Nissan GT-R (R35)

Μηνύματα
2.820
Reaction score
215
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Καλο το mps αλλα δεν νομιζω οτι μπορει να κοιταξει μια νεα porshe...Ουτε καν ενα evo..Αναφερομαι κυριως σε 911 για το τελευταιο
Κατα την αποψη μου το mps της mazda ειναι οτι πρεπει για τους δρομους που εχουμε.Εχει χωρους μεγαλους,κανεις ωραιο ταξιδι,ειναι 4κουνα,εχει γκαζια,ειναι κουκλαρα δεν χαλαει σαν μερικα ευρωπαικα και δεν εχει και ενα σκασμο λεφτα οπως κατι αλλα με μεγαλο και βαρυ ονομα.Εκτος αυτου εκανα και την μ@λ@κια πριν κανα 5 μηνες να κυνηγησω ενα τετοιο νομιζωντας οτι ενα απλο 1,8 η' 2.0 με διπλη εξατμιση και το BMW Ε 36 325(215 αλογα) που οδηγουσα ενος φιλου μου,εφαγε πολες καροτσες μεχρι και τα 210 οποτε και αρχισε πλεον να μην ειναι τοσο τραγικη η διαφορα μας(πανω απο 7 αμαξια):142:Επρεπε να δειτε τα μουτρα του φιλου μου:143::143: οταν του ελεγα οτι πλεον οι Ιαπωνες δεν χαριζουνε καστανα
 

Μηνύματα
250
Reaction score
39
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Κύριοι, κάπου πήρε το μάτι μου τον όρο ''σινεμπλοκ''. Ορο που τον ακούγαμε από τους παλιούς, Απαράδεκτος όμως από νέα άτομα. Ο σωστός όρος είναι ''σάιλεντμπλοκ'' η καλύτερα στα Ελληνικά ''αποσβεστήρας θορύβου''.
Ας μου επιτραπεί να πω τα εξής''
Σαν μηχανολόγος με πάθος γιά την αυτοκίνηση και έχοντας την ευτυχία να εργασθώ με ''κεφάλαια'' όπως ο Κώστας Καβαθάς, είχα την δυνατότητα να λύσω μεχρι βίδας αυτ/τα, κινητήρες, να βελτιώσω τούρμπο μοτέρ, (εποχές που η dump valve ήταν άγνωστο τι έκανε). Είχα την τύχη να λύσω τότε μηχ/κά κοσμήματα όπως τις LANCIA INTEGRALE, ακόμα και να βελτιώσω MERCEDES 63AMG. Οπότε ας μου επιτραπεί να γράψω ότι γνωρίζω εκ των έσω την αυτοκίνηση και ότι δε χρειάζομαι ιδιαίτερα μαθήματα γιά την ερμηνεία όρων όπως ''ποιότητα κατασκευής'', ποιοτικός έλεγχος'', ''αξιοπιστία'' κλπ. Γνωρίζω αρκετά καλά το πως κουμπώνουν οι ταπετσαρίες ενός Γκρουπο FIAT, η το πως δουλεύει ο ατέρμονας μίας MERCEDES.
Δεν υπάρχει τέλεια μηχανολογική κατασκευή και μάλιστα ευρέως καταναλωτική. Ολες είναι φτιαγμένες με βάσει τη φιλοσοφία και τους όρους της κάθε εταιρίας. Οποιος γράψει μονο θετικά λόγια γιά ένα οποιοδήποτε αυτ/το είναι ημιμαθής η έχει συμφέροντα. Κάλλιστα μπορώ να σας γράψω όλα τα μειονεκτήματα των αυτ/των που είχα και έχω. Ο ενημερωμένος καταναλωτής πληροφορείται και επιλέγει ανάλογα με τις προτεραιότητες του. (ενα από τα αγαπημένα μου αυτ/τα είναι το CINQUECENTO, πρακτικό, ευκολοσυντήρητο,με μέτρια ποιότητα και κακό ποιοτικό έλεγχο).

Η ποιότητα ενός αυτ/του είναι εμφανέστατη, ειδικά σε αντιπαράθεση. Οποιος θέλει ας φέρει ένα Ιαπωνικό να δούμε μαζί σημεία κλειδιά σε αντιπαράθεση με ένα Γερμανικό.Το θέμα είναι υπαρκτό και οι διαφορές πιστέψτε με τεράστιες. Κάποια στιγμή θα σας δείξω φωτο από τμήμα MERCEDES όπου φαίνονται 5 λαμαρίνες πονταρισμένες μαζί ( Τα καλύτερα σασσί, άσχετα εάν δεν τα χωνεύω γι άλλους λόγους).

Μην παρασύρεσθε από τεστ του τύπου ποιό κάνει καλύτερο χρόνο. Αυτά τα τεστ πουλάνε φύλλα. Ταχύτερο πού, σε ποιά πίστα? Το ένα φοράει ημιαγωνιστικά λάστιχα και είναι στημένο απο τον Ρερλ γιά σφιχτά κομμάτια. Το άλλο είναι φτιαγμένο γιά να βάλεις 4 άτομα και να ταξιδεύεις με 250 χωρίς κόπο.Tο αλλο δεν έχει χώρους ουτε γιά δύο. Τι θέλω να πω? Αυτό που έγραψα και πιό πάνω.Οτι πρέπει να επιλέξουμε ανάλογα με τις προτεραιότητες.Εάν διαλέγαμε μόνο από τους χρόνους τότε η επιλογή είναι ένα superlight τύπου Caterham.

Επειδή πέρασε η ηλικία των 18 και επειδή τυγχάνει να βγάζω δύσκολα το ψωμάκι μου γι αυτό θεωρώ ότι η μεταπωλητική αξία είναι σημαντική. Δεν είναι πιά το αυτοκίνητο επένδυση, κάποια στιγμή το βαριέσαι ( ειδικά τα σπορ που ξεπερνιούνται σε επιδόσεις και εμφάνιση), οπότε πρέπει να το δώσεις και να πάρεις άλλο, τι λογικότερο από το να θέλεις να το δώσεις γρήγορα και με λιγότερες απώλειες?

