Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.940
Reaction score
90.114
Απλά σε κάποιους δεν αρέσουν αυτά που αρέσουν σε άλλους. Δεν αρέσει ούτε αυτό; Ξύδι. 😋
Αφήστε τα ξίδια και τα λάδια, μας τα έχετε κάνει τσουρέκια. Αυτό έγραψα και πριν. Σε κάποιους αρέσει το ΙΚΕΑ, και είναι αποδεκτό. Αν άρεσαν σε όλους τα ίδια θα είμασταν Σοβιετική Ένωση.
1. Δεν είναι αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα, όπως ας πούμε το νέο Μερτσέντες που κοιτάς, το οποίο θεωρώ χιλιάδες φορές καλύτερο αυτοκίνητο από το εν λόγω BMW, που έχει μέχρι και τούνελ στα πόδια της δεύτερης σειράς καθισμάτων, γελάνε κι οι πέτρες.
Λες και θα κάτσω ποτέ πίσω, ή θα βάλω 5 άτομα στο αυτοκίνητο. Ασε μας ρε 👩‍🦲
Και το Μερσέντες δεν είναι καν διαθέσιμο, άρα δεν συζητάμε για αυτό. Θεωρητικά μόνο. Γενάρη θέλω να έχω αυτοκίνητο.


Υποδεέστερες επιδόσεις σε όλα. Επιτάχυνση, τελική ταχύτητα, φρενάρισμα, τεστ ταράνδου, οτιδήποτε λέμε, παντού υπερτερεί το Τέσλα.
Τα οδήγησα και τα δύο. Το BMW είναι πολύ καλύτερο, χωρίς συζήτηση . Εσύ κάτσε μέτρα SINAD, και πάρε Denon. Εγώ βλέπω το immersiveness και παίρνω Trinnov. :fuckyou:
One pedal drive. Σα το Τέσλα δεν εχ.
Εχ.
Software. Ουδεμία σύγκριση.
Ναι, εμπιστεύομαι τον Έλον 🤮
Δίκτυο ταχυφορτιστων σε όλη την Ευρώπη, συν destination chargers.
Δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Αλλά για μάθε και για την BMW τι δυνατότητες plug and charge έχει. Ionity και πολλά άλλα
FSD. Οι Γερμανοί είναι ακόμα σε εμβρυϊκή κατάσταση.
:lolsign:
Αν αγόραζα Tesla, θα το απενεργοποιουσα πριν κάνω ένα μέτρο.
Munro speaking the truth.
:roflmao:
Αστέρια στα crash test. 4. Τέλος συζήτησης.
Το προηγούμενο μοντέλο, με διαφορετικό και λιγότερο software από αυτό που βάζω (εκεί χάνει το αστέρι)
Σε πληθώρα συγκριτικών βίντεο, βγάζουν σαφώς καλύτερο το model 3 από το εν λόγω BMW. Δε τα λέω μόνο γω. 😎
Για ψαξτο λίγο, υπάρχουν πολλά που λένε το αντίθετο. Είδα τουλάχιστον 4. Δεν το θεωρούν καν ίδια κατηγορία.
Πάρτο αφού σ'άρεσε, και πάμε ένα πήγαινέλα Ιερισσό, επαρχιακή διαδρομή με μπόλικα στροφιλίκια, και να πηγαίνουμε "γοργά", να δούμε πρώτον εάν μπορείς να με ακολουθήσεις ή θα χαθείς πίσω μου 🤣😂😎
Πήγαινε έλα Ιερισσό δεν πάω. Θέλω μια βδομάδα ξεκούραση ανάμεσα. Ούτε κόντρες κάνω, δεν έκανα ποτέ. Και ζαλίζομαι στα απότομα.
Σοβαρά επιχειρήματα τώρα είναι αυτά για εμένα; Τι είμαι κάνας εφηβος;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.753
Reaction score
32.726
Αφήστε τα ξίδια και τα λάδια, μας τα έχετε κάνει τσουρέκια. Αυτό έγραψα και πριν. Σε κάποιους αρέσει το ΙΚΕΑ, και είναι αποδεκτό. Αν άρεσαν σε όλους τα ίδια θα είμασταν Σοβιετική Ένωση.
Και το ΙΚΕΑ ποιo είναι; To KIA EV6 GT; :roflmao:

:lolsign:

Nα είσαι καλά, δεν μου έμεινε άντερο.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.117
Reaction score
143.580
Είδα τουλάχιστον 4. Δεν το θεωρούν καν ίδια κατηγορία.
Φαντασιώσεις...

