Couriers


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.337
Reaction score
99.463

Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
27.110
Reaction score
21.252
Ταιριάζει πολύ ωραία με το προηγούμενο άρθρο! Τώρα είναι που θα ενισχυθεί η παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών, όπου σε ένα νομό μπορεί να μένουν 1-2 καταστήματα μόνο! Σούπερ παροχή! :p :geek:

ΥΓ. Έτσι όπως πάει, μου φαίνεται ότι καλύτερες ταχυδρομικές υπηρεσίες είχαν πριν 100 χρόνια, με τα ποδήλατα και τα γαιδουράκια! :roflmao:
 
Last edited:


Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
27.110
Reaction score
21.252
Πιο πιθανόν να την φέρνει ο ίδιος ο Μητσοτάκης, εξυπηρετώντας τον πολίτη στην Ελλάδα V3.Kaka_tis_moiras_mas! :geek: :roflmao:


...μπα, μάλλον με drone θα καταλήξουμε (που δεν είναι κι άσχημη ιδέα). 8-)
 


Μηνύματα
1.840
Reaction score
2.838
Εχθές το μεσημέρι παρέλαβε η ACS δέμα από Θεσσαλονίκη για Νάουσα και μάλλον αύριο θα παραλάβω, 90 χιλιόμετρα απόσταση, αλλά το 7ευρω θα το πάρουν. Δεν τολμώ να φανταστώ τι θα γίνεται αν κλείσουν καταστήματα από ΕΛΤΑ και υπάρξει και άλλο φόρτο.
 

Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
27.110
Reaction score
21.252
Ναι, είναι και κάποιοι (αρκετοί δηλαδή) που σχολιάζουν (σε άρθρα, σόσιαλ κλπ), "καλά να κλείσουν, άχρηστοι είναι", και "υπάρχουν κι άλλοι κούριερ" κλπ, κλπ! Μιας και με τους κούριερ αυτούς είναι όλα ρόδινα και τέλεια δηλαδή (όπως φαίνεται ακόμα και μόνο από αυτό το τόπικ) που αν πάρουν κι άλλη δουλειά, ειδικά για όλες τις περιοχές που κλείνουν αυτά τα καταστήματα των ΕΛΤΑ, δεν θα τρέχει και τίποτα! Εντάξε, μια φορά το 15θημερο ή τον μήνα, θα εξυπηρετούνται οι απομακρυσμένες περιοχές... μην τα θέλουν κι όλα δικά τους... πχχιαα! 8-):gamer:

Προώθηση της αποκέντρωσης κατά τα άλλα, και ενίσχυση της επαρχίας! :roflmao: :lolsign: :geek:
 



Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
27.110
Reaction score
21.252
Άλλο πράγμα δεν είναι η ΕΛΤΑ κούριερ και άλλο τα ταχυδρομεία;

Φυσικά και είναι άλλο. Κατ' αρχήν τα πρώτα είναι franchise αν δεν κάνω λάθος. Αυτό που έγραψα (ότι υπάρχουν κι άλλοι κούριερ) αφορά γενικά τις ταχυδρομικές υπηρεσίες. Τα ΕΛΤΑ (ταχυδρομεία) φέρνανε και δέματα, ενώ και τα άλλα κούριερ μεραφέρουν και αλληλογραφία (λογαριασμοί πχ, κι όχι μόνο) αν τους δοθεί τέτοια ανάθεση. Το θέμα είναι ότι μόνο τα ΕΛΤΑ είχαν τόσα καταστήματα, σε τόσες περιοχές και όχι μόνο γύρω από σημαντικά κέντρα. Τώρα, ούτε αυτά...
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.490
Reaction score
46.107
Δεν καταλαβαίνω, τα ελτα κουριερ καταστήματα είναι της ίδιας εταιρείας, και πρακτικά αυτά κάνουν τον κύριο όγκο σε ότι αφορά δέματα αλλά και φακέλους για γρήγορη αποστολή. Εχουν 1200 καταστήματα (λένε) σε όλη την Ελλάδα.
Προφανώς τα παραδοσιακά καταστήματα ΕΛΤΑ που ήταν για αλληλογραφία, να στέλνει καμιά κάρτα κανάς τουρίστας, και να μοιράζουν λογαριασμούς στα σπίτια, α και να πουλάνε γραμματόσημα, δεν έχουν τόση κίνηση πια που να δικαιολογούν την ύπαρξη τους.
Ιδια εταιρεία λοιπόν, το να κλείσουν 200 καταστήματα από τα τόσα που υπάρχουν για να βελτιστοποίησουν το δίκτυο και να μειώσουν κόστος που είναι το πρόβλημα;
Από ότι βλέπω μέτοχος κατά 100% είναι το υπερταμείο :whistling:
 

Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
27.110
Reaction score
21.252
Προφανώς επίσης, στα περισσότερα σημεία που βρίσκονται τα καταστήματα ΕΛΤΑ που κλείνουν, δεν υπάρχουν ΕΛΤΑ κούριερ. Η εξυπηρέτηση γινόταν στις γύρω περιοχές από αυτά τα γραφεια. Τώρα ολόκληροι δήμοι μένουν χωρίς κατάστημα ΕΛΤΑ, και χωρίς κούριερ επίσης (παράδειγμα, ο Δήμος Αποκορώνου τώρα, μετά το κλείσιμο του υποκαταστήματος ΕΛΤΑ στις Βρύσες, ένας δήμος με πολύ μεγάλη τουριστική κίνηση, και πολλούς ξένους που κατοικούν μόνιμα εκεί). Τι θα κάνουν, θα περιμένουν τον ταχυδρόμο σε όποιον τρόπο επιλέξει η εταιρεία να γίνεται η εξυπηρέτηση, όποτε το θυμηθεί; Γιατί και τώρα που υπήρχαν, στη χάση και στη φέξη περνούσε ο ταχυδρόμος, με τις ελλείψεις εδώ και 15 σχεδόν χρόνια, αφού μόνο έκτακτους έπαιρναν. Τώρα δηλαδή θα εξυπηρετούνται (και τα ΕΛΤΑ έχουν και την ευθύνη ως καθολκός πάροχος, δεν είναι όποια ταχυδρομική υπηρεσία)! :geek: :roflmao:

Παρεμπιπτόντως, εδώ το Εθνος δημοσιεύει και τη λίστα με των καταστημάτων που κλείνουν. Πολύ περίεργος τρόπος ταξινόμησης από τα ΕΛΤΑ όμως, λες και δεν υπάρχουν περιφέρειες και περιφερειακές ενότητες - πρώην νομοί, αλλά μόνο Βόρεια και Νότια Ελλάδα, κι αντε να καταλάβεις πόσα κλείνουν σε κάθε περιοχή!

 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.490
Reaction score
46.107
Παρεμπιπτόντως, εδώ το Εθνος δημοσιεύει και τη λίστα με των καταστημάτων που κλείνουν. Πολύ περίεργος τρόπος ταξινόμησης από τα ΕΛΤΑ όμως, λες και δεν υπάρχουν περιφέρειες και περιφερειακές ενότητες - πρώην νομοί, αλλά μόνο Βόρεια και Νότια Ελλάδα, κι αντε να καταλάβεις πόσα κλείνουν σε κάθε περιοχή!


απαντήσεις για όλα στο άρθρο που έβαλες από ότι βλέπω.
Ακόμα και που είναι το κάθε κατάστημα γράφει, στη δίπλα στήλη από εκεί που λέει νότια και βόρεια ελλάδα.
 

Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
27.110
Reaction score
21.252
Αυτό λέω, Βόρεια και Νότια Ελλάδα λέει η λίστα! Το έχεις δει πολλές φορές να αναφέρεται με αυτό τον τρόπο η τοποθεσία μιας υπηρεσίας; Δεν λένε συνήθως, Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, Περιφερειακή Ενότητα Κυκλάδων (λόγου χάρη);

ΥΓ. Το τι ισχυρίζοντα τα ΕΛΤΑ για το κλείσιμο το διάβασα, δεν περίμενα ότι θα λένε και κάτι διαφορετικό όμως! Με τέτοιους ισχυρισμούς έχουν κλείσει και όλα σχεδόν τα καταστημάτα τραπεζών σε αυτές τις περιοχές, ένα σωρό άλλες υπηρεσίες, πλήρης αποψίλωση της υπαίθρου που "υπάρχει προβληματισμός για την ερήμωσή της" κατά τα άλλα. :rolleyes:
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.490
Reaction score
46.107
Αυτό λέω, Βόρεια και Νότια Ελλάδα λέει η λίστα! Το έχεις δει πολλές φορές να αναφέρεται με αυτό τον τρόπο η τοποθεσία μιας υπηρεσίας; Δεν λένε συνήθως, Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, Περιφερειακή Ενότητα Κυκλάδων (λόγου χάρη);