Οσον αφορά το κύρος του κατασκευαστή, αυτό πιθανό να είναι και το σημαντικώτερο. Φίλος με ΕΒΟ9 τρακάρισε σχετικά ελαφρά. Δεν αλλάχθηκε μετόπη και δεν χρειάσθηκε καλύμπρα ευθυγράμμισης σασσί. Λόγω έλλειψης αντ/κών (παγκοσμίως) ο χρόνος επισκευής ξεπέρασε τους 7 μήνες! Και να πω ότι είναι Murcielago...δικαιολογημένα.
Φανταστήτε τώρα GT-R όχι να πάει γιά επισκευή, αλλά γιά διάγνωση βλάβης-αποκατάσταση κινητήρα και ο μηχανικός των MICRA-ALMERA (ο οποίος μπορεί να εκπαιδευθεί αλλά που θα βρεί τη πείρα) να προσπαθεί να εντοπίσει-διορθώσει τη βλάβη. Εδώ δεν μπορούν να επισκευάσουν αποδεδειγμένα 350Z (Οποιος θέλει τον φέρνω σε επαφή με τον ιδιοκτήτη) και θα αντιμετωπίσουν GT-R που ίσως και να μην έχουν ξαναδεί!!!
Το κύρος, το όνομα, η εμπειρία λοιπόν του κατασκευαστή είναι πολύ σημαντικά και δεν πρέπει να συγχέονται με κόμπλεξ του τύπου '' μία ακόμα Mercedes BMW'' η οτιδήποτε άλλο. Σε αυτή τη κατηγορία όλο το πακέτο είναι αυτό που μετράει.Δεν αγοράζω αυτοκίνητο με κριτήριο να ξεχωρίσω ( αυτό κι αν είναι κόμπλεξ). Αγοράζω γιά να με ικανοποιήσει.
Ποιότητα γιατί δε θέλω να ακούω τριγμούς,θέλω άκαμπτο σασσί, θέλω λαμαρίνα συγκεκριμένου πάχους και αντοχής σε ζωτικά μέρη.
Καλή μεταπωλητική αξία. Κατασκευαστή με παράδοση σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα.Και τέλος ,υποκειμενικά , μία εμφάνιση επιτέλους εξευρωπαισμένη, χωρίς gadgetακια κι αηδίες που είναι ΠΕΡΙΤΤΑ στον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ οδηγό και γιά μία ακόμα φορό δείχνουν την απουσία αυτοκινητιστικής κουλτούρας από τις χώρες της Ανατολής.
Γιά να αγγίξεις τη κατηγορία αυτή δεν αρκεί να πουλάς μύρια Playstation . Δεν αρκεί να είσαι καλός στις αντιγραφές. Χρειάζεται κάτι παραπάνω που ίσως να λέγεται χρόνος. Αν βέβαια δε σβήσει μέχρι τότε ο θεσμός του σπορ αυτ/του.
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Όταν ένα post ξεκινάει με σχολιασμό ορθογραφίας ή «ακουστικής» μιας λέξης, τότε η μπάλα έχει χαθεί προ πολλού!
Κάνουμε μια κουβέντα, σοβαρή θέλω να πιστεύω, και ειλικρινά απορώ με τέτοια σχόλια.
Είναι σαφές ότι ο όρος «σινεμπλόκ» χρησιμοποιείται χρόνια τώρα παντού (αλήθεια, στον φίλο σου τον Κ.Κ έχεις κάνει παρατήρηση?) αντικαθιστώντας τον όρο «σάιλεντ μπλοκ», όπως πχ ο όρος πόρτμπαγκάζ αντικατέστησε τον Γαλλικό όρο «πορτ βουαγιάζ». Και αν αφήσουμε τις λάθος ηχητικά αποδόσεις ξένων λέξεων, θα μπορούσαμε να συζητάμε ώρες πολλές για λάθη τύπου ρελαντί αντί του σωστού ραλαντί και πολλά ακόμα.....
Χάρην όμως της συζήτησης (δεν κάνουμε δα και συνέδριο μηχανολογίας....Κουβέντα κάνουμε) χρησιμοποιούμε την «συνεργιάδικη» ακουστική, όπως δηλαδή έχει ακούσει ο περισσότερος κόσμος τους όρους αυτούς.....


Το ζητούμενο είναι άλλο.....
Προσέφερε κάτι στην συζήτηση αυτό?
Γιατί αν προσφέρει κάτι, να αναφερθώ κι εγώ με την σειρά μου σε «κεφάλαια» όπως ο Καββαθάς. Γιατί είναι απαράδεκτο από μεγαλύτερους ανθρώπους που έζησαν δίπλα στον μεγάλο αυτό λάτρη της αυτοκίνησης, να μην θυμούνται/ ξέρουν πως λέγεται Καββαθάς και όχι Καβαθάς...... :126:

Ειλικρινά....Να ρωτήσω κάτι.....
Μετά από όσα έχω γράψει παραπάνω (και αλλού εδώ μέσα) φαίνομαι για τον τύπο που απλά αντιγράφει δελτία τύπου ή φυλλάδες?
Κάνε λοιπόν μια αναζήτηση, διάβασε κείμενά μου και σχολιασμούς μου και μετά κάτσε στην παρέα μας και σχολίασε ό,τι θες......
Το ότι έλυνες μοτέρ και έχεις ασχοληθεί με σκάστρες δεν μετράει στην συζήτηση γιατί δεν ξέρεις ποιον έχεις απέναντί σου (και δεν αναφέρομαι σε μένα αποκλειστικά) και ούτε σε κάνει πιο αξιόπιστο στις απόψεις......