Από Carwow (που έχει δοκιμάσει τα πάντα):




Σαφώς κερδίζει το Τέσλα. Δες μόνο το τέλος, αρκεί.

Και δεκάδες άλλα βίντεο, να μη βάζω τώρα, είναι πραγματικά ατελείωτα.


Σε πληθώρα συγκριτικών, βγαίνουν καλύτερα τα Τέσλα, αντικειμενικά.

Σοβαρά επιχειρήματα τώρα είναι αυτά για εμένα;
Όλα είναι σοβαρά επιχειρήματα, και οι χώροι, και οι επιδόσεις σε όλα, και το σοφτγουερ, και τα πάντα όλα, και efficiency βεβαίως.

Σοβαρά δεν είναι τα δικά σου επιχειρήματα (μ'αρεσει πιο πολύ από μέσα).

Μόνο για το νέο Μερτσέντες συμφωνώ, αυτό ναι, καθαρόαιμη ηλεκτρική πλατφόρμα, ωραίο αεροδυναμικό όχημα, με υψηλό efficiency.

Και για πόρσε συμφωνώ. Έχει σοβαρά πλεονεκτήματα.

Το BMW i4 θα δεις σε πάρα πολλά συγκριτικά βίντεο να βγαίνει χειρότερη επιλογή από το model 3. Στανταρακι.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.940
Reaction score
90.114
Το BMW i4 θα δεις σε πάρα πολλά συγκριτικά βίντεο να βγαίνει χειρότερη επιλογή από το model 3. Στανταρακι.
Ούτε καν συγκρίνεται. Άλλη κατηγορία.
Ούτε για πλάκα.
Χαχαχαχαχαχαχχα μου φαίνεται πολύ αστείο που το συζητάς καν
:lolsign: :lolsign: :lolsign:
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.904
Reaction score
44.992
Το γούστο είναι υποκειμενικό, άλλος γουστάρει μπάμιες και άλλος ταρταρ.
Αλλά σύγκριση μεταξύ mercedes-bmw με tesla μόνο οι click baiters youtubers τα κάνουν για τα γνωστά θύματα και να γεμίζει η τσέπη τους.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.940
Reaction score
90.114
efficiency
Επειδή μας τα κάνατε τσουρέκια, να πάρε να δεις πιο πάει στα 130Km/h με καλύτερο efficiency. Μέτρηση από τους κολλητούς σου.
IMG_9045.jpeg

To BMW λοιπόν και όχι το Tesla.
Άντε γεια. 👋
(Και δεν με νοιάζει κιόλας, και χειρότερο να ήταν πάλι θα το προτιμούσα :roflmao: )
Από Carwow (που έχει δοκιμάσει τα πάντα)
Τι λέει λοιπόν:
I really like the i4. It’s comfortable, it’s luxurious , it’s got premium feel to it and it’s quick.
Ακριβώς αυτό :biggrin:
Αλλά του αρέσει πιο πολύ το Tesla γιατί είναι πιο efficient. Και λέει και για τα superchargers.
Συμφωνώ πάνω κάτω, και επειδή τα πρώτα είναι πιο σημαντικά για εμένα, κερδίζει το i4.
Και πάλι, δεν πρέπει καν να συγκρίνουμε τα δύο αυτοκίνητα, είναι άλλη κατηγορία.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.117
Reaction score
143.580
Ναι, ναι, 23 kWh βγάζει το model Y LR με 130.

Και το iD 3 βγάζει 19.5. χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Με αυτό το πλευρό να κοιμάστε.

