Η Nova θέλει να «χτυπήσει» τον ΟΤΕ στις υποδομές τηλεπικοινωνιών

Μηνύματα
2.569
Reaction score
3.181

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.172
Reaction score
33.122

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.829
Reaction score
102.967

Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
26.692
Reaction score
21.015
Αυτή είναι η ελληνική εκδοχή του "υγιούς ανταγωνισμού"... στο ποιος θα είναι ο χειρότερος! Ελλάς Ελληνικής Ανάπτυξης v2.0 :geek: :roflmao:
 

Μηνύματα
710
Reaction score
1.327
Πετάει η Nova

Στο σπίτι μου 100 άρα γραμμή έφτασε στο σημείο να έχει μαξ 0,5mbps download, είχα ανοίξει και θέμα.
Εδώ και έναν μήνα eon tv στα 240p με κολλήματα κάθε 10" και οι κύριοι μου έλεγαν όλα καλά τα βλέπουμε .
Μετά από 200 τηλέφωνα έστειλαν τεχνικό ο οποίος έγραψε μια σελίδα αναφορά για τα τραγικά προβλήματα που βρήκε στην γραμμή. Στα τέτοια του κανονικά , έφυγε ο άνθρωπος και μου έστειλαν μήνυμα ότι δεν χρειάζεται να προχωρήσουν στις διορθώσεις που πρότεινε ο τεχνικός μιας και βλέπουν από εκεί ότι το πρόβλημα λύθηκε 🤣.
Φυσικά τίποτα δεν είχε λυθεί δεν άλλαξε το παραμικρό . Μετά από άλλα 200 τηλέφωνα το έφτιαξαν όταν ξεκίνησα να κάνω διαδικασίες διακοπής του Ίντερνετ της τηλεόρασης και ενός κινητού. Έπρεπε να χτικιάσω 10 ώρες στα τηλ για να συντονιστούν οι κόπανοι μετά από ένα μήνα.
 

Μηνύματα
14.089
Reaction score
7.117
Εχω σπίτι σύνδεση wind (πλέον nova) και τον Ιούλιο μου έγινε προσφόρα για αναβάθμιση σε σύνδεση με οπτική ίνα με κάποια επιδότηση κλπ. Εγινε η διαδικασία αποδοχής της προσφοράς,ήρθε με κούριερ και το νέο ρούτερ,αλλά από τότε περιμένω το τηλεφώνημα των τενχικών για να κλειστεί ραντεβού για την εγκατάσταση. Να σημειώσω ότι προχθές τελείωσε η διετία του προηγούημενου συμβολαίου και ξεκίνησε......η νέα σύνδεση!!!!!! Εω πάρει 3-4 τηλέφωνα και απλά μου λένε...."θα ενημερώσουμε τους τεχνικούς"......δηλαδή με δουλεύουν. Τι μπορώ να κάνω για να τους σουτάρω και να μην χρεωθω το πέναλτι των 300 τόσο ευρώ?
 

minas

Πισιά
Μηνύματα
4.256
Reaction score
4.279
Εχω σπίτι σύνδεση wind (πλέον nova) και τον Ιούλιο μου έγινε προσφόρα για αναβάθμιση σε σύνδεση με οπτική ίνα με κάποια επιδότηση κλπ. Εγινε η διαδικασία αποδοχής της προσφοράς,ήρθε με κούριερ και το νέο ρούτερ,αλλά από τότε περιμένω το τηλεφώνημα των τενχικών για να κλειστεί ραντεβού για την εγκατάσταση. Να σημειώσω ότι προχθές τελείωσε η διετία του προηγούημενου συμβολαίου και ξεκίνησε......η νέα σύνδεση!!!!!! Εω πάρει 3-4 τηλέφωνα και απλά μου λένε...."θα ενημερώσουμε τους τεχνικούς"......δηλαδή με δουλεύουν. Τι μπορώ να κάνω για να τους σουτάρω και να μην χρεωθω το πέναλτι των 300 τόσο ευρώ?
Εάν δεν έχεις υπηρεσία, δεν καταλαβαίνω γιατί οφείλεις τέλος πρόωρης διακοπής...
Πάντως εάν η εγκατάσταση οπτικών της περιοχής είναι της Nova, ακόμη και σε άλλο πάροχο να πας, πάλι οι ίδιοι θα πρέπει να ολοκληρώσουν την εγκατάσταση στο κτίριο, οπότε δεν θα κερδίσεις κάτι.
 

