Απλή ερώτηση...

Μηνύματα
5.168
Reaction score
9
Re: Απάντηση: Απλή ερώτηση...

Το πιο αποτυχημένο ηχείο που άκουσα ποτέ στη ζωή μου. quote]

Kαλα η συγκεκριμενη εταιρια δεν εχει και κανενα επιτυχημενο ηχειο. Το ενα ειναι πιο στραβο απο το αλλο.

Για αυτο αλλωστε εξελισσεται και συνεχως. Γιατι δεν εχει παιξει ποτε ενα ηχειο τους.:142:
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.524
Re: Απάντηση: Απλή ερώτηση...

Kαλα η συγκεκριμενη εταιρια δεν εχει και κανενα επιτυχημενο ηχειο. Το ενα ειναι πιο στραβο απο το αλλο.

Για αυτο αλλωστε εξελισσεται και συνεχως. Γιατι δεν εχει παιξει ποτε ενα ηχειο τους.:142:
Τι συμπεράσματα είν' τούτα βρε;

...
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.200
Reaction score
20.893
Απάντηση: Re: Απάντηση: Απλή ερώτηση...

Το πιο αποτυχημένο ηχείο που άκουσα ποτέ στη ζωή μου. Θλιβερή εμπειρία στο Λος Άντζελες. Πρίν από χρόνια μαζί με αρκετούς σπουδαίους συνακροατές. Έχω κατά καιρούς αναφερθεί σε αυτήν την εμπειρία χωρίς να κατονομάσω το ηχείο. Τότε η τιμή του ήταν στα 80.000 αν θυμάμαι καλά.
Στεροφωνική εικόνα; super sweet spot. Άκουγες μόνο απέναντι ακριβώς από το σημείο που καθόσουν. Όσο για χαμηλό ανύπαρκτο. Λοιπόμουν τον σχεδιαστή που κάθε φορά προλόγιζε για το τί θα ακούγαμε στο επόμενο κομμάτι. Και δεν ακούγαμε τίποτα από τα όσα έλεγε. Λοιπόμουν και για εκείνους τους θηριώδεις Μανλευ που τα οδηγούσαν. Λ.Σ.
Δεν φτάνει να φτιάξεις δύο τελάρα. Πρέπει να ξέρεις και κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις ακουστικής, ώστε να τα τοποθετήσεις σωστά σε δεδομένο χώρο. Βέβαια, υπάρχει και το ενδεχόμενο τα ηχεία να ήταν τοποθετημένα σωστά και να απέδιδαν σωστά, αλλά αυτό να μην άρεσε στους -συνήθως ημιμαθείς και εγωιστές- ακροατές. Το τί ανοησίες έχω ακούσει και διαβάσει για τις "εντυπώσεις ακροάσεων" για διάφορα προϊόντα, δεν λέγεται.
 


Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.524
Re: Απάντηση: Απλή ερώτηση...

Tων αυτιων μου...:116:
Α, ΟΚ! :114:
Γιατί είναι λίγο "κάπως" να λέμε τόσο μεγάλες κουβέντες για εταιρείες με τέτοια παρουσία και τέτοια ανάπτυξη τεχνολογίας στον χώρο του ηλεκτροστατικού.

...
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
9
Kαλα το οτι ειναι μεγαλη εταιρια η οποια πουλαει και εχει παρουσιασει και μεγαλη προοδο δεν σημαινει και οτι τα ηχεια της ειναι της προκοπης.

Εξ αλλου οι εταιριες που βγαζουν σωστα ηχεια ειναι μετρημενες στα δακτυλα.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.524
Kαλα το οτι ειναι μεγαλη εταιρια η οποια πουλαει και εχει παρουσιασει και μεγαλη προοδο δεν σημαινει και οτι τα ηχεια της ειναι της προκοπης.
Δεν σημαίνει όμως σίγουρα και ότι "δεν έχει βγάλει κανένα επιτυχημένο ηχείο". :126:

...
 


Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
συγκεκριμενα Μιχαλη ποιο ηχειο της Μαρτιν Λογκαν ακουσες και τι δεν σου αρεσε σε αυτο;
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
9
Eχω ακουσει 3-4 ηχεια της Martin Logan. To Summit 2,3 φορες το Vantage αλλες 2φορες το Vista νομιζω και ενα ακομα.