Όπως έχω ξαναπεί, διέσχισα όλη τη Γερμανία, από ανατολικά προς δυτικά, σε 1 μέρα, τον αυτοκινητόδρομο χωρίς όρια. Όπου δεν είχε όρια, πήγαινα με πάνω από 210, συνέχεια. Όπου είχε όρια, πήγαινα με τα όρια.

19.9 kWh/100 km έβγαλα σε ολόκληρη αυτή τη διαδρομή στην οτομπαν της Γερμανίας, πηγαίνοντας πιο γρήγορα από όλους. Κανένας δε με πέρασε. 😎

Ούτε καν 20. Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Ούτε καν συγκρίνεται. Άλλη κατηγορία.
Σωστά.

Το Τέσλα είναι άλλη κατηγορία.

Δεν το φτάνουν τα χαζομπεμβεδάκια αυτά. 😎
I really like the i4. It’s comfortable, it’s luxurious , it’s got premium feel to it and it’s quick.
Ακριβώς αυτό :biggrin:
Αλλά του αρέσει πιο πολύ το Tesla γιατί είναι πιο efficient. Και λέει και για τα superchargers.
Συμφωνώ πάνω κάτω, και επειδή τα πρώτα είναι πιο σημαντικά για εμένα, κερδίζει το i4.
"Overall it's a better electric car."

Αυτολεξεί, αυτό λέει.

Και στην επιτάχυνση κέρδισε, και στην οδηγική συμπεριφορά. 😎


Επί της ουσίας: 😎


Η Mercedes EQS χρησιμοποιεί την καθαροαιμη ηλεκτρική πλατφόρμα EVA2. Η νέα Μερτσέντες, την καθαρόαιμη ηλεκτρική πλατφόρμα MMA.

Η Porsche macan χρησιμοποιεί την Premium Platform Electric (PPE), μια επίσης καθαρόαιμη ηλεκτρική πλατφόρμα που αναπτύχθηκε από κοινού από την Porsche και την Audi για ηλεκτρικά οχήματα υψηλών επιδόσεων.

Τα Audi Q6/A6 e-tron είναι (και θα είναι) στην ίδια πλατφόρμα, αλλά η Porsche εφαρμόζει εκτενείς τροποποιήσεις (κινητήρες, ανάρτηση, κιβώτιο PDK) για να διατηρεί την ιδιαίτερη σπορ ταυτότητά της σε σχέση με τα Audi ή Volkswagen μοντέλα που (θα) μοιράζονται την ίδια βάση.

Τα iD χρησιμοποιούν καθαρόαιμη ηλεκτρική πλατφόρμα (ΜΕΒ).

H BMW έχει στα σκαριά την καθαρόαιμη ηλεκτρική πλατφόρμα Neue Klasse που θα χρησιμοποιηθεί σε μελλοντικά μοντέλα της BMW. Τα τωρινά i4/5/7, όχι, δεν είναι καθαρόαιμες ηλεκτρικές πλατφόρμες.

Όταν θα βγάλει αυτά τα αυτοκίνητα η BMW, σε καθαρόαιμες ηλεκτρικές πλατφόρμες, θα είναι περισσότερο αεροδυναμικά, με καλύτερους χώρους, και τότε, ναι, θα είναι πλέον πραγματικά ανταγωνιστική με την τεχνολογία των υπολοίπων αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Πως δγιάλο να ανταγωνιστεί την ΡΡΕ της Μακάν, που δίνει όλα αυτά τα πλεονεκτήματα (συν 800 βολτ αρχιτεκτονική - όπως και τα ΚΙΑ) σήμερα; 😎

Η PPE είναι μια πραγματικά σύγχρονη και εξειδικευμένη καθαρόαιμη πλατφόρμα για ηλεκτρικά οχήματα, που επιτρέπει μεγαλύτερη ευελιξία, με χαρακτηριστικά όπως μπαταρία 100 kWh, χαμηλότερο κέντρο βάρους και βελτιωμένη αεροδυναμική.

