Featured Καλωδια ηχειων ..... ( μακρυτατο )

Μηνύματα
14.199
Reaction score
11.879
ΟΧΙ, η παραμόρφωση της τάξης του 5%, ΔΕΝ είναι άποψη και γούστο, προφανώς.

Η παραμόρφωση της τάξης του 5%, από έναν Ongaku του Hiroyasu Kondo, ΕΙΝΑΙ άποψη και γούστο!!!

Και δεν θα μπορούσε να μην είναι άποψη και γούστο, όταν πρόκειται για τον ακριβότερο ενισχυτή του πλανήτη, με αναλογία 5.000 ευρώ / Watt.
Χαχαχαχα!! Σοβαρά, ε;
 

Μηνύματα
19.570
Reaction score
23.655
A piano tone never consists solely of the fundamental frequency, but rather of many overtones (harmonics). These determine the timbre, that is, whether the tone sounds "warm," "glassy," "brilliant," or "harsh." The ratio and intensity of these overtones are highly complex and vary depending on the instrument, the touch, and the concert hall.

Ας πάμε στο πιάνο το Klavier
View attachment 382312

Από τα λίγα που καταλαβαίνω για το ηχόχρωμα ενός οργάνου αρκεί η πίστη αναπαραγωγή αυτού.

Με τις λάμπες τώρα πείτε μου ακριβώς τι θέλετε να πετύχετε :biggrin:
Βρε πάνε στα του χώρου και τα dsp που τα ξέρεις καλά. Ήρθαμε εμείς να σου πούμε για τα dsp τίποτε ; :D

Τόσες δεκαετίες εκεί με τα παχινιδάκια τα κομπιουτεριστικα έμεινες πίσω στην ηλεκτρολογία. :D

Εδω δεν έχεις καταλάβει πιο απλά πράγματα άλλων επιστημών ότι ιστορικά και πολιτικά μόλις τώρα κλείνουν τα τελευταία σταδια του Α και Β ΠΠ με αυτά που γίνονται ... έτσι κλεινουμε και εμείς την ιστορία του audio αλλά σωστά. Μάθαμε τώρα "εξέλιξη' χωρίς να ξέρουμε την ιστορία που ήμασταν και που πάμε. :D

Εχεις ακούσει και λάμπες και εκφράζεις άποψη χα χα. Και όλοι. Βρε συ ξέρεις πόσο μπάμ κάνουν σε έναν που ακούει με λάμπες αυτά που λέτε και καταλαβaίνει ότι δεν εχετε ακούσει ; Όσο μπαμ κάνω εγώ που δεν έχω ακούσει με dsp. :D :D
 
Last edited:

Μηνύματα
5.749
Reaction score
9.973
Βρε πάνε στα του χώρου και τα dsp που τα ξέρεις καλά. Ήρθαμε εμείς να σου πούμε για τα dsp τίποτε ; :D

Τόσες δεκαετίες εκεί με τα παχινιδάκια τα κομπιουτεριστικα έμεινες πίσω στην ηλεκτρολογία. :D

Εδω δεν έχεις καταλάβει πιο απλά πράγματα άλλων επιστημών ότι ιστορικά και πολιτικά μόλις τώρα κλείνουν τα τελευταία σταδια του Α και Β ΠΠ με αυτά που γίνονται ... έτσι κλεινουμε και εμείς την ιστορία του audio αλλά σωστά. Μάθαμε τώρα "εξέλιξη' χωρίς να ξέρουμε την ιστορία που ήμασταν και που πάμε. :D

Εχεις ακούσει και λάμπες και εκφράζεις άποψη χα χα. Και όλοι. Βρε συ ξέρεις πόσο μπάμ κάνουν σε έναν που ακούει με λάμπες αυτά που λέτε και καταλαβaίνει ότι δεν εχετε ακούσει ; Όσο μπαμ κάνω εγώ που δεν έχω ακούσει με dsp. :D :D
Θα σας πω εγώ τι προσπαθείτε να κανετε με τις λάμπες.
Προσπαθείτε το ηχόχρωμα ενος οργάνου να το φέρετε στα γούστα σας.
Λες και είναι καλοριφέρ να το κάνετε να βγάζει περισσότερη ζέστη. :biggrin:

Μετά σας αποκαλώ τυφλοποντικες του Οντιο και παρεξηγειστε :roflmao:
 

Μηνύματα
30.244
Reaction score
30.045
Εχεις ακούσει και λάμπες και εκφράζεις άποψη χα χα. Και όλοι. Βρε συ ξέρεις πόσο μπάμ κάνουν σε έναν που ακούει με λάμπες αυτά που λέτε και καταλαβaίνει ότι δεν εχετε ακούσει ; Όσο μπαμ κάνω εγώ που δεν έχω ακούσει με dsp. :D :D
Απόψε κάνεις μπαμ .
Σε βλέπουν και σφυρίζουνε όλα τα τραμ. :rofl:
 

Μηνύματα
14.199
Reaction score
11.879
Θα σας πω εγώ τι προσπαθείτε να κανετε με τις λάμπες.
Προσπαθείτε το ηχόχρωμα ενος οργάνου να το φέρετε στα γούστα σας.
Λες και είναι καλοριφέρ να το κάνετε να βγάζει περισσότερη ζέστη. :biggrin:

Μετά σας αποκαλώ τυφλοποντικες του Οντιο και παρεξηγειστε :roflmao:
Άλλοι φέρνουν τα ηχοχρώματα, άλλοι χρησιμοποιούν ουσίες και ακούνε χρώματα!
 