Μηνύματα
14.089
Reaction score
7.117
Εάν δεν έχεις υπηρεσία, δεν καταλαβαίνω γιατί οφείλεις τέλος πρόωρης διακοπής...
γιατι προφανώς δεν θα δεχθούν οτι με έχουν γραμμένο.....
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.193
Reaction score
10.699
Πότε πέρασαν οπτικές ίνες στον δρόμο; Γιατί θέλουν περίπου 3 μήνες για να ολοκληρωθεί η δική τους εγκατάσταση πριν μπορέσουν να συνδέσουν τα σπίτια.
Ο λογαριασμός έχει έρθει με χρέωση οπτικής ίνας ή συνεχίζει στην παλιά;
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.085
Reaction score
98.717
Έχω κάνει στο σπίτι μου αίτηση για οπτική Nova μέσω voucher(αρκετά χρόνια πελάτης μαζί με TV) από τον περασμένο Μάρτιο. Το δίκτυο στην περιοχή μου ανήκει στον COSMOTE. Σε δύο βδομάδες ήρθε ο τεχνικός και έκανε την τυπική μελέτη των 2 λεπτών. Από τότε περιμένω για την εγκατάσταση στο κτίριο... Αμέτρητες επισκέψεις στο κατάστημα Nova για παράπονα μέχρι τον Ιούνιο. Έφυγα στο εξοχικό (εκεί έχω οπτική και δεν γκρινιάζω) και συνέχισα τα τηλεφωνικά παράπονα στη Nova. Η ίδια κασέτα: "Ανά βδομάδα ειδοποιούμε τον COSMOTE για την καθυστέρηση και περιμένουμε".

Πριν 10 μέρες, μόλις γύρισα σπίτι, αποφάσισα να κάνω την αγαπημένη πρακτική του @symos. Μέσο! :biggrin: Μίλησα με έναν γνωστό μου στη Nova και την Τετάρτη που μας πέρασε, με πήραν τηλέφωνο από τον COSMOTE για να μου πουν συγνώμη για την καθυστέρηση. Χθες πέρασε συνεργείο και έσκαψε τον πεζοδρόμιο για να περάσει την ίνα στο σπίτι. Το μεσημέρι θα έρθει ο εγκαταστάτης.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.243
Reaction score
9.264
Όμως σε συνδυασμό με τα όσα συζητιούνται και στο διπλανό νήμα, έχω μπερδευτεί.

Εφόσον μιλάμε για FTTH και αν ο κάθε πάροχος βάζει τις δικές του οπτικές (άσχετα αν ο πρώτος υποχρεούται να αφήσει αναμονές για να μην μπαίνουν πολλαπλά κουτιά κλπ.) τότε τι περίμενε η Nova από την Cosmote;

Εκτός αν δεν ισχύει το παραπάνω και σε κάποιες περιοχές οι πάροχοι έχουν συμφωνήσει να χρησιμοποιεί ο ένας το δίκτυο του άλλου, δηλαδή η Nova να χρησιμοποιεί τις οπτικές ίνες της Cosmote.

Σε κάθε περίπτωση περίεργο που το μέσον σου στη Nova κατάφερε να κινητοποιήσει άμεσα την Cosmote!

αποφάσισα να κάνω την αγαπημένη πρακτική του @symos. Μέσο! :biggrin:
Θα σου'λεγα τώρα :fuckyou:

Φαίνεται πάντως να χρειάζεται όντως μέσον ακόμα και στους παρόχους (επιστρέψαμε σε εποχές 80s)!

Αρχικά από την Cosmote δεν κατάφερα να πάρω μια λογική προσφορά, μάλλον δεν με θέλουν πελάτη. Τι να κάνουμε. Αλλά απ'ότι φαίνεται, ούτε η Nova με θέλει!

Δύο φορές μέσω του chat τους έκανα αίτημα να με πάρουν τηλέφωνο να μου πουν για τη διαθεσιμότητα (γιατί άλλη ταχύτητα μου βγάζει η Cosmote και μικρότερη η Nova), μου έστειλαν και αριθμό αιτήματος κλπ., δεν με πήραν ποτέ.