Να περάσω στην ουσία? Ή να συνεχίσω με το ίδιο στυλ?
Όσα έγραψα παραπάνω, περί ποιότητας κατασκευής, ήταν προσωπικές μου απόψεις και τις έγραψα για την συζήτηση που είχαμε ξεκινήσει. Άλλωστε το αναφέρω και ξεκάθαρα......
«Ως αναφορά την έννοια της ποιότητας κατασκευής, θα έλεγα πως είναι (ΙΜΗΟ πάντα) το σύνολο μελέτης και εξέλιξης και κατασκευής ενός οχήματος.» (post #62)
Δεν προσπάθησα να αλλάξω την γνώμη κάποιου....
Έγραψα και γράφω αυτά που πιστεύω και με ένα σοβαρό επίπεδο επιχειρηματολογίας! Χωρίς να χρειάζεται να αναφέρω τι έχω κάνει ή τι δεν έχω κάνει στη ζωή μου......
Απλά λόγια για να συνεχιστεί μια ωραία κουβέντα!

Δεν έγραψα πουθενά πως ένα αυτοκίνητο είναι τέλειο. Ούτε και μαύρο χάλι.....
Δες τι έχω γράψει....
« Αλλά αν μπορούσα να διαθέσω 120 χιλιάρικα θα επέλεγα GT-R.
Και αυτό είναι καθαρά προσωπική επιλογή (και δεν δηλώνει καλύτερο αυτοκίνητο over all. Απλά καλύτερο εκεί που εγώ προτιμώ)
» (post #54)


Εξακολουθώ όμως να λέω πως (για μένα) ένα πλαίσιο Mercedes με 5 λαμαρίνες πονταρισμένες δεν με οδηγεί στην σκέψη πως είναι ποιοτικότερο. Το μόνο που κατάφεραν οι Γερμανοί με τέτοιες εξυπνάδες, είναι να μιλάμε για αυτοκίνητα των 4 μέτρων στα 1200 κιλά και μεσαίας κλάσης στον 1.5+ τόνο που καίνε υπερβολικά και δεν πάνε όπως πρέπει χώρια που χρειάζονται 17άρες+ ζάντες μπας και κρατήσουν το υπερβολικό φορτίο τους στο δρόμο.....Ας φάμε στη μάπα τώρα crash tests και λοιπές αηδίες, ας γεμίσουμε τα αυτοκίνητά μας μπαλόνια και αισθητήρες και μαύρα κουτιά, επιβαρύνοντας τον εαυτό μας και το περιβάλλον για να προστατευθούμε (ΊΣΩΣ) στο 1 ατύχημα που ΜΠΟΡΕΙ να ζήσουμε.......


Απ' την άλλη, εξακολουθώ να λέω πως δεν μπορούμε να τσουβαλιάσουμε όλα τα οχήματα μιας εταιρίας στο ίδιο τσουβάλι....
Όπως μια A class δεν είναι τόσο ποιοτική όσο μια S Class, άλλο τόσο ένα Micra δεν έχει καμία σχέση με ένα GT-R....
Πολύ θα χαρώ οι φίλοι σου Κώστα να έχουν την τιμή να λύσουν ένα GT-R για να δεις εσύ και όλοι μας πως δεν είναι ίδια η λαμαρίνα και το δέσιμο ενός GT-R και ενός Micra......

Ξέρω......Έχει κάνει τρομερή εντύπωση το ξύλο που έχει ρίξει το GT-R σε όλους τους αντιπάλους του, σε όλα τα περιοδικά (περιπτέρου ή internet ή tv) στον κόσμο.......Και είναι δύσκολο να δεχθούμε πως είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο 1700+ κιλών να είναι ταχύτερο over all από μία GT2, GT3, 430, M3, M6 κλπ.....
Αλλά οι περισσότεροι ξεχνούν την τελειομανία των Ιαπώνων, που εξελίσσουν τα GT-R τόσα χρόνια......
Όταν τα τεστ λένε πια ξεκάθαρα ότι είναι νικητής το....Datsun, όλοι αρχίζουν να μιλούν για.....όνομα, για.....εμφάνιση, για...κύρος.................ΟΚ..Το πιάσαμε το νόημα!


Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν απευθύνεται σε μεροκαματιάρηδες......Ούτε καν σε διευθυντές......
Άλλο που εμείς στο Ελλάντα θεωρούμε πως με μισθό 3Κ€ θα πρέπει να κυκλοφορούμε με Tuareg ή Cayenne.....
Ένα όχημα 120Κ€ απευθύνεται σε κάποιον που δεν σκέφτεται την τιμή μεταπώλησης.......
Ας ξεπεράσουμε το σύνδρομο στέρησης και ας δούμε απλά πως το αγοραστικό κοινό τέτοιων οχημάτων, αυτό το κοινό που έχει ερευνήσει η Nissan και η Maserati και η Porsche κοκ, δεν σκέφτεται αν θα χάσει 10 ή 20 χιλιάρικα στην μεταπώληση........

Τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα, ακόμα και υπεραυτοκίνητα, έχουν κυρίως την ανάγκη της τυπικής συντήρησης......
Και συνήθως όσα προβλήματα προκύπτουν, είναι ηλεκτρονικής φύσεως.......
Χαλάει κάποιος αισθητήρας, συνδέουμε την OBD στο διαγνωστικό και ξέρουμε τι πρόβλημα φαίνεται να υπάρχει......
Αν πέσουμε σε ζημιές τύπου μπιέλα, στρόφαλος κλπ, να με συμπαθάς αλλά πιο εύκολα θα λυθεί/ δεθεί Ιαπωνικό μοτέρ παρά 8C Ferrari ή Lambo και 6C από Porsche.....
Γιατί τα Ιαπωνικά extreme μοτέρ είναι δουλεμένα (ανακατασκευές- blueprinting) λόγω αγώνων και λόγω γενικού πουσαρίσματος σε παγκόσμια κλίμακα, μπορεί κανείς να βρει λύσεις και δεδομένα.......

