- Μηνύματα
- 31.824
- Reaction score
- 92.010
είναι σίγουρο αυτό; το έχεις ψάξει;ακριβότερη ασφάλεια
είναι σίγουρο αυτό; το έχεις ψάξει;ακριβότερη ασφάλεια
Όχι μόνο υπάρχουν ακριβότερα συμβόλαια με όσα ακούω, αλλά μέχρι και άρνηση ασφάλισης.είναι σίγουρο αυτό; το έχεις ψάξει;
Με τι χρέωση;Κανένα σπίτι δεν έχει θέση στάθμευσης και φορτίζουν στη δουλειά από τριφασική μπρίζα.
προσωπικά δεν τα έχω δει όλα αυτά που λες,Μόλις υπολογίσεις μέσα και τα υπόλοιπα έξοδα του ηλεκτρικού όπως ακριβότερη ασφάλεια, ακριβότερα ελαστικά, συνδρομές σε apps ή internet, αλλαγές ψυκτικού μπαταρίας κ.α, ανάλογα το όχημα το κόστος χρήσης βγαίνει εύκολα μια η άλλη με θερμικό.
Θέλει πολύ μελέτη να έχεις κέρδος. Το λάθος ηλεκτρικό μπορεί να σε βάζει και μέσα.
Να σου πω το δικό μου παράδειγμα, αν δεν είχα οικιακή φόρτιση και φωτοβολταϊκά. αγοράζοντας ένα Dolphin ας πούμε. Άλλο αμάξι θα είχε άλλα έξοδα, περισσότερα, κατά πολύ μεγάλη πιθανότητα.προσωπικά δεν τα έχω δει όλα αυτά που λες,
ασφάλιση είμαι λίγο πάνω κάτω από το προηγούμενο (ούτε 50 ευρώ),
ελαστικά θα σου πω σύντομα,
ψυκτικό μπαταρίας δεν έχω ιδέα,
apps δεν χρειάζονται, extra internet είναι δωρεάν για 4 χρόνια, δεν ξέρω αν θα το ανανεώσω (το μόνο που μου λείπει από το δωρεάν basic πακέτο είναι η live κίνηση στους χάρτες)
Δηλαδή συγκρίνουμε το κόστος ασφάλισης/συντήρησης/χρήσης της μπακατέλας 20ετίας με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, για να αποδείξουμε ότι τα ηλεκτρικά κοστίζουν παραπάνω;Ασφάλεια τώρα πληρώνω 365€ το χρόνο. Με το Dolphin θα γίνουν περίπου 600€ και με απαλλαγή μάλιστα κανένα 500άρικο. Ελαστικά τώρα 350€ ανά διετία, με το Dolphin 600€ - 650€. Το App τα πρώτα δύο χρόνια είναι δωρεάν και μετά 120€ το χρόνο.
Έλα να δεις κατά πόσο είναι μπακατέλα. Κάτι λέει ότι με ρωτάνε αν το πουλάω, και στο ΚΤΕΟ μου λένε είναι άψογο. Ούτε τα καινούργια δεν είναι σε τέτοια κατάσταση λένε. Το αμάξι το κάνει το αφεντικό, όχι τα χρόνια. Έχει πολλά ρημάδια εκεί έξω που έχουν τα μισά του χρόνια και ακόμη λιγότερα. Βρες μου άλλα οχήματα με 325.000χλμ που να ζητάνε μόνο ότι ζητούσαν και στα 50.000χλμ. Ένα απλό service. Άλλα 200.000χλμ τα έχει εύκολα πριν ζητήσει κάτι σοβαρό.Δηλαδή συγκρίνουμε το κόστος ασφάλισης/συντήρησης/χρήσης της μπακατέλας 20ετίας με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, για να αποδείξουμε ότι τα ηλεκτρικά κοστίζουν παραπάνω;
Το app υπάρχει και χρεώνεται επειδή το αυτοκίνητο είναι ηλεκτρικό ή επειδη είναι ένα αυτοκίνητο του 2025; Αν δεν ήταν ηλεκτρικό δεν θα είχε app ή θα ήταν δωρεάν για πάντα;
Η ασφάλιση για ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο θα ήταν η ίδια με το αρχαίο; Τα λάστιχα (τώρα που ακόμα και τα κουβαδάκια έχουν 18άρες+ ζάντες) είναι πιο ακριβά γιατί είναι "ηλεκτρικά;"
Μου απάντησες, κυρίως με αυτό:Ελπίζω να σου απάντησα.
Ακριβώς, τίποτα από όλα αυτά δεν έχει σημασία. Ένα αυτοκίνητο με τόσα χρόνια στην πλάτη και 325.000χλμ όσο "άψογο" και να είναι δεν μπορεί παρά να έχει παρά πολύ μικρή αξία και αυτό αντικατοπτρίζεται και στο κόστος ασφάλισης.Αλλά δεν έχει σημασία αυτό.
Για πες. Πόση διαφορά κόστους έχει ένα λάστιχο "κατάλληλο για ηλεκτρικό" στην ίδια διάσταση με ένα "απλό"; Και ποιο είναι το σύγχρονο θερμικό που θα φοράει ας πούμε 18άρα ζάντα και λάστιχα που ΔΕΝ είναι κατάλληλα για τέτοιο βάρος και άρα φθηνότερα; Αν το ψάξεις στην πράξη με συγκεκριμένα παραδείγματα θα δεις ότι δεν υπάρχει διαφορά κόστους από εκεί.Τα λαστιχα αυτα που ειναι καταλληλα για ηλεκτρικα λογω βαρους και ροπης ειναι ακριβοτερα απο τα αντιστοιχα για θερμικα ιδιων διαστασεων.
Κι αυτό είναι λίγο debatable αλλά οκ, πες ότι είναι έτσι. Τουλάχιστον όμως πληρώνεις κάτι παραπάνω και έχεις κάτι παραπάνω (μικτή ασφάλεια)! Κάτι που, σπάνιο μεν, μπορεί να το μετανιώσεις πολύ πικρά δε, αν πάρεις καινούργιο θερμικό και δεν το κάνεις.ασφαλιση σε θερμικο μικτη δε κανει σχεδον κανεις. Σε ηλεκτρικο ομως ειναι δεδομενο.
αυτο μετραει πολυ νομιζω στην τελικη τιμη του ασφαλιστρου.τόπο διαμονής Χαλκίδα.