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.381
Reaction score
18.578
Ο Astronaut JR χρησιμοποιεί DSP για να προσαρμοσει το αποτέλεσμα στον χωρο του με δύο λέξεις εχει εισάγει πρώτα απο ολα επιπλεον ψηφιοποίηση στο σημα του....
Στο ξαναείπαμε αλλά το προσπέρασες :p
Δεν εισάγει καμια ψηφιοποίηση.... το σήμα είναι ψηφιακό από το streamer και το όποιο dsp γίνεται στο digital domain πριν πάει στα dacs
 

Μηνύματα
2.170
Reaction score
2.377
Αν η παραμόρφωση είναι αναπόφευκτη θα ήθελα οι αρμονικές της να είναι συμβατές με τις αρμονικές των φυσικών οργάνων ώστε να μη με ξενίζει κάτι . Είναι όμως δυνατόν η παραμόρφωση του ενισχυτή να ακολουθεί την αλληλουχία αυτών των αρμονικών σε αναλογία και μέγεθος ; Μπορεί να σχεδιάσει κάποιος κάτι τέτοιο συνειδητά ;
 

Μηνύματα
7.734
Reaction score
12.736
@Astronaut Jr. περιμένουμε τις μετρήσεις απ τα ηχεία Monitor Audio 705 που μετέτρεψες σε ενεργά.
Όταν ανεβάσει μετρήσεις ο φίλος σου, τότε θα δεις και τις δικές μου. :) Ξέρεις εσύ, Νικολάκη...

Νόημα θα ειχε για όλους να έβλεπαν τι ηχειο μετρημένο σε ανηχοικο δωμάτιο όπως είναι
Και μετα να το έβλεπαν ενεργό αλλα με τα ιδια κοψίματα που εχει επιλέξει ο κατασκευαστής και να κάνουν την σύγκριση
Αυτός είναι και ο λόγος που σταμάτησα να ασχολούμαι ή τουλάχιστον έκανα μια παύση. Δεν έχω τις κατάλληλες συνθήκες για να μετρήσω το ηχείο σαν να βρισκόταν σε ανηχοϊκό και επειδή αυτή τη περίοδο μου είναι κομματάκι δύσκολο να τα ανεβάσω σε μια ήσυχη ταράτσα και να κάνω κατασκευή ώστε να τα έχω τουλάχιστον 2 μέτρα πάνω απο το έδαφος.. Πάντως, το σημείο κρος που χρησιμοποιώ, είναι αυτό του κατασκευαστή.
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.568
Reaction score
1.538
Αν η παραμόρφωση είναι αναπόφευκτη θα ήθελα οι αρμονικές της να είναι συμβατές με τις αρμονικές των φυσικών οργάνων ώστε να μη με ξενίζει κάτι . Είναι όμως δυνατόν η παραμόρφωση του ενισχυτή να ακολουθεί την αλληλουχία αυτών των αρμονικών σε αναλογία και μέγεθος ; Μπορεί να σχεδιάσει κάποιος κάτι τέτοιο συνειδητά ;
Ωραια πασσα
Η απαντηση ομως ειναι πολυπαραγοντικη συν οτι κατι υπαρχει που δεν καταλαβαινω

Καθε υλοποιηση αναλογα την ταξη λειτουργιας εχει ενα δικο της κοινοτυπο (μεταξυ μηχανηματων ιδιας κατηγοριας) βασικο πακετο αρμονικων και παραμορφωσεων συν οτι ολα αυτα θα επιρεαστουν απο τον σχεδιαστη σε δεκαδες σημεια απο το προσωπικο του αγγιγμα η το κοστος . Η βασικη δομη ομως θα παραμενει ιδια αλλα το τελικο ηχοχρωμα θα διαφερει ακομα και αν εχει την ιδια βαση .

Οποτε απο 1000 ενισχυτες που παραγονται αυτη την στιγμη ειναι χωρισμενοι ( σε οτι αφορα το κοινο που απευθυνονται) σε 5-6 κατηγοριες πανω κατω με κριτηριο το τελικο ηχρωμα ( αρμονικες + παραορφωσεις ) και το σε ποια κατηγορια ειναι το καθε μηχανημα σχετιζεται με τις παραπανω επιλογες .

Χοντρικα για να μην πλατιαζουμε οι ανθρωποι του χωρου ξερουν πανω κατω τι κανει η καθε σχολη σε αυτο το θεμα και ξερουμε συνηθως ποιο μηχανημα παει που και γιατι . Η αναλυτκη περιγραφη του thva αποτελει την βαση .