Κλείνω με μια ακόμα διαπίστωση.....
Το ότι ένας λάτρης της αυτοκίνησης (όπως μας περιγράφεις) χωρίς κανένα στοιχείο και καμία live αντιπαράθεση κάνει:
-τσουβάλιασμα οχημάτων όπως GT-R, NSX, Supra με Micra, Jazz & Yaris
-ειρωνικά σχόλια τύπου «αυτοκίνητο με gadgetάκια και περιττές αηδίες, playstation νοοτροπία» αναφερόμενος σε exotic car σαν το GT-R
με κάνει να σκέφτομαι ότι λόγια του τύπου:
«Ο ενημερωμένος καταναλωτής πληροφορείται και επιλέγει ανάλογα με τις προτεραιότητες του»
«Οποιος γράψει μονο θετικά λόγια γιά ένα οποιοδήποτε αυτ/το είναι ημιμαθής η έχει συμφέροντα.»
«Δεν αγοράζω αυτοκίνητο με κριτήριο να ξεχωρίσω ( αυτό κι αν είναι κόμπλεξ). Αγοράζω γιά να με ικανοποιήσει.»


υπάγονται στην λογική του....άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!!!

Ένας λάτρης της αυτοκίνησης θα σκεφτόταν, όταν πρωτοείδε και πρωτοδιάβασε για το GT-R, πως έχει μπροστά του ένα μαγευτικό όχημα.....Δεν θα έψαχνε ντε και καλά να βρει ατέλειες.....
Θα ήθελε να διαβάσει δοκιμές, να δει βίντεο, να μάθει....
Ακόμα και αν το αγαπημένο του «υπεραυτοκίνητο» έχανε......
Αυτή είναι άλλωστε η μαγεία της αυτοκίνησης.....
Και δυστυχώς, όσα διάβαζα παραπάνω δεν φαίνονται ως λόγια λάτρη......

Ειλικρινά εύχομαι να κάνω λάθος και απλά ήταν θέμα συγκυριών......
Και σχεδόν 100% πιστεύω ότι φταίει ο γραπτός λόγος.....
Δεν μπορεί να σκέφτεσαι τόσο απόλυτα αλλά να οδηγείς κούκλες σαν αυτή...

 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
4
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Παίδες, έχουμε δει την προπαγάνδα για το ποιό είναι ταχύτερο στο 'Ring κλπ.
Έχετε δει πουθενά να μιλάει κανείς για οδηγική απόλαυση; Για αίσθημα οδήγησης;
Γιατί συνήθως εκεί πάσχουν τα Ιαπωνικά. Εκτός του NSX, για ευνόητους λόγους.

Τι λένε για το GT-R;
 

Μηνύματα
2.820
Reaction score
215
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Όταν ένα post ξεκινάει με σχολιασμό ορθογραφίας ή «ακουστικής» μιας λέξης, τότε η μπάλα έχει χαθεί προ πολλού!
Κάνουμε μια κουβέντα, σοβαρή θέλω να πιστεύω, και ειλικρινά απορώ με τέτοια σχόλια.
Είναι σαφές ότι ο όρος «σινεμπλόκ» χρησιμοποιείται χρόνια τώρα παντού (αλήθεια, στον φίλο σου τον Κ.Κ έχεις κάνει παρατήρηση?) αντικαθιστώντας τον όρο «σάιλεντ μπλοκ», όπως πχ ο όρος πόρτμπαγκάζ αντικατέστησε τον Γαλλικό όρο «πορτ βουαγιάζ». Και αν αφήσουμε τις λάθος ηχητικά αποδόσεις ξένων λέξεων, θα μπορούσαμε να συζητάμε ώρες πολλές για λάθη τύπου ρελαντί αντί του σωστού ραλαντί και πολλά ακόμα.....
Χάρην όμως της συζήτησης (δεν κάνουμε δα και συνέδριο μηχανολογίας....Κουβέντα κάνουμε) χρησιμοποιούμε την «συνεργιάδικη» ακουστική, όπως δηλαδή έχει ακούσει ο περισσότερος κόσμος τους όρους αυτούς.....


Το ζητούμενο είναι άλλο.....
Προσέφερε κάτι στην συζήτηση αυτό?
Γιατί αν προσφέρει κάτι, να αναφερθώ κι εγώ με την σειρά μου σε «κεφάλαια» όπως ο Καββαθάς. Γιατί είναι απαράδεκτο από μεγαλύτερους ανθρώπους που έζησαν δίπλα στον μεγάλο αυτό λάτρη της αυτοκίνησης, να μην θυμούνται/ ξέρουν πως λέγεται Καββαθάς και όχι Καβαθάς......

Ειλικρινά....Να ρωτήσω κάτι.....
Μετά από όσα έχω γράψει παραπάνω (και αλλού εδώ μέσα) φαίνομαι για τον τύπο που απλά αντιγράφει δελτία τύπου ή φυλλάδες?
Κάνε λοιπόν μια αναζήτηση, διάβασε κείμενά μου και σχολιασμούς μου και μετά κάτσε στην παρέα μας και σχολίασε ό,τι θες......
Το ότι έλυνες μοτέρ και έχεις ασχοληθεί με σκάστρες δεν μετράει στην συζήτηση γιατί δεν ξέρεις ποιον έχεις απέναντί σου (και δεν αναφέρομαι σε μένα αποκλειστικά) και ούτε σε κάνει πιο αξιόπιστο στις απόψεις......


Να περάσω στην ουσία? Ή να συνεχίσω με το ίδιο στυλ?
Όσα έγραψα παραπάνω, περί ποιότητας κατασκευής, ήταν προσωπικές μου απόψεις και τις έγραψα για την συζήτηση που είχαμε ξεκινήσει. Άλλωστε το αναφέρω και ξεκάθαρα......
«Ως αναφορά την έννοια της ποιότητας κατασκευής, θα έλεγα πως είναι (ΙΜΗΟ πάντα) το σύνολο μελέτης και εξέλιξης και κατασκευής ενός οχήματος.» (post #62)
Δεν προσπάθησα να αλλάξω την γνώμη κάποιου....
Έγραψα και γράφω αυτά που πιστεύω και με ένα σοβαρό επίπεδο επιχειρηματολογίας! Χωρίς να χρειάζεται να αναφέρω τι έχω κάνει ή τι δεν έχω κάνει στη ζωή μου......
Απλά λόγια για να συνεχιστεί μια ωραία κουβέντα!