Μετά είπα δεν πειράζει, θα κάνω αίτηση με την ταχύτητα που βγάζει. Την άλλη μέρα με παίρνει κάποιος τηλέφωνο, αλλά έκλεισε η γραμμή, δεν ξέρω αν έφταιγε το σήμα μου ή κάτι άλλο. Με πήρε και μια δεύτερη, έκλεισε πάλι, τέλος. Ε πόσο θα ασχοληθούμε κύριε με την αίτησή σας, έχουμε πιο σημαντικές δουλειές :laugh:
 

minas

Πισιά
Μηνύματα
4.256
Reaction score
4.279
Όμως σε συνδυασμό με τα όσα συζητιούνται και στο διπλανό νήμα, έχω μπερδευτεί.

Εφόσον μιλάμε για FTTH και αν ο κάθε πάροχος βάζει τις δικές του οπτικές (άσχετα αν ο πρώτος υποχρεούται να αφήσει αναμονές για να μην μπαίνουν πολλαπλά κουτιά κλπ.) τότε τι περίμενε η Nova από την Cosmote;

Εκτός αν δεν ισχύει το παραπάνω και σε κάποιες περιοχές οι πάροχοι έχουν συμφωνήσει να χρησιμοποιεί ο ένας το δίκτυο του άλλου, δηλαδή η Nova να χρησιμοποιεί τις οπτικές ίνες της Cosmote.

Σε κάθε περίπτωση περίεργο που το μέσον σου στη Nova κατάφερε να κινητοποιήσει άμεσα την Cosmote!



Θα σου'λεγα τώρα :fuckyou:

Φαίνεται πάντως να χρειάζεται όντως μέσον ακόμα και στους παρόχους (επιστρέψαμε σε εποχές 80s)!

Αρχικά από την Cosmote δεν κατάφερα να πάρω μια λογική προσφορά, μάλλον δεν με θέλουν πελάτη. Τι να κάνουμε. Αλλά απ'ότι φαίνεται, ούτε η Nova με θέλει!

Δύο φορές μέσω του chat τους έκανα αίτημα να με πάρουν τηλέφωνο να μου πουν για τη διαθεσιμότητα (γιατί άλλη ταχύτητα μου βγάζει η Cosmote και μικρότερη η Nova), μου έστειλαν και αριθμό αιτήματος κλπ., δεν με πήραν ποτέ.

Μετά είπα δεν πειράζει, θα κάνω αίτηση με την ταχύτητα που βγάζει. Την άλλη μέρα με παίρνει κάποιος τηλέφωνο, αλλά έκλεισε η γραμμή, δεν ξέρω αν έφταιγε το σήμα μου ή κάτι άλλο. Με πήρε και μια δεύτερη, έκλεισε πάλι, τέλος. Ε πόσο θα ασχοληθούμε κύριε με την αίτησή σας, έχουμε πιο σημαντικές δουλειές :laugh:
Είναι λίγο πιο σύνθετο, αλλά για απλότητα:
Cosmote, Nova (και με κάποιες εξαιρέσεις Vodafone) έχουν συμφωνήσει να χρησιμοποιούν ο καθένας την υποδομή του άλλου. Επομένως μπορείς να επιλέξεις όποιον από τους τρεις θέλεις ως πάροχο, ανεξάρτητα από τον ιδιοκτήτη της εγκατάστασης στην περιοχή σου.
Οι υπόλοιποι εν γένει χρησιμοποιούν ιδιόκτητη υποδομή, αν και έχουν αρχίσει να καταγράφονται και περιπτώσεις συνεργασίας ΔΕΗ Cosmote.
Τα παραπάνω αναφέρονται κυρίως στην ίνα που έρχεται από τον έξω κόσμο. Για την εγκατάσταση στο κτίριο, υπάρχουν και κάποιες υποπεριπτώσεις, αλλά μακροπρόθεσμα είναι λιγότερο σημαντικές.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.085
Reaction score
98.717
Θα σου'λεγα τώρα :fuckyou:

Φαίνεται πάντως να χρειάζεται όντως μέσον ακόμα και στους παρόχους (επιστρέψαμε σε εποχές 80s)!
Το μέσο, αν υπάρχει, είναι πάντα χρήσιμο. Δεν εννοώ π.χ. να ρίξεις κάποιον άλλον για να του πάρεις τη σειρά. Αλλά να επιταχύνεις ένα δικό σου θέμα που κάπου κόλλησε ή να έχεις καλύτερη εξυπηρέτηση π.χ. σε εστιατόρια που είσαι θαμώνας. Με τη λογική ότι ο καλός παλιός πελάτης, άρα αυτός που έχει αφήσει περισσότερα χρήματα, αναγνωρίζεται από την επιχείρηση. 8-)