Αυτά ναι, μετράνε. 😎

Το group βαγκ και η Μερτσέντες, έχουν προχωρήσει σε πολλά μοντέλα με καθαρόαιμες ηλεκτρικές πλατφόρμες. Η BMW είχε ξεκινήσει νωρίς με 2 ηλεκτρικές πλατφόρμες, που πλέον είναι παλιές και νομίζω καμία δε βγαίνει τώρα σε παραγωγή.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.753
Reaction score
32.726
Το να λες πως παίρνεις την ΒMW επειδή έχεις λογική Trinnov δεν κολλάει. Αν είχες λογική Trinnov θα αγόραζες από το PDF και δεν θα έπαιρνες σβάρνα τα καταστήματα να δεις που κάθεσαι καλύτερα και τι αισθάνεσαι μέσα. Αυτά τα κάνω εγώ στα μηχανήματα ήχου. Εσύ κάνεις ότι κάνουν αυτοί που πάνε να ακούσουν ηχεία. ;)

Καλά κάνεις δεν τίθεται θέμα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.940
Reaction score
90.114
Το Τέσλα είναι άλλη κατηγορία.

Δεν το φτάνουν τα χαζομπεμβεδάκια αυτά. 😎
:lolsign:
Το Tesla συγκρίνεται με το ID3. Εκεί έχει νόημα η σύγκριση. Μετά, άστο, είναι για μεγάλα παιδιά, παίξτε εσείς με τα κουβαδάκια σας :tongue:
Ναι, ναι, 23 kWh βγάζει το model Y LR με 130.

Και το iD 3 βγάζει 19.5. χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Με αυτό το πλευρό να κοιμάστε.
Τι να σου πω, δεν έκανα εγώ την μελέτη. Γνωστός σου είναι, πάρτον τηλέφωνο και ρώτα λεπτομέρειες.
Αυτολεξεί, αυτό λέει.
Σου έγραψα τι λέει, αυτολεξεί. Ξυδάκι. :roflmao:
(Ωραίο αυτό με το ξυδάκι, θα το γράφω παντού.)
Αυτά ναι, μετράνε. 😎
Θα σου πω τι μετράει σε ένα αυτοκίνητο:
Δύο πράγματα, και μόνο αυτά: αν σου αρέσει η οδηγική συμπεριφορά, και αν σου αρέσει η εμφάνιση/ποιότητα κατασκευής μέσα και έξω.
Αυτά μετράνε για το 90% της όποιας απόφασης. Αν δεν είμαστε καλά εκεί, τρώει άκυρο.
Όλα τα άλλα, software κτλ είναι το 10%, το περιτύλιγμα.
Εσείς τώρα ζείτε μέσα σε ένα cult και βλέπετε τα πράγματα διαφορετικά. Μια χαρά, για όλους έχει η αγορά.
και στην οδηγική συμπεριφορά
Already I notice the suspension is smoother and more comfortable than the Tesla :tongue:

Αλήθεια όμως, ακόμα και το αντίθετο να έλεγε, δεν με νοιάζει η αποψούλα του καρμίρη. Τα οδήγησα και τα δύο και ξέρω.
Τον είδα και παρακάτω που λέει πως το i4 έχει περισσότερο θόρυβο. Sorry mate, είσαι κουφός.
Εκτός αν έχουμε να κάνουμε με άλλα λάστιχα σύγκρισης.
Ξαναλέω: το Tesla είναι για να συγκρίνεται με VW, Cupra, Toyota, Citroen, Kia, Volvo και κινέζικα. Αντε και κάνα EQA, ix1.
Αφήστε τα άλλα, είναι για μεγάλα παιδιά.
Ξυδάκι.
Αν είχες λογική Trinnov θα αγόραζες από το PDF
Δεν υπάρχει καμία μέτρηση σε pdf που να δείχνει την ανωτερότητα του Trinnov στην αντίστοιχη «αίσθηση» -το immersiveness δηλαδή. Δεν έχουν βγάλει ακόμα εργαλεία που να το μετράμε. Τουλάχιστον εμείς δεν τα ξέρουμε.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.753
Reaction score
32.726
Αφού ανεβαίνουν οι πωλήσεις αυτοί γιατί φωνάζουν; Μήπως επειδή δεν βγάζουν τίποτα; Μηπως μπαίνουν μεσα με κάθε πώληση; Ερώτηση.

