skaloumbakas
4Haris
- Μηνύματα
- 24.751
- Reaction score
- 1.677
Δεν μ' αρέσει. Βάλε το προηγούμενο...- Είσαι χαϊεντάς!
- Το ξέρω. Μακάρι να έχουν την ίδια γνώμη και τα λιοντάρια!
Δεν μ' αρέσει. Βάλε το προηγούμενο...- Είσαι χαϊεντάς!
- Το ξέρω. Μακάρι να έχουν την ίδια γνώμη και τα λιοντάρια!
Αυτό όμως δεν ισχύει αν κάνεις διπλοκαλωδίωση με το σωστό τρόπο! (μετά το κρος τα μεγάλα μήκη καλωδίου).Φίλε Costas EAR
Εκτός των άλλων στο θέμα της διπλοκαλωδίωσης εμπλέκεται
και η διαχείριση των "back EMF" φαινομένων που οφείλονται
κατά κύριο λόγο στα κλασικά ηλεκτροδυναμικά woofers-midwoofers.
Τα φαινόμενα αυτά είναι σχεδόν ανύπαρκτα στις μαγνητοστατικές και ηλεκτροστατικές
μονάδες χαμηλών συχνοτήτων .
Αρα η διπλοκαλωδίωση αποκτά μια επι πλέον αμφιλεγόμενη αποστολή
στα κλασικά ηλεκτροδυναμικά ηχεία......
"happy_1" :happy_5: :crazy_3: "happy_1" :happy_5: :crazy_3:επειδη εχω την εντυπωση οτι θα μας πεισει βαζοντας παραλληλα στο καλωδιο hf ενα γουφερακι που ως διαμαγειας θα βγαλει χαμηλες συχνοτητες παω να αρχισω τις μπυρες παλι.
:happy_4: Τα είπα πριν από σένα, για σένα..... :bravo:εγω που την βλεπω ενεργειακα την κατασταση αυτη θα αυτοκαταταγω στους βλαμμενους και θα ασχοληθω με την κηπουρικη (σε χαιεντ επιπεδο παντα) δηλωνοντας οτι οχι δεν περνανε χαμηλες συχνοτητες απο τον καλωδιο που παει στον hf κλαδο για τον λογο οτι η εμπεδηση του κρος μαζι με το tweeter ειναι σημαντικοτατα υψηλοτερη στο κατω φασμα οποτε η ισχυς των χαμηλων συχνοτητων ειναι τοσο μικρη ωστε με ασφαλεια να λεω οτι ειμαι κηπουρος ειμαι κηπουρος ειμαι κηπουρος.
:bravo:επισης ενεργειακα παντα (υψηλη κηπουρικη) συνεχιζω:
ειναι γνωστο οτι στις περιπτωσεις που οι κατασκευαστες χρησιμοποιουν ενα l pad att. για να μειωσουν την σταθμη ενος ευαισθητου tweeter χρησιμοποιουν πολυ μικρες τιμες αντιστασεων ακομα και ενα σειρα ακομα και 10βαττες τι στιγμη που η προσληψη του ηχειου ξεπερναει τα 100. αυτη φυσικα η επιλογη δεν ειναι τυχαια αφου μεχρι εκεινο το σημειο βρισκεται (μιλαμε για 7 και πλεον οκταβες εναντι 3 μεχρι τους 20KHZ) περισσοτερο απο το 60% της ηλεκτρικης ισχυος του σηματος , ενω ταυτοχρονα αν μιλησουμε για πραγματικο μουσικο σημα και οχι για ροζ θορυβο τοτε το ποσοστο ειναι ακομα περισσοτερο.
:mad_1: Τώρα μας τα χάλασες! :mad_1:που θελω να καταλληξω? πως ειναι λοιπον καλυτερα τα δυο ζευγη καλωδιων εναντι του ενος διπλασιας διατομης κρινοντας αποκλειστικα και μονο απο την ωμικη αντισταση αφου πλεον την αγωγη της ισχυως στα γουφερ (το 60 και βαλε %) δηλαδη την διαχειριζεται μικροτερος αγωγος?
:crazy_3: :crazy_3: :crazy_3: :crazy_3: πάνε, πάνε!!!!!!!! Θέλουν κλάδεμα!!!!εκτος αν κρατησουμε τα γεφυροματακια στη θεση τους οποτε δε μιλαμε για διπλοκαλωδιωση πλεον.
παω να κλαδεψω τις βιγκονιες...