ΥΓ. Το τι ισχυρίζοντα τα ΕΛΤΑ για το κλείσιμο το διάβασα, δεν περίμενα ότι θα λένε και κάτι διαφορετικό όμως! Με τέτοιους ισχυρισμούς έχουν κλείσει και όλα σχεδόν τα καταστημάτα τραπεζών σε αυτές τις περιοχές, ένα σωρό άλλες υπηρεσίες, πλήρης αποψίλωση της υπαίθρου που "υπάρχει προβληματισμός για την ερήμωσή της" κατά τα άλλα. :rolleyes:
βρε συ θα μας τρελάνεις τελείως σήμερα;

λες,

κι αντε να καταλάβεις πόσα κλείνουν σε κάθε περιοχή!
δλδ τι δεν καταλαβαίνεις από την παρακάτω γραμμή;

Screenshot 2025-10-31 at 12.33.36.png



ΥΓ. Το τι ισχυρίζοντα τα ΕΛΤΑ για το κλείσιμο το διάβασα, δεν περίμενα ότι θα λένε και κάτι διαφορετικό όμως! Με τέτοιους ισχυρισμούς έχουν κλείσει και όλα σχεδόν τα καταστημάτα τραπεζών σε αυτές τις περιοχές, ένα σωρό άλλες υπηρεσίες, πλήρης αποψίλωση της υπαίθρου που "υπάρχει προβληματισμός για την ερήμωσή της" κατά τα άλλα. :rolleyes:
αφού ερημώνει η ύπαιθρος τι να κάνουν δλδ;
ταχυδρόμος και διανομείς/συνεργάτες θα υπάρχουν, άλλα γραφεία σε κοντινή απόσταση θα υπάρχουν, νταξ' κάπου έλεος δλδ! Οταν έχεις κατάστημα με ζημιά 150Κ το κλείνεις χθες χωρίς δεύτερη σκέψη. Αλλιώς κλείνει όλη η αλυσίδα.
 

Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
27.110
Reaction score
21.252
Ξέρεις εσύ που είναι ο Αλικιανός, αν δεν το ψάξεις; Ο Αλικιανός δεν είναι έτσι γενικά στην Νότια Ελλάδα, είναι στην Περιφέρεια Κρήτης, Περιφερειακή Ενότητα Χανίων (και δήμο Πλατανιά, όπου κλείνουν επίσης όλα τα γραφεία ΕΛΤΑ, και στον Πλατανιά και στο Κολυμπάρι). Δηλαδή για να βρω ποια γραφεία της περιοχής μου στο νομό Χανίων κλείνουν, πρέπει να βγάλω τα μάτια μου σε όλη την λίστα; Πχ πουθενά δεν είχα δει πριν δω την λίστα (βλέποντας μια μια τις εγγραφές) νωρίς σήμερα το πρωί ότι κλείνει και το τοπικό μου κατάστημα εδώ στη Σούδα (τρέξτε τώρα όλοι στα Χανιά, να κάνετε δυο ώρες να βρείτε πάρκινγκ! ).

Το άλλο που λες είναι το ποιος έκανε την κότα και ποιος το αβγό! Δηλαδή η ύπαιθρος ερημώνει από μόνη της; ή μήπως επειδή πλέον των υπόλοιπων προβλημάτων (εργασίας κλπ) την αποψιλώνουν από κάθε υπηρεσία που υπήρχε εκεί; Αυτό θέλουν τελικά, να μην μείνει κανείς; Και το πώς έφτασαν επίσης τα καταστήματα να έχουν μονίμως ζημιές, δεν είναι μόνο θέμα ερήμωσης, αλλά και θέμα απαξίωσης από την ίδια την εταιρεία και την πολιτεία, 15 χρόνια τουλάχιστον τώρα. Πώς δηλαδή γιγαντώθηκαν οι κούριερ, μόνες τους; μήπως τους άφησαν τόσο χώρο τα ΕΛΤΑ, κι έτσι έμειναν χωρίς δουλειά; Δηλαδή αν δεν προβλέπεις από νωρίς τις καταστάσεις, μετά ας την πληρώνουν οι κάτοικοι! Επίσης, και τα μικρά νησιά είναι ασύμφορα, μήπως να ερημώσουν κι αυτά για να μην πληρώνουμε το κόστος επιδότησης για μεταφορές κλπ σε αυτά; Πότε καταργήθηκε τελείως το κοινωνικό κράτος δηλαδή, ώστε να μην μπορεί να συντηρήσει τέτοιες υπηρεσίες;