 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.940
Reaction score
90.114
Αφού ανεβαίνουν οι πωλήσεις αυτοί γιατί φωνάζουν; Μήπως επειδή δεν βγάζουν τίποτα; Ερώτηση.
Ο Έλον γιατί φωνάζει στον Τραμπ; Πάνω κάτω για τους ίδιους λόγους.

Το Tesla συγκρίνεται με το ID3. Εκεί έχει νόημα η σύγκριση.
Αυτό πρέπει να το καταλάβει ο φαλάκρας. Είναι βασικό.
Αυτά τα δύο είναι συγκρίσιμα αυτοκίνητα. Είχα αποφασίσει να πάρω το ID3 GTX για πολιτικούς λόγους.
Εφόσον άλλαξα πορεία και ανέβασα το μπάτζετ, δεν έχει κανένα νόημα η συζήτηση. Δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη. Άλλη κατηγορία.
Ξυδάκι
Ξυδακι
Ξυδάκι
(μου αρέσει θα το γράφω συνέχεια λέμε :tongue: )

Όπως άλλη κατηγορία είναι η Taycan. Δεν συγκρίνεται με την BMW. Αλλά δεν θέλω να πληρώσω τόσα.
Οσο για την Mercedes, το αυτοκίνητο …. δεν υπάρχει.
Στην κυριολεξία.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.753
Reaction score
32.726
Ο Έλον γιατί φωνάζει στον Τραμπ; Πάνω κάτω για τους ίδιους λόγους.
Ο Elon φωνάζει επειδή κατάργησε τόσο την πράσινη μετάβαση όσο και την κρατική υποστήριξη στην ηλεκτροκίνηση, ενώ στα ορυκτά καύσιμα η κρατική υποστήριξη ζει και βασιλεύει για δεκαετίες.

Στην Ευρώπη, οι κατασκευαστές ζητάνε από τον σταθμάρχη να αλλάξει τρένο μπας και προλάβουν γιατί το προηγούμενο το έχασαν.

Οι δύο αγορές έχουν μια τεράστια διαφορά. Στην Αμερική τα Κινέζικα δεν θα φτάσουν ίσως και ποτέ όπως τα ξέρουμε. Στην Ευρώπη είναι ήδη εδώ. Πρώτη η BYD στην Ελλάδα. Αυτοί οι άνθρωποι ακόμη και αν δεν έπαιρναν ηλεκτρικό κατά πάσα πιθανότητα θα έπαιρναν κάποιο Ευρωπαϊκό θερμικό. Αυτά τα χρήματα πάνε πέταξαν. Και αυτό θα αυξάνεται.

Τι είπε παραπάνω για το Geely EX5. 30.000€. Οι εναλλακτικές της Ευρώπης είναι Renault 4 & 5 σε αυτά τα χρήματα. Και ότι stock έχει το iD3 . Hμέρα με τη νύχτα.

Άλλο.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.117
Reaction score
143.580
Τον είδα και παρακάτω που λέει πως το i4 έχει περισσότερο θόρυβο. Sorry mate, είσαι κουφός.
Κσυδάκι. 😁
Δεν υπάρχει καμία μέτρηση σε pdf που να δείχνει την ανωτερότητα του Trinnov στην αντίστοιχη «αίσθηση» -το immersiveness δηλαδή. Δεν έχουν βγάλει ακόμα εργαλεία που να το μετράμε. Τουλάχιστον εμείς δεν τα ξέρουμε.
Λες βλακείες τώρα. 😎

Νισάφι.