παρακαλώ, ελεύθερα.......εμενα μου επιτρεπετε να χτυπησω τα παραισθησιογονα μου
ευχαριστω
Άσε κατά μέρος τις βιγκόνιες και κάντο σχήμα.εγω που την βλεπω ενεργειακα την κατασταση αυτη θα αυτοκαταταγω στους βλαμμενους και θα ασχοληθω με την κηπουρικη (σε χαιεντ επιπεδο παντα) δηλωνοντας οτι οχι δεν περνανε χαμηλες συχνοτητες απο τον καλωδιο που παει στον hf κλαδο για τον λογο οτι η εμπεδηση του κρος μαζι με το tweeter ειναι σημαντικοτατα υψηλοτερη στο κατω φασμα οποτε η ισχυς των χαμηλων συχνοτητων ειναι τοσο μικρη ωστε με ασφαλεια να λεω οτι ειμαι κηπουρος ειμαι κηπουρος ειμαι κηπουρος.
Για τον πρώτο είπαμε . Είναι ο Δημήτρης Σταματάκος !QUIZ
Aκολουθούν οι καταγεγραμμένες γνώμες τριών ατόμων σχετικά
με την δικαλωδίωση . Είναι προφανές ότι σύμφωνα με την Κόγια
λογική-τακτική τα άτομα αυτά ανήκουν στην κατηγορία των
ηλιθίων (κατά Κόγια) - τοίχων-ανίκανων να στοιχειοθετήσουν
επιστημονική προσέγγιση των πραγμάτων !
Ποιοι είναι αυτοί ;
1ος)
[FONT="]Στην [FONT="]διπλοκαλωδίωση [/FONT](biwiring) χρησιμοποιούμε μία γραμμή μεταφοράς του σήματος ανά περιοχή συχνοτήτων, τοποθετώντας ένα ζεύγος αγωγών για τις μεσαίες/υψηλές συχνότητες και ένα για τις χαμηλές. Οι αγωγοί έχουν κοινό σημείο τις εξόδους του ενισχυτή αλλά τροφοδοτούν ξεχωριστά φίλτρα στα ηχεία. Πέραν της απλήςεξήγησης, ότι με τον τρόπο αυτό αυξάνουμε σχεδόν πάντα την συνολική διατομή των αγωγών, υπάρχουν και άλλες αιτιάσεις γύρω από την ανάγκη της διπλοκαλωδίωσης. Είναι σίγουρο ότι πρέπει να αποφασίζει κανείς μετά από δοκιμή.[/FONT]
2ος)
[FONT="]Από ότι είδαμε , αρκετοί φίλοι χρησιμοποιούν διπλοκαλωδίωση στα ηχεία τους.
Προσωπικά όσες φορές έκανα το test δεν είδα σοβαρά αποτελέσματα, για την ακρίβεια δεν είδα καθόλου αποτελέσματα. Φυσικά μπορεί να φταίνε τα συγκεκριμένα καλώδια που δοκίμασα.
........................................................................................
[[/FONT] Quote:
Originally Posted by ...................................
Σήμερα, με την χρήση πολύ πιο εξελιγμένων καλώδιων, μπορεί όντως να μην παίζει κανέναν ρόλο.
Ειδικότερα...αν έχει γίνει χρήση πανάκριβου καλωδίου...τότε μάλλον μιλάμε για πέταμα χρημάτων. *(μιλάμε...λέω εγώ δηλαδή)
Κι εγώ αυτό νομίζω, αν και τα αποτελέσματα από ηχείο σε ηχείο είναι πολύ διαφορετικά.]
Αυτό έκανα εγώ (δηλ.μονοκαλωδίωση) με τα goertz πάντως και παίζει πολύ καλύτερα από διπλοκαλωδίωση με άλλα καλώδια...:
[FONT="]
3ος)
[/FONT] το αποτέλεσμα είναι σχετικό. Έχει να κάνει κυρίως με τα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά του καλωδίου και του ηχείου...
Σε ηχεία με ομαλή εμπέδηση (σύνθετη αντίσταση) θα παρατηρήσει κανείς λίγες διαφορές, αλλά στα δύσκολα ηχεία αυτές θα γίνουν σημαντικότερες. Τώρα το αν οι αλλαγές θα είναι προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο έχει να κάνει και με τα γούστα κάποιων...
Όσοι είναι περίεργοι για το τι μπορεί να αλλάξει κάντε το εξής τεστ. Διπλοκαλωδιώστε και το ένα ηχείο και αφήστε μονοκαλωδιομένο το άλλο. Βρείτε μια καλή μονοφωνική ηχογράφηση (υπάρχουν αρκετές κλασσικής μουσικής) και "παίξτε" με το balance ώστε να παίζει μία το ένα ηχείο και μία το άλλο. Έτσι θα καταλάβεται άμεσα την διαφορά...