Εδώ έχουμε να κάνουμε με απρόσωπες εταιρείες που τα δεκάδες χιλιάδες παράπονα χάνονται μέσα σε ένα log, περιμένοντας κάποιον τυχαίο υπάλληλο να ασχοληθεί. Η πληροφόρηση από το κατάστημα Nova ήταν ότι κάθε βδομάδα επαναπροωθούν τα εκκρεμή θέματα στον Cosmote κι εκείνος με τη σειρά του τα στέλνει στους τοπικούς εργολάβους που έχει σύμβαση. Έτσι είναι η συμφωνία. Αυτό, σε ατομικό επίπεδο, δεν μου λέει τίποτα για τον πιθανό χρόνο κατασκευής της οικιακής υποδομής. Δεν μπορώ τα "περίμενε και βλέπουμε".
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.193
Reaction score
10.699
Και είναι γνωστό στα πηγαδάκια ότι ο Cosmote στέλνει αμέσως τεχνικούς στους δικούς του πελάτες και αφήνει τους άλλους στο "περίμενε".
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.085
Reaction score
98.717
Και είναι γνωστό στα πηγαδάκια ότι ο Cosmote στέλνει αμέσως τεχνικούς στους δικούς του πελάτες και αφήνει τους άλλους στο "περίμενε".
Ο απέναντι γείτονας έκανε αίτηση για οπτική στον Cosmote μέσα στο καλοκαίρι και τον συνέδεσαν σε 10 μέρες. Δυστυχώς έλειπα και δεν μπόρεσα να μιλήσω με το συνεργείο (του ίδιου εργολάβου) για να φροντίσουν κι εμένα.
Οι πάροχοι δεν δίνουν στοιχεία επικοινωνίας των εργολάβων τους.
 

spylab

TrumpoMusk
Moderator
Μηνύματα
14.737
Reaction score
37.287
Εμενα περσι τελη Αυγουστου ηρθαν με τοσο χαρα, που μου συνδεσαν το τηλεφωνο της διπλανης, που επισης ειχε κανει αιτηση για οπτικη και ελειπε διακοπες :biggrin:
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.085
Reaction score
98.717
Μέσο! :biggrin: Μίλησα με έναν γνωστό μου στη Nova και την Τετάρτη που μας πέρασε, με πήραν τηλέφωνο από τον COSMOTE για να μου πουν συγνώμη για την καθυστέρηση. Χθες πέρασε συνεργείο και έσκαψε τον πεζοδρόμιο για να περάσει την ίνα στο σπίτι. Το μεσημέρι θα έρθει ο εγκαταστάτης.
Μέσα σε 3 μέρες από την επικοινωνία έχω το κουτί έξω από την πόρτα μου! Τώρα περιμένω τη NOVA για να μπει μέσα ή στο σπίτι ή ίνα.



IMG_2360.jpeg
 



Μηνύματα
14.089
Reaction score
7.117
Πότε πέρασαν οπτικές ίνες στον δρόμο; Γιατί θέλουν περίπου 3 μήνες για να ολοκληρωθεί η δική τους εγκατάσταση πριν μπορέσουν να συνδέσουν τα σπίτια.
Ο λογαριασμός έχει έρθει με χρέωση οπτικής ίνας ή συνεχίζει στην παλιά;
Δεν το έγραψα αυτό,αν και το πιο σημαντικό. Η πολυκατοικία έχει ήδη εγκατάσταση για οπτική ίνα. Απλά πρέπει να έρθει έανς τεχνικός,να κάνει μια τρυπούλα στον τοίχο,να απλώσει τρία μέτρα οπτική ίνα από το κουτί που είναι σχεδόν δίπλα στην είσοδο του διαμερίσματος και να βάλει το ρούτερ........μισή ώρα δουλειά το πολύ. Αλλά με αυτα που διαβάζω και ακούω........
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.116
Μηνύματα
3.042.986
Members
38.535
Νεότερο μέλος
Manosahead
Top