Ομως εδω υπαρχει και αυτο που δεν καταλαβαινω αν θελεις μου εξηγεις
Γραφεις : να είναι συμβατές με τις αρμονικές των φυσικών οργάνων ώστε να μη με ξενίζει κάτι.


Ομως εδω τα οργανα που ακουμε στις ηχογραφησεις που εχουμε αγορασει ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ .
εχουν υποστει επεξεργασια και περιεχουν μεσα την αποψη του μουσικου , του παραγωγου , του down mix του mastering , την ποιοτητα της εκτυπωσης και εγγραφης και καμμια 30αρια αλλες παραμετρους .

Στα "φυσικα οργανα" που πιθανον ακουσες πχ στο Μεγαρο ενα βραδυ περιεχεται εκει η αποψη του μαεστρου , η ενορχηστρωση , οι επιδοσεις οτυ μουσικου την συγκεριμενη βραδια , η πληροφορια του χωρου , η συγκεριμενη θεση ακροασης τα προβληματα του χωρου οπου ο Μανθος RIP το πρωι εψαχνε μια βλαβη στο δικτυο και επειδη τον πηρε αργα εκλεισε τα πανελ αλλα δεν προλαβε να βαλει τις μονωσεις μεσα , Ενω ο τσελιστας ηρθε λιαρδα απο την Αυστρια και επινε ξυδια σαν να μην υπαρχιε αυριο

Ακροατης που προσπαθει να πετυχει τον δευτερο στοχο δεν εχει απολυτως καμμια ελπιδα , κατα την αποψη μου ειναι στημενος σε λαθος κριτηρια και κυνηγαει ενα στοχο που δεν θα πιασει ποτε.
 

Μηνύματα
7.734
Reaction score
12.736
Ο Astronaut JR χρησιμοποιεί DSP για να προσαρμοσει το αποτέλεσμα στον χωρο του με δύο λέξεις εχει εισάγει πρώτα απο ολα επιπλεον ψηφιοποίηση στο σημα του
Α, αυτό τώρα το παρατήρησα με την ανάρτηση του @wnet ! Δεν γίνεται καμία επιπλέον ψηφιοποίηση, προφανώς δεν διάβασες το manual του minidsp 2x4HD όπως σου πρότεινα. Το μηχάνημα παίρνει το ψηφιακό σήμα, το επεξεργάζεται και τότε, το μετατρέπει σε αναλογικό. Ουδεμία μετατροπή λοιπόν απο αναλογικό σε ψηφιακό, εκτώς αν το τροφοδοτήσεις με αναλογικό σήμα μέσω των RCA εισόδων του, αλλά δεν κάνουμε κάτι τέτοιο.
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.568
Reaction score
1.538
Όταν ανεβάσει μετρήσεις ο φίλος σου, τότε θα δεις και τις δικές μου. :) Ξέρεις εσύ, Νικολάκη...


Αυτός είναι και ο λόγος που σταμάτησα να ασχολούμαι ή τουλάχιστον έκανα μια παύση. Δεν έχω τις κατάλληλες συνθήκες για να μετρήσω το ηχείο σαν να βρισκόταν σε ανηχοϊκό και επειδή αυτή τη περίοδο μου είναι κομματάκι δύσκολο να τα ανεβάσω σε μια ήσυχη ταράτσα και να κάνω κατασκευή ώστε να τα έχω τουλάχιστον 2 μέτρα πάνω απο το έδαφος.. Πάντως, το σημείο κρος που χρησιμοποιώ, είναι αυτό του κατασκευαστή.
Ειπα οτι δεν θα σου ξαναγραψω αλλα εδω εχω απορια .
Ο στοχος ηταν να καταργησεις το κροσοβερ του ηχειου γιατι για τους δικους σου λογους το θεωρεις προβλημα στην αλυσιδα και αρα πας να παραξεις το ιδιο αποτελεσμα αλλα ενεργα ?

Η ο στοχος ηταν το τελικο αποτελεσμα να μπορεσει να παντρεψει στον χωρο σου

τα δυο αυτα πραγματα ειναι τελειως διαφορετικα .

PS το οτι εχεις επιλεξει το ιδιο κροσσ με τον κατασκευαστη ειναι μια μολις μικρη διαφορα και μαλιστα δεν παιζει καθοριστικο ρολο . Πολυ πιο σημαντικο ρολο παιζει οτι εχεις κανει time alignment τουλαχιστον 10 φορες πιο σημαντικο .
πραγμα που εξ ορισμου σημανει οτι επειδη δεν εχεις ( υποθετω) τις μετρησεις του κατασκευαστη για αυτο , τοτε η δικια σου εφαρμογη θα ειναι διαφορετικη ( εκτιμω μαλλον καλυτερη γιατι ρυθμιζεται ηλεκτρονικα και με απολυτη ακριβεια ) αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειναι ιδια με του κατασκευαστη .
Α, αυτό τώρα το παρατήρησα με την ανάρτηση του @wnet ! Δεν γίνεται καμία επιπλέον ψηφιοποίηση, προφανώς δεν διάβασες το manual του minidsp 2x4HD όπως σου πρότεινα. Το μηχάνημα παίρνει το ψηφιακό σήμα, το επεξεργάζεται και τότε, το μετατρέπει σε αναλογικό. Ουδεμία μετατροπή λοιπόν απο αναλογικό σε ψηφιακό, εκτώς αν το τροφοδοτήσεις με αναλογικό σήμα μέσω των RCA εισόδων του, αλλά δεν κάνουμε κάτι τέτοιο.
Για να δουελψει το DSP προσθετεις επιπλεον ψηφιοποιηση στο σημα που δεν υπηρχε πριν
Το time allignment , crossover , equing και ολα τα αλλα που κανεις προσθετουν επιπλον επεξεργασια στο σημα
το οτι αυτη γινεται ψηφιακα δεν ειναι πανακεια εχει και αυτη επιπτωσεις στο σημα .
 