Όσο αναφορά το καλώδιο καλό θα είναι να πάει το ίδιο και στα δύο τμήματα του crossover (ίδιο καλώδιο, ίδια μήκη), αν και πάλι μπρείτε να πειραματιστείτε με μονόκλωνο στα χαμηλά και stranded στα ψηλά...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ειδικά ο τρίτος δικαιολογείται να μην καταλαβαίνει τι του γίνεται
με δεδομένο ότι είναι τελείως άσχετος με τις θετικές επιστήμες και
την φυσική....
Ποιοι είναι οι ανωτέρω τοίχοι-ηλίθιοι που δεν καταλαβαίνουν την τύφλα τους και προτείνουν δοκιμές την στιγμή που το πράγμα
εξηγείται απλούστατα κατα Κόγια και είναι προκαθορισμένο;
[FONT="]
[/FONT]
Ενώ εσύ διαβάζεις, αλλά δε μαθαίνεις! :Με αδικείς. Η γνώμη μου για τη νοημοσύνη των χαϊνετάδων είναι τρις χειρότερη.
:happy_4:Όσοι θίγονται από τη σατιρική μου διάθεση.
Στοιχηματίζεις τον ενισχυτή σου; Πριν απαντήσεις, ξανασκέψου το Νόμο του Ohm, ή σκέψου πώς δουλεύει ένα αλεξικέραυνο. Αν χάσω, κερνάω Wahrsteiner σε high end ποτήρι. :happy_8:
Και γιατι να καταργηθει η κατηγορια και να μην <<καταργηθουν>>αυτοι που την αμαυρωνουν???Ετσι οπως παει ακομα και το hitech εχει να προσφερει περισσοτερα,ΚΡΙΜΑ!!!!Δεν την καταργουμε την κατηγορια Hi-End να τελειωνουμε ;; ουτως η αλλως και να διαβασει κανεις εκτος των αντιτιθεμενων καποιο θεμα , θ απογοητευτει απο την τροπη που παιρνουν τα θεματα και θα την κανει με ...ελαφρα πηδηματακια .
ΔΕν ειναι καθολου ετσι, και ο ΕΑΡ εχει ολο το δικιο, παροτι απο λεπτοτητα το διεκδικει ΧΑΛΑΡΑ. Εγω σαν πιο ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΟΣ και κατα περιστασεις ΑΣΧΕΤΟΣ απο ντοπιες γλωσσολαλιες, ξερω να πω τα εξης.....δεν καταλαβαίνω πως είναι δυνατόν το εξωτερικό καλώδιο σύνδεσης από τον ενισχυτή να μεταφέρει υψηλές ή χαμηλές συχνότητες προς το ηχείο.
Ολες τις μεταφέρει , είτε έχουμε μονή-διπλή-τριπλή-πενταπλή ή πεντάμορφη καλωδίωση.
Αυτό που λέει ο φίλος EAR αφορά ουσιαστικά τον εσωτερικό σχεδιασμό του ηχείου .
Αυτό που θέλω να πω είναι πως είναι προτιμότερη η μονοκαλωδίωση του ηχείου με έναν αγωγό διατομής x, υπό την προϋπόθεση βεβαίως ότι αυτή είναι ικανή για την ισχύ που μεταφέρεται, παρά η διπλοκαλωδίωση του ηχείου με δύο αγωγούς διατομής x/2. Δεν είναι καθαρά θέμα ωμικής αντίστασης, αλλά είναι κυρίως αυτό. Προεκτείνοντας, εάν υπάρχει διαθέσιμη διπλάσια ποσότητα καλωδίου διατομής x, τότε είναι προτιμότερη η χρήση του σε παράλληλη μονοκαλωδίωση, χωρίς η διπλοκαλωδίωση να κρίνεται ανεπιθύμητη, αφού, έτσι ή αλλιώς, το ενεργοβόρο μεγάφωνο χαμηλών οδηγείται με ένα καλώδιο που είναι ήδη επαρκές.και αυτο βασιστηκε στην προηγουμενη ερωτηση αν εινια καλυτερος ενας αγωγος διπλασιας διατομης απο δυο μονης.
Μάνο, δεν κατάλαβα αγαπητέ μου τι ΔΕΝ σου προσφέρουν αυτές οι συζητήσεις και τι θα έπρεπε να σου προσφέρουν. Δεν μου το εξηγείς λίγο σε παρακαλώ?Και γιατι να καταργηθει η κατηγορια και να μην <<καταργηθουν>>αυτοι που την αμαυρωνουν???Ετσι οπως παει ακομα και το hitech εχει να προσφερει περισσοτερα,ΚΡΙΜΑ!!!!