- Μηνύματα
- 1.578
- Reaction score
- 4
Καλημέρα ρε όλους.
Για να λέμε τα σύκα - σύκα, τα κάναμε μούσκεμα....
Κανένας απο τους πάνω, τα τζιμάνια, δεν είχε προβλέψει τόσο μεγάλη ζήτηση...
Γίνετε πραγματικά της κακομοίρας... Πρώτη φορά στα 3 χρόνια, βλέπω το 13800 να μην έχει διαθέσιμη εισερχόμενη γραμμη. Και απο ότι γνωρίζω έχουν δώσει παραπάνω PRI για να εξυπηρετηθεί ο κόσμος... Ακόμα και αυτές που είχαν στο test παριβάλλον τις αναδρομολόγισαν στην παραγωγή...
Στην εταιρεία κούριερ που χρησιμοποιεί η Τελλάς για να κλείνει ραντεβού, στην οποία εργάζετε και η κοπέλα μου, έχουν πάνω απο 500 ραντεβού την ημέρα για συμβόλαια-παράδοση εξοπλισμού. Απο αυτά βέβαια πολλά είναι αναβολές απο κάποια προηγούμενη ημέρα, αλλά ακόμα και έτσι πές ότι είναι 200 νέα συμβόλαια την ημέρα είναι απίστευτα πολλά.
Επίσης εκτός της κακής εκτίμησης για την ζήτηση, ήρθε και η καθυστέριση στην παράδοση του εξοπλισμού (modem-routers) απο τους προμηθευτές, δημιουργώντας μια χαοτική κατάσταση.
Για να προλαβαίνει τις νέες συνδέσεις και να τρέχει στα κέντρα του ΟΤΕ και στους νέους πελάτες, η Τελλάς χρησιμοποιεί εξωτερική εταιρεία που κάνει αυτή την δουλειά. Η οποία συνεχώς κωλυσιεργεί με αποτέλεσμα, δεκάδες νέοι συνδρομητές να έχουν διακοπεί απο τον ΟΤΕ αλλά να μην έχουν τηλέφωνο ακόμα. Και μιλάμε για μεγάλες περιόδους, όχι 1-2 μέρες.... Υπάρχει επίσης το πρόβλημα του ότι λογω της αυξημένης ζήτησης σε ορισμένα κέντρα, όλες οι διαθέσιμες πόρτες είναι ήδη ενεργοποιημένες, με αποτέλεσμα ο υποψήφιος πελάτης να αναγκαστεί να περιμένει την εγκατάσταση νέου εξοπλισμού. Που πιστέψτε με δεν είναι καθόλου απλή και γρήγορη...
Ξέχωρα απο τα παραπάνω, πρέπει να παραδεχτούμε ότι υπάρχουν κάποια προβλήματα με τον εξοπλισμό της τηλεφωνίας και προκαλούνται διακοπές στους πελάτες (ενώ το internet δουλεύει κανονικά) τα οποία όμως οφείλονται καθαρά στην κατασκευάστρια εταιρεία (Alcatel) η οποία εχει εδώ αρκετό κόσμο και δουλεύει πάνω σε αυτό. Σύντομα θα ξεπεραστούν όλα αυτά τα προβλήματα, που ήδη έχου μειωθεί κατα πολύ.
Σε όλα τα παραπάνω, προσθέτουμε και τον δυσαρεστημένο απο την αναμονή κόσμο που ακυρώνει την αίτηση του, δημιουργώντας ακόμα μεγαλύτερο φόρτο εργασίας (το λιγότερο) και ακόμα μεγαλύτερη καθυστέριση (το σημαντικότερο) στους άλλους αναμένοντες (μέχρι να αποδεσμευτεί η πόρτα η οποία είχε κρατηθεί για αυτόν κτλ κτλ) καταλαβαίνετε τι γίνετε...
Το μόνο που έχω να πώ είναι υπομονή. Είναι ο καλύτερος σύμμαχος. Ο πανικός και οι βιαστικές κινήσεις (τύπου ακύρωση αίτησης μετά απο δύο μήνες αναμονής... έ, όχι και τόσο βιαστική αλλά λέμε τώρα) μπορεί να σας ταλαιπωρήσουν περισσότερο. Μην ξεχνάτε ότι η Ελλάδα είναι βρέφος ακόμα στην πληρη ανεξαρτητοποίηση των τηλεπικοινωνιών και δεν έχουν ορισμένοι συνηθίσει να δουλεύουν έτσι... (μιλάω για απόφαση εξυπηρέτισης μέχρι 20 αιτήσεων ανα ημέρα ανα κέντρο αλλά ΟΧΙ ανα πάροχο απο τον ΟΤΕ.)
Τέλος να ζητήσω συγνώμη αν λόγω του ενθουσιασμού μου κατα την παρουσίαση του Zisto, τώρα κάποιος απο εσάς ταλαιπωρείτε...
Edit: @adynaton: Φαντάζομαι καταλαβαίνεις γιατί κανείς δεν ξέρει περι του τεχνικού... Δεν μπορώ να καταλάβω τι εταιρεία φάντασμα χρησιμοποιούν.....