Δεν έγραψα πουθενά πως ένα αυτοκίνητο είναι τέλειο. Ούτε και μαύρο χάλι.....
Δες τι έχω γράψει....
« Αλλά αν μπορούσα να διαθέσω 120 χιλιάρικα θα επέλεγα GT-R.
Και αυτό είναι καθαρά προσωπική επιλογή (και δεν δηλώνει καλύτερο αυτοκίνητο over all. Απλά καλύτερο εκεί που εγώ προτιμώ)
» (post #54)


Εξακολουθώ όμως να λέω πως (για μένα) ένα πλαίσιο Mercedes με 5 λαμαρίνες πονταρισμένες δεν με οδηγεί στην σκέψη πως είναι ποιοτικότερο. Το μόνο που κατάφεραν οι Γερμανοί με τέτοιες εξυπνάδες, είναι να μιλάμε για αυτοκίνητα των 4 μέτρων στα 1200 κιλά και μεσαίας κλάσης στον 1.5+ τόνο που καίνε υπερβολικά και δεν πάνε όπως πρέπει χώρια που χρειάζονται 17άρες+ ζάντες μπας και κρατήσουν το υπερβολικό φορτίο τους στο δρόμο.....Ας φάμε στη μάπα τώρα crash tests και λοιπές αηδίες, ας γεμίσουμε τα αυτοκίνητά μας μπαλόνια και αισθητήρες και μαύρα κουτιά, επιβαρύνοντας τον εαυτό μας και το περιβάλλον για να προστατευθούμε (ΊΣΩΣ) στο 1 ατύχημα που ΜΠΟΡΕΙ να ζήσουμε.......


Απ' την άλλη, εξακολουθώ να λέω πως δεν μπορούμε να τσουβαλιάσουμε όλα τα οχήματα μιας εταιρίας στο ίδιο τσουβάλι....
Όπως μια A class δεν είναι τόσο ποιοτική όσο μια S Class, άλλο τόσο ένα Micra δεν έχει καμία σχέση με ένα GT-R....
Πολύ θα χαρώ οι φίλοι σου Κώστα να έχουν την τιμή να λύσουν ένα GT-R για να δεις εσύ και όλοι μας πως δεν είναι ίδια η λαμαρίνα και το δέσιμο ενός GT-R και ενός Micra......

Ξέρω......Έχει κάνει τρομερή εντύπωση το ξύλο που έχει ρίξει το GT-R σε όλους τους αντιπάλους του, σε όλα τα περιοδικά (περιπτέρου ή internet ή tv) στον κόσμο.......Και είναι δύσκολο να δεχθούμε πως είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο 1700+ κιλών να είναι ταχύτερο over all από μία GT2, GT3, 430, M3, M6 κλπ.....
Αλλά οι περισσότεροι ξεχνούν την τελειομανία των Ιαπώνων, που εξελίσσουν τα GT-R τόσα χρόνια......
Όταν τα τεστ λένε πια ξεκάθαρα ότι είναι νικητής το....Datsun, όλοι αρχίζουν να μιλούν για.....όνομα, για.....εμφάνιση, για...κύρος.................ΟΚ..Το πιάσαμε το νόημα!


Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν απευθύνεται σε μεροκαματιάρηδες......Ούτε καν σε διευθυντές......
Άλλο που εμείς στο Ελλάντα θεωρούμε πως με μισθό 3Κ€ θα πρέπει να κυκλοφορούμε με Tuareg ή Cayenne.....
Ένα όχημα 120Κ€ απευθύνεται σε κάποιον που δεν σκέφτεται την τιμή μεταπώλησης.......
Ας ξεπεράσουμε το σύνδρομο στέρησης και ας δούμε απλά πως το αγοραστικό κοινό τέτοιων οχημάτων, αυτό το κοινό που έχει ερευνήσει η Nissan και η Maserati και η Porsche κοκ, δεν σκέφτεται αν θα χάσει 10 ή 20 χιλιάρικα στην μεταπώληση........

Τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα, ακόμα και υπεραυτοκίνητα, έχουν κυρίως την ανάγκη της τυπικής συντήρησης......
Και συνήθως όσα προβλήματα προκύπτουν, είναι ηλεκτρονικής φύσεως.......
Χαλάει κάποιος αισθητήρας, συνδέουμε την OBD στο διαγνωστικό και ξέρουμε τι πρόβλημα φαίνεται να υπάρχει......
Αν πέσουμε σε ζημιές τύπου μπιέλα, στρόφαλος κλπ, να με συμπαθάς αλλά πιο εύκολα θα λυθεί/ δεθεί Ιαπωνικό μοτέρ παρά 8C Ferrari ή Lambo και 6C από Porsche.....
Γιατί τα Ιαπωνικά extreme μοτέρ είναι δουλεμένα (ανακατασκευές- blueprinting) λόγω αγώνων και λόγω γενικού πουσαρίσματος σε παγκόσμια κλίμακα, μπορεί κανείς να βρει λύσεις και δεδομένα.......

Κλείνω με μια ακόμα διαπίστωση.....
Το ότι ένας λάτρης της αυτοκίνησης (όπως μας περιγράφεις) χωρίς κανένα στοιχείο και καμία live αντιπαράθεση κάνει:
-τσουβάλιασμα οχημάτων όπως GT-R, NSX, Supra με Micra, Jazz & Yaris
-ειρωνικά σχόλια τύπου «αυτοκίνητο με gadgetάκια και περιττές αηδίες, playstation νοοτροπία» αναφερόμενος σε exotic car σαν το GT-R
με κάνει να σκέφτομαι ότι λόγια του τύπου:
«Ο ενημερωμένος καταναλωτής πληροφορείται και επιλέγει ανάλογα με τις προτεραιότητες του»
«Οποιος γράψει μονο θετικά λόγια γιά ένα οποιοδήποτε αυτ/το είναι ημιμαθής η έχει συμφέροντα.»
«Δεν αγοράζω αυτοκίνητο με κριτήριο να ξεχωρίσω ( αυτό κι αν είναι κόμπλεξ). Αγοράζω γιά να με ικανοποιήσει.»