Βασικα δεν μου αρεσε τιποτα εκτος απο την εικονα τους η οποια και παλι ηθελε να εισαι καρφωμενος σε ενα σημειο. Μπορω να γραψω και ποιο αναλυτικα τι δεν μου αρεσε αλλα δεν εχω το χρονο τωρα.
 

Μηνύματα
4.887
Reaction score
4.010
Απάντηση: Re: Απλή ερώτηση...

Βασικα δεν μου αρεσε τιποτα εκτος απο την εικονα τους η οποια και παλι ηθελε να εισαι καρφωμενος σε ενα σημειο. Μπορω να γραψω και ποιο αναλυτικα τι δεν μου αρεσε αλλα δεν εχω το χρονο τωρα.[/quote]

Μιχαλη μην το κανεις γιατι θα αναγκασεις τον Βασιλη Τσαντουλη να πουλησει στην ξευτιλα τα δικα του:142:
Παντως σοβαρα τωρα τα SUMIT δεν πρεπει να ειναι οπως τα περιγραφεις. Εχουμε διαβασει οχι μονο απο περιοδικα αλλα και απο ανθρωπους "δικους μας" εδω μεσα εξαιρετικα λογια. Βεβαια παντα προυποθετει ενα σωστο στησιμο και μια καλη χημεια με τα συνοδα του.
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
9
Eγω ειπα αυτο που ακουσα σε πολλα setup. Aν κανεις δεν το ειχε στησει σωστα τοτε τι να πω...
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
9
Re: Απάντηση: Re: Απλή ερώτηση...

Μιχαλη μην το κανεις γιατι θα αναγκασεις τον Βασιλη Τσαντουλη να πουλησει στην ξευτιλα τα δικα του:142:
Παντως σοβαρα τωρα τα SUMIT δεν πρεπει να ειναι οπως τα περιγραφεις. Εχουμε διαβασει οχι μονο απο περιοδικα αλλα και απο ανθρωπους "δικους μας" εδω μεσα εξαιρετικα λογια. Βεβαια παντα προυποθετει ενα σωστο στησιμο και μια καλη χημεια με τα συνοδα του.

Γιατι να τα πουλησει ο ανθρωπος? Ο καθενας εχει διαφορετικες απαιτησεις απο ενα ηχειο.
Καλα το οτι πολυ εγραψαν καλα λογια δεν μου λεει και τιποτα. Οπου ακους πολλα κερασια κρατα και μικρο καλαθι.:126:
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: Re: Απάντηση: Απλή ερώτηση...

Το πιο αποτυχημένο ηχείο που άκουσα ποτέ στη ζωή μου. Θλιβερή εμπειρία στο Λος Άντζελες. Πρίν από χρόνια μαζί με αρκετούς σπουδαίους συνακροατές. Έχω κατά καιρούς αναφερθεί σε αυτήν την εμπειρία χωρίς να κατονομάσω το ηχείο. Τότε η τιμή του ήταν στα 80.000 αν θυμάμαι καλά.
Στεροφωνική εικόνα; super sweet spot. Άκουγες μόνο απέναντι ακριβώς από το σημείο που καθόσουν. Όσο για χαμηλό ανύπαρκτο. Λοιπόμουν τον σχεδιαστή που κάθε φορά προλόγιζε για το τί θα ακούγαμε στο επόμενο κομμάτι. Και δεν ακούγαμε τίποτα από τα όσα έλεγε. Λοιπόμουν και για εκείνους τους θηριώδεις Μανλευ που τα οδηγούσαν. Λ.Σ.

Άστοχη τοποθέτηση !!!!!

Η εκφορά τόσον απαξιωτικών απόψεων μέσα από τέτοιες

συνθήκες αξιολόγησης είναι το λιγότερο λυπηρή.

Και μπορεί να επιδείξει κάποιος κατανόηση όταν προέρχεται

από παρορμητικούς 25ντάρηδες οι οποίοι "άκουσαν" "κάπου"

"κάποτε" σε διαδικασίες χάβρας και παιδικής χαράς κάποια

ηχεία υπό μη οptimum συνθήκες και νομίζουν ότι μπορούν

να κρίνουν τα πάντα με επάρκεια και ασφάλεια.

Κατά συνέπεια :

Παρατήρηση πρώτη:

Ελάχιστες φορές κάποιο από τα λεγόμενα "υπερηχεία" έχει

αποδώσει καλά σε εκθεσιακές συνθήκες.