Για να λέμε τα σύκα - σύκα, τα κάναμε μούσκεμα....
Κανένας απο τους πάνω, τα τζιμάνια, δεν είχε προβλέψει τόσο μεγάλη ζήτηση...
Γίνετε πραγματικά της κακομοίρας... Πρώτη φορά στα 3 χρόνια, βλέπω το 13800 να μην έχει διαθέσιμη εισερχόμενη γραμμη. Και απο ότι γνωρίζω έχουν δώσει παραπάνω PRI για να εξυπηρετηθεί ο κόσμος... Ακόμα και αυτές που είχαν στο test παριβάλλον τις αναδρομολόγισαν στην παραγωγή...
Στην εταιρεία κούριερ που χρησιμοποιεί η Τελλάς για να κλείνει ραντεβού, στην οποία εργάζετε και η κοπέλα μου, έχουν πάνω απο 500 ραντεβού την ημέρα για συμβόλαια-παράδοση εξοπλισμού. Απο αυτά βέβαια πολλά είναι αναβολές απο κάποια προηγούμενη ημέρα, αλλά ακόμα και έτσι πές ότι είναι 200 νέα συμβόλαια την ημέρα είναι απίστευτα πολλά.
Επίσης εκτός της κακής εκτίμησης για την ζήτηση, ήρθε και η καθυστέριση στην παράδοση του εξοπλισμού (modem-routers) απο τους προμηθευτές, δημιουργώντας μια χαοτική κατάσταση.
Για να προλαβαίνει τις νέες συνδέσεις και να τρέχει στα κέντρα του ΟΤΕ και στους νέους πελάτες, η Τελλάς χρησιμοποιεί εξωτερική εταιρεία που κάνει αυτή την δουλειά. Η οποία συνεχώς κωλυσιεργεί με αποτέλεσμα, δεκάδες νέοι συνδρομητές να έχουν διακοπεί απο τον ΟΤΕ αλλά να μην έχουν τηλέφωνο ακόμα. Και μιλάμε για μεγάλες περιόδους, όχι 1-2 μέρες.... Υπάρχει επίσης το πρόβλημα του ότι λογω της αυξημένης ζήτησης σε ορισμένα κέντρα, όλες οι διαθέσιμες πόρτες είναι ήδη ενεργοποιημένες, με αποτέλεσμα ο υποψήφιος πελάτης να αναγκαστεί να περιμένει την εγκατάσταση νέου εξοπλισμού. Που πιστέψτε με δεν είναι καθόλου απλή και γρήγορη...
Ξέχωρα απο τα παραπάνω, πρέπει να παραδεχτούμε ότι υπάρχουν κάποια προβλήματα με τον εξοπλισμό της τηλεφωνίας και προκαλούνται διακοπές στους πελάτες (ενώ το internet δουλεύει κανονικά) τα οποία όμως οφείλονται καθαρά στην κατασκευάστρια εταιρεία (Alcatel) η οποία εχει εδώ αρκετό κόσμο και δουλεύει πάνω σε αυτό. Σύντομα θα ξεπεραστούν όλα αυτά τα προβλήματα, που ήδη έχου μειωθεί κατα πολύ.
Σε όλα τα παραπάνω, προσθέτουμε και τον δυσαρεστημένο απο την αναμονή κόσμο που ακυρώνει την αίτηση του, δημιουργώντας ακόμα μεγαλύτερο φόρτο εργασίας (το λιγότερο) και ακόμα μεγαλύτερη καθυστέριση (το σημαντικότερο) στους άλλους αναμένοντες (μέχρι να αποδεσμευτεί η πόρτα η οποία είχε κρατηθεί για αυτόν κτλ κτλ) καταλαβαίνετε τι γίνετε...
Το μόνο που έχω να πώ είναι υπομονή. Είναι ο καλύτερος σύμμαχος. Ο πανικός και οι βιαστικές κινήσεις (τύπου ακύρωση αίτησης μετά απο δύο μήνες αναμονής... έ, όχι και τόσο βιαστική αλλά λέμε τώρα) μπορεί να σας ταλαιπωρήσουν περισσότερο. Μην ξεχνάτε ότι η Ελλάδα είναι βρέφος ακόμα στην πληρη ανεξαρτητοποίηση των τηλεπικοινωνιών και δεν έχουν ορισμένοι συνηθίσει να δουλεύουν έτσι... (μιλάω για απόφαση εξυπηρέτισης μέχρι 20 αιτήσεων ανα ημέρα ανα κέντρο αλλά ΟΧΙ ανα πάροχο απο τον ΟΤΕ.)
Τέλος να ζητήσω συγνώμη αν λόγω του ενθουσιασμού μου κατα την παρουσίαση του Zisto, τώρα κάποιος απο εσάς ταλαιπωρείτε...
Edit: @adynaton: Φαντάζομαι καταλαβαίνεις γιατί κανείς δεν ξέρει περι του τεχνικού... Δεν μπορώ να καταλάβω τι εταιρεία φάντασμα χρησιμοποιούν.....