υπάγονται στην λογική του....άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!!!

Ένας λάτρης της αυτοκίνησης θα σκεφτόταν, όταν πρωτοείδε και πρωτοδιάβασε για το GT-R, πως έχει μπροστά του ένα μαγευτικό όχημα.....Δεν θα έψαχνε ντε και καλά να βρει ατέλειες.....
Θα ήθελε να διαβάσει δοκιμές, να δει βίντεο, να μάθει....
Ακόμα και αν το αγαπημένο του «υπεραυτοκίνητο» έχανε......
Αυτή είναι άλλωστε η μαγεία της αυτοκίνησης.....
Και δυστυχώς, όσα διάβαζα παραπάνω δεν φαίνονται ως λόγια λάτρη......

Ειλικρινά εύχομαι να κάνω λάθος και απλά ήταν θέμα συγκυριών......
Και σχεδόν 100% πιστεύω ότι φταίει ο γραπτός λόγος.....
Δεν μπορεί να σκέφτεσαι τόσο απόλυτα αλλά να οδηγείς κούκλες σαν αυτή...

Ε Γ Ρ Α Ψ Ε Σ.

Και να πω και εγω κατι στον κυριο μηχανολογο που εχει τουρμπισει AMG κτλ οτι,αφου ειναι τοσο εμπειρος σε θεματα ποιοτητας αυτοκινητου κτλ κτλ γιατι κυκλοφοραει με το seicento που βγαζει την μια ζημια πισω απο την αλλη και οχι με ενα atos που ειναι μαυρος σκυλος,για να μην πω και για κανενα αλλο μικρο γιαπωνεζικο πολης???????????????.Αδερφε μου μηχανολογε με το συμπαθιο που στα λεω αυτα,μην το παρεις και πολυ στραβα, αλλα σε βλεπω καπως ''ερωτευμενο'' με τα ευρωπαικα αμαξια,για να μην πω εχθρο των Ιαπωνων.Επιπλεον τα συμπερασματα που βγαζω για την αξιοπηστια των φιατ,ειναι αποτελεσμα εμπειριας στο εμποριο αυτοκινητων και δεν εχω 10-15 πτυχια μηχανολογιας για να τα λεω επιστημονικα και χωρις ορθογραφικα λαθοι.Εξαλου εδω ειναι Ελαντισταν και αν πεις σε εναν μαστορα οτι εχει κοπει ο ελαστικος συνδεσμος, θα σε βλεπει οπως η ντολη το τραινο.Αν του πεις ομως οτι το αμαξι εκοψε ....ΣΥΝΕΜΠΛΟΚ.....θα στο φτιαξει σε 1/2 ωρα.

Φιλικα ετσι?
 

Μηνύματα
2.820
Reaction score
215
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Δεν μπορεί να σκέφτεσαι τόσο απόλυτα αλλά να οδηγείς κούκλες σαν αυτή...

ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΕ :136::136:
θελω μια μικρη χαρη απο εσας

Πως θα την κανουμε,η' μαλον θα την κανεις την δουλεια,ωστε να εχω στο κινητο μου την φοτωγραφια της integralle???????
 

Μηνύματα
7.461
Reaction score
3
Nissan... αδερφάκια με την Datsun,ε; :125::125:

Εγώ αν θα έπαιρνα αυτό το πράμα, θα το αγόραζα για το ηχοσυστημα της Bose. Το ειδα και τρελλάθηκα! :139::139:
 


Μηνύματα
2.820
Reaction score
215
Απάντηση: Re: Nissan GT-R (R35)

Nissan... αδερφάκια με την Datsun,ε;

Εγώ αν θα έπαιρνα αυτό το πράμα, θα το αγόραζα για το ηχοσυστημα της Bose. Το ειδα και τρελλάθηκα!
Ωραια η σκεψη σου.Να σου δωσω 2-3 χηλιαρηκα να μου δωσεις το αμαξι και να κρατησεις το ηχοσυστημα?:142::605:
 

Μηνύματα
7.461
Reaction score
3
Re: Απάντηση: Re: Nissan GT-R (R35)

Ωραια η σκεψη σου.Να σου δωσω 2-3 χηλιαρηκα να μου δωσεις το αμαξι και να κρατησεις το ηχοσυστημα?:142::605:
κράτα και αμάξι και ηχοσύστημα. Όσο καλό κι αν είναι, παραμένει Nissan.

Προς θεού δεν εχω κάτι με την εταιρία. Αλλά Nissan, Ford, Alfa Romeo, Toyota Κλπ κλπ...
Αστο... Δεν κανουν για τέτοια τέρατα. Μέχρι το 350Ζ και πολύ είναι.
 

Μηνύματα
229
Reaction score
0
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Μαλλον για να λες αυτα τα πραγματα εισαι παντελως ασχετος με τα αυτοκινητα...(χωρις παρεξηγηση)
 

Μηνύματα
7.461
Reaction score
3
Re: Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Μαλλον για να λες αυτα τα πραγματα εισαι παντελως ασχετος με τα αυτοκινητα...(χωρις παρεξηγηση)
δεν ξέρω... μπορεί... βασικά δεν με ενδιαφέρουν τα αλόγατα καθόλου. μα καθόλου λέμε. 100 μου δώσεις; 150; Το ίδιο μου κάνει. Το θέμα είναι να έχει χώρο για ενισχυτικά :116::116::116::116:
 

Μηνύματα
2.820
Reaction score
215
Απάντηση: Re: Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

δεν ξέρω... μπορεί... βασικά δεν με ενδιαφέρουν τα αλόγατα καθόλου. μα καθόλου λέμε. 100 μου δώσεις; 150; Το ίδιο μου κάνει. Το θέμα είναι να έχει χώρο για ενισχυτικά
Ξερεις.................εβγαλε η ΤΟΥΟΤΑ μια γαματη κλουβα 2,5μ καροτσα,1,5μ υψος και φαρδος 1,5μ.Σου κανει?????:142::142:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Παίδες, έχουμε δει την προπαγάνδα για το ποιό είναι ταχύτερο στο 'Ring κλπ.
Έχετε δει πουθενά να μιλάει κανείς για οδηγική απόλαυση; Για αίσθημα οδήγησης;
Γιατί συνήθως εκεί πάσχουν τα Ιαπωνικά. Εκτός του NSX, για ευνόητους λόγους.