Μηνύματα
7.734
Reaction score
12.736
Ειπα οτι δεν θα σου ξαναγραψω αλλα εδω εχω απορια .
Ο στοχος ηταν να καταργησεις το κροσοβερ του ηχειου γιατι για τους δικους σου λογους το θεωρεις προβλημα στην αλυσιδα και αρα πας να παραξεις το ιδιο αποτελεσμα αλλα ενεργα ?

Η ο στοχος ηταν το τελικο αποτελεσμα να μπορεσει να παντρεψει στον χωρο σου

τα δυο αυτα πραγματα ειναι τελειως διαφορετικα .

PS το οτι εχεις επιλεξει το ιδιο κροσσ με τον κατασκευαστη ειναι μια μολις μικρη διαφορα και μαλιστα δεν παιζει καθοριστικο ρολο . Πολυ πιο σημαντικο ρολο παιζει οτι εχεις κανει time alignment τουλαχιστον 10 φορες πιο σημαντικο .
πραγμα που εξ ορισμου σημανει οτι επειδη δεν εχεις ( υποθετω) τις μετρησεις του κατασκευαστη για αυτο , τοτε η δικια σου εφαρμογη θα ειναι διαφορετικη ( εκτιμω μαλλον καλυτερη γιατι ρυθμιζεται ηλεκτρονικα και με απολυτη ακριβεια ) αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειναι ιδια με του κατασκευαστη .
Το ιδανικό θα ήταν να μπορούσα να μετρούσα κάθε μονάδα ξεχωριστά, υπό διαφορετικές γωνίες για να έβρισκα το sweet spot τους και να εφάρμοζα τις κατάλληλες ρυθμίσεις κρος. Κάτι τέτοιο όμως, απαιτεί ειδικό εξοπλισμό. Κράτησα λοιπόν το σημείο κρος του κατασκευαστή θεωρώντας ότι για να το επέλεξε κάτι θα ήξερε και συνέχισα απο εκείνο το σημείο και μετά. Ο αρχικός σκοπός άλλωστε, ήταν να απαλλαγώ των παθητικών υλικών μεταξύ ενίσχυσης και μεγαφώνων. Τη δε χρονική ευθυγράμμιση τη δοκίμασα στο ένα μέτρο, λαμβάνοντας σαν σημείο αναφοράς το ακουστικό του κέντρο ως προς τον κάθετο άξονα. Χαίρομαι που αναγνωρίζεις έστω το ότι το time allignment έχει τόσο μεγάλη σημασία και δεν υποστηρίζεις ότι και αυτό είναι αποκύημα της φαντασίας μου.
 

Μηνύματα
19.570
Reaction score
23.655
Θα σας πω εγώ τι προσπαθείτε να κανετε με τις λάμπες.
Προσπαθείτε το ηχόχρωμα ενος οργάνου να το φέρετε στα γούστα σας.
Λες και είναι καλοριφέρ να το κάνετε να βγάζει περισσότερη ζέστη. :biggrin:

Μετά σας αποκαλώ τυφλοποντικες του Οντιο και παρεξηγειστε :roflmao:
Εδώ εσύ πiο πάνω έχεις μπερφέψει (μη πω εσκεμμένα και θιχτείς, δε νομίζω αλλά για άλλους μπορεί και να το νομίζω) την χροιά με τον τόνο. Να μου πεις εδώ το μπερδεύουν όλοι οι μη μουσικοί αλλά και μουσικοί. Η χροιά οφείλεται και εξαρτάται απο πολους παράγοντες ένας μόνο εκ των οποίων είναι ο τόνος που σχετιζεται με την συχνότητα.

Άσε που το πιάνο είναι περίπτωση με την κρουστική του ιδιότητα.

