βάση 10 της ισχύς (600w) 27.8 db = περίπου 119 - 12 db ( απώλεια στα 4μ ) = 107 db

Για κάτω από τα 80hz έχουμε room gain

Από τα specs Στα 33hz ειναι -3db από midband και στα 26hz -6db

Βάλε ένα room gain 4db οπότε μπορείς να πεις ότι πχ στα 33hz θα ειναι 119-3-12=105 +4

Κλπ . Και στα 26hz θα είναι 102+4

Οπότε με room gain ακόμα και στα 26hz θα είναι 106db

Σημείωση για room gain και peaks : τα 20-50ms διαρκειας μιας ορχηστρικης κορυφωσης ειναι ικανα να ενεργοποιησουν τις πρωτες ανακλασεις και να φτασουμε σε gain. Τωρα για πιατινια με πολυ μικρο χρονο κορυφης πχ κατω απο 5ms ε τοτε δε θα γεμισει το mode για να παρουμε το gain, αλλα δεν αποτελει το βασικο μερος του μπασου η της μεσαιας περιοχης.

Τώρα θα πει κάποιος αντέχουν τόση ισχυ ( μάλλον αντέχουν για τα ελάχιστα ms των peaks αλλά ψάξτε το ) ή είναι αληθινή η ευαισθησία … πάλι ψάξτε το μπορεί να είναι χαμηλότερη πχ 88 . Αρα βγάλτε 3 dB από εκεί και βάλτε και ενισχυτή 400 w peaks βγάλτε άλλα 2 dB .

Αρα βγάλτε 5 dB από παντού για ασφάλεια ή καθίστε στα 3μ
Θα σου πω ένα περιστατικό από το παρελθόν, για να επανέλθεις στην πραγματικότητα.

Είχα πάρει ένα B&W σαμπ, 12" με 1kW ή 1,5kW ενισχυτή αν θυμάμαι καλά, που έλεγε στις προδιαγραφές του 118 dB max SPL (αν θυμάμαι καλά πάλι).

Ήθελα να δω εάν όντως βγάζει 110 dB. Όχι παραπάνω, 110 ήθελα. Συγκεκριμένα πράγματα. Τεστ δεν έβρισκα, το έκανα μόνος μου.

Ως γνωστόν, τα σαμπ έχουν ένα εύρος λειτουργίας μέχρι τα 100-120 Hz.

Το εν λόγω σαμπ, το μέτρησα να βγάζει μια χαρά την στάθμη που ζητούσα (110 dB) στα 3 μέτρα στους 80 κύκλους, με τόνο. Ανέβαζα σιγά σιγά τη στάθμη, μέχρι που μέτρησα 110 dB και κει σταμάτησα.

Πήγα να κάνω το ίδιο με τόνο στους 30 κύκλους.

Κάηκε το μεγάφωνο, βγήκε καπνός λέμε, πριν φτάσει τα 100 dB.

Πακετάρισμα, καινούριο σαμπ λέμε, πίσω στην αντιπροσωπεία.


ΥΓ. Τι χρειάζεται για 30 κύκλους;
Δίπλα του, στο εν λόγω "τεστ", είχα ένα 18" JBL που έβγαζε >120 dB στους 30 κύκλους, χωρίς προβλήματα.
Επαναλαμβανόμενα.
Στα 120 σταματούσε το μετρητικό που είχα, οπότε εκεί σταματούσα και γω να σηκώνω στάθμη.
Το εν λόγω JBL στις προδιαγραφές max SPL έλεγε 134 dB. Αυτά, εννοείται, ούτε για πλάκα στους 30 κύκλους..
 
Last edited:


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.706
Μηνύματα
3.023.777
Members
38.482
Νεότερο μέλος
marina zakalka
Top