Τι λένε για το GT-R;


Άκη δεν ξέρω αν είναι προπαγάνδα, αλλά......
Είδα το βίντεο με το GT-R στο Ring και είδα κανονικότατα να κάνει τον γύρο. Από όσο θυμάμαι σε αυτούς τους «γύρους θανάτου» η εκκίνηση από τον τερματισμό απέχουν γύρω στα 200m και για λόγους ασφαλείας η έναρξη είναι λίγο πριν την Κ1 ενώ ο τερματισμός λίγο μετά την έξοδο της τελευταίας στροφής...Δεν βλέπω κάπου κλέψιμο απο την μεριά της Nissan!

Αλλά αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι η Porsche κοντράρεται με την Nissan (μάλλον φοβούνται το GT-R) για την.........3η θέση!!!!!! (ή μάλλον....4η )
Ναι, είναι μεγάλη ντροπή για την Porsche να χάνει μέσα στο ίδιο της το σπίτι (τη στιγμή που το ring είναι το 2ο σπίτι του Ρέρλ) και κυρίως από έναν αντίπαλο της αγοράς.
Αλλά μάλλον τους έχει πιάσει ένας πανικός.......

Τόσο καιρό ο Ρερλ έλεγε και ξαναέλεγε για την ανωτερότητα της Porsche, για το «σινιάλο» που έκανε στον Schumacher με μια 599 και άλλα πολλά....Μάλλον το καλάμι είναι μακρύ εκεί στην Γερμανία!!!


Και κάτι τελευταίο!
Άκη, αν το αυτοκίνητο (GT-R) δεν έχει σωστό feeling και οδηγική απόλαυση, δεν θα μπορούσε να χτυπήσει χρόνους στο δύσκολο Nurburgring.......Αν οι πληροφορίες στο τιμόνι και από το πλαίσιο αλλά και η ρύθμιση αναρτήσεων και υποσυστημάτων δεν ήταν οι πρέπουσες, κανείς οδηγός δεν θα έφθανε σε χρόνους τέτοιου επιπέδου.........
Και πρόσεξε....Μιλάμε για αυτοκίνητο παραγωγής!!! :121:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΕ :136::136:
θελω μια μικρη χαρη απο εσας

Πως θα την κανουμε,η' μαλον θα την κανεις την δουλεια,ωστε να εχω στο κινητο μου την φοτωγραφια της integralle???????

Δημήτρη, την συγκεκριμένη φωτό να την ζητήσεις από τον Κώστα!
Είναι δική του η Deltona (φαντάζομαι και εύχομαι να την έχει ακόμα την κουκλάρα) :107:


Εγώ να σου δείξω πάλι αυτή:

EVO II, '93
 

Attachments


Μηνύματα
8.256
Reaction score
4
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Giovanni, διαφωνείς με το Autocar?
Για ξαναδες το video...Μιλάμε για δευτερόλεπτα φίλε, όχι για λεπτά.

Πάντως έχεις δίκιο ότι αυτό το αυτοκίνητο θορύβησε την Porsche. Και αυτό για μένα είναι καλό, γιατί δεν θα πρέπει μόνο το τρίο να παίζει μπάλα (Porsche - Ferrari - Lamborghini) στα supersports.

Αλλά μην ξεχνάμε και την ιστορία της Porsche έτσι; 959;

Ίσως το GT-R προκαλέσει μια αντίδραση και ένα καινούριο αυτοκίνητο ή βελτιώσεις.

Ο ανταγωνισμός είναι συμφέρον όλων μας.
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Δεν διαφωνώ με το Autocar.co.uk
Σε καμία περίπτωση.......

Αλλά θα ήθελα, πέρα από τα μεγάλα λόγια, η Porsche να ανέβαζε το video από τον δικό τους γύρο στο ring για να δούμε τελικά χρόνο και σημείο έναρξης-τερματισμού!!
Που ακόμα και (ελάχιστα) γρηγορότερη να είναι, έχει δείξει σαν στάση πως κάπου εκεί στη Stuttgart έχουν χάσει την ψυχραιμία τους.....
Και μάλλον δίκαια!!
To GT-R είναι πολύ δυνατός παίκτης και ήδη οι πρώτες δοκιμές, σε παγκόσμιο επίπεδο, δείχνουν πως θα πρέπει να προσπαθήσουν πάρα πολύ με την ανανέωση της 911T, 911GT2, GT3 & GT3RS


Μου αρέσει πάντως αυτό το σφίξιμο....
Και είμαι σίγουρος πως και οι Ιταλοί στο Fiorano νιώθουν επίσης έναν κόμπο στο στομάχι.....Απλά έχουν πιο ψύχραιμη συμπεριφορά και γενικά δεν μπαίνουν στο παιχνίδι των αντιπαραθέσεων με ψυχρούς αριθμούς και μεγάλα λόγια....Και πιστεύω είναι το καλύτερο αυτό. Δείχνει ανωτερότητα...




Υπάρχει πάντως και ένα περίεργο....
Μου κάνει εντύπωση που υπερασπίζομαι την Ιαπωνική κουλτούρα και μάλιστα έντονα!!
Ναι...Αυτό είναι περίεργο :116: :139:
 

Μηνύματα
3.618
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

noizmaker, αυτό που έχει τεράστια σημασία και το υποτιμούμε, είναι ο οδηγός.
Φυσικά όλες οι κρίσεις μας περί υπεραυτοκινήτων γίνονται με το δεδομένο ότι ο καθένας από εμάς είναι κατευθείαν γονιδιακό αποτέλεσμα της συνένωσης Σένα και Σουμάχερ. Ο καθένας είναι οδηγάρα, και το μόνο που τον περιορίζει είναι το Fiat Punto/Ford Focus/Toyota Corolla του...
"Αν είχα κι εγώ 300 ίππους" και πάει λέγοντας...