¨Ασε που καλή τύχη να βρείς πιάνο σε ηχογράφηση και ιδίως κλασικής που ακόμη και το 99 % της μουσικής σε καινούργια αρχεία απο παλιά είναι, πάνω απο 40 Hz. Και μια και λέμε για αυτά καλή τύχη να βρείς και πάνω απο 7-10 Khz. Εσυ ο ίδιος κάποτε είχες βάλει τα διαγράμματα ... τώρα μούγκα ; Ή Τα ξέχασες ; χα χα και τα θυμάσαι κατα το δοκούν για να υποστηρίζεις αφηγήματα ;

Πάνε άκουσε κανά πνευστό η κάνα έγχορδο ή κανά φυσικό όργανο μπάσο εκεί με τις μεθόδους σου (σας) και τα μηχανήματα σας να κλάψουν μανούλες και άσε το πιάνο. χα χα. Που θεωρείται (τε) κατόρθωμα και πληρώνεται (τε) αυτό δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε ενισχυτικά να ξεχωρίζετε την μπότα απο το μπάσο χα χα και στήνετε και πανηγύρι.

Αλλά εντάξει σε άσχετους που απευθυνεσαι όλα αυτά με το να πετάς όπως συνηθίζεις ένα διάγραμμα απο εδώ , ένα σχόλιο απο εκεί (δικό μας ή κανενός πικραμένου audio people απο κανα site της μάυρης ώρα) χωρίς καν την πηγή ή το context ... πιάνει μια χαρά. Μανούλα ε΄χεις γίνει, δεν σε προαλαβάινει κανείς και εσε΄να και άλλους χα χα.

Παραδέξου ότι αυτό που ακούς δεν είναι μουσική είναι καλαπατζίμπαλα. Δεν είναι κακό. χα χα ούτε ντροπή χα χα.

Άσε που και αυτό να θεωρήσω ως σωστές μεθόδους (και είναι ... σε αυτά που είναι) πετώντας ένα έτσι το κάνει η Genelec, η Γκεθέιν, η PMC , η Brytson ή όλες οι μεγάλες με ιστορία στο pro audio εταιρίες που ξέρουν τι κάνουν αλλά και εκεί είναι πανάκριβα ή τι εχει κάνει εκεί ο Ear ... δεν νομιμοποιεί και την θέση ότι εσείς έχετε πετύχει την ιδια υλοποιηση ή ακουστικό. αποτέλεσμα - ήχο επειδή ακολουθήσατε τις ιδιες αρχές. Ότι και να έχουν πετύχει αυτοί πάλι θα ακολουθεί τις αρχές και ακουστικές ιδιότητες και ηχητική ποιότητα που σου περιγράφω ή έχει κατακτηθεί στο παρελθόν. Αλλιώς είναι οπισθοδρόμηση και εσυ φανμπόι που πληρώνει την "εξέλιξη" τους.

:D :D :D
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.568
Reaction score
1.538
Το ιδανικό θα ήταν να μπορούσα να μετρούσα κάθε μονάδα ξεχωριστά, υπό διαφορετικές γωνίες για να έβρισκα το sweet spot τους και να εφάρμοζα τις κατάλληλες ρυθμίσεις κρος. Κάτι τέτοιο όμως, απαιτεί ειδικό εξοπλισμό. Κράτησα λοιπόν το σημείο κρος του κατασκευαστή θεωρώντας ότι για να το επέλεξε κάτι θα ήξερε και συνέχισα απο εκείνο το σημείο και μετά. Ο αρχικός σκοπός άλλωστε, ήταν να απαλλαγώ των παθητικών υλικών μεταξύ ενίσχυσης και μεγαφώνων. Τη δε χρονική ευθυγράμμιση τη δοκίμασα στο ένα μέτρο, λαμβάνοντας σαν σημείο αναφοράς το ακουστικό του κέντρο ως προς τον κάθετο άξονα. Χαίρομαι που αναγνωρίζεις έστω το ότι το time allignment έχει τόσο μεγάλη σημασία και δεν υποστηρίζεις ότι και αυτό είναι αποκύημα της φαντασίας μου.
Ολα καλα αλλα την ερωτηση δεν την απαντησες σαφως

ποιο απο τα δυο ειναι το ζητουμενο
Η βελτιωση του ηχειου
Η το παντρεμα σοτν χωρο ?
 

Μηνύματα
19.570
Reaction score
23.655
Ωραια πασσα
Η απαντηση ομως ειναι πολυπαραγοντικη συν οτι κατι υπαρχει που δεν καταλαβαινω

Καθε υλοποιηση αναλογα την ταξη λειτουργιας εχει ενα δικο της κοινοτυπο (μεταξυ μηχανηματων ιδιας κατηγοριας) βασικο πακετο αρμονικων και παραμορφωσεων συν οτι ολα αυτα θα επιρεαστουν απο τον σχεδιαστη σε δεκαδες σημεια απο το προσωπικο του αγγιγμα η το κοστος . Η βασικη δομη ομως θα παραμενει ιδια αλλα το τελικο ηχοχρωμα θα διαφερει ακομα και αν εχει την ιδια βαση .

Οποτε απο 1000 ενισχυτες που παραγονται αυτη την στιγμη ειναι χωρισμενοι ( σε οτι αφορα το κοινο που απευθυνονται) σε 5-6 κατηγοριες πανω κατω με κριτηριο το τελικο ηχρωμα ( αρμονικες + παραορφωσεις ) και το σε ποια κατηγορια ειναι το καθε μηχανημα σχετιζεται με τις παραπανω επιλογες .