Δεν έχει μαύρο κουτί όπως τα άλλα.
Αναλύει πλήρως τα διακριτά κανάλια, όλα.
Δεν τα υποστηρίζουν καν οι περισσότεροι AV (και δεν μιλάω μόνον για front wide, και δες ποιος άλλος AV δίνει εξόδους για front wide..)
Υψηλότερη δειγματοληψία.
Καταλαβαίνει τα objects, διακριτά, όλα, ένα προς ένα. Ποιος άλλος AV το κάνει αυτό οεο;
Τα βγάζει στο σωστό σημείο στο χώρο, ανεξαρτήτως της λάθους θέσης των ηχείων σου.
Τοποθέτηση δορυφόρων αλά τρινοβ, μικτό προφίλ.
Διορθώνει τα πάντα.
Αντικειμενικά κριτήρια, αντικειμενικά πλεονεκτήματα.
Σιγά μην ψωνίσαμε τρινοβ γιατί έχει ωραία οθόνη στην πρόσοψη. 😂😁🤣
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.940
Reaction score
90.114
Αφήστε την Τούνη να λέει ότι θέλει στο YouTube και στο Facebook.
Εγω τα έκανα τεστ και τα δύο (και το Υ) και έχω προσωπική εικόνα., και για τον θόρυβο στην καμπίνα, και για όλα τα άλλα.
Ξυδάκι.
Οι δύο αγορές έχουν μια τεράστια διαφορά. Στην Αμερική τα Κινέζικα δεν θα φτάσουν ίσως και ποτέ όπως τα ξέρουμε. Στην Ευρώπη είναι ήδη εδώ.
Και αυτό κατά πόσο ενδιαφέρει την συγκεκριμένη εταιρία; (Mercedes)
:lolsign:
Τα βγάζει στο σωστό σημείο στο χώρο, ανεξαρτήτως της λάθους θέσης των ηχείων σου.
Ναι για πες ρε ξυδάκια ; Και πως θα το μετρήσεις αυτό;
:fuckyou:

Αντικειμενικά κριτήρια
Είναι το SINAD. Και κάτι marantz έχουν παραπάνω από το Trinnov.
Ξυδάκι.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.940
Reaction score
90.114
Να
Σε όλα καλύτερος ο Marantz. Και στο moose test, και στην τελική ταχύτητα.
Αντικειμενικές μετρήσεις. Οχι specs.
:tongue:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.940
Reaction score
90.114
Και δεκάδες άλλα βίντεο, να μη βάζω τώρα, είναι πραγματικά ατελείωτα.
Ναι, για να δούμε και αυτό

Για να μην κουράζεστε, απλώς διαβάστε τα screenshots
IMG_9224.jpeg
IMG_9225.jpeg
IMG_9226.jpeg


Ακριβώς όπως τα λέμε δηλαδή.

Πάμε παρακάτω:
IMG_9228.jpeg
IMG_9229.jpeg
IMG_9230.jpeg
IMG_9231.jpeg


Τι μας λέει ο συγκεκριμένος Τούνης;
Πως η BMW είναι για αυτούς που ο γείτονας τους τους λέει να πάρουν Tesla, αλλά μπορούν να σκεφτούν από μόνοι τους :tongue:
Κάτι μου θυμίζει αυτό :lolsign: :lolsign: :lolsign:
Θέλετε κι άλλα; Έχει κι άλλα.

8-)
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.753
Reaction score
32.726
Και αυτό κατά πόσο ενδιαφέρει την συγκεκριμένη εταιρία; (Mercedes)
:lolsign:
Τι πίνεις βραδιάτικα; :roflmao:

Δώσε και σε μας μπας και καταλάβουμε τι λέει ο ποιητής. :biggrin:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.940
Reaction score
90.114
Δώσε και σε μας μπας και καταλάβουμε τι λέει ο ποιητής.
Δεν επηρεάζονται οι πωλήσεις της Mercedes από τα κινέζικα. Είναι διαφορετική πελατειακή βάση.
Μιλώντας για Ευρώπη πάντα, όπου αναφέρεται το άρθρο. Στην Κίνα μπορεί να ισχύουν άλλα.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.747
Μηνύματα
3.026.163
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Nikos88
Top