---

Κι ένα σχετικό... ο μόνος που ήξερε το θέμα από την κυβέρνηση (όπως λένε τουλάχιστον) ήταν ο γνωστός κλειδαράς (τα κλείνει όλα, κι όποιον πάρει ο χάρος), Χατζηδάκης... :roflmao:


ΥΓ. Μεγάλο μέρος του προβληματος του κλεισίματος θα μπορούσε να λυθεί αν τα ΕΛΤΑ συνεργάζονταν με τοπικά μαγαζιά, μίνι μάρκετ, σούπερ μάρκετ, κλπ, των περιοχών αυτών, ώστε να αναλάβουν μέρος της δουλειάς, αφού "δεν βγαίνουν τα ΕΛΤΑ", όχι απλά με ένα κλείσιμο λύσαμε το πρόβλημα κι άσε τον κόσμο να ψάχνεται.
 
Last edited:


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.337
Reaction score
99.463
Ταιριάζει πολύ ωραία με το προηγούμενο άρθρο! Τώρα είναι που θα ενισχυθεί η παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών, όπου σε ένα νομό μπορεί να μένουν 1-2 καταστήματα μόνο! Σούπερ παροχή! :p :geek:
Δεν διάβασα τα άρθρα που προηγήθηκαν αλλά κάποια στοιχεία είναι ακλόνητα:

Τα ΕΛΤΑ είχαν τις περασμένες δεκαετίες την κλασική ελληνική εξέλιξη του δημοσίου. Άνοιγμα καταστημάτων χωρίς οικονομικό πλάνο, έτσι για να υπάρχουν και να βολευτούν οι τοπικοί κολλητοί. Άντε και για την καθολική ταχυδρομική υπηρεσία που έχει πάρει διάσταση υπερβολής.

Αυτά πριν την έκρηξη των εταιρειών κούριερ που ανέβασαν τον ανταγωνισμό στις κοινές και πιο κερδοφόρες υπηρεσίες με τα ΕΛΤΑ.

Αν ήταν να τσοντάρει το κράτος μονοψήφια εκατομμύρια δεν θα παραπονιόταν κανείς. Φτάσαμε όμως να έχουμε διαγραφή ζημιών και κεφαλαιακή ενίσχυση αρκετών εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Αυτό είναι απαράδεκτο και πρέπει να σταματήσει ...χθες.
 

Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
27.110
Reaction score
21.252
Σωστό, να σταματήσει, αλλά δεν παύει η υποχρέωση που έχει το κράτος (και ως εκ τούτου και τα ΕΛΤΑ που τους έχει δώσει το "πρόνομιο" του καθολικού παρόχου, με επιδοτήσεις πολλών εκατομμυρίων), να παρέχει απρόσκοπτες ταχυδρομικές υπηρεσίες σε όλη την χώρα, όπως κάνει και με το ρεύμα ή και το τηλέφωνο (λιγότερη ανάγκη πλέον για "καθολικούς παρόχους), και τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες στις λεγόμενες άγονες γραμμές. Το πώς θα συνεχιστεί αυτή η λειτουργία τώρα και με το κλείσιμο των 204 καταστημάτων, μένει να φανεί, όταν ήταν ήδη προβληματική αυτή η υπηρεσία εδώ και πολλά χρόνια. Δεν είναι πάντως καθόλου απλή δουλειά αυτή του 'ταχυδρόμου' που πρέπει να ξέρει λίγο πολύ τους παραλήπτες επιστολών και δεμάτων, και σε περιοχές που δρόμοι δεν έχουν καν όνομα!
Θα βάλει τον αδερφό του να τραγουδάει όλη την ημέρα, 24/7, έξω από το Μαξίμου! :geek: :rolleyes:
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.524
Μηνύματα
3.054.603
Members
38.569
Νεότερο μέλος
2xwria
Top