Μάλιστα όσο πιο σύνθετο είναι σχεδιαστικά-κατασκευστικά

και όσο πιο παραμετροποιήσιμο τόσο πιο απογοητευτικό

κατά τεκμήριο είναι το αποτέλεσμα.

Το στήσιμο ενός τέτοιου ηχείου απαιτεί χρόνο και επίπονες

προσπάθειες "try and error". Φανταστείτε να έχετε να στήσετε

4 θηριώδη δίπολα υβριδικής τεχνολογίας στον χώρο.

Οι εκθεσιακοί χώροι είναι συνήθως δεδομένοι . Αν οι διαστάσεις

τους και η αναλογία τους είναι ακατάλληλες , αν το RT60 του

χώρου είναι κουκουρούκου, αν τα γενικότερα χαρακτηριστικά

διάχυσης ,ανακλάσεων, απορρόφησης είναι μη αποδεκτά

τότε ο εκθέτης ελάχιστα πράγματα μπορεί να κάνει για να

αντιμετωπίσει την "καταστροφή".

Δεν μπορεί να επέμβει στον χώρο αλλάζοντας γεωμετρικά

χαρακτηριστικά και ούτε φυσικά να εγκαταστήσει μόνιμες

λύσεις διάχυσης, απορρόφησης και καταστολής συντονισμών.

Επίσης η επιλογή της βέλτιστης θέσης 4 θηριωδών διπόλων

δεν είναι εύκολη και προκυπτει απο επίπονη "try and error"

διαδικασία που απαιτεί χρόνο , υπομονή και τύχη.

Αυτά σπάνια υπάρχουν σε αυτούς που στήνουν συστήματα

σε εκθέσεις.

Η προσπάθεια δε να κάνουν ακρόαση περισσότερα από 4

άτομα ταυτόχρονα οδηγεί σε κωμικοτραγικά αποτελέσματα.

Η παραμετροποίηση και οι ρυθμίσεις σταθμών, συχνοτήτων

κρος και βέλτιστης ρύθμισης ενός ενεργού κροσσόβερ απαιτεί

χρόνο και προσοχή. Λάβετε υπόψιν και την προσπάθεια

για επιλογή κατάλληλων πηγών,ενισχυτικών και καλωδιώσεων

και έχετε ένα "σύστημα" που για να βελτιστοποιηθεί θέλει

τουλάχιστον ένα εξάμηνο.

Να γιατί ηχεία όπως το GRAND UTOPIA ή το ZINGALI 215 ή

τα τεράστια AVANT GARDE έπαιξαν άθλια στις τελευταίες

ελληνικές εκθέσεις. Όποιος πει ότι τα ηχεία αυτά είναι κακά ή

προβληματικά (και έχει ειπωθεί πολλές φορές)

δεν ξέρει τι του γίνεται.

Είναι σαν να προσπαθείς να αξιολογίσεις μια Ferrari οδηγώντας

την στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής για πιτσιρίκια της

γειτονιάς σου.

Εν κατακλείδι δεν βγάζουμε ασφαλή συμπεράσματα για

υπερκατασκευές που κλείνουν μέσα τους υψηλό επίπεδο

άφθονης τεχνολογίας τουaudio από μια ακρόαση σε μια

έκθεση για μισή ώρα.


Είναι κανόνας απαράβατος και ισχύει απαρέκλιτα.

Πάντα διατηρούμε επιφυλάξεις σοβαρές και δεν εκφράζουμε

τίποτε με βεβαιότητα και αφορισμούς.....
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
9
Οταν καποιος αγοραζει ενα ηχειο, μπορει να μην εχει ουτε το χωρο για πολλες μετακινησεις, ουτε την ανεση για χρησιμοποιηση υλικων, ουτε απειρα συνοδα για να κανει 5 μηνες δοκιμες πριν αρχισει να ακουει μουσικη. Στην τελικη, ουτε τις απειρες γνωσεις για να το στησει οπως θελει.
Αμα χρειαζονται ολα τα παραπανω για να παιξει ενα ηχειο των 5.000 ευρω, τοτε το προβλημα το εχει το ηχειο και οχι ο ιδιοκτητης. Το ηχειο πρεπει τουλαχιστον να ακουγεται αποδεκτα απο την αρχη. Δεν λεω τελεια, αυτο θα γινει μετα απο πολλες δοκιμες, αλλα αποδεκτα.