Χοντρικα για να μην πλατιαζουμε οι ανθρωποι του χωρου ξερουν πανω κατω τι κανει η καθε σχολη σε αυτο το θεμα και ξερουμε συνηθως ποιο μηχανημα παει που και γιατι . Η αναλυτκη περιγραφη του thva αποτελει την βαση .

Ομως εδω υπαρχει και αυτο που δεν καταλαβαινω αν θελεις μου εξηγεις
Γραφεις : να είναι συμβατές με τις αρμονικές των φυσικών οργάνων ώστε να μη με ξενίζει κάτι.


Ομως εδω τα οργανα που ακουμε στις ηχογραφησεις που εχουμε αγορασει ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ .
εχουν υποστει επεξεργασια και περιεχουν μεσα την αποψη του μουσικου , του παραγωγου , του down mix του mastering , την ποιοτητα της εκτυπωσης και εγγραφης και καμμια 30αρια αλλες παραμετρους .

Στα "φυσικα οργανα" που πιθανον ακουσες πχ στο Μεγαρο ενα βραδυ περιεχεται εκει η αποψη του μαεστρου , η ενορχηστρωση , οι επιδοσεις οτυ μουσικου την συγκεριμενη βραδια , η πληροφορια του χωρου , η συγκεριμενη θεση ακροασης τα προβληματα του χωρου οπου ο Μανθος RIP το πρωι εψαχνε μια βλαβη στο δικτυο και επειδη τον πηρε αργα εκλεισε τα πανελ αλλα δεν προλαβε να βαλει τις μονωσεις μεσα , Ενω ο τσελιστας ηρθε λιαρδα απο την Αυστρια και επινε ξυδια σαν να μην υπαρχιε αυριο

Ακροατης που προσπαθει να πετυχει τον δευτερο στοχο δεν εχει απολυτως καμμια ελπιδα , κατα την αποψη μου ειναι στημενος σε λαθος κριτηρια και κυνηγαει ενα στοχο που δεν θα πιασει ποτε.
Η μόνη λύση και εχω κάνει και εκτενή αναφορά για αυτό αλλου και πλαιότερα είναι .... να σου ακούγεται σωστά και με μεγάλη ποικιλομορφία (κακός και καλός ήχος) σε όσες περισσότερες ηχογραφήσεις οι οποίες ..πρόσεξε ... θα είναι διαφορετικές όσο πιο πολύ γίνεται (ποικιλόμορφες) αλλά στα στοιχεία που είναι καλές (π.χ. απο τα 8 τα 5 στοιχεία τους θα είναι καλά ή απο τα 5 τα τρία κ.ο.κ) αυτά θα είναι καλά και θα αντισταθμίζουν συνολικά την ακουστική εμπειιρία. Επίσης τα πολυ καλά συστηματα , χώροι κλπ θα υποβαθμίσουν και τις άσχημες επιλογές ή μάλλον το συνειδητο του ανθρώπου θα επικεντρώσει μόνο στις καλές επιλογές του ηχολήπτη. (είπαμε δεν μπορεί και είναι πολυ σπάνιο να είναι όλες οι επιλογές του και γενικά οι ηχογραφήσεις χάλια). Αυτες που είναι πολυ χάλια τις απορρίπτεις εύκολα και κάνουν μπάμ. Πολλες απο αυτες τις επιλογές μπορεί να είναι και τεχνικά αναπόφευκτες ή και εσκεμμενες καθώς επελεξε να είναι η μια πιο καλή (εντυπωσιακή) απο την άλλη ανάλογα και το είδος μουσικής που ηχογραφεί. Ξέρει τι κάνει αυτός. Συνολικές και καθολικές γκρίνιες και απδοση όλων των κακών στην ηχογράφηση είναι δείγμα audio people - λίτιδας που θέλει απο δογματισμό, άγνοια, bias ή πολλους άλλους λόγους να την φορτώσει στην κακή ηχογράφηση και όχι στα limitations του συστήματος του. Ή όντως κακά συστήματα ... αλλά όχι (και ιδίως) στις μουσικές που συνηθίζει να ακούει το 99 % των ακροατών (ροκ κλπ).