Στο παράδειγμα που αναφέρεις, οι παράγοντες που παίζουν είναι πολλοί. Για παράδειγμα, τι Porsche ήταν. Επίσης, τι οδηγός ήταν ο άλλος. Οι συνήθεις οδηγοί Porsche είναι μεσήλικες με middle life crisis που πάνε Εκάλη-Κέντρο κάθε μέρα στη δουλειά. Πού να μάθεις να οδηγάς τέτοιο αυτοκίνητο έτσι;
Ελαστικά. Αναρτήσεις (αν το ένα αυτοκίνητο έχει 140.000 χλμ στο κοντέρ με τις ίδιες αναρτήσεις, έχει διαφορά). Και πολλά άλλα.
Τέλος, προφανώς ήσουν καλύτερος οδηγός.

Αλλά οι πραγματικές και ουσιαστικές 'κόντρες' γίνονται στην πίστα.

Την συζήτηση περί Subaru και Porsche, ας την αφήσουμε για μια άλλη φορά...
Φιλε Ακη
Κατ'αρχην για να μην παραξηγηθω,δεν διεκδικω κανεναν τιτλο οδηγαρας.Το αμαξι μου το πηρα περισοτερο για την αφαλεια και την δικη μου και της οικογενειας μου,οχι για κοντρες τις οποιες αποφευγω (αν ομως παραστει αναγκη !!!!:102:).Πιστευω οτι ο μεγαλος κυβισμος και τα πολλα αλογα χρειαζονται πρωτιστως για την ασφαλεια μας.

Ξερεις φανταζομαι ποσο κοστιζουν τα ανταλακτικα σημερον.Ενα ακουμπηματακι και τσαααααααααφ το πεντακοσαρικο (τι ?? Λιγα ειπα ???) και δεν ειμαι για τετοια.

Δευτερον η porche για την οποια ο λογος ηταν μια ολοκαινουρια carrera s και ο οδηγος της μαλλον αρκετα νεοτερος μου απ'οτι προλαβα να δω και αν δεν κανω λαθος.

Ομως μην μου πεις οτι θα εμπαινε στη στροφη πιο γρηγορα απο την τετρακινηση του mazda, η οποιαδοιποτε τετρακινηση, γιατι κατι τετοιο νομιζω υπαινισεσαι.

Συμφωνω απολυτα για τις ουσιαστικες κοντρες στην πιστα αν και δεν καταλαβα γιατι μου λες να αφησουμε την κοντρα porche-subaru.Τι θελει να πει ο ποιητης???

Με εκτιμηση
Β.Β:102:
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
4
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Εχμ, έχοντας οδηγήσει 1-2 Porsche στην 'καριέρα' μου, καθώς και υποδεέστερα (είχα άλλωστε για χρόνια ένα Z3 M Coupe των 321 αλόγων), μπορώ να σου πω ότι μόνο φοβερά εξελιγμένη τετρακίνηση (Subaru WRX, EVO) βλέπει στα ίσια ένα στήσιμο Carrera S, Μ3, πόσο μάλλον GT3, F360, F430 κλπ). Δες π.χ. το NSX.
Μην ξεχνάς ότι και η Porsche βγάζει τετρακίνητα (Turbo), και πάλι μια GT2 στο 'Ring κάνει καλύτερο χρόνο. Μιλάμε για ωμή δύναμη για λίγους...
Και το στήσιμο έχει πολύ μεγάλη σημασία.

Το θέμα είναι σε τι γουστάρει να βρίσκεται ο καθένας. Σε ένα γιαπωνέζικο σεντάν, επιπέδου playstation με τα αντίστοιχα πλαστικά, μαρσπιέδες και αεροτομές, ή ένα Γερμανοιταλικό, με πολυτέλεια, απαράμιλλο ήχο, υπόδειγμα μηχανολογίας και design;

Ομολογώ ότι το 6 MPS δεν 'βροντοφωνάζει' ότι έχει επιδόσεις, και είναι όμορφο. Είναι πολύ καλή επιλογή.
 

Μηνύματα
302
Reaction score
26
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Ρε παιδιά αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί πρέπει συζητήσεις για αυτοκίνητα να καταλήγουν σε διαμάχες;
Προσωπικά δηλώνω λάτρης του αυτοκινήτου και δεν θα έλεγα όχι σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο και αν μου έδινες να οδηγήσω.
Από το GT-R μέχρι και το Lada 2101.
Το τι αρέσει στον καθένα είναι καθαρά υποκειμενικό βέβαια.
Άλλοι λένε μακριά από Γαλλικά, άλλοι μακριά από Ιταλικά, άλλοι όχι τα βρωμογιαπονέζικα, άλλοι τα κωλογερμανικά και πάει λέγοντας.
Μερικοί για κάποιο λόγο δεν μπορούν με τίποτα να δεχτούν οτι μπορεί να βγάλει και η Nissan υπεραυτοκίνητο. Δηλαδή επειδή βγάζει και αυτοκίνητα που μπορεί να αγοράσει και να οδηγήσει ο καθένας δεν ξέρει να φτιάχνει τίποτα άλλο;
Και εμένα κάτι δεν μου κολλάει, κατι δεν με κάνει να αισθάνομαι άνετα σε αυτό το αυτοκίνητο (ίσως όπως είπα για πλάκα οτι δεν έχει ποτηροθήκες) αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι δεν είναι ένα υπέροχο αυτοκίνητο.
Θα ήθελα να μπορώ να το οδηγάω, να το κάνω βόλτες, όχι να είμαι ιδιοκτήτης του, όπως δεν θα ήθελα να είμαι ιδιοκτήτης μια Porsche (οτι και να ήταν).
Και τέλος αφού βάζουμε ο καθένας τη δική του λατρεία από το παρελθόν να και η δική μου:
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • rose.athens
    Not in the mood Mod

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.451
Μηνύματα
2.904.632
Members
38.044
Νεότερο μέλος
πλιακος Αργύρης
Top