Γιατί υπάρχουν ηχεία διαφορετικής ευαισθησίας;

Μηνύματα
5.168
Reaction score
9
Μιχαλη μπορει να μην ειναι κανονας αλλα αυτο εχω διαπιστωσει απο πολλες εταιριες.

Σιγουρα και η αντισταση ειναι εξισου σημαντικος παραγοντας.

Οτι ειμαι λιγο γκαζοφονιας παντως, ειναι αληθεια.....:137:
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.483
Reaction score
21.844
Γιατι τοτε πολλες μεγαλες εταιριες βγαζουν τα κορυφαια μοντελα τους με μεγαλυτερη ευασιθησια απο αυτα της μικροτερης σειρας?
Έλα ντε.
 

Μηνύματα
1.799
Reaction score
890
Έλα ντε.
Ποιοι αραγε ονομάζουν καποια μονδελα κορυφαια και πως?

η ευαισθησια ειναι κατι σαν την ενισχυση. οταν ενισχυεις πολυ σε μια μονο βαθμιδα, τα μικροπροβληματα τα κανεις τοοοοοσα (με το συμπαθιο) και αντε μετα βαζε αναδρασεις να συμαζεψεις.

Και φυσικα που μπορει να εχουμε λιγοτερα κατασκευαστικα προβληματα; Σε εναν ενισχυτη ή σε ενα ηχειο; η να το πω αλλιως στα ηλεκτρονια που τρεχουν μετ εμποδιων στα καλωδια-πιστες-ημιαγωγα-κενα αερος ενος ενισχυτη ή στα μηχανικα μερη-αναρτησεις-κινηση σε ανομοιογενες μαγνητικο πεδιο; αρα ειναι καλυτερα να εχουμε ευκολα ηχεια με ανεμικους ενισχυτες ή γρηγορους βατικους με δυστροπα ηχεια;

οσο μεγαλυτερη ευαισθησια εχει ενα ηχειο τοσο πιο δυσκολα ερχεται στο σωστο δρομο (κατι σαν αυτοκινητο με μαλακά αμορτισερ -[STYLE="inquote"]προσοχη στον τονο, στο τελευταιο α ειναι[/STYLE]).
Το ιδιο δεν γινοταν με τους AΒ ενισχυτες σε σχεση με τους A;
Οι ΑΒ εχουν πολυ ενισχυση αλλα...
Οι Α εχουν μεγαλη καταναλωση ΑΛΛΑ...
Οι Δ και οι Τ ομως, ΆΛΑ!

Costas ear said:
ΚΚ καλά τα υπολογίζεις, γι'αυτό έχω δώσει 7500 βατ σε κάθε ηχείο και έχω ξεχωριστό σσσσσσάμπππππ.
και οταν βαζεις καμια εισαγωγη απο φαντασμα της οπερας ή τιποτα massive attack παίζει φωτορυθμικα όλη η γειτονια!:205:
 

Μηνύματα
99
Reaction score
3
Μιχαλη μπορει να μην ειναι κανονας αλλα αυτο εχω διαπιστωσει απο πολλες εταιριες.
Παρατηρείς όμως ότι όσο πιο "κορυφαίο" είναι ένα ηχείο τόσο πιο δύστροπο γίνεται; :)
Ο ενισχυτής μου έχει οδηγήσει με άνεση μικρά B&W.
Αν τον βάλεις όμως να οδηγήσει κανένα 802 θα ακούσεις μόνο το B...


Σιγουρα και η αντισταση ειναι εξισου σημαντικος παραγοντας.
IMHO ο πιο βασικός.
Ένα ηχείο στα 86 db όπου η αντίστασή του παίζει ανάμεσα σε 8 και 7 Ω μπορεί να οδηγηθεί (σε χαμηλές εντάσεις ή σε μικρό χώρο) ακόμη και από SET.
Ένα ηχείο στα 100 db που η αντίστασή του παίζει από τα 8 στο 1 Ω θέλει ηλεκτροσυγκόλληση για να οδηγηθεί!

Σκέψου τώρα το value for money.
Πόσο θα σου κοστίσει ένας ενισχυτής στα 2x50 Watt για να οδηγήσεις το πρώτο ηχείο και πόσο ένας στα 2x200 που να έχει την ίδια ακριβώς ποιότητα ήχου με τον πρώτο για να οδηγήσει το δεύτερο!
Μάλλον χαόδης η διαφορά τιμής.


Οτι ειμαι λιγο γκαζοφονιας παντως, ειναι αληθεια.....

Μωρέ κουφάλογο είσαι και ας κοκορεύεσαι για τα αυτιά σου...

Τώρα για την ερώτηση και για να μην φεύγουμε πολύ εκτός θέματος ας απαντήσω και εγώ με μία ερώτηση.
Γιατί υπάρχουν μεγάφωνα με σκληρή ή μαλακή ανάρτηση;
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
9
Το αντιθετο εχω παρατηρησει, οτι οσο πιο κορυφαιο ειναι ενα ηχειο τοσο πιο ευκολοδηγητο ειναι.
 


Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Γιατί υπάρχουν ηχεία διαφορετικής ευαισθησίας;

Μπορούμε να πούμε ότι τα "ευαίσθητα ηχεία" υπερτερούν στα τάδε σημεία, έναντι των "αναίσθητων", μιλώντας με στοιχεία που αφορούν την ικανότητα να αναπαράγουν μουσική ?
Σε αυτό το κομμάτι μπορεί να αναφερθεί κανείς ; :401:

Ξεχάστε εταιρείες, μοντέλα και "μάτσινγκ". Δείτε το ως αυτόνομη συσκευή.

Ποια από τα χαρακτηριστικά-απαιτήσεις της μουσικής αναπαράγει καλύτερα το "ευαίσθητο" ή το αντίθετο ?
πχ. "ατάκα" - "δυναμικά" - ...., και γιατί φυσικά.
Ή δεν παίζει ρόλο ;
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
Αυτο το θεμα παραειναι ΕΙΔΙΚΟ για να συζητηθει διεξοδικα εδω, καθως χρειαζονται γνωσεις σχεδιαστη μεγαφωνων.... Σε γενικες γραμμες τα λεει καλα ο EAR.... αλλα οπως ειναι φυσικο παραμενει στις γενικες γραμμες.... Που συνοψιζονται στο πολυ γνωστο οτι "ποιοτητα και ποσοτητα αποτελουν αντικρουομενες σχεδιαστικες παραμετρους".... Το κλειδι στην ολη υποθεση λεγεται ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ των μεγαφωνων αναλογα την χρηση.
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Γιατί υπάρχουν ηχεία διαφορετικής ευαισθησίας;

Να σας πω πως το έχω προσεγγίσει εγώ.

Αν μπορούμε να αναλύσουμε το σήμα (ρεύμα), που φτάνει στα ηχεία, μπορούμε να δούμε ποια σημεία του (χαρακτηριστικά) αξιοποιεί καλύτερα ένα ηχείο (μετατροπή σε ακουστική ενέργεια), με διαφορετική ευαισθησία.
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
9
Που το παρατήρησες αυτό βλαστάρι μου; Στα B&W στα Magnepan ή στα ATC;

Σου ειπα ρε Μιχαλη, σου ανεφερα και τις εταιριες.

Von Schweikert, Wilson, Kharma, Verity, Montana, Sonus Faber, Peak Consult, Εvolution Acoustics μερικες που μπορω προχειρα να σκεφτω.

Ακομα και στην ATC νομιζω Μιχαλη οτι τα μεγαλυτερα ειναι λιγο πιο ευασθητα απο το 20αρι και το 40αρι. Δεν ειμαι σιγουρος ομως.
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Γιατί υπάρχουν ηχεία διαφορετικής ευαισθησίας;

Τα "μεγαλύτερης ευαισθησίας" ηχεία δεν σημαίνουν και καλύτερα.....
Note sensitivity is not necessarily a guide to how good a speaker is. For instance a PA speaker will have a sensitivity of around 115dB so sacrificing sound quality for high output. Conversely a good monitor may be designed to ensure a flat frequency response with components that also reduce sensitivity.
από εδώ:
http://www.mhsoft.nl/LoudspeakerBasics.asp
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.483
Reaction score
21.844
Μπορούμε να πούμε ότι τα "ευαίσθητα ηχεία" υπερτερούν στα τάδε σημεία, έναντι των "αναίσθητων", μιλώντας με στοιχεία που αφορούν την ικανότητα να αναπαράγουν μουσική ?
Όχι βέβαια, αυτό δεν μπορούμε να το πούμε.
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
9
Mιχαλη oντως ισχυει και στην ATC αυτο.

Το ATC SCM100 και SCM150 ειναι 91db σε σχεση με το 40αρι που ειναι 84 db.
 

Μηνύματα
99
Reaction score
3
Mιχαλη oντως ισχυει και στην ATC αυτο.

Το ATC SCM100 και SCM150 ειναι 91db σε σχεση με το 40αρι που ειναι 84 db.

Αυτά όμως είναι για πιο αναίσθητες τσέπες... :143:
Άσε που το 40άρι είναι κλειστό ενώ τα άλλα είναι bass reflex...

Μήπως... Λέω τώρα... Όταν χρησιμοποιείς υποδεέστερες μονάδες με κάποια σκαμπανεβάσματα στις συχνότητες να είναι πιο εύκολο να τις "φουντώνεις" στα παθητικά υλικά για να τις φέρνεις στα ίσα τους;

Βέβαια, όπως είπε και ο συνονόματος και συμφωνώ απόλυτα μαζί του, καλό είναι να βοηθήσει στο νήμα κάποιος ειδικός γιατί θα καταλήξουμε να συζητάμε για καμιά 10αριά σελίδες για υποθέσεις.
Και ως γνωστόν, ο σοφός λαός λέει, δυό γαϊδάροι μάλωναν σε ξένο αχυρώνα...
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
9
Αυτά όμως είναι για πιο αναίσθητες τσέπες... :143:
Άσε που το 40άρι είναι κλειστό ενώ τα άλλα είναι bass reflex...
Eιναι ομως τα κορυφαια της ATC. Δυστυχως τις περισσοτερες φορες οτι πληρωνεις, παιρνεις.:126:

Anyway, το ερωτημα ειναι γιατι οι εταιριες κανουν τα κορυφαια μοντελα τους πιο ευαισθητα απο αυτα της χαμηλης κατηγοριας.
 

Μηνύματα
99
Reaction score
3
Anyway, το ερωτημα ειναι γιατι οι εταιριες κανουν τα κορυφαια μοντελα τους πιο ευαισθητα απο αυτα της χαμηλης κατηγοριας.


Σας παρακαλώ! Πετάξτε έξω τον κύριο! American bar το κάναμε εδώ μέσα... :142:

Η ερώτηση είναι "Γιατί υπάρχουν ηχεία διαφορετικής ευαισθησίας"!
 

Μηνύματα
111
Reaction score
0
Αυτο το θεμα παραειναι ΕΙΔΙΚΟ για να συζητηθει διεξοδικα εδω, καθως χρειαζονται γνωσεις σχεδιαστη μεγαφωνων.... Σε γενικες γραμμες τα λεει καλα ο EAR.... αλλα οπως ειναι φυσικο παραμενει στις γενικες γραμμες.... Που συνοψιζονται στο πολυ γνωστο οτι "ποιοτητα και ποσοτητα αποτελουν αντικρουομενες σχεδιαστικες παραμετρους".... Το κλειδι στην ολη υποθεση λεγεται ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ των μεγαφωνων αναλογα την χρηση.
Εάν αναθεωρήσετε, σίγουρα θα δίνατε την ευκαιρία σε αρκετούς από εμάς να συζητήσουμε το θέμα και να καταλάβουμε δυο πραγματάκια - έστω και εάν οι γνώσεις των περισσότερων μας είναι βασικές (και πολλές φορές υπό το μηδέν).

Διορθώστε με εάν κάνω λάθος…

Τεχνολογικές εξελίξεις σε μαγνητικά υλικά, και χρήση ιδιαιτέρων/σπάνιων/νέων μαγνητικών υλικών και κραμάτων, έχει επιτρέψει την κατασκευή ηχείων με μεγαλύτερη ευαισθησία από ότι στο παρελθών. Και μάλιστα με μείωση του όγκου του μαγνήτη.

Νέα υλικά που χρησιμοποιούνται στην εξωτερική ανάρτηση και στην αράχνη παρουσιάζουν υπο προϋποθέσεις καλύτερα αποτελέσματα απόσβεσης από κλασικά υλικά.


Μήπως τελικά, η τεχνολογία σταδιακά μας επιτρέπει να κατασκευάζουμε πιο ευαίσθητα ηχεία χωρίς τα κλασικά προβλήτα τους?
 

Μηνύματα
164
Reaction score
3
Eιναι ομως τα κορυφαια της ATC. Δυστυχως τις περισσοτερες φορες οτι πληρωνεις, παιρνεις.:126:

Anyway, το ερωτημα ειναι γιατι οι εταιριες κανουν τα κορυφαια μοντελα τους πιο ευαισθητα απο αυτα της χαμηλης κατηγοριας.
Δεν είμαι καθόλου σίγουρος για αυτό που θα πω,αλλά αν μιλάμε για ηχεία καμπίνας,όσο μεγαλώνει ο όγκος της καμπίνας ο κατασκευαστής έχει την δυνατότητα να αυξήσει την ευαισθησία.
Ειδικά αν μιλάμε για φόρτιση χαμηλών(transmission line,bass reflex κ.α.).Συνήθως τα μεγάλα μοντέλλα των εταιρειών είναι και μεγαλύτερα σε όγκο η όχι?
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
9
Σας παρακαλώ! Πετάξτε έξω τον κύριο! American bar το κάναμε εδώ μέσα...

Η ερώτηση είναι "Γιατί υπάρχουν ηχεία διαφορετικής ευαισθησίας"!
:142:
 

Μηνύματα
436
Reaction score
0
Mιχαλη oντως ισχυει και στην ATC αυτο.

Το ATC SCM100 και SCM150 ειναι 91db σε σχεση με το 40αρι που ειναι 84 db.
Δεν παίζει ρόλο μόνο η ονομαστική ευαισθησία.

Πάω στοίχημα ότι τα μεγάλα ATC "κουνιούνται" πολύ πιο δύσκολα από το 40άρι...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.724
Μηνύματα
2.950.148
Members
38.232
Νεότερο μέλος
aradis
Top