Όλα αυτα βέβαια πρέπει να ακούς πολλά είδη μουσικής και να εχεις και καλό συστημα για να τα καταλάβεις (συνειδητοποιήσεις όχι μόνο καν να τα ακούσεις) όχι μόνο punk ή ηλεκτρονικά punk στην περίπτωση του Ν.Κ και άλλων χα χα. Πλάκα κάνω. Βλέπεις π,χ. τώρα είναι της μόδας το ambience ... δεν είναι τυχαίο ... έχουν καταλάβει οι ηχολήπτες (και ασυνείδητα οι μουσικόφιλοι) ότι αφού δεν μπορούν να ακούσουν οι ακροατές σωστά άλλα πράγματα ηχητικά ...πάρε άμπιενς στα πάντα χα χα επικεντρώνεται εκει ο εγκέφαλος και όλα καλά. Πάνε να βάλουν κανένα κομμάτι κλασικής ή ακουστικό και αμέσως προμπλέμα χα χα. Και να το πάιζει κάπως μετά απο κανά μισάωρο κάτι δεν τους αρέσει, σταματάνε να ακούνε και λένε δεν μου αρέσει η κλασικη ή το Α ή το Β χα χα
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.067
Reaction score
60.093
...
Για να δουελψει το DSP προσθετεις επιπλεον ψηφιοποιηση στο σημα που δεν υπηρχε πριν
Το time allignment , crossover , equing και ολα τα αλλα που κανεις προσθετουν επιπλον επεξεργασια στο σημα
το οτι αυτη γινεται ψηφιακα δεν ειναι πανακεια εχει και αυτη επιπτωσεις στο σημα .
H πρόσθετη επεξεργασία δεν αναμένεται να υποβαθμίζει τα χαρακτηριστικά του αυθεντικού σήματος εφόσον θα ήταν αυτό ψηφιακό κι επιτελείται αυτή εξαρχής στο ψηφιακό πεδίο προτού μεσολαβούσε μετατροπή σε επόμενα στάδια διαχείρισης.

Όπως έχει αναλυθεί και με παραδείγματα στην πράξη σε σχετικά νήματα από τον υποφαινόμενο υπάρχουν περιπτώσεις όπου η ποιότητα του αυθεντικού σήματος μπορεί να αλλοιωθεί σε ενοχλητικό κατά την ακρόαση βαθμό και να προέκυπταν τ'αποκαλούμενα φαινόμενα πρόωρου κωδωνισμού όποτε αφενός μεν χρησιμοποιούνται φίλτρα FIR τα οποία αντισταθμίζουν φασικές αποκλίσεις κατά την εφαρμογή των αφετέρου δε θα επιβάλλονταν ακραίες τιμές παραμέτρων κατά τις διορθώσεις, ιδίως στη ζώνη των πρώτων οκτάβων. Συνήθη παραδείγματα η απόπειρα εφαρμογής υπερβολικών τιμών delay στην προσπάθεια για χρονικές ευθυγραμμίσεις ανάμεσα σε sub & κύρια ηχεία καθώς και η εφαρμογή φίλτρων EQ με ακραίες κλίσεις και τιμές κέρδους.

Σημειωτέον ότι η όποια χρονική ευθυγράμμιση ανάμεσα σε διαφορετικούς ηχειακούς δρόμους μέσω DSP θα ισχύει απολύτως μονάχα για το σημείο αναφοράς που θα έχει επιλεγεί και θα είναι στημένο το μικρόφωνο ώστε να γίνονταν οι λήψεις μετρητικών δεδομένων.
 

Μηνύματα
30.244
Reaction score
30.045
Για να δουελψει το DSP προσθετεις επιπλεον ψηφιοποιηση στο σημα που δεν υπηρχε πριν
Δεν λέγεται ψηφιοποίηση , επεξεργασία λέγεται , στο ψηφιακό επίπεδο.
Ναι δεν είναι ακριβώς ίδιο το σήμα , μετά από το dsp.
Ε και? Τι έγινε ?
Γιατί τα έχουμε τα ρημάδια τα dsp αν μας χαλάει που κάνουν επεξεργασία στο σήμα?
Αυτός δεν είναι και ο σκοπός της ύπαρξής τους ?
Αν δεν το θέλουμε , ας κάτσουμε με πλήρως αγνό αναλογικό παρθένο μαλλί να ξεμπερδεύουμε.
Η να πάρουμε μιά ορχήστρα στο σπίτι μας να δίνουμε παραγγελιές , τι γουστάρουμε να παίξει .
 

Μηνύματα
7.734
Reaction score
12.736
Για να δουελψει το DSP προσθετεις επιπλεον ψηφιοποιηση στο σημα που δεν υπηρχε πριν
Το time allignment , crossover , equing και ολα τα αλλα που κανεις προσθετουν επιπλον επεξεργασια στο σημα
το οτι αυτη γινεται ψηφιακα δεν ειναι πανακεια εχει και αυτη επιπτωσεις στο σημα .
Πάμε άλλη μια φορά: ΔΕΝ γίνεται ΚΑΜΙΑ επιπλέον ψηφιοποίηση στο σήμα. Το μηχάνημα δέχεται ψηφιακό σήμα και το επεξεργάζεται. Είναι ΗΔΗ ψηφιακό.

Ολα καλα αλλα την ερωτηση δεν την απαντησες σαφως

ποιο απο τα δυο ειναι το ζητουμενο
Η βελτιωση του ηχειου
Η το παντρεμα σοτν χωρο ?
Α, έχω πολύ καλό δάσκαλο στις υπεκφυγές και δεν θα σου απαντήσω. ;)
Ναι δεν είναι ακριβώς ίδιο το σήμα , μετά από το dsp.
Γιατί, είναι το ίδιο ένα ηχείο όταν του αλλάζουν - αναβαθμίζουν - φρεσκάρουν τα υλικά του κροσόβερ και όλα αυτά με το αυτί και χωρίς μετρήσεις πριν, κατά τη διάρκεια των αλλαγών και μετά;
 


east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.568
Reaction score
1.538
H πρόσθετη επεξεργασία δεν αναμένεται να υποβαθμίζει τα χαρακτηριστικά του αυθεντικού σήματος εφόσον θα ήταν αυτό ψηφιακό κι επιτελείται αυτή εξαρχής στο ψηφιακό πεδίο προτού μεσολαβούσε μετατροπή σε επόμενα στάδια διαχείρισης.

Όπως έχει αναλυθεί και με παραδείγματα στην πράξη σε σχετικά νήματα από τον υποφαινόμενο υπάρχουν περιπτώσεις όπου η ποιότητα του αυθεντικού σήματος μπορεί να αλλοιωθεί σε ενοχλητικό κατά την ακρόαση βαθμό και να προέκυπταν τ'αποκαλούμενα φαινόμενα πρόωρου κωδωνισμού όποτε αφενός μεν χρησιμοποιούνται φίλτρα FIR τα οποία αντισταθμίζουν φασικές αποκλίσεις κατά την εφαρμογή των αφετέρου δε θα επιβάλλονταν ακραίες τιμές παραμέτρων κατά τις διορθώσεις, ιδίως στη ζώνη των πρώτων οκτάβων. Συνήθη παραδείγματα η απόπειρα εφαρμογής υπερβολικών τιμών delay στην προσπάθεια για χρονικές ευθυγραμμίσεις ανάμεσα σε sub & κύρια ηχεία καθώς και η εφαρμογή φίλτρων EQ με ακραίες κλίσεις και τιμές κέρδους.

Σημειωτέον ότι η όποια χρονική ευθυγράμμιση ανάμεσα σε διαφορετικούς ηχειακούς δρόμους μέσω DSP θα ισχύει απολύτως μονάχα για το σημείο αναφοράς που θα έχει επιλεγεί και θα είναι στημένο το μικρόφωνο ώστε να γίνονταν οι λήψεις μετρητικών δεδομένων.
Οχι το πρωτο σκελος της απαντησης σου ειναι εκλογικευση
Η γνωση αυτη υπαρχει εδω και δεκαετιες απο τα πρωτα DSP που υπηρχαν στην αγορα για επαγγελματικη χρηση οπου καθε φορα που υπηρχαν αναγκες αυξημενης επεξεργασιας στο προγραμα με δυσκολο χωρο η δυσκολο συστημα επεφτε και το latency και η ποιοτητα του ηχου αισθητα.
Αυτα απο ανθρωπου που χρειαστηκαν να τροποποιησουν το DSP τους δυο φορες την ημερα , καθε μερα για 10 χρονια .

Σημερα DSP επαγγελματικα στην κατηγορια των 10Κ εχουν ενδειξη ποσο prosecing power εχεις .
επεσες κατω απο αυτο ?
επιρεαζονται τα ηχητικα αποτελεσματα αισθητα .
δουλευεις σε ενα προγραμμα το οποιο εχεις τροποποιησει 500 φορες ?
τα διαφορα σκουπιδια που εχει αφησει απο εδω και απο εκει επιρεαζουν το αποτελεσμα

καθε μερα που περναει τα συστηματα αυτα θα γινονται και καλυτερα αλλα ο στοχος του να μην επιρεαζοουν απολυτως τιποτα θα πιαστει πιστευω σε 10 -15 χρονια

Για την ευθυγραμμιση περιεργως ισχυει ακριβως το ιδιο και για τον κατασκευαστη με το δικο του ταπεινο κροσοσβερ
Αυτο καθοριζει το παντρεμα του ηχειου στον χωρο και καθοριζει το sweet spot σε μετρα οπου υπαρχει συγκεριμενο σημειο που το ηχειο θα παιζει τα μεγιστα
( φυσικα η επιδραση του χωρου σοτ αποτελεσμα ειναι αλλο θεμα )
Πάμε άλλη μια φορά: ΔΕΝ γίνεται ΚΑΜΙΑ επιπλέον ψηφιοποίηση στο σήμα. Το μηχάνημα δέχεται ψηφιακό σήμα και το επεξεργάζεται. Είναι ΗΔΗ ψηφιακό.


Α, έχω πολύ καλό δάσκαλο στις υπεκφυγές και δεν θα σου απαντήσω. ;)

Γιατί, είναι το ίδιο ένα ηχείο όταν του αλλάζουν - αναβαθμίζουν - φρεσκάρουν τα υλικά του κροσόβερ και όλα αυτά με το αυτί και χωρίς μετρήσεις πριν, κατά τη διάρκεια των αλλαγών και μετά;
τωρα επιστρεψαμε εκει που ξεκινησαμε
δεν χρειαζεται να μιλαμε
 
Last edited:


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.654
Μηνύματα
3.058.571
Members
38.585
Νεότερο μέλος
SimosPan
Top