Οταν λοιπον ακους ενα ηχειο, στραβο απο την πρωτη μεχρι την τελευταια λεπτομερεια, απο την αποκριση και τον χαρακτηρα του μεχρι την αναλυση και τα δυναμικα, τοτε υπαρχει προβλημα που πιθανοτατα δεν βελτιωνεται οσες δοκιμες και να κανεις.

Και επιτρεψτε μου να εχω αποψη για το πως ακουγονται τα Martin Logan. Γιατι σε λιγο θα σκεφτομαστε και να εκφρασουμε την οποια γνωμη μας υπο το βαρος μην χαρακτηριστουμε "Παρορμητικοι 25αρηδες, που δεν εχουν κανει ποτε σοβαρη ακροαση στη ζωη τους, αλλα μονο υπο συνθηκες παιδικης χαρας".
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Απλή ερώτηση...

Άστοχη τοποθέτηση !!!!!

Η εκφορά τόσον απαξιωτικών απόψεων μέσα από τέτοιες

συνθήκες αξιολόγησης είναι το λιγότερο λυπηρή.

Και μπορεί να επιδείξει κάποιος κατανόηση όταν προέρχεται

από παρορμητικούς 25ντάρηδες οι οποίοι "άκουσαν" "κάπου"

"κάποτε" σε διαδικασίες χάβρας και παιδικής χαράς κάποια

ηχεία υπό μη οptimum συνθήκες και νομίζουν ότι μπορούν

να κρίνουν τα πάντα με επάρκεια και ασφάλεια.

Κατά συνέπεια :

Παρατήρηση πρώτη:

Ελάχιστες φορές κάποιο από τα λεγόμενα "υπερηχεία" έχει

αποδώσει καλά σε εκθεσιακές συνθήκες.

Μάλιστα όσο πιο σύνθετο είναι σχεδιαστικά-κατασκευστικά

και όσο πιο παραμετροποιήσιμο τόσο πιο απογοητευτικό

κατά τεκμήριο είναι το αποτέλεσμα.

Το στήσιμο ενός τέτοιου ηχείου απαιτεί χρόνο και επίπονες

προσπάθειες "try and error". Φανταστείτε να έχετε να στήσετε

4 θηριώδη δίπολα υβριδικής τεχνολογίας στον χώρο.

Οι εκθεσιακοί χώροι είναι συνήθως δεδομένοι . Αν οι διαστάσεις

τους και η αναλογία τους είναι ακατάλληλες , αν το RT60 του

χώρου είναι κουκουρούκου, αν τα γενικότερα χαρακτηριστικά

διάχυσης ,ανακλάσεων, απορρόφησης είναι μη αποδεκτά

τότε ο εκθέτης ελάχιστα πράγματα μπορεί να κάνει για να

αντιμετωπίσει την "καταστροφή".

Δεν μπορεί να επέμβει στον χώρο αλλάζοντας γεωμετρικά

χαρακτηριστικά και ούτε φυσικά να εγκαταστήσει μόνιμες

λύσεις διάχυσης, απορρόφησης και καταστολής συντονισμών.

Επίσης η επιλογή της βέλτιστης θέσης 4 θηριωδών διπόλων

δεν είναι εύκολη και προκυπτει απο επίπονη "try and error"

διαδικασία που απαιτεί χρόνο , υπομονή και τύχη.

Αυτά σπάνια υπάρχουν σε αυτούς που στήνουν συστήματα

σε εκθέσεις.

Η προσπάθεια δε να κάνουν ακρόαση περισσότερα από 4

άτομα ταυτόχρονα οδηγεί σε κωμικοτραγικά αποτελέσματα.

Η παραμετροποίηση και οι ρυθμίσεις σταθμών, συχνοτήτων

κρος και βέλτιστης ρύθμισης ενός ενεργού κροσσόβερ απαιτεί

χρόνο και προσοχή. Λάβετε υπόψιν και την προσπάθεια

για επιλογή κατάλληλων πηγών,ενισχυτικών και καλωδιώσεων

και έχετε ένα "σύστημα" που για να βελτιστοποιηθεί θέλει

τουλάχιστον ένα εξάμηνο.

Να γιατί ηχεία όπως το GRAND UTOPIA ή το ZINGALI 215 ή

τα τεράστια AVANT GARDE έπαιξαν άθλια στις τελευταίες

ελληνικές εκθέσεις. Όποιος πει ότι τα ηχεία αυτά είναι κακά ή

προβληματικά (και έχει ειπωθεί πολλές φορές)

δεν ξέρει τι του γίνεται.

Είναι σαν να προσπαθείς να αξιολογίσεις μια Ferrari οδηγώντας

την στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής για πιτσιρίκια της

γειτονιάς σου.

Εν κατακλείδι δεν βγάζουμε ασφαλή συμπεράσματα για

υπερκατασκευές που κλείνουν μέσα τους υψηλό επίπεδο

άφθονης τεχνολογίας τουaudio από μια ακρόαση σε μια

έκθεση για μισή ώρα.

Είναι κανόνας απαράβατος και ισχύει απαρέκλιτα.

Πάντα διατηρούμε επιφυλάξεις σοβαρές και δεν εκφράζουμε

τίποτε με βεβαιότητα και αφορισμούς.....
Τα πολλά λόγια είναι φτώχια.
Το πολύ το "Κυρ' ελέισον" το βαριέται και ο παππάς.
Οι συνθήκες ήταν οι πλέον ιδανικές. Τόσο ιδανικές που ελάχιστοι θα μπορούσαν αν έχουν.
Όσο και να ταϊσεις κακάο τη γελάδα δεν θα αρμέξεις ποτέ σικολάτα. Λ.Σ.
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Diabolical το *25άρης* απευθύνονταν σε μένα. Μέγα κοπλιμέντο!!
Τελικά χάρη σε ορισμένους ανθρώπους φαίνεται ότι δεν θα μεγαλώσω ποτέ. Έχω συναντήσει μερικούς διανύοντας την 6η δεκαετία της ζωής μου.
Λες να είναι ο τρόπος για την παντοτεινή νιότη.Λ.Σ.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.524
Όταν ένα ηχείο είναι κάτι περισσότερο από ένα κουτί με μεγάφωνα, τότε αυτά που λέτε, συγνώμη αλλά δεν γίνονται. Και δεν εννοώ μόνον από κατασκευαστικής άποψης. Μέγεθος ηχητικών πηγών, απόκριση... χώρος. Όποιος νομίζει ότι ακούει ένα ηχείο "σωστά" σε οποιονδήποτε χώρο και αυτό μάλιστα είναι και μαγκιά του ηχείου, πλανάται πλάνην οικτρά. Επί της ουσίας, εάν δεν μετρήσει κάποιος τον χώρο του, η όποια αξιολόγηση ακόμη και του ίδιου του ηχείου του, ενδέχεται να είναι εσφαλμένη. Επιπλέον, όσο υψηλότερων δυνατοτήτων είναι από πλευράς έντασης και απόκρισης το ηχείο, τόσο πιο έντονο είναι το πρόβλημα ενός κακού χώρου και συνεπώς τόσο πιο δύσκολο είναι και το στήσιμό του.

...
 

Μηνύματα
436
Reaction score
0
Απάντηση: Απλή ερώτηση...

Πιστεύω ότι σωστές σχεδιάσεις υπάρχουν πάρα πολλές, περισσότερες απ' όσες νομίζουμε.

Είναι μέχρι να καταλάβουμε ότι το "κακό ηχείο" που ακούσαμε κάπου, ήταν στην πραγματικότητα είτε υποοδηγούμενο, είτε σε "κακά ντουβάρια" (αφού τα ντουβάρια ακούμε - Κωσταυτιάς speaking), είτε στην πλειοψηφία των περιπτώσεων και τα δυο.

Βέβαια, δεν είμαι και άνθρωπος να πολυπάρετε στα σοβαρά, μια και είμαι διχασμένος, μην πω τριχασμένος ανάμεσα σε αρκετές σχεδιάσεις.
 

Μηνύματα
436
Reaction score
0
Απάντηση: Απλή ερώτηση...

Disclaimer: Το μόνο "ηχείο" που μπορεί να ακούσει κανείς το ίδιο σε οποιονδήποτε χώρο, είναι...

...τα ακουστικά!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.101
Μηνύματα
2.888.598
Members
37.990
Νεότερο μέλος